Σελίδα 1 από 2 • 1, 2
Soul Calibur II Review
Κυρ Απρ 01, 2012 3:17 pm
Soul Calibur II
Κονσόλα : Gamecube,Playstation 2,XBOX
Εκδότης : Namco [Bandai Namco Games]
Κατασκευαστής : Project Soul [Bandai Namco Games]
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
Υπόθεση : 10 / 10
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
Υπερβαίνοντας την ιστορία και τον κόσμο,μια ιστορία για ψυχές και σπαθιά,αιωνίως ξαναλέγεται...
Μετά από την τελευταία αναμέτρηση των ηρώων με το σατανικό σπαθί ονόματι Soul Edge,κατάφεραν να το σπάσουν και να χωρίσουν τα κομμάτια του,αλλά ένα μυστήριο όν,ονόματι Inferno παρεναίβει και θα ήταν το τέλος τους,αν το ανώνυμο σπαθί που είχε η νεαρή Xianghua δεν ήταν άλλο από το μυστηριώδες Soul Calibur.Καρφώνοντας το λυσασμένο όν με αυτό,πιστεύουν ότι εξόντωσαν για πάντα την απειλή...αλλά δεν θα μπορούσαν να κάνουν ένα μεγαλύτερο λάθος...
4 χρόνια αργότερα,παλιοί και νέοι πολεμιστές ξαναξεκινάνε το ταξίδι τους για το Soul Edge καθένας με διαφορετικό λόγο και αρκετοί εν άγνοιά τους...
Το παιχνίδι έχει την κλασσική απεικόνηση της ιστορίας του Arcade,όπως τα περισσότερα κλασσικά ξύλου,αλλά τα εκτεταμένα bios στην gallery μεταξύ άλλων φτιάχνουν πολύ καλά και κατανοητά όχι απλά την ιστορία των ηρώων,αλλά και του κόσμου του Soul Calibur.Επίσης υπάρχει και το Weapon Master,ένα είδος περιπέτειας που θυμίζει περισσότερο το Story Mode του Guilty Gear και του Blazblue σαν Visual Novel,παρά κλασσικό ξύλου.Με υπερβολικά πολύ ιστορία,συμπιεσμένη και μη,το παιχνίδι δεν απογοητεύει κανέναν,κάτι που θα δούμε και στο ΙΙΙ.
Gameplay : 10 / 10
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
Το παιχνίδι είναι η κορυφή της σειράς σε όλους τους τομείς,ακόμα και στον τρόπο παιχνιδιού.Βάθος,ταχύτητα,ικανοποιητικός αριθμός χαρακτήρων και άριστος σχεδιασμός και πραγματοποίηση από τον φοβερό δημιουργό της σειράς,παραγωγό και σχεδιαστή της,Yotoriyama Hiroaki που θα ξαναεπιστρέψει και για το SCIII,αλλά πρέπει να αναρωτηθεί κανείς,γιατί μείωσε την ταχύτητα στο 3 και δεν το ξαναέκανε multiplatform...φαντάζομαι βέβαια το δεύτερο ήταν απόφαση των εκδοτών και όχι του ίδιου.Ακολουθώντας την βάση της σειράς,κάθε χαρακτήρας έχει από ένα πλήκτρο για κάθετη επίθεση,οριζόντια επίθεση,κλωτσία, και άμυνα καθώς και δράσεις που γίνονται με συνδυασμό πλήκτρων.
Το παιχνίδι,ως γνωστόν,προσφέρει μια πληθόρα χαρακτήρων με διαφορετικά όπλα κατά κόρων και κυρίως,διαφορετικά στύλ μάχης.Μαχήτες και μαχήτριες από όλον τον κόσμο μαζεύονται και πολέμανε με το δικό τους στύλ μάχης.Το παιχνίδι πέραν του ότι έχει τρομαχτικό βάθος και έναν μεγάλο κατάλογο κινήσεων για τον κάθε χαρακτήρα,έχει και διαφορετικά όπλα που μπορεί να αγοράσει ο χαρακτήρας για να χρησιμοποιήσει,καθένα με διαφορετικές ιδιότητες.Παρ’ότι δεν είναι τέλεια ισορροπημένο,είναι σίγουρα το πιο ισορροπημένο της σειράς,και φτάνει αρκετά ψηλά όσον αφορά ισορροπίες και δίκαιο παιχνίδι στον κόσμο των παιχνιδιών ξύλου.Αν το Guilty Gear XX Accent Core +,Virtua Fighter 5 Final Showdown,Melty Blood AC,Hinokakera και το Arcana Heart 3 είναι στην κορυφή,τότε το Soul Calibur II είναι αμέσως από κάτω τους.
Το παιχνίδι έχει αρκετές επιλογές και διαφορετικούς παίχτες για να κρατήσει τον παίχτη και το ενδιαφέρον του στο παιχνίδι,είτε είναι στο απλό arcade,είτε στο Weaponmaster,που θα μπορούσε κανείς να πεί ότι είναι το Story Mode του παιχνίδιου,είτε στην πληθώρα επιλογών που υπάρχουν.Τέλος,από unlockables και μόνο,το παιχνίδι δεν απογοητεύει,είτε είναι όπλα,είτε είναι χαρακτήρες είτε είναι εκθέματα για την gallery και άλλα πολλά.
Ανάλογα την κονσόλα,το παιχνίδι έχει και έναν guest.Το Gamecube τον Link από το Ocarina of Time[που λέγεται ότι είναι και ο καλύτερος guest και πιθανώς ο καλύτερος του SCII],τον Spawn στο XBOX και τέλος τον Mishima Heihachi στο Playstation 2...ναι...αντί να βάλουν τον Cloud Strife από το Final Fantasy VII όπως είχαν σκεφτεί αρχικά ή τον Dante από το Devil May Cry...διάλεξαν να βάλουν αυτόν...τι να σου πώ ρε Namco...τόσο διαφήμηση ήθελες πια να κάνεις στο Tekken και ας μην την χρειαζόταν;Τέλος πάντων.
Ήχος : 10 / 10
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
Είτε ακούτε ιαπωνικά είτε αγγλικά,οι ηθοποιοί καταφέρνουν άριστα και αποδίδουν τους ρόλους τους.Ο ήχος είναι καθαρός,δυναμικός και το μουσικό σκόρ είναι λες και είναι επιλεγμένο από διάφορους ανθρώπους από άλλες χώρες και άλλες κουλτούρες.Είναι σαν να ακούμε το φοβερό μουσικό σκόρ του Koji Kondo από τα παιχνίδια Zelda.Κάτι τέτοια σπάνιως βρίσκονται.
Γραφικά : 10 / 10
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
Από τα καλύτερα σε κονσόλες αυτής της γενιάς,είτε είναι βίντεο είτε είναι μέσα στο παιχνίδι,οι χαρακτήρες,τα όπλα,τα τοπία στο βάθος,το σχέδιο των σταδίων,όλα είναι άριστα.Ακόμα και το σχεδιαστικό στύλ και οι εικονογραφήσεις είναι υπέροχες και ευτυχώς δεν είναι αυτό το χαζό ημίγυμνο στύλ που χρησιμοποιήτε στα επόμενα,δίνοντας μια κλάσση σε όλους και όλες,είτε είναι ελκυστικοί είτε όχι οι χαρακτήρες,εδώ γίνονται.
Τελική βαθμολογία : 40 / 40 = 10 / 10
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
Τελευταία λόγια :
+Μεγάλος αριθμός διαφορετικών χαρακτήρων και στύλ πολεμικών τεχνών
+Γρήγορο,βαθύ και δυναμικό σύστημα μάχης με τις πιο αναζωγονητικές καινοτομίες
+Πολλαπλά όπλα,κοστούμια και ικανοποίηση της αποκτησής τους
+Υπέρoχο soundtrack
+Φοβερά crossover σε κάθε έκδοση...σχεδόν
+Πολλά διαφορετικά gameplay modes που εμπλουτίζουν το ίδιο πλούσιο παιχνίδι
+Επική ιστορία
Το κορυφαίο παιχνίδι της σειράς και το παιχνίδι που πιθανώς αναζωγόνησε τα παιχνίδια ξύλου με όπλα,κάτι που έχουμε να δούμε από το Toshiden 2 της Tamasoft.Άριστο σε όλα,αξίζει ένα σταράτο άριστα και στις τρείς κονσόλες.Όσον αφορά την σειρά,αυτό πρέπει να αποτελεί παράδειγμα προς μίμηση και όχι προς αποφυγή όπως τώρα με το 4 και το 5.Όσοι δεν το έχετε,αλλά έχετε ένα από τα παραπάνω συστήματα,προμηθευτείτε το,ιδίως αν λατρεύετε τα παιχνίδια ξύλου.Το κορυφαίο 2.5D παιχνίδι ξύλου με όπλα επιστρέφει από το Dreamcast πιο δυναμικά από ποτέ.Σε ευχαριστούμε Yotoriyama Hiroaki.
Κονσόλα : Gamecube,Playstation 2,XBOX
Εκδότης : Namco [Bandai Namco Games]
Κατασκευαστής : Project Soul [Bandai Namco Games]
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
Υπόθεση : 10 / 10
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
Υπερβαίνοντας την ιστορία και τον κόσμο,μια ιστορία για ψυχές και σπαθιά,αιωνίως ξαναλέγεται...
Μετά από την τελευταία αναμέτρηση των ηρώων με το σατανικό σπαθί ονόματι Soul Edge,κατάφεραν να το σπάσουν και να χωρίσουν τα κομμάτια του,αλλά ένα μυστήριο όν,ονόματι Inferno παρεναίβει και θα ήταν το τέλος τους,αν το ανώνυμο σπαθί που είχε η νεαρή Xianghua δεν ήταν άλλο από το μυστηριώδες Soul Calibur.Καρφώνοντας το λυσασμένο όν με αυτό,πιστεύουν ότι εξόντωσαν για πάντα την απειλή...αλλά δεν θα μπορούσαν να κάνουν ένα μεγαλύτερο λάθος...
4 χρόνια αργότερα,παλιοί και νέοι πολεμιστές ξαναξεκινάνε το ταξίδι τους για το Soul Edge καθένας με διαφορετικό λόγο και αρκετοί εν άγνοιά τους...
Το παιχνίδι έχει την κλασσική απεικόνηση της ιστορίας του Arcade,όπως τα περισσότερα κλασσικά ξύλου,αλλά τα εκτεταμένα bios στην gallery μεταξύ άλλων φτιάχνουν πολύ καλά και κατανοητά όχι απλά την ιστορία των ηρώων,αλλά και του κόσμου του Soul Calibur.Επίσης υπάρχει και το Weapon Master,ένα είδος περιπέτειας που θυμίζει περισσότερο το Story Mode του Guilty Gear και του Blazblue σαν Visual Novel,παρά κλασσικό ξύλου.Με υπερβολικά πολύ ιστορία,συμπιεσμένη και μη,το παιχνίδι δεν απογοητεύει κανέναν,κάτι που θα δούμε και στο ΙΙΙ.
Gameplay : 10 / 10
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
Το παιχνίδι είναι η κορυφή της σειράς σε όλους τους τομείς,ακόμα και στον τρόπο παιχνιδιού.Βάθος,ταχύτητα,ικανοποιητικός αριθμός χαρακτήρων και άριστος σχεδιασμός και πραγματοποίηση από τον φοβερό δημιουργό της σειράς,παραγωγό και σχεδιαστή της,Yotoriyama Hiroaki που θα ξαναεπιστρέψει και για το SCIII,αλλά πρέπει να αναρωτηθεί κανείς,γιατί μείωσε την ταχύτητα στο 3 και δεν το ξαναέκανε multiplatform...φαντάζομαι βέβαια το δεύτερο ήταν απόφαση των εκδοτών και όχι του ίδιου.Ακολουθώντας την βάση της σειράς,κάθε χαρακτήρας έχει από ένα πλήκτρο για κάθετη επίθεση,οριζόντια επίθεση,κλωτσία, και άμυνα καθώς και δράσεις που γίνονται με συνδυασμό πλήκτρων.
Το παιχνίδι,ως γνωστόν,προσφέρει μια πληθόρα χαρακτήρων με διαφορετικά όπλα κατά κόρων και κυρίως,διαφορετικά στύλ μάχης.Μαχήτες και μαχήτριες από όλον τον κόσμο μαζεύονται και πολέμανε με το δικό τους στύλ μάχης.Το παιχνίδι πέραν του ότι έχει τρομαχτικό βάθος και έναν μεγάλο κατάλογο κινήσεων για τον κάθε χαρακτήρα,έχει και διαφορετικά όπλα που μπορεί να αγοράσει ο χαρακτήρας για να χρησιμοποιήσει,καθένα με διαφορετικές ιδιότητες.Παρ’ότι δεν είναι τέλεια ισορροπημένο,είναι σίγουρα το πιο ισορροπημένο της σειράς,και φτάνει αρκετά ψηλά όσον αφορά ισορροπίες και δίκαιο παιχνίδι στον κόσμο των παιχνιδιών ξύλου.Αν το Guilty Gear XX Accent Core +,Virtua Fighter 5 Final Showdown,Melty Blood AC,Hinokakera και το Arcana Heart 3 είναι στην κορυφή,τότε το Soul Calibur II είναι αμέσως από κάτω τους.
Το παιχνίδι έχει αρκετές επιλογές και διαφορετικούς παίχτες για να κρατήσει τον παίχτη και το ενδιαφέρον του στο παιχνίδι,είτε είναι στο απλό arcade,είτε στο Weaponmaster,που θα μπορούσε κανείς να πεί ότι είναι το Story Mode του παιχνίδιου,είτε στην πληθώρα επιλογών που υπάρχουν.Τέλος,από unlockables και μόνο,το παιχνίδι δεν απογοητεύει,είτε είναι όπλα,είτε είναι χαρακτήρες είτε είναι εκθέματα για την gallery και άλλα πολλά.
Ανάλογα την κονσόλα,το παιχνίδι έχει και έναν guest.Το Gamecube τον Link από το Ocarina of Time[που λέγεται ότι είναι και ο καλύτερος guest και πιθανώς ο καλύτερος του SCII],τον Spawn στο XBOX και τέλος τον Mishima Heihachi στο Playstation 2...ναι...αντί να βάλουν τον Cloud Strife από το Final Fantasy VII όπως είχαν σκεφτεί αρχικά ή τον Dante από το Devil May Cry...διάλεξαν να βάλουν αυτόν...τι να σου πώ ρε Namco...τόσο διαφήμηση ήθελες πια να κάνεις στο Tekken και ας μην την χρειαζόταν;Τέλος πάντων.
Ήχος : 10 / 10
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
Είτε ακούτε ιαπωνικά είτε αγγλικά,οι ηθοποιοί καταφέρνουν άριστα και αποδίδουν τους ρόλους τους.Ο ήχος είναι καθαρός,δυναμικός και το μουσικό σκόρ είναι λες και είναι επιλεγμένο από διάφορους ανθρώπους από άλλες χώρες και άλλες κουλτούρες.Είναι σαν να ακούμε το φοβερό μουσικό σκόρ του Koji Kondo από τα παιχνίδια Zelda.Κάτι τέτοια σπάνιως βρίσκονται.
Γραφικά : 10 / 10
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
Από τα καλύτερα σε κονσόλες αυτής της γενιάς,είτε είναι βίντεο είτε είναι μέσα στο παιχνίδι,οι χαρακτήρες,τα όπλα,τα τοπία στο βάθος,το σχέδιο των σταδίων,όλα είναι άριστα.Ακόμα και το σχεδιαστικό στύλ και οι εικονογραφήσεις είναι υπέροχες και ευτυχώς δεν είναι αυτό το χαζό ημίγυμνο στύλ που χρησιμοποιήτε στα επόμενα,δίνοντας μια κλάσση σε όλους και όλες,είτε είναι ελκυστικοί είτε όχι οι χαρακτήρες,εδώ γίνονται.
Τελική βαθμολογία : 40 / 40 = 10 / 10
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
Τελευταία λόγια :
+Μεγάλος αριθμός διαφορετικών χαρακτήρων και στύλ πολεμικών τεχνών
+Γρήγορο,βαθύ και δυναμικό σύστημα μάχης με τις πιο αναζωγονητικές καινοτομίες
+Πολλαπλά όπλα,κοστούμια και ικανοποίηση της αποκτησής τους
+Υπέρoχο soundtrack
+Φοβερά crossover σε κάθε έκδοση...σχεδόν
+Πολλά διαφορετικά gameplay modes που εμπλουτίζουν το ίδιο πλούσιο παιχνίδι
+Επική ιστορία
Το κορυφαίο παιχνίδι της σειράς και το παιχνίδι που πιθανώς αναζωγόνησε τα παιχνίδια ξύλου με όπλα,κάτι που έχουμε να δούμε από το Toshiden 2 της Tamasoft.Άριστο σε όλα,αξίζει ένα σταράτο άριστα και στις τρείς κονσόλες.Όσον αφορά την σειρά,αυτό πρέπει να αποτελεί παράδειγμα προς μίμηση και όχι προς αποφυγή όπως τώρα με το 4 και το 5.Όσοι δεν το έχετε,αλλά έχετε ένα από τα παραπάνω συστήματα,προμηθευτείτε το,ιδίως αν λατρεύετε τα παιχνίδια ξύλου.Το κορυφαίο 2.5D παιχνίδι ξύλου με όπλα επιστρέφει από το Dreamcast πιο δυναμικά από ποτέ.Σε ευχαριστούμε Yotoriyama Hiroaki.
- plousmikeΣυντονιστής
- Αριθμός μηνυμάτων : 6311
Ημερομηνία εγγραφής : 29/11/2011
Ηλικία : 36
Τόπος : ΗΡΑΚΛΕΙΟ!
Απ: Soul Calibur II Review
Κυρ Απρ 01, 2012 3:21 pm
πολύ ωραίο! το έπαιξα σε emulator σε "full HD" και το ευχαριστήθηκα!
Απ: Soul Calibur II Review
Κυρ Απρ 01, 2012 3:34 pm
Του PS2 φαντάζομαι;Ή του Gamecube;Όπως και να έχει,full HD ξε-full,εδώ το βλέπαμε μικροί στην τηλεόραση την παλιά και μας έπεφτε το σαγόνια από το παιχνίδι.Θυμάμαι που με τον κολλήτό μου και τον αδερφό μου είχαμε θέσει αυτό ως μέτρο για τον αν θα είναι καλά τα γραφικά του νέου FF ή Zelda.Ακόμα και τώρα,με τον προτζέκτορα,δεν χάνει.
- plousmikeΣυντονιστής
- Αριθμός μηνυμάτων : 6311
Ημερομηνία εγγραφής : 29/11/2011
Ηλικία : 36
Τόπος : ΗΡΑΚΛΕΙΟ!
Απ: Soul Calibur II Review
Κυρ Απρ 01, 2012 3:37 pm
δεν θυμάμαι, νομίζω του PS2 και το πρώτο στου dreamcast.
Απ: Soul Calibur II Review
Κυρ Απρ 01, 2012 3:54 pm
O Link ταιριξε απολυτα στο κονσεπτ της σειρας σε αντιθεση με τον Heihachi πχ.Ολοι λενε η gc εκδοση ειναι η καλυτερη, φανταζομαι μιλαει το φανμποϊ μεσα τους μιας και λογω Λινκ θα το λενε.Πιο πολυ εχω λιωση το 3 και αυτο τον καιρο ασχολουμε με το 1 στο dc.
Απ: Soul Calibur II Review
Κυρ Απρ 01, 2012 4:17 pm
^Και οι τρείς άριστες είναι,πάρ’το για την κονσόλα που έχεις.Το μόνο κακό είναι ο Heihachi...γαμ...τόσο κοντά να έχουμε Cloud και Dante...και ο Dante απορρίφθηκε και δεύτερη φορά,στο 3.
Απ: Soul Calibur II Review
Κυρ Απρ 01, 2012 4:19 pm
το είχα λιώσει στα arcades. Για μένα το 3 είναι το καλύτερο
Απ: Soul Calibur II Review
Κυρ Απρ 01, 2012 4:36 pm
Έλα ρε τυχερέ...εγώ είχα βρεί μόνο το 1 σε arcades και το Soul Edge όταν είχα πάει στο Μεσολόγγι.
Απ: Soul Calibur II Review
Κυρ Απρ 01, 2012 4:47 pm
καλά το 1 και αν έχω λιώσει στο psx εκεί να δεις. Δεν υπήρχε κάτι άλλο να κάνω
- plousmikeΣυντονιστής
- Αριθμός μηνυμάτων : 6311
Ημερομηνία εγγραφής : 29/11/2011
Ηλικία : 36
Τόπος : ΗΡΑΚΛΕΙΟ!
Απ: Soul Calibur II Review
Κυρ Απρ 01, 2012 6:18 pm
btw μου άρεσε αρκετά το customization που είχε στο 4. είχα φτιάξει πάρα πολλούς χαρακτήρες! αλλά γενικά όλα τα soul calibur τα εκτιμάω σαν παιχνίδια αν και δεν είμαι τρελός fan...
Απ: Soul Calibur II Review
Δευ Απρ 02, 2012 12:37 am
για μένα είναι ΚΛΑΣΗΣ ανώτερα παιχνίδια από όλα τα 2,5 D fighting
Απ: Soul Calibur II Review
Δευ Απρ 02, 2012 12:49 am
3d fighting δεν ειναι τα soul calibur?Επισης συμφωνο οτι ειναι κουφαια σειρα fightings αλλα με αδιαφορω στορι.Θα ηθελα το story mode να ειναι ιδιο με του τεκκεν 5 σαν μορφη.
- plousmikeΣυντονιστής
- Αριθμός μηνυμάτων : 6311
Ημερομηνία εγγραφής : 29/11/2011
Ηλικία : 36
Τόπος : ΗΡΑΚΛΕΙΟ!
Απ: Soul Calibur II Review
Δευ Απρ 02, 2012 12:52 am
για μένα το καλύτερο fighting, ήταν και είναι, το Street Fighter. Αυτό ήταν το πρώτο που έπαιξα και το αγαπάω μέχρι σήμερα!
Σελίδα 1 από 2 • 1, 2
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης