Power Rangers in Greece
Καλως ήρθες Ranger!

Το καλύτερο φόρουμ για Power Rangers στην Ελλάδα σε καλοσορίζει στην παρέα του!

Αν θέλεις και συ να γίνεις μέλος την παρέας μας κάνε εγγραφή (register).

Σε περιμένουμε!

^_^

Εγγραφείτε στο φόρουμ, είναι εύκολο και γρήγορο

Power Rangers in Greece
Καλως ήρθες Ranger!

Το καλύτερο φόρουμ για Power Rangers στην Ελλάδα σε καλοσορίζει στην παρέα του!

Αν θέλεις και συ να γίνεις μέλος την παρέας μας κάνε εγγραφή (register).

Σε περιμένουμε!

^_^
Power Rangers in Greece
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.

Πήγαινε κάτω
XameR_GT
Boηθός Διαχειριστή
Boηθός Διαχειριστή
Αριθμός μηνυμάτων : 11220
Ημερομηνία εγγραφής : 10/08/2010
https://www.youtube.com/user/xoulisgt?feature=mhee

Final Fantasy VII Crisis Core Review - Σελίδα 4 Empty Απ: Final Fantasy VII Crisis Core Review

Κυρ Φεβ 05, 2012 11:17 am
εμενα με πορωνε και η ρεμιξ μουσικη του battle theme απο το 7.
Green Rider
Green Rider
Διαχειριστής
Διαχειριστής
Αριθμός μηνυμάτων : 30133
Ημερομηνία εγγραφής : 14/02/2010
Ηλικία : 39
Τόπος : Mirror World
http://maagr.forumgreek.com/

Final Fantasy VII Crisis Core Review - Σελίδα 4 Empty Απ: Final Fantasy VII Crisis Core Review

Κυρ Φεβ 05, 2012 11:43 am
η μαγεία του παιχνιδιού είναι πως είναι 2 παιχνίδια σε 1. Αλλό παιχνίδι η ιστορία και άλλο να κάνεις όλα τα missions (που τα σπάνε στον υπέρτατο βαθμό) και να σκοτώσεις την Minerva. Ασχοληθείτε χώρια με αυτά τα 2 και θα καταλάβετε την πραγματική αξία του παιχνιδιού
XameR_GT
XameR_GT
Boηθός Διαχειριστή
Boηθός Διαχειριστή
Αριθμός μηνυμάτων : 11220
Ημερομηνία εγγραφής : 10/08/2010
Ηλικία : 34
Τόπος : Aθηνα.
https://www.youtube.com/user/xoulisgt?feature=mhee

Final Fantasy VII Crisis Core Review - Σελίδα 4 Empty Απ: Final Fantasy VII Crisis Core Review

Κυρ Φεβ 05, 2012 11:48 pm
Eγω το χα τελειωσει μια φορα αλλα μετα το saves μου τρελαθηκε και με εβγαζε σε ενα σπιτι(εκει οπου ηταν ο κοκκινος).Το διεγραψα το αρχειο.Οποτε αν το ξαναπιασω θα ειναι απο την ΑΡΧΗ ολο.
plousmike
plousmike
Συντονιστής
Συντονιστής
Αριθμός μηνυμάτων : 6311
Ημερομηνία εγγραφής : 29/11/2011
Ηλικία : 36
Τόπος : ΗΡΑΚΛΕΙΟ!

Final Fantasy VII Crisis Core Review - Σελίδα 4 Empty Απ: Final Fantasy VII Crisis Core Review

Δευ Φεβ 06, 2012 5:19 pm
την πρώτη φορά έπαιξα μόνο ιστορία και λίγα Missions και το τερμάτισα σχετικά γρήγορα, αλλά την δεύτερη έβλεπα walkthrough και το έκανα 100% ΟΛΟ το παιχνίδι, και ιστορία και missions. βασικά ψιλοψήθηκα να το ξαναξεκινήσω...αν και πλέον αρχίζω να χάνω το μέτρημα στις πόσες φορές το έχω τερματίσει....
Red Forever
Red Forever
Boηθός Διαχειριστή
Boηθός Διαχειριστή
Αριθμός μηνυμάτων : 5102
Ημερομηνία εγγραφής : 14/06/2010
Ηλικία : 33
Τόπος : Αθήνα
http://gaminghavenblog.wordpress.com/

Final Fantasy VII Crisis Core Review - Σελίδα 4 Empty Crisis Core -Final Fantasy VII- Review

Τετ Φεβ 15, 2012 5:09 pm
Crisis Core -Final Fantasy VII-

Κονσόλα : Playstation Portable

Εκδότης : Square Enix

Κατασκευαστής : Square Enix


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

"Πάνε 10 χρόνια από την κυκλοφορία του Final Fantasy VII,του παιχνιδιού που άλλαξε τον κόσμο των RPG...και πιθανώς και των βιντεοπαιχνιδιών σε μια πιο ευρεία βάση.Θα καταφέρει το καινούργιο παιχνίδι να σταθεί στο ύψος του και να γίνει φόρος τιμής στο αυθεντικό ή θα αποτύχει;"

Αυτές ήταν οι σκέψεις αρκετών το 2007 όταν μάθαμε ότι το παιχνίδι θα κυκλοφορούσε τον Οκτώβριο...αρκετοί χάσαμε και ύπνους είτε ανησυχώντας και περιμένοντας το παιχνίδι...είτε παίζοντας το παιχνίδι γιατί δεν μπορούσαμε μια άλλη στιγμή της ημέρας! Shocked Ας δούμε λοιπόν αν αξίζει που γύρισε η εικονική ομάδα του FFVII με καινούργια μέλη.

Υπόθεση : 9 / 10

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

Το παίχνίδι παίρνει μέρος 7 χρόνια πριν την αρχή του Fina; Fantasy VII και μας αφηγήτε την ζωή του μυστηριώδους φίλου του Cloud Strife,του Zack Fair.Ποιός ήταν ο Zack;Το μόνο που ξέρουμε από το παιχνίδι είναι ότι ήταν κολλητός του Cloud και ο πρώην κάτοχος του Buster Sword.Και ότι ήταν ένας Soldier 1rst Class.Τα υπόλοιπά μπορούμε κάπως να τα φτιάξουμε από το πρώτο μέρος του παιχνιδιού...

7 χρόνια πριν το Final Fantasy VII,ο Zack ήταν ένας ανέμελος και χαρούμενος Soldier 2nd Class,δουλευταράς,με όνειρό του να γίνει και αυτός Soldier 1rst Class,όπως ο μεντοράς του,ο Angeal.

Μετά την φοβερή εισαγωγή και το φοβερό intro stage,η ιστορία μας έρχεται κατάμουτρα με ιλλυγγιώδεις ταχύτητας.Μαθαίνουμε ότι αποστολή του Zack είναι να ψάξει και να κυνηγήσει έναν πρώην Solider 1rst Class και προδότη ονόματι...Gackt Camui...εννοώ Genesis Rhapsodos...ναι...αυτό εννοώ!

Τους βλέπουμε λοιπόν να πηγαίνουν στο χωρίο του Wutai όχι μόνο για να τελειώσουν τον πόλεμο μεταξύ της Shinra και του Wutai,αλλά και για να λύσουν το μυστήριο.

Μετά από αυτήν την σύντομη αποστολή τα πράγματα αρχίζουν να κατρακυλάνε με γοργούς ρυθμούς και ο Zack θα βρεθεί στο κέντρο μιας συνωμοσίας.Σίγουρα θα είναι η πιο μεγάλη περιπέτεια του Zack...και μάλλον η τελευταία του...

Πέραν από τα καινούργια πρόσωπα που θα δούμε,θα δούμε και παλιούς γνώριμους από την σειρά και θα δούμε και τον ρόλο που παίξανε στα γεγονότα του παρελθόντος,κάποια από αυτά που τα είδαμε και στο αυθεντικό παιχνίδι.Αλλά και πάλι δεν πάυει να είναι υπέροχο και να έχει μια φανταστική ιστορία...ποτέ ξανά κάτι τόσο γνωστό και αναμενώμενο δεν έκανε το κοινό να λυπηθεί τόσο πολύ πόσο μάλλον να συγκινηθεί τόσο πολύ.

Το μόνο κακό είναι πιθανώς ο γοργός ρυθμός με τον οποίο εξελίσσεται η ιστορία καμιά φορά...μπα...μπούρδες λέω,φταίει το ότι τρώμε στα μούτρα τον Gackt.Ναι,αυτό πρέπει να είναι το αίτιο! lol! Δεν σου έφτανε που έχεις μπει παντού και είσαι ο David Bowe της Ιαπωνίας,θες να γίνεις και χαρακτήρας εδώ; lol!

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

Gameplay : 8 / 10

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

Αυτό που έκανε πολλούς παίχτες και φάν του VII να μην πάρουν αρχικά το παιχνίδι είναι ότι ήταν Action RPG και όχι κλασσικό RPG.Αυτό όμως γρήγορα χάθηκε και οι περισσότεροι,αν όχι όλοι πωρωθήκαν με το νέο,φανταστικό ARPG που έφερε στο πιάτο η SE.Ακόμα και οι πιο hardcore gamers τώρα πια αναγνωρίζουν την SE ως ικανό κατασκευαστή ARPG,λόγω αυτού του τίτλου και ένα μεγάλο μέρος των φαν του VII θέλουν να γίνει remake σε ARPG το αυθεντικό παιχνίδι,λόγω αυτού του τίτλου!Είναι απλά,τόσο καλο.Ας δούμε λοιπόν :

Αρχικά,η βάση του παιχνίδιου είναι turn based όπως μας εξηγούσαν στην αρχή,αλλά είναι τόσο γρήγορο που ο παίχτης δεν το καταλαβαίνει[είχαν πει ότι γίνονται 100 γύροι το δευτερόλεπτο,δίνοντας την ψευδαίσθηση του ARPG].Οπως και να έχει,το παιχνίδι κάνει άριστη δουλειά στο να μεταδώσει το αίσθημά της δράσης.Με ένα σχετικά απλό και εύκολο σύστημα και την επιστροφή των Materia ο παίχτης μπορεί να ξεπεράσει τα όρια του κάθε στιγμή και να ανατρέψει δύσκολες καταστάσεις.Δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει να είναι όμως σε εκγρήγορση,μιας και ο κίνδυνος,ακόμα και εκτός μάχης παραμονεύει και αυτό μπορεί να του στοιχήσει αν είναι απρόσεκτος.

Το κύριο σημείο του παιχνιδού είναι το DMW ή Digital Mind Wave που αναπαρηστάτε ως μια μηχανή ρουλέτα με τρείς slots που αντί για αριθμούς έχουν χαρακτήρες!Μέσω αυτού ο παίχτης μπορεί να κάνει Level Up,να έχει status buffs,αλλά και nerfs,να αυξήσει την αισθηματική κατάσταση του Zack[που πρακτικά σε κάνει πιο τυχερό στην ρουλέτα],να χρησιμοποιηθεί για summon,για ειδικές επιθέσεις,για Limit Breaks και μια πληθώρα πραγμάτων στο παιχνίδι.Μπορείς ακόμα να δείς και σκηνές που του παιχνιδιού,ακόμα και Flashbacks με κάποιον χαρακτήρα!

Το Digital Mind Wave παίζει να είναι από τα συστήματα σε ARPG που έχει πέσει τρελή σκέψη και κόπος,αλλά λόγω της ανεξέλεγχτης φύσης του,δεν δουλεύει όο καλά θα θέλαν κάποιοι.Ένα από το πιο τρομαχτικά προβλήματα είναι ότι τα πάντα βασίζονται στην τύχη...κάτι αρκετά κακό,μιας και ο παίχτης μπορεί να έχει μαζέψει αρκετό experience[δεν φαίνεται στο παιχνίδι] και να είναι έτοιμος καμιά φορά όχι για ένα...αλλά μπορεί και για 12 Level Up! Shocked Και αυτό μπορεί να κάνε τον παίχτη να αργήσει και να βρεθεί σε δύσκολη θέση ή μπορεί,αν ο παίχτης είναι τυχερός να αλλάξει τις πιθανότητες και να τις γυρίσει υπέρ του.Πχ. σε μια μάχη εναντίον αρχηγού,ο παίχτης,χωρίς να το ξέρει έχει μαζέψει αρκετούς πόντους για 10 level.Αρχίζει η μάχη και καθώς φαίνεται ότι χάνει,ξαφνικά αρχίζει η τύχη και έρχεται προς το μέρος του και κατα την διάρκεια της μάχης ανεβαίνει 11 level και νικάει τον εχθρό...πολύ εύκολα όμως θα μπορούσε να μην γίνει κάτι τέτοιο και να χάσει.Το ότι το σύστημα είναι όντως τυχαίο δίνει έναν ρεαλισμό,αλλά δεν είναι όλοι οι άνθρωποι τυχεροί.

Πέραν αυτού,παρ’ότι η ιστορία είναι μόνο 15-20 ώρες,υπάρχουν και side quests και missions που μπορούν να πετάξουν στον παίχτη άνετα άλλες 50 ώρες παιχνιδιού.

Γενικότερα,το παιχνίδι είναι ωραίο και απλό,με ένα καλό βάθος που του δίνεται από το DMW αλλά δεν είναι χωρίς τα προβληματά του.

Στην Δυτική έκδοση,αξίζει να σημειωθεί ότι πολλοί το παράτησαν αμέσως μετά την αγορά του μιας και το κύριο παράπονο είναι ότι ήταν πολύ εύκολο...μόνο και μόνο για να μάθουμε ότι το normal mode της δυτικής δεν υπήρχε στην Ιαπωνική και ότι το νέο Hard Mode που ανακοίνωσαν για την δύση ήταν η αυθεντική δυσκολία της Ιαπωνικής.

Ήχος : 10 / 10

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

Ο δεύτερος τίτλος που ο Takeharu Ishimoto βάζει τα γρανάζια στην μηχανή εμπνευσής του για το μουσικό κομμάτι του παιχνιδιού.Κάποιες από τις πιο αξέχαστες μελωδίες που υπάρχουν στο Final Fantasy υπάρχουν και εδώ.Δίνωντάς ζωή στο νέα γενιά μουσικών κομματιών που θα κατακλύσουν την σειρά από δώ και πέρα.

Επίσης τα ηχητικά εφές είναι αρκετά καλά και αρκετά προσεγμένα.Οι ηθοποιοί κάνουν άριστοι δουλειά στους ρόλους τους...ακόμα και ο Gackt...και ως η φωνή του Genesis αλλά και ως μοντέλο και Motion Actor του...τώρα που το θυμήθηκα...γιατί δεν τραγούδησε και για αυτό το FF;

Γραφικά : 10 / 10

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

Τα γραφικά,είτε είναι CGI,είτε μέσα στο παιχνίδι είναι άριστα.Ακόμα και σήμερα,παιχνίδια που δεν βγάζει η SE στο PSP ακόμα έχουν δυσκολίες να τα φτάσουν.Είναι απλά τόσο ωραία και μαγευτικά.Και με πολλά cutscenes που αναπτύσουν την ιστορία.Επίσης είναι το μοναδικό FF σε φορητή κονσόλα που χρησιμοποιεί Motion Actors κάτι που δεν έγινε στα Dissidia και το Type-0,αλλά μας έδειξαν οτι μόνο μια φορά να τους χρησιμοποιήσουν και ξέρουν τι πρέπει να κάνουν.

Τελικό σκορ : 37 / 40 ~ 9.25 / 10

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

Τελευταία λόγια :

+Άριστα γραφικά
+New Game+
+Πολλά sidequests
+Το DMW είναι αρκετά συστήματα ενωμένα μαζί με την δυνατότητα να αφήνει τον παίχτη να παίζει ήσυχα χωρίς να ανυσηχεί για summons και άλλα
+Απίστευτο soundtrack
-Το σύστημα DMW είναι λίγο πολύ τυχαίο και αυτό μπορεί να προκαλέσει περίεργες και άδικες καταστάσεις


Ένα από τα πιο ωραία και άριστα παιχνίδια της γενιάς,αλλά και κάθε γενιάς.Το παιχνίδι τα έχει όλα και έκανε περήφανο το αρχικό παιχνίδι.Σκεφτήτε ότι είναι ο λόγος που αρκετοί πήραν PSP.Τέλος,είναι από τα παιχνίδια που παίξαν καθοριστικό ρόλο στην άνοδο κάποιων εταιρίων[ανέβασε πολύ την SE και πάλι στα μάτια του κόσμου] αλλά και επηρέασε πολλούς ανθρώπους σε αρκετούς τομείς.

Αξίζει να σημειωθεί ότι μετά από αυτό,το ίδιο στούντιο,με αρχηγό τον Tetsuya Nomura[που είναι και ο δημιουργός του Final Fantasy VII] έγινε το στούντιο της Οσάκα που μας έφερε τα φοβερά Dissidia,το Birth By Sleep,το Type-0 και δουλεύει στο Vs XIII.Επίσης είναι το πρώτο παιχνίδι που δουλεύει ο φβερός Hajime Tabata...το παιδί έχει ταλέντο.

Πάντα τέτοια SE.Πάντα τέτοια. cheers Και ας ελπίσουμε πριν την 20η επέτειο του Final Fantasy VII να δούμε ένα Action-RPG Remake του αυθεντικού. Wink


Έχει επεξεργασθεί από τον/την Red Forever στις Τρι Δεκ 03, 2013 3:50 pm, 2 φορές συνολικά
plousmike
plousmike
Συντονιστής
Συντονιστής
Αριθμός μηνυμάτων : 6311
Ημερομηνία εγγραφής : 29/11/2011
Ηλικία : 36
Τόπος : ΗΡΑΚΛΕΙΟ!

Final Fantasy VII Crisis Core Review - Σελίδα 4 Empty Απ: Final Fantasy VII Crisis Core Review

Τετ Φεβ 15, 2012 5:31 pm
νομίζω ότι το αδικείς πάααααρα πολύ το παιχνίδι. ιστορία μόνο 9? και gameplay 8? άντε να του έβαζα 9 με δυσκολία...για το story δεν το συζητάω είναι 10άρι καθαρό μη πω 10 με τόνο!
Red Forever
Red Forever
Boηθός Διαχειριστή
Boηθός Διαχειριστή
Αριθμός μηνυμάτων : 5102
Ημερομηνία εγγραφής : 14/06/2010
Ηλικία : 33
Τόπος : Αθήνα
http://gaminghavenblog.wordpress.com/

Final Fantasy VII Crisis Core Review - Σελίδα 4 Empty Απ: Final Fantasy VII Crisis Core Review

Τετ Φεβ 15, 2012 5:55 pm
Το αντίθετο.Η ιστορία μπορεί να είναι καλή και ωραία,αλλά όπως γράφω,αρκετά γεγονότα στα κολλάνε στα μούτρα και καμιά φορά ψάχνεσε.Πιθανώς να ήθελαν πάνω από 20 ώρες για την ιστορία,αλλά λόγω προβλημάτων χώρου να μην τα κατάφεραν.Η δυσκολία δεν έχει σχέση με το βαθμό.Η δυσκολία είναι πολλύ καλή και εγώ έχω την Ιαπωνική εκδοχή και την βρίσκω άριστη.Το πρόβλημα είναι το DMW.Υπέροχο concept,αλλά λόγω της ανεξέλγτη φύση του το παιχνίδι μπορεί να γίνει ηλιθιωδώς ανισόρροπο ώρες ώρες.
plousmike
plousmike
Συντονιστής
Συντονιστής
Αριθμός μηνυμάτων : 6311
Ημερομηνία εγγραφής : 29/11/2011
Ηλικία : 36
Τόπος : ΗΡΑΚΛΕΙΟ!

Final Fantasy VII Crisis Core Review - Σελίδα 4 Empty Απ: Final Fantasy VII Crisis Core Review

Τετ Φεβ 15, 2012 6:04 pm
δεν μιλάω για την δυσκολία του παιχνιδιού, λέω ότι δύσκολα εγώ θα του έβαζα 9. επίσης δεν θυμάμαι να είχε καθόλου plot holes το παιχνίδι, ίσα ίσα, άμα παίξεις αυτό και μετά το 7 καταλαβαίνεις πιο πολλά πράγματα, μιας και στην ουσία ο κανονικός ήρωας είναι ο Zak και όχι ο Cloud. To DMW μπορεί να φάνηκε σε αρκετούς περίεργο αλλά δεν ήταν κάτι το τρελό, μπορούσες να φέρεις συγκεκριμένα αποτελέσματα με τον καιρό...και ήταν σαν μπόνους χωρίς να χαλάει το όλο concept του παιχνιδιού...προσωπικά μου φάνηκε περίεργο στην αρχή (όχι κακό, απλά περίεργο), αλλά μετά το αγάπησα πάρα πολύ το DMW...και σε καμία περίπτωση δεν πιστεύω ότι το κάνει "ανισόρροπο" το παιχνίδι. Τί να πω, δεν έχω παίξει πολλά παιχνίδια στο Psp αλλά το συγκεκριμένο, για μένα πάντα, είναι ότι καλύτερο έχω δει σε αυτή τη κονσόλα, με μεγάλη διαφορά από το επόμενο.
Costascss
Costascss
Συντονιστής
Συντονιστής
Final Fantasy VII Crisis Core Review - Σελίδα 4 3_zps4d69e2b4
Αριθμός μηνυμάτων : 3818
Ημερομηνία εγγραφής : 28/09/2010
Ηλικία : 32
Τόπος : Αθήνα

Final Fantasy VII Crisis Core Review - Σελίδα 4 Empty Απ: Final Fantasy VII Crisis Core Review

Τετ Φεβ 15, 2012 6:48 pm
Εμένα μου φαίνεται ότι έκανε εξαιρετικό review.
Μου φαίνεται παράξενο που μπορείς να κάνεις τόσα καλά reviews τόσο γρήγορα. Εμένα μου τρώνε πολύ χρόνο (που δεν έχω) και παραπολύ ενέργεια (μετά από κάθε review νιώθω λες και με πάτησε τρένο). Και παραξενεύομαι που τερματίζεις παράλληλα τόσα παιχνίδια...
XameR_GT
XameR_GT
Boηθός Διαχειριστή
Boηθός Διαχειριστή
Αριθμός μηνυμάτων : 11220
Ημερομηνία εγγραφής : 10/08/2010
Ηλικία : 34
Τόπος : Aθηνα.
https://www.youtube.com/user/xoulisgt?feature=mhee

Final Fantasy VII Crisis Core Review - Σελίδα 4 Empty Απ: Final Fantasy VII Crisis Core Review

Τετ Φεβ 15, 2012 7:00 pm
Παντος βαζω - στο οτι το lvl up βασιζεται στην τυχη.Επισης Σολων τον Γκενεσις απλα τον εψαχναν στο WUtai δεν ηταν τη δεδομενη στιγμη πρωην μελος της soldier νομιζωΕγω βρισκω μια χαρα τον τελικο βαθμο.Πρωτον οι μαχες ηταν σπαστικες γιατι αν ηθελες να φυγεις δεν μπορουσες Mad
Red Forever
Red Forever
Boηθός Διαχειριστή
Boηθός Διαχειριστή
Αριθμός μηνυμάτων : 5102
Ημερομηνία εγγραφής : 14/06/2010
Ηλικία : 33
Τόπος : Αθήνα
http://gaminghavenblog.wordpress.com/

Final Fantasy VII Crisis Core Review - Σελίδα 4 Empty Απ: Final Fantasy VII Crisis Core Review

Τετ Φεβ 15, 2012 8:35 pm
Δημήτρη,στα Ιαπωνικά,μας το είχε ήδη εξηγήσει,ο Ζακ ήξερε την τριάδα,απλά δεν τους είχε γνωρίσει από κοντά,πέραν του Αντζήλ.Στις μάχες μπορούσες να το σκάσεις,εκτός και αν ήταν boss ή mini boss[που και τα δύο φαίνονταν στον χάρτη].Απλά έτρεχες στο νοητό όριο του πεδίου μέχρι να χαθούν οι εχθροί.

Κώστα,τα περισσότερα είναι ήδη τερματισμένα από αυτά που έχω κάνει,μόνο το Ys 7,Type-0 και το Birth By Sleep γράφτηκαν αμέσως αφού τα ολοκλήρωσα 100%.Τα υπόλοιπά τα παίζω λίγο και τα ξαναθυμάμαι.Όσο για τα reviews...μην νομίζεις και εγώ νοιώθω λες και έπεσα από ουρανοξύστη,αλλά η σκέψη του ότι θα διαδόσω την γνώση και την αγάπη για τα βιντεοπαίχνιδια μέσω όσο καλύτερης κριτικής μπορώ,με ωθεί αρκετές φορές.

Μιχάλη,το DMW είτε ήταν παράξενο είτε όχι,που σε πολλούς δεν ήταν,αρκετοί ξέρουν την ρουλέτα και το pachinko[ιαπωνική ρουλέτα-arcade...ψευτορουλέτα που βάζεις τα τρία 7αρια],αλλά το ότι βασιζόταν στην τύχη και ο μόνος τρόπος να την επηρεάσεις ήταν μέσω ενός συγκεκριμένου χαρακτήρα που δίνει ένα συγκεκριμένο buff,έκανε δυστυχώς ανισόρροπο το παιχνίδι.Όσο για την υπόθεση,καμιά φορά και οι καλύτερες υποθέσεις,δεν είναι πάντα οι πιο καλογραμμένες υποθέσεις.Στην συγκεκριμένη όπως είπα,τρέχει λίγο και κάποια τα χάνεις,ιδίως αν δεν έχεις και κάποιες γνώσεις για να καταλάβεις αμέσως κάποια πράγματα.Όσο για το θέμα Κλάουντ - Ζακ...ξαναπάιξε το παιχνίδι.Οι ήρωες του 7 είναι όλοι τους,και ο Κλάουντ απλά είναι ο πιο μυστήριος,αλλά με την καμία δεν είναι ο Ζακ.Ακόμα και πριν το συμβαν με το lifestream ο Κλάουντ βασιζόταν στην περσόνα του Ζακ και κάποιες μνήμες,αλλά δεν ήταν ο ίδιος ακόμα και τότε[βέβαια δεν ήταν ούτε ο αυθεντικός Κλάουντ].
plousmike
plousmike
Συντονιστής
Συντονιστής
Αριθμός μηνυμάτων : 6311
Ημερομηνία εγγραφής : 29/11/2011
Ηλικία : 36
Τόπος : ΗΡΑΚΛΕΙΟ!

Final Fantasy VII Crisis Core Review - Σελίδα 4 Empty Απ: Final Fantasy VII Crisis Core Review

Τετ Φεβ 15, 2012 8:53 pm
δεν είπα ότι είναι ο Zak...(που να τον φτάσει άλλωστε!) αλλά έκανε ότι ήταν ο Zak μέχρι που παραδέχτηκε ότι όσα έλεγε ήταν ψέματα. Και το DMW δεν άλλαζε μόνο από χαρακτήρα αλλά και από αντικείμενα. Και για πιο λόγο ήταν ανισόρροπη υπόθεση παρακαλώ? Μια χαρά Prequel του VII ήταν και άξιζε και με το παραπάνω. Καμία διαστρέβλωση ιστορίας και ούτε extra προσθήκες...για μένα το ότι έκαναν το story πραγματικό prequel θέλει μεγάλη μαγκιά και αυτό ήταν ίσως το πιο επιτυχημένο που έχω δει. εν ολίγης για μένα ο cloud ήταν μέγας φλώρος μπροστά στον Zak ο οποίος στην τελική δεν μασούσε και τίποτα. Άσε δε την αλλαγή στον χαρακτήρα του Sephiroth που την βλέπεις real-time. Anyway.... γνώμες είναι...για αυτό ύπάρχουν...για να διίστανται. Πάντως ακόμα θεωρώ μικρή την βαθμολογία για το καλύτερο παιχνίδι, προσωπικά, στο psp...αν παίρνει τόσο αυτό , τότε 10άρι καθαρό ποιό παίρνει?
Green Rider
Green Rider
Διαχειριστής
Διαχειριστής
Αριθμός μηνυμάτων : 30133
Ημερομηνία εγγραφής : 14/02/2010
Ηλικία : 39
Τόπος : Mirror World
http://maagr.forumgreek.com/

Final Fantasy VII Crisis Core Review - Σελίδα 4 Empty Απ: Final Fantasy VII Crisis Core Review

Τετ Φεβ 15, 2012 9:18 pm
συμφωνώ. Τη ρουλέτα την έκανες ότι ήθελες από μια στιγμή και έπειτα βάζοντας το ανάλογο materia που ήθελες και έβγαινε πάντα αυτό. Πλέον για μένα το παιχνίδι παίρνει 10 σε όλα και ο Ζακ απλά είναι ο αγαπημένος μου χαρακτήρας σε videogame ever cheers
Red Forever
Red Forever
Boηθός Διαχειριστή
Boηθός Διαχειριστή
Αριθμός μηνυμάτων : 5102
Ημερομηνία εγγραφής : 14/06/2010
Ηλικία : 33
Τόπος : Αθήνα
http://gaminghavenblog.wordpress.com/

Final Fantasy VII Crisis Core Review - Σελίδα 4 Empty Απ: Final Fantasy VII Crisis Core Review

Τετ Φεβ 15, 2012 11:24 pm
Μιχάλη,άλλο ντομάτες άλλο πατάτες.Δεν είπα ότι η υπόθεση έχει λάθος.Απλά οτι προχωράει ώρες ώρες πολλύ γοργά και κάπου μπερδεύει.Και αυτό πιθανώς να είναι δικαιολογημένο ότι έκοψαν σκηνές για να τις χωρέσουν στο UMD,που είναι ήδη dual layered και έχει μέγιστο χώρο 1.7 giga.Εδώ,που βγάλαν τα cutscnes και τα κάναν decompressed κάποιοι,ξαφνικά τα cutscnes πιάσαν 2.8 giga τουλάχιστον!Την ιστορία δεν την κύρια υπόθεση δεν την επηρεάζει,αλλά τον ρυθμό που εκτηλείσετε.Για αυτό κυρίως.Να σου δώσω και παράδειγμα,τα flashbacks γιατί τα έχει;Σίγουρα είναι φοβερό να τα βλέπεις,αλλά δεν σου φαίνεται περίεργο να τα βλέπεις μέσα στην μάχη και να σπάει άγρια η ροη της μάχης για να δούμε τι θυμάται ο Ζάκ;Λογικά αυτές θα ήταν οι πιο τυχερές από τις κομμένες cutscene και η ομάδα τις χρησιμοποιήσε έξυπνα.Αν το παιχνίδι φτιαχνόταν τώρα ή το 2011 που καλυτέρευσαν απείρως πολλύ οι τρόποι συμπίεσης κλπ για τα βιντεοπαιχνίδια,σίγουρα θα έβαζαν παραπάνω από 15-20 ώρες στην κύρια υπόθεση.

Το DMW,ακόμα και με τα Materia,δεν είναι πάντα σίγουρο.Διαβάστε :

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Σίγουρα αυξάνουν τις πιθανότητας,αλλά και πάλι είναι τυχαίο και όχι cpu τυχαίο,αλλά με την τύχη του ανθρώπου.Ειρωνικά είναι από τις πιο ρεαλιστικές ρουλέτες σε παιχνίδια...κρίμα που δεν είναι σε κανονικό παιχνίδι τύχης. Razz

Τώρα η κουβέντα Ζακ-Κλάουντ,ας μην τη αρχίσουμε καλύτερα[αυτό το λέω για όλους,καμιά εξαίρεση] γιατί :

1)Είναι τόσο παλιά όσο το πρώτο παιχνίδι αν δεν το πιστεύετε.

2)Από τα χειρότερα Flame Wars που γίνονται μεταξύ φαν της σειράς είναι για αυτόν τον ηλίθιο λόγο.

3)Η κατάσταση έχει φτάσει σε τέτοια σημεία που το αστείο :

" - But I thought Zack's a black haried Cloud?

- No...Cloud's just a blonde Zack!"

Και το αντίστροφό δεν είναι πια αστείο και δυστυχώς ο άτυχος που θα το πεί συνήθως θα πέσει βορά των χαζών αυτώ φάν.

4)Δεν είναι ποτέ ωραίο να διαλύουμε καλούς ήρωες,αν δεν μας αρέσουν.Άλλο να τονίζουμε τα λάθη τους,άλλο να τους διαλύουμε τελείως και δυστυχώς αυτό είναι γενικότερη αιτία των flame wars.Καθένας στις προτιμήσεις τους και όλοι χαρούμενοι...εκτός και αν οι ήρωες είναι κυριολεκτικά για κλωτσίες πχ...το καστ του Twillight.

Τέλος θα πω ότι το να κάνεις prequel για παιχνίδι,από την στιγμή που είναι η ίδια ομάδα πάντα κατέχει επιτυχία.Υπάρχει λόγος γιατί άπειρα prequel στην Ιαπωνία έχουν πετύχει :

πχ αυτό,το Fire Emblem 7[πιο γνωστό στην ιαπωνία ως Fire Emblem Rekka no Ken,prequel του Fire Emblem Fuin no Tsurugi],το Dissidia Duodecim που όχι μόνο λέει σαν prequel λέει και την αυθεντική ιστορία,το Tales of Symphonia που είναι prequel του Tales of Phantasia[του πρώτου Tales ever],το Birth By Sleep και άλλα πολλά.Δεν θέλει κότσια,θέλει συγκέντρωση από τους αυθεντικούς δημιουργούς και ευτυχώς την έχουν και με το παραπάνω.

Αυτά...α,και μου αρέσει ο Cloud.
plousmike
plousmike
Συντονιστής
Συντονιστής
Αριθμός μηνυμάτων : 6311
Ημερομηνία εγγραφής : 29/11/2011
Ηλικία : 36
Τόπος : ΗΡΑΚΛΕΙΟ!

Final Fantasy VII Crisis Core Review - Σελίδα 4 Empty Απ: Final Fantasy VII Crisis Core Review

Πεμ Φεβ 16, 2012 11:44 am
περί ορέξεως....κολοκυθόπιτα...αλλά το DMW δεν είναι τυχαίο...ποτέ δεν πρόκειται να πιστέψω σε ένα review απλά άμα έχω παίξει ο ίδιος το παιχνίδι, και το συγκεκριμένο το έχω λιώσει. Δεν μου απάντησες όμως, ποιό παιχνίδι αξίζει 10άρι τότε?
Green Rider
Green Rider
Διαχειριστής
Διαχειριστής
Αριθμός μηνυμάτων : 30133
Ημερομηνία εγγραφής : 14/02/2010
Ηλικία : 39
Τόπος : Mirror World
http://maagr.forumgreek.com/

Final Fantasy VII Crisis Core Review - Σελίδα 4 Empty Απ: Final Fantasy VII Crisis Core Review

Πεμ Φεβ 16, 2012 12:15 pm
Προτιμώ τον Ζακ γιατί είναι πιο φυσιολογικό και πιο απλό άτομο
Επιστροφή στην κορυφή
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης