Kamen Rider Super Climax Heroes
5 απαντήσεις
Απ: Kamen Rider Super Climax Heroes
Κυρ Νοε 18, 2012 11:08 am
Ναι αυτος ειναι, στο All riders 2 ειναι παιχτουρα!Εχεις δει τη σεζον αυτη?
Απ: Kamen Rider Super Climax Heroes
Δευ Νοε 19, 2012 2:31 am
Den-O δεν έχω δει ακόμα αλλά έχω δει τις 3 ταινίες Cho-Den-O που πρωταγωνιστεί όπως και την ταινία OOO, Den-O, All Riders: Let's Go Kamen Riders που και εκεί είναι ένας από τους πρωταγωνιστές. Οτάν τελείωσω Hibiki θα δω Den-O. Ωρά είναι να αφοσιωθώ σε αυτό
Απ: Kamen Rider Super Climax Heroes
Δευ Νοε 19, 2012 12:13 pm
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Πρόσφατα έγινε ένα μικρό event από την SONY και καταφέραν κάποιοι να παίξουν μια demo έκδοση του παιχνιδιού.Τα πράγματα έχουν ως εξής :
Οι αλλαγές τα σπάνε και είχα δίκιο,βάζουν το σύστημα όσο πιο κοντά γίνεται στο Bleach Heat The Soul.
Πρόσφατα έγινε ένα μικρό event από την SONY και καταφέραν κάποιοι να παίξουν μια demo έκδοση του παιχνιδιού.Τα πράγματα έχουν ως εξής :
Henshin Justice Unlimited έγραψε:-A second person has confirmed that the OOO auto change is gone.
-Brakawani's finisher is still OOO Bash and his rider art is Warning Ride as expected.
-Wizard's Climax Time bgm is Perfect Game.
Controls:
Directional pad now fully controls movement (up and down move toward and away)
Jump: Triangle
Charge Rider Gauge: Select
Finisher: Square plus X
Mid-air Dash: R (consumes rider gauge)
Guard Dash: Press R repeatedly while moving (consumes guard gauge)
Rider Arts: L
Rider Cancel: Press R while comboing (consumes rider gauge)
Guard Cancel Back Step: Press Triangle while guarding (consumes guard gauge)
Rider Counter: While taking damage press R (consumes guard gauge)
Guard Counter: Press R while guarding (consumes guard gauge)
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
Rider Arts:
-Certain rider arts activate a high jump which requires other inputs after/during the jump to actually start the rider art.
-Ultimate Kuuga's is the walking pyrokinesis.
-Pegasus form, Den-o Gun form, Chalice and Magnet states arts are all shooting while dashing back.
-Axe form's rider art is a sumo leg stomp and looks like the previous game's ground cracking finisher that everyone had in those free roaming stages.
-Shauta art is him liquifying to move about easily.
-He didn't try Sazogo.
-Rider arts that start with the high jump are likely tied to how flight is activated.
-Tajador's art is the above mentioned jump and pressing Circle in mid-jump starts his art we've seen in screens previously.
-Mighty, Dragon, Titan and OOO's other combo's rider arts also all activate the jump mentioned above, but the player couldn't figure out what buttons were required to actually start it, so what they do is still unknown.
-Wasn't able to figure out what the Showa Rider's arts were. They just did the same pose as when activating assault except no meter was consumed and nothing happened (again likely requiring another input).
-Gills and Wizard's arts are grabs.
Fourze:
-Fourze's form change style works the same as before (Elec or Fire or switches).
-Fourze's support style is for Magnet only
OOO:
-OOO form change is still Tatoba plus 3 combos.
-OOO's auto form change seems to be gone, so you can actually play as Tatoba and the other sub-combos without being forced into a combo (he sayss he's confident this is the case)
Wizard:
-Wizard's three gauges (form change, assault, power up) all share the same finisher (his rider kick).
-Sleep ring recovers half meter.
Kuuga:
-Titan form still doesn't run, but his walk speed is fast enough that it isn't an issue with freerun.
-Kuuga form change style's finisher is still Amazing Mighty Kick. No word on support gauge finisher.
-Ultimate form's finisher is still Ultimate Kick plus pyrokinesis.
RX:
-RX's power up is still Bio OR Robo
-His voice was probably still the same
Diend:
-Diend's support is still the same as before.
Meteor:
-It only costs 3 bars of meter to become Meteor Storm, but you still cant change if you don't have a full bar.
Other:
-The available characters were the same as at TGS, except Flame Dragon was included.
-The game feels less stiff with the addition of freerun
-Stages are fairly big
Οι αλλαγές τα σπάνε και είχα δίκιο,βάζουν το σύστημα όσο πιο κοντά γίνεται στο Bleach Heat The Soul.
Απ: Kamen Rider Super Climax Heroes
Δευ Νοε 19, 2012 5:52 pm
Υπομονη παιδες δεν εμειναν ουτε δεκα μερες
Θα το λιωσουμε παρεα!
Θα το λιωσουμε παρεα!
Απ: Kamen Rider Super Climax Heroes
Δευ Νοε 19, 2012 10:51 pm
πόπο τόσο λίγο έμεινε? Πως θα ξεκολλήσω από το DS μου λέτε?
Απ: Kamen Rider Super Climax Heroes
Δευ Νοε 19, 2012 10:56 pm
Για αυτο ποσταρεις λιγο?Πωρωνεσαι ds?
Εγω βαρεθηκα ds & pokemon και ξαναπιασα psp + ff games(9& dissidia).
Εγω βαρεθηκα ds & pokemon και ξαναπιασα psp + ff games(9& dissidia).
Απ: Kamen Rider Super Climax Heroes
Τετ Νοε 21, 2012 4:56 pm
HenshinJusticeUnlimited έγραψε:Wii: 7/7/8/8
PSP: 8/7/7/7
-Kamen Rider Cyclone is confirmed to appear as Joker's Rider Art.
-He isn't playable.
-You can play as just Joker or Joker w/ Cyclone Rider Art.
-You unlock Joker w/ Cyclone Rider Art from playing Super Heroes Mode.
-Based on the image on the blog, you can see the the cursor is selecting Double. So it looks as though Joker doesn't have his own icon on the character select screen, potentially meaning no Joker vs Double.
Κάθε βδομάδα θα βγαίνουν και κάτι βιντεάκια στο σάιτ για να δείξει το σύστημα και ο Joker έχει δύο διαφορετικά Rider Arts και ένα από αυτά είναι να καλεί τον Kamen Rider Cyclone από τις καινούργιες νουβέλες των Kamen Rider που συνεχίζουν κάποιες ιστορίες των heisei[Kuuga,Blade,Kabuto,W,OOO για την ώρα από τους αντίσοτιχους δημιουργούς...που σημαίνει,θα δούμε τον κορυφαίο Naruhisa Arakawa να ξαναγράφει τον Godai] και το Famitsu δίνει στην έκδοση του PSP ένα 29 / 40.
Απ: Kamen Rider Super Climax Heroes
Πεμ Νοε 22, 2012 12:27 am
XameR_GT έγραψε:Για αυτο ποσταρεις λιγο?Πωρωνεσαι ds?
Εγω βαρεθηκα ds & pokemon και ξαναπιασα psp + ff games(9& dissidia).
Μην νομίζεις πως προλαβαίνω να παίξω και πολύ με τη δουλειά. Καμιά ώρα το μεσημέρι και ότι παίξω το βράδυ.
Περιττό να πω πόσο δείχνει να τα σπάει το παιχνίδι με την κίνηση επιτέλους 3D
Απ: Kamen Rider Super Climax Heroes
Δευ Νοε 26, 2012 8:27 pm
Άλλα δύο μάτς σήμερα : Joker Vs Eternal και TheBee[Kageyama] Vs KickHopper.
Απ: Kamen Rider Super Climax Heroes
Δευ Νοε 26, 2012 10:39 pm
Σε κατι εικονες του στο γουγλ ειδα μια γυναικα με αυτον κατι τετοιο και το υπεθεσα
Απ: Kamen Rider Super Climax Heroes
Τρι Νοε 27, 2012 7:34 pm
Μαντέψτε :
ο Drake και ο Zanki είναι δύο από τους τρείς τελευταίους χαρακτήρες!
ο Drake και ο Zanki είναι δύο από τους τρείς τελευταίους χαρακτήρες!
Απ: Kamen Rider Super Climax Heroes
Τρι Νοε 27, 2012 11:30 pm
Ο πορώτος είναι ένας metrosexual[πιο πολύ και από τον Tsukasa,αλλά και ο Tendou είναι....καταστροφή το Kabuto] μακιγιαριστής του δρόμου που έχει το Drake Zecter και γίνεται ένας από τους πιο φοβερούς Rider με πιστόλια.Ο Δεύτερος είναι ο δάσκαλο ενός πρωταγωνιστή στο Hibiki και έχει από τις φοβερότερες ιστορίες και είναι πολύ καλός χαρακτήρας.
Ο Wizard Hurricane Dragon είναι ο κρυφός χαρακτήρας και υπάρχει μόνο με Tag Bar ενώ ο Fourze Meteor Fusion γίνεται αν ο παίχτης έχει πατημένο το start όλη την ώρα καθώς διαλέγει τον Fourze και μετά σε Tag τον Meteor.
Ο Wizard Hurricane Dragon είναι ο κρυφός χαρακτήρας και υπάρχει μόνο με Tag Bar ενώ ο Fourze Meteor Fusion γίνεται αν ο παίχτης έχει πατημένο το start όλη την ώρα καθώς διαλέγει τον Fourze και μετά σε Tag τον Meteor.
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης