Shining Soul II Review
Κυρ Δεκ 08, 2013 5:30 pm
Shining Soul II
Κονσόλα : Game Boy Advance
Εκδότης : SEGA / SEGA + THQ(Ευρώπη)
Κατασκευαστής : Nextech[Nex Entertainment] + Audio, Inc.[Ueda Akira]
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
Υπόθεση : 3 / 10
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
Το αδύναμο σημείο του παιχνιδιού,είναι από τις πιο κλισέ ιστορίες ιπποτισμού,ηρωισμού και λοιπά,αλλά ακόμα και η παρουσίασή της ιστορίας αυτής είναι κλισεδιά στον μέγιστο βαθμό. Έχεις τον ηρωικό ιππότη που διαφθήρεται από το κακό / σκότος / Χάος / κακιά δύναμη,τον μάγο που ελέγχει αυτό το πράγμα,τον βασιλιά,την βασίλισσα που είναι πάντα χαρούμενο και δίκαιο ζευγάρι και την κόρη τους που θέλει να επαναστατήσει.
Ακόμα και με αυτό θα πίστευε κανείς ότι κάτι μπορεί να γίνει με τους κακούς,να υπάρχουν ενδιαφέροντες διάλογοι,αλλά όχι. Ακόμα και οι κακοί είναι υπερβολικά κλισέ,σε σημείο ηλιθιότητας. Αν μπορούσαν να είναι πιο κλισέ,τα κουτιά διαλόγου θα είχαν είχαν αρχαϊκά ιδιώματα! Και το χειρότερο; Όλοι αυτοί οι χαρακτήρες μιλάνε λες και ο χαρακτήρας του παίχτη μπορεί να μιλήσει και να έχει μια φυσιολογική συζήτηση μαζί τους. Δυστυχώς ο παίχτης,όπως είναι σύνηθες σε αυτά τα παιχνίδια,είναι "βουβός" πρωταγωνιστής και όλοι μιλάνε με τέτοιο τρόπο που νομίζεις ότι ο ήρωας λέει μόνο "Ευχαριστώ / παρακαλώ" και απλά ρωτάει κάτι καμιά φορά,εδώ όμως οι διάλογοι υπονοούν ότι ρωτάς τα πάντα και το μόνο που μένει αναπάντητο είναι το νόημα της ζωής.
Δεν βοηθάει το γεγονός ότι,σύμφωνα με την SEGA,η μετάφραση είναι άθλια.
Gameplay : 9 / 10
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
Το ζουμί του παιχνιδιού και αυτό που το κάνει ένα κρυφό διαμάντι την εποχή πριν από το online multiplayer των κονσολών: το παιχνίδι είναι ένα αρκετά κλασσικό Dungeon Crawler με στοιχεία Action RPG μέσα. Η πιο απλή περιγραφή θα ήταν "πάρε το Diablo 2 και βάλε μέσα μια επίθεση combo μέσα λες και παίζεις Zelda". Και θα λειτουργούσε. Το παιχνίδι βάζει τους παίχτες να διαλέξουν έναν χαρακτήρα από την ποικιλία που τους δίνει το παιχνίδι ακολουθώντας μερικά αρκετά γνωστά παραδείγματα και ευχάριστες νέες παραλαγές. Οι επιλογές αυτές είναι ο άνθρωπος Warrior,ο δρακόμορφος Dragonute,ο λυκάνθρωπος Brawler,ο Ninja,o Dark Elf Wizard,ο Elf Archer,η άνθρωπος Sorceress και η...νάνος...Priestess.
Κάθε χαρακτήρας έχει τις δυνάμεις και τις αδυναμίες του,τα όπλα που μπορεί να διαλέξει και να χρησιμοποιήσει,ικανότητες που μπορεί να αποκτήσει και να δυναμώσει στην πορεία του παιχνιδιού και στατιστικά που μπορεί να αυξήσει για να δυναμώσει τον χαρακτήρα. Αυτό,αυτόματα θέτει και κάποιον ρόλο ή και ρόλους στους χαρακτήρες με βάση τον τρόπο που παίζουν,όπως κάθε καλό RPG. Βέβαια όλα τα παραπάνω είναι απλά ο πιο ιδανικός τρόπος για να παίξει κανείς με τους διαφορετικούς χαρακτήρες,μιας και ως RPG,το παιχνίδι δίνει την δυνατότητα να "φτιάξει" κανείς τους χαρακτήρες όπως μπορεί και με αυτόν τον τρόπο φτάνει κανείς να έχει έναν Ninja που είναι Tank αντί να είναι ένας γρήγορος πολεμιστής που βασίζεται στα critical.
Το παιχνίδι έχει πάναπλο χειρισμο,δίνοντας την δυνατότητα ομιλίας,εξερεύνησης,αρπαγής λείας και επίθεσεις με ένα πλήκτρο,χρήση αντικειμένο με ένα άλλο και αλλαγή όπλων ή αντικειμένων με άλλα δύο πλήκτρα και τέλος να καλέσει ένα Summon αν του δίνεται η ευκαιρία. Ο παίχτης μπορεί να κουβαλάει πάνω του τρία όπλα και τρία αντικείμενα που μπορεί να χρησιμοποιήσει άμεσα στο πεδίο και είναι αυτά που αλλάζουν με τα πλήκτρα. Τα επίπεδα / μπουντρούμια συνήθως έχουν μια θέα σχεδόν Top Down,με μια ελαφριά κλίση,όπως τα Diablo αλλά καμιά φορά,κάποιοι διάδρομοι φαίνονται σαν πλατφόρμες από 2D Platformer. Τα επίπεδα είναι επίσης πολύ βατα : ο παίχτης προχωράει,σφάζει ότι βρεί μπροστά του για λεία,όπλα και πόντους εμπειρίας μέχρι να φτάσει στον αρχηγό και να τον αποτελειώσει για να τερματίσει το επίπεδο και να το προσθέσει στις περιοχές που μπορεί να επισκεφτεί.
Τέλος,το παιχνίδι έχει αρκετά μεγάλο δείκτη πρόκλησης και προσφέρει πολλές δυνατότητες multiplayer αλλά εδώ είναι που φαίνεται το κύριο πρόβλημα του παιχνιδιού : αν δεν υπάρχει ένας συγκεκριμένος χαρακτήρας κάποια μυστικά κάποιων επιπέδων δεν θα λυθούν ποτέ,για παράδειγμα,χωρίς τον τοξότη είναι αδύνατο να σπάσει κανείς έναν κύβο για να ξεκλειδώσει ένα μυστικό δωμάτιο με κρυφά όπλα και αντικείμενα. Ευτυχώς είναι μικρό το κακό,σε σχέση με χειρότερα λάθη που θα μπορούσαν να γίνουν.
Ήχος : 6 / 10
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
Εδώ...τα πράγματα είναι αρκετά περίεργα. Αρχικά έχεις την μουσική του κύριου μενού,του μενού παύσης και τις επιλογής χαρακτήρων,καθαρό ήχο και ένα μαγευτικό κομμάτι αρχής...και μετά πάνε όλα στον Καιάδα. Η μουσική του υπόλοιπου παιχνιδιού είναι τυπική και μέτρια σε αρκετά σημεία,χωρίς προσπάθεια,καθαρός ήχος πάντα αλλά σου πετάει ότι χειρότερο θα μπορούσε να υπάρχει σε βιντεοπαιχνίδι : ηχητικά εφέ που να δίνουν την εντύπωση ομιλίας...σπάει τα νεύρα μετά από την πρώτη φορά που γίνεται αυτό.Απλά απαράδεκτη απόφαση.
Γραφικά : 8 / 10
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
Για το GameBoy Advance,τα γραφικά είναι υπέροχα,με φοβερά τοπία και μπουντρούμια για το είδος,με μεγάλα και καθάρα μοντέλα χαρακτήρων,με ωραίες λεπτομέριες και ωραία χρώματα που δεν αντιτίθενται και πονάνε τα μάτια των παιχτών. Οι εικονογραφήσεις είναι επίσης πολύ ωραίες.
Τελική βαθμολογία : 24 / 40 = 6 / 10
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
Τελευταία λόγια :
+Πολύ καλά γραφικά με λεπτομέρια
+Μεγάλος δείκτης πρόκλησης και αληθινής δυσκολίας
+Δυνατότητα επιλογής πολλών χαρακτήρων και εξέλιξής τους με όποιον τρόπο επιθυμούν οι παίχτες
+Καλό σύστημα μάχης αυτού του είδους με ενδιαφέροντές και ποικίλους αρχηγούς
-Μυστικά που είναι αδύνατο να βρεθούν χωρίς κάποιους συγκεκριμένους χαρακτήρες
-Απαράδεκτα ηχητικά εφέ
-Κλισέ ιστορία με κλισέ χαρακτήρες και μπέρδεμα λόγω χάλια διαλόγων
Το Shining Soul II είναι ένα κρυφό διαμάντι όχι επειδή είναι άγνωστο,αλλά επειδή η πρώτη επαφή με το παιχνίδι είναι πάντα άθλια,αλλά όσο πιο πολύ προχωράει κανείς στο παιχνίδι τότε φαίνεται πόσο καλό είναι στον πυρήνα του. Πολύ καλή προσθήκη στην συλλογή των παιχνιδιών του GameBoy Advance.
Κονσόλα : Game Boy Advance
Εκδότης : SEGA / SEGA + THQ(Ευρώπη)
Κατασκευαστής : Nextech[Nex Entertainment] + Audio, Inc.[Ueda Akira]
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
Υπόθεση : 3 / 10
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
Το αδύναμο σημείο του παιχνιδιού,είναι από τις πιο κλισέ ιστορίες ιπποτισμού,ηρωισμού και λοιπά,αλλά ακόμα και η παρουσίασή της ιστορίας αυτής είναι κλισεδιά στον μέγιστο βαθμό. Έχεις τον ηρωικό ιππότη που διαφθήρεται από το κακό / σκότος / Χάος / κακιά δύναμη,τον μάγο που ελέγχει αυτό το πράγμα,τον βασιλιά,την βασίλισσα που είναι πάντα χαρούμενο και δίκαιο ζευγάρι και την κόρη τους που θέλει να επαναστατήσει.
Ακόμα και με αυτό θα πίστευε κανείς ότι κάτι μπορεί να γίνει με τους κακούς,να υπάρχουν ενδιαφέροντες διάλογοι,αλλά όχι. Ακόμα και οι κακοί είναι υπερβολικά κλισέ,σε σημείο ηλιθιότητας. Αν μπορούσαν να είναι πιο κλισέ,τα κουτιά διαλόγου θα είχαν είχαν αρχαϊκά ιδιώματα! Και το χειρότερο; Όλοι αυτοί οι χαρακτήρες μιλάνε λες και ο χαρακτήρας του παίχτη μπορεί να μιλήσει και να έχει μια φυσιολογική συζήτηση μαζί τους. Δυστυχώς ο παίχτης,όπως είναι σύνηθες σε αυτά τα παιχνίδια,είναι "βουβός" πρωταγωνιστής και όλοι μιλάνε με τέτοιο τρόπο που νομίζεις ότι ο ήρωας λέει μόνο "Ευχαριστώ / παρακαλώ" και απλά ρωτάει κάτι καμιά φορά,εδώ όμως οι διάλογοι υπονοούν ότι ρωτάς τα πάντα και το μόνο που μένει αναπάντητο είναι το νόημα της ζωής.
Δεν βοηθάει το γεγονός ότι,σύμφωνα με την SEGA,η μετάφραση είναι άθλια.
Gameplay : 9 / 10
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
Το ζουμί του παιχνιδιού και αυτό που το κάνει ένα κρυφό διαμάντι την εποχή πριν από το online multiplayer των κονσολών: το παιχνίδι είναι ένα αρκετά κλασσικό Dungeon Crawler με στοιχεία Action RPG μέσα. Η πιο απλή περιγραφή θα ήταν "πάρε το Diablo 2 και βάλε μέσα μια επίθεση combo μέσα λες και παίζεις Zelda". Και θα λειτουργούσε. Το παιχνίδι βάζει τους παίχτες να διαλέξουν έναν χαρακτήρα από την ποικιλία που τους δίνει το παιχνίδι ακολουθώντας μερικά αρκετά γνωστά παραδείγματα και ευχάριστες νέες παραλαγές. Οι επιλογές αυτές είναι ο άνθρωπος Warrior,ο δρακόμορφος Dragonute,ο λυκάνθρωπος Brawler,ο Ninja,o Dark Elf Wizard,ο Elf Archer,η άνθρωπος Sorceress και η...νάνος...Priestess.
Κάθε χαρακτήρας έχει τις δυνάμεις και τις αδυναμίες του,τα όπλα που μπορεί να διαλέξει και να χρησιμοποιήσει,ικανότητες που μπορεί να αποκτήσει και να δυναμώσει στην πορεία του παιχνιδιού και στατιστικά που μπορεί να αυξήσει για να δυναμώσει τον χαρακτήρα. Αυτό,αυτόματα θέτει και κάποιον ρόλο ή και ρόλους στους χαρακτήρες με βάση τον τρόπο που παίζουν,όπως κάθε καλό RPG. Βέβαια όλα τα παραπάνω είναι απλά ο πιο ιδανικός τρόπος για να παίξει κανείς με τους διαφορετικούς χαρακτήρες,μιας και ως RPG,το παιχνίδι δίνει την δυνατότητα να "φτιάξει" κανείς τους χαρακτήρες όπως μπορεί και με αυτόν τον τρόπο φτάνει κανείς να έχει έναν Ninja που είναι Tank αντί να είναι ένας γρήγορος πολεμιστής που βασίζεται στα critical.
Το παιχνίδι έχει πάναπλο χειρισμο,δίνοντας την δυνατότητα ομιλίας,εξερεύνησης,αρπαγής λείας και επίθεσεις με ένα πλήκτρο,χρήση αντικειμένο με ένα άλλο και αλλαγή όπλων ή αντικειμένων με άλλα δύο πλήκτρα και τέλος να καλέσει ένα Summon αν του δίνεται η ευκαιρία. Ο παίχτης μπορεί να κουβαλάει πάνω του τρία όπλα και τρία αντικείμενα που μπορεί να χρησιμοποιήσει άμεσα στο πεδίο και είναι αυτά που αλλάζουν με τα πλήκτρα. Τα επίπεδα / μπουντρούμια συνήθως έχουν μια θέα σχεδόν Top Down,με μια ελαφριά κλίση,όπως τα Diablo αλλά καμιά φορά,κάποιοι διάδρομοι φαίνονται σαν πλατφόρμες από 2D Platformer. Τα επίπεδα είναι επίσης πολύ βατα : ο παίχτης προχωράει,σφάζει ότι βρεί μπροστά του για λεία,όπλα και πόντους εμπειρίας μέχρι να φτάσει στον αρχηγό και να τον αποτελειώσει για να τερματίσει το επίπεδο και να το προσθέσει στις περιοχές που μπορεί να επισκεφτεί.
Τέλος,το παιχνίδι έχει αρκετά μεγάλο δείκτη πρόκλησης και προσφέρει πολλές δυνατότητες multiplayer αλλά εδώ είναι που φαίνεται το κύριο πρόβλημα του παιχνιδιού : αν δεν υπάρχει ένας συγκεκριμένος χαρακτήρας κάποια μυστικά κάποιων επιπέδων δεν θα λυθούν ποτέ,για παράδειγμα,χωρίς τον τοξότη είναι αδύνατο να σπάσει κανείς έναν κύβο για να ξεκλειδώσει ένα μυστικό δωμάτιο με κρυφά όπλα και αντικείμενα. Ευτυχώς είναι μικρό το κακό,σε σχέση με χειρότερα λάθη που θα μπορούσαν να γίνουν.
Ήχος : 6 / 10
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
Εδώ...τα πράγματα είναι αρκετά περίεργα. Αρχικά έχεις την μουσική του κύριου μενού,του μενού παύσης και τις επιλογής χαρακτήρων,καθαρό ήχο και ένα μαγευτικό κομμάτι αρχής...και μετά πάνε όλα στον Καιάδα. Η μουσική του υπόλοιπου παιχνιδιού είναι τυπική και μέτρια σε αρκετά σημεία,χωρίς προσπάθεια,καθαρός ήχος πάντα αλλά σου πετάει ότι χειρότερο θα μπορούσε να υπάρχει σε βιντεοπαιχνίδι : ηχητικά εφέ που να δίνουν την εντύπωση ομιλίας...σπάει τα νεύρα μετά από την πρώτη φορά που γίνεται αυτό.Απλά απαράδεκτη απόφαση.
Γραφικά : 8 / 10
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
Για το GameBoy Advance,τα γραφικά είναι υπέροχα,με φοβερά τοπία και μπουντρούμια για το είδος,με μεγάλα και καθάρα μοντέλα χαρακτήρων,με ωραίες λεπτομέριες και ωραία χρώματα που δεν αντιτίθενται και πονάνε τα μάτια των παιχτών. Οι εικονογραφήσεις είναι επίσης πολύ ωραίες.
Τελική βαθμολογία : 24 / 40 = 6 / 10
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
Τελευταία λόγια :
+Πολύ καλά γραφικά με λεπτομέρια
+Μεγάλος δείκτης πρόκλησης και αληθινής δυσκολίας
+Δυνατότητα επιλογής πολλών χαρακτήρων και εξέλιξής τους με όποιον τρόπο επιθυμούν οι παίχτες
+Καλό σύστημα μάχης αυτού του είδους με ενδιαφέροντές και ποικίλους αρχηγούς
-Μυστικά που είναι αδύνατο να βρεθούν χωρίς κάποιους συγκεκριμένους χαρακτήρες
-Απαράδεκτα ηχητικά εφέ
-Κλισέ ιστορία με κλισέ χαρακτήρες και μπέρδεμα λόγω χάλια διαλόγων
Το Shining Soul II είναι ένα κρυφό διαμάντι όχι επειδή είναι άγνωστο,αλλά επειδή η πρώτη επαφή με το παιχνίδι είναι πάντα άθλια,αλλά όσο πιο πολύ προχωράει κανείς στο παιχνίδι τότε φαίνεται πόσο καλό είναι στον πυρήνα του. Πολύ καλή προσθήκη στην συλλογή των παιχνιδιών του GameBoy Advance.
Απ: Shining Soul II Review
Κυρ Δεκ 08, 2013 11:39 pm
πολύ καλό review. Το μόνο που έχω να πω βάζε κενό μετά από κάθε τελεία. Κατά τ'άλλα πολύ καλογραμμένο το βρήκα. Αυτό δεν είναι συνέχεια του άλλου που υπήρχε στο mega drive?
Απ: Shining Soul II Review
Δευ Δεκ 09, 2013 12:20 am
Thanks,Chrys.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
Είναι το δεύτερο παιχνίδι της σειράς Shining,υποσειράς Soul.Το πρώτο ήταν το Shining Soul για το GBA.Πάνω κάτω τα ίδια,αλλά χειρότερο σε εκτέλεση,μιας και ήταν το πρώτο παιχνίδι.Αυτό για τα κενά...οκ,δεν το βάζω στα έγγραφα,αλλά θα το προσπαθήσω εδώ πέρα.Green Rider έγραψε:πολύ καλό review. Το μόνο που έχω να πω βάζε κενό μετά από κάθε τελεία. Κατά τ'άλλα πολύ καλογραμμένο το βρήκα. Αυτό δεν είναι συνέχεια του άλλου που υπήρχε στο mega drive?
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
Απ: Shining Soul II Review
Δευ Δεκ 09, 2013 12:30 am
και γω το έκανα και μου είχαν κάνει παρατήρηση στο rangeboard παλιά. Και έχουν δίκιο. Το κείμενο δείχνει πολύ πιο ωραίο στο μάτι και ξεχωρίζουν οι προτάσεις. Λίγη προσοχή επίσης με τα κόμματα. Εχείς βάλει κάποια που δεν χρειάζονταν. Κατα τ'άλλα κατανοητό/πλήρες review
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης