- kakosPower Ranger
- Αριθμός μηνυμάτων : 110
Ημερομηνία εγγραφής : 25/11/2015
Review – For Honor
Κυρ Φεβ 26, 2017 4:02 am
Στην έκθεση της E3 2015 η αποκάλυψη του [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.] προκάλεσε αίσθηση. Ένα ολοκαίνουργιο παιχνίδι από την Ubisoft που με την αναφορά του σε θανατηφόρες μάχες ανάμεσα σε ιππότες, βίκινγκς και σαμουράι προσέλκυσε μεγάλη μερίδα του κοινού. Είκοσι μήνες μετά η αναμονή τελείωσε και το For Honor βρίσκεται πλέον στην αγορά. Στις παρακάτω γραμμές θα δούμε αν άξιζε η αναμονή του κοινού και τι καταφέρνει να προσφέρει αυτή η νέα πρόταση από τη φημισμένη γαλλική εταιρία.
Τα γεγονότα του τίτλου λαμβάνουν χώρα σε μία μεσαιωνική εποχή. Όπως προείπαμε, όλα περιστρέφονται γύρω από έναν πόλεμο μεταξύ των πιο διάσημων ειδών πολεμιστών της ιστορίας (βίκινγκς, ιππότες, σαμουράι). Μία φυσική καταστροφή είχε ως αποτέλεσμα να αφανιστούν μεγάλα κομμάτια γης και να πληγούν σημαντικά τα παραπάνω -γεωγραφικώς γειτονικά- γένη. Έκτοτε, ο μεταξύ τους ανταγωνισμούς ήρθε σε δεύτερη μοίρα. Πολλά χρόνια μετά, έρχεται και πάλι η στιγμή που το μεταξύ τους μένος θα αναζωπυρωθεί με τις τρεις φυλές να εμπλέκονται σε έναν αιματηρό πόλεμο. Τους λόγους και την κατάληξη του πολέμου αυτού θα μάθετε μέσα από το Campaign του For Honor.
Η αλήθεια είναι πως το offline Campaign του τίτλου έχει δευτερεύοντα ρόλο κι έτσι δεν αποτελεί σημείο αναφοράς του. Ένα μέτριο εμπνευσμένα σενάριο με βασικές λεπτομέρειες συνθέτουν τα συνολικά τρία κεφάλαια του Campaign. Κάθε κεφάλαιο είναι αφιερωμένο σε μία από τις τρεις φυλές και διαθέτει από έξι αποστολές. Κύριο χαρακτηριστικό των αποστολών είναι οι μάχες φυσικά. Η μονοτονία των ανελέητων σφαγών “σπάει” από μερικά διαφοροποιημένα objectives (καταδίωξη πάνω σε άλογα, χρήση ελέφαντα κ.α.) και ένα είδος εξερεύνησης στους περιβάλλοντες χώρους των αποστολών σε πολύ βασική μορφή όμως. Η διάρκειά του είναι περίπου επτά ώρες. Ουσιαστικά, το Campaign είναι ένα είδος Tutorial που θα σας συστήσει τους βασικούς μηχανισμούς στο σύστημα μάχης όπως και τις φυλές των πολεμιστών με τις διαφορετικές κλάσεις που διαθέτει η κάθε μία.
Περνάμε τώρα στο “κυρίως πιάτο” του For Honor, το Multiplayer Mode. Κάπου εδώ να αναφέρουμε ότι η ενεργή και διαρκείς σύνδεση στο διαδίκτυο είναι απαραίτητη για να παίξετε ακόμη και το Campaign του τίτλου. Το Multiplayer είναι “χτισμένο” γύρω από τον μηχανισμό του The Faction War. Διαλέγοντας ποια φυλή θα υποστηρίξετε, θα ριχτείτε σε μία μάχη ελέγχου των περιοχών του χάρτη. Ανεξαρτήτως φυλής που θα υποστηρίξετε όμως θα μπορείτε να μάχεστε έχοντας οποιονδήποτε πολεμιστή θέλετε. Το The Faction War διαθέτει σεζόν διάρκειας δέκα εβδομάδων. Μέσα σε κάθε σεζόν η φυλή σας θα χάσει και θα κερδίσει περιοχές, με το τέλος της σεζόν να σας προσφέρει loot ανάλογο με τη θέση που θα καταλήξει η φυλή σας.
Στα Modes θα βρείτε PvP μονομαχίες σε 1vs1, 2vs2 και 4vs4 σε ένα base capture παιχνίδι με πόντους. Κανένα mode δεν υστερεί του άλλου. Το καθένα προσφέρει τα δικά του στοιχεία και στρατηγικές. Όσο περισσότεροι παίχτες συμμετέχουν σε ένα παιχνίδι τόσο πιο σημαντική γίνεται η ανάγκη για συνεργασία και αλληλοβοήθεια. Αν μη τι άλλο είναι ένα παιχνίδι ιδανικό για να παίζετε με την παρέα σας συστηματικά. Τα Modes συμπληρώνουν και ορισμένα objectives που θα σας προσφέρουν επιπλέον εμπειρία και νομίσματα.
Το Highlight του For Honor είναι αναμφίβολα το σύστημα μάχης του. Σε ένα συνδυασμό μεταξύ Action, Hack & Slash και Fighting στοιχείων με χαρακτήρα τακτικό θα ανταμείψει όσους του δώσουν τον απαραίτητο χρόνο. Κατά κύριο λόγο όταν συναντάτε τους αντίπαλους σας θα «κλειδώνετε» πάνω τους μπαίνοντας σε καθεστώς μονομαχίας. Εκεί σε μάχες σώμα με σώμα με τσεκούρια, ξίφη, ρόπαλα και άλλα όπλα μεσαιωνικά θα πρέπει να τους εξοντώσετε. Το «κλειδί» για τη νίκη είναι οι επιτυχημένες επιθέσεις σε συνδυασμό με τη σωστή άμυνα και αποφυγή των εχθρικών επιθέσεων. Το σύστημα μάχης είναι τόσο στιβαρό και αληθοφανές που το κατατάσσει ως ένα από τα καλύτερα στο είδος που έχουμε δει τα τελευταία χρόνια. Για να μπλοκάρετε τις επιθέσεις των αντιπάλων θα χρειαστεί να μετακινήσετε τον δεξί αναλογικό μοχλό προς την μεριά από την οποία επιτίθεται ο αντίπαλος σε σωστό χρόνο, την στιγμή που παράλληλα θα χρειαστεί να ανοίξετε τις δικές του άμυνες.
Το σύστημα μάχης όμως δεν συγχωρεί και το να αμυνθείτε μόνο εύκολη υπόθεση δεν είναι. Ακόμη και μετά την ολοκλήρωση του Campaign θα διαπιστώσετε την σκληρότερη πραγματικότητα του Multiplayer. Για να γίνεται έμπειροι στις μάχες θα χρειαστεί να ασχοληθείτε πολλές ώρες. Μέχρι τότε θα αντιλαμβάνεστε διαρκώς πόσο εύκολο είναι να πεθάνετε. Ειδικά σε μάχες που θα γίνετε στόχος δύο ή περισσότερων αντίπαλων πολεμιστών ταυτόχρονα αν δεν τρέξετε προς κάποιον συμπαίκτη σας τα πράγματα θα μοιάζουν πολύ δύσκολα. Εδώ προκύπτει και ο στρατηγικός χαρακτήρας των μαχών. Η αλήθεια είναι πως το ασυγχώρητο στυλ αυτό είναι ικανό να σας απομακρύνει από το παιχνίδι τις πρώτες ώρες. Αν επενδύσετε όμως πάνω του κι επιμείνετε θα σας ανταμείψει.
Διαθέσιμοι είναι δώδεκα διαφορετικοί μαχητές, τέσσερις για κάθε παράταξη με έξι ακόμα μαχητές να αναμένονται μελλοντικά. Κάθε χαρακτήρας μάχεται με το δικό του μοναδικό όπλο και στυλ. Άλλοι διαθέτουν ισορροπία μεταξύ άμυνας και επίθεσης, άλλοι γίνονται τα «τανκς» της ομάδας λόγω της αντοχής του σε χτυπήματα και άλλοι κατέχοντας ταχύτητα ειδικεύονται στις αντεπιθέσεις. Θα διαπιστώσετε πως υπάρχουν παίκτες για όλα τα γούστα με τον καθένα να διαθέτει τις αρετές του, προσαρμόζοντας ανάλογα την προσέγγιση κάθε μάχης και mode. Ομοίως με το στυλ μάχης, θα χρειαστείτε χρόνο για να εξειδικευτείτε με κάποιον χαρακτήρα. Όσο θα επιμένετε όμως τόσο θα επιβραβεύεστε στο πεδίο μάχης.
Οι χαρακτήρες αυτοί είναι παραμετροποιήσιμοι. Αυξάνοντας το επίπεδό τους με πόντους εμπειρίας που θα λαμβάνετε μετά από κάθε μάχη θα ξεκλειδώνετε διάφορα Feats σε Multiplayer και Campaign, χρήσιμα στη μάχη. Για παράδειγμα, θα σας δίνουν τη δυνατότητα να “κρύβεστε» από τα ραντάρ των αντιπαλων, να εξαπολύετε επιθέσεις από απόσταση ή να αναπληρώνετε ένα ποσοστό από Health και Stamina κάθε φορά που σφαγιάζετε έναν αντίπαλο. Κάθε στιγμή θα μπορείτε να έχετε έως τέσσερα Feats ενεργά.
Υπάρχει και loot, όπως προαναφέραμε. Μετά το τέλος της μάχης σε αρκετές περιπτώσεις, ειδικά αν έχετε κερδίσει εσείς, θα ανταμείβεστε με οπλισμό και μέρη πανοπλίας ώστε να γίνετε ισχυρότεροι. Η αλήθεια είναι πως το loot είναι «μετρημένο» και ουκ ολίγες φορές ο εξοπλισμός που θα λαμβάνετε θα είναι ξεπερασμένου επιπέδου. Αυτό κάνει τη σημασία ενός ισχυρού εξοπλισμού σημαντική. Επίσης, οι χαρακτήρες χαρακτηρίζονται από ένα σύστημα φήμης. Για κάθε είκοσι levels που αποκτάτε θα κερδίζετε και από ένα Reputation Level. Όσο θα αυξάνετε το επίπεδο του Reputation τόσο περισσότερο ισχυρότερο εξοπλισμό θα λαμβάνετε μεταξύ άλλων. Η αύξηση των επιπέδων αποδεικνύεται επίσης μια χρονοβόρα διαδικασία. Για να καταφέρετε να φτάσετε έστω και λίγους παίχτες στο ανώτατό τους επίπεδο θα χρειαστείτε πραγματικά εκατοντάδες ώρες. Φυσικά, δεν θα μπορούσαν να απουσιάζουν και οι μικροσυναλλαγές. Εξαγοράζοντας με πραγματικά χρήματα coins(το νόμισμα του τίτλου) θα μπορέσετε να κάνετε την πρόοδο σας συντομότερη, αποκτώντας ελαφρύ πλεονέκτημα. Και πάλι όμως θα χρειαστεί να ξοδέψετε πολλές ώρες παίζοντας.
Από έναν τίτλο που απαιτεί συνεχόμενη σύνδεση στο διαδίκτυο και είναι φτιαγμένο για Multiplayer παιχνίδι περιμένει κανείς να έρθει σε επαφή με ασφαλείς και ποιοτικούς Servers. Στο μεγαλύτερο σημείο του παιχνιδιού δεν αντιμετωπίσαμε προβλήματα. Όμως, κάποιες καθυστερήσεις στο Matchmaking, κάποια στιγμιαία «κολλήματα» εντός του παιχνιδιού για να επιτευχθεί εκ νέου σύνδεση και σπανιότερα η απώλεια σύνδεσης είναι γεγονότα που δείχνουν την περαιτέρω βελτίωση που χρειάζονται οι severs.
Τεχνικά έχουμε μείνει ικανοποιημένοι. Η ανάλυση των 1080p και η διατήρηση των καρέ στα τριάντα ανά δευτερόλεπτο (PS4) βοήθησαν σε αυτό. Συμβάλλουν επίσης και τα αρκετά λεπτομερή μοντέλα χαρακτήρων, την στιγμή που και οι περιβάλλοντες χώροι παρουσιάζονται τουλάχιστον αξιόλογοι οπτικά. Οι ήχοι των όπλων που συγκρούονται και οι κραυγές της μάχης βοηθούν στο να διατηρείται η αρμόζουσα αίσθηση του πολέμου όσο παίζετε
GAMEPLAY8
ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΤΟΜΕΑΣ7.8
ΧΕΙΡΙΣΜΟΣ8
Η Ubisoft έφερε μία νέα πρόταση στα PvP παιχνίδια και αν εργαστεί σωστά μπορεί να την εξελίξει σε σημαντικό franchise. Το For Honor διαθέτει μηχανισμούς μάχης που προσφέρει ικανοποίηση, ισορροπία και απόλαυση όσο ελάχιστα παιχνίδια του είδους τα τελευταία χρόνια. Είναι ιδανική περίπτωση για ομαδικό παιχνίδι συνεργασίας λόγω του στρατηγικού του χαρακτήρα. Βέβαια, το σύστημα μάχης δεν συγχωρεί, απαιτεί μεγάλη εκμάθηση και είναι πολύ πιθανό οι πρώτες ώρες διαδικτυακά να σας απομακρύνουν. Είναι παιχνίδι που απαιτεί πάρα πολλές ώρες ενασχόλησης αλλά έτοιμο να σας ανταμείψει για αυτό. Δεν απουσιάζουν τα μικροπροβλήματα στους servers την στιγμή που απαιτείται συνεχόμενη ενεργή σύνδεση στο ίντερνετ για να λειτουργήσει το οποιοδήποτε mode. Οπτικοακουστικά μείναμε ικανοποιημένοι σε γενικές γραμμές. Το For Honor δεν είναι σίγουρα το επόμενο Game of the Year. Είναι όμως ένα παιχνίδι με ισχυρή προσωπικότητα, ιδανικό για όσους απολαμβάνουν τα PvP παιχνίδια σε μάχες σώμα με σώμα.
Τα γεγονότα του τίτλου λαμβάνουν χώρα σε μία μεσαιωνική εποχή. Όπως προείπαμε, όλα περιστρέφονται γύρω από έναν πόλεμο μεταξύ των πιο διάσημων ειδών πολεμιστών της ιστορίας (βίκινγκς, ιππότες, σαμουράι). Μία φυσική καταστροφή είχε ως αποτέλεσμα να αφανιστούν μεγάλα κομμάτια γης και να πληγούν σημαντικά τα παραπάνω -γεωγραφικώς γειτονικά- γένη. Έκτοτε, ο μεταξύ τους ανταγωνισμούς ήρθε σε δεύτερη μοίρα. Πολλά χρόνια μετά, έρχεται και πάλι η στιγμή που το μεταξύ τους μένος θα αναζωπυρωθεί με τις τρεις φυλές να εμπλέκονται σε έναν αιματηρό πόλεμο. Τους λόγους και την κατάληξη του πολέμου αυτού θα μάθετε μέσα από το Campaign του For Honor.
Η αλήθεια είναι πως το offline Campaign του τίτλου έχει δευτερεύοντα ρόλο κι έτσι δεν αποτελεί σημείο αναφοράς του. Ένα μέτριο εμπνευσμένα σενάριο με βασικές λεπτομέρειες συνθέτουν τα συνολικά τρία κεφάλαια του Campaign. Κάθε κεφάλαιο είναι αφιερωμένο σε μία από τις τρεις φυλές και διαθέτει από έξι αποστολές. Κύριο χαρακτηριστικό των αποστολών είναι οι μάχες φυσικά. Η μονοτονία των ανελέητων σφαγών “σπάει” από μερικά διαφοροποιημένα objectives (καταδίωξη πάνω σε άλογα, χρήση ελέφαντα κ.α.) και ένα είδος εξερεύνησης στους περιβάλλοντες χώρους των αποστολών σε πολύ βασική μορφή όμως. Η διάρκειά του είναι περίπου επτά ώρες. Ουσιαστικά, το Campaign είναι ένα είδος Tutorial που θα σας συστήσει τους βασικούς μηχανισμούς στο σύστημα μάχης όπως και τις φυλές των πολεμιστών με τις διαφορετικές κλάσεις που διαθέτει η κάθε μία.
Περνάμε τώρα στο “κυρίως πιάτο” του For Honor, το Multiplayer Mode. Κάπου εδώ να αναφέρουμε ότι η ενεργή και διαρκείς σύνδεση στο διαδίκτυο είναι απαραίτητη για να παίξετε ακόμη και το Campaign του τίτλου. Το Multiplayer είναι “χτισμένο” γύρω από τον μηχανισμό του The Faction War. Διαλέγοντας ποια φυλή θα υποστηρίξετε, θα ριχτείτε σε μία μάχη ελέγχου των περιοχών του χάρτη. Ανεξαρτήτως φυλής που θα υποστηρίξετε όμως θα μπορείτε να μάχεστε έχοντας οποιονδήποτε πολεμιστή θέλετε. Το The Faction War διαθέτει σεζόν διάρκειας δέκα εβδομάδων. Μέσα σε κάθε σεζόν η φυλή σας θα χάσει και θα κερδίσει περιοχές, με το τέλος της σεζόν να σας προσφέρει loot ανάλογο με τη θέση που θα καταλήξει η φυλή σας.
Στα Modes θα βρείτε PvP μονομαχίες σε 1vs1, 2vs2 και 4vs4 σε ένα base capture παιχνίδι με πόντους. Κανένα mode δεν υστερεί του άλλου. Το καθένα προσφέρει τα δικά του στοιχεία και στρατηγικές. Όσο περισσότεροι παίχτες συμμετέχουν σε ένα παιχνίδι τόσο πιο σημαντική γίνεται η ανάγκη για συνεργασία και αλληλοβοήθεια. Αν μη τι άλλο είναι ένα παιχνίδι ιδανικό για να παίζετε με την παρέα σας συστηματικά. Τα Modes συμπληρώνουν και ορισμένα objectives που θα σας προσφέρουν επιπλέον εμπειρία και νομίσματα.
Το Highlight του For Honor είναι αναμφίβολα το σύστημα μάχης του. Σε ένα συνδυασμό μεταξύ Action, Hack & Slash και Fighting στοιχείων με χαρακτήρα τακτικό θα ανταμείψει όσους του δώσουν τον απαραίτητο χρόνο. Κατά κύριο λόγο όταν συναντάτε τους αντίπαλους σας θα «κλειδώνετε» πάνω τους μπαίνοντας σε καθεστώς μονομαχίας. Εκεί σε μάχες σώμα με σώμα με τσεκούρια, ξίφη, ρόπαλα και άλλα όπλα μεσαιωνικά θα πρέπει να τους εξοντώσετε. Το «κλειδί» για τη νίκη είναι οι επιτυχημένες επιθέσεις σε συνδυασμό με τη σωστή άμυνα και αποφυγή των εχθρικών επιθέσεων. Το σύστημα μάχης είναι τόσο στιβαρό και αληθοφανές που το κατατάσσει ως ένα από τα καλύτερα στο είδος που έχουμε δει τα τελευταία χρόνια. Για να μπλοκάρετε τις επιθέσεις των αντιπάλων θα χρειαστεί να μετακινήσετε τον δεξί αναλογικό μοχλό προς την μεριά από την οποία επιτίθεται ο αντίπαλος σε σωστό χρόνο, την στιγμή που παράλληλα θα χρειαστεί να ανοίξετε τις δικές του άμυνες.
Το σύστημα μάχης όμως δεν συγχωρεί και το να αμυνθείτε μόνο εύκολη υπόθεση δεν είναι. Ακόμη και μετά την ολοκλήρωση του Campaign θα διαπιστώσετε την σκληρότερη πραγματικότητα του Multiplayer. Για να γίνεται έμπειροι στις μάχες θα χρειαστεί να ασχοληθείτε πολλές ώρες. Μέχρι τότε θα αντιλαμβάνεστε διαρκώς πόσο εύκολο είναι να πεθάνετε. Ειδικά σε μάχες που θα γίνετε στόχος δύο ή περισσότερων αντίπαλων πολεμιστών ταυτόχρονα αν δεν τρέξετε προς κάποιον συμπαίκτη σας τα πράγματα θα μοιάζουν πολύ δύσκολα. Εδώ προκύπτει και ο στρατηγικός χαρακτήρας των μαχών. Η αλήθεια είναι πως το ασυγχώρητο στυλ αυτό είναι ικανό να σας απομακρύνει από το παιχνίδι τις πρώτες ώρες. Αν επενδύσετε όμως πάνω του κι επιμείνετε θα σας ανταμείψει.
Διαθέσιμοι είναι δώδεκα διαφορετικοί μαχητές, τέσσερις για κάθε παράταξη με έξι ακόμα μαχητές να αναμένονται μελλοντικά. Κάθε χαρακτήρας μάχεται με το δικό του μοναδικό όπλο και στυλ. Άλλοι διαθέτουν ισορροπία μεταξύ άμυνας και επίθεσης, άλλοι γίνονται τα «τανκς» της ομάδας λόγω της αντοχής του σε χτυπήματα και άλλοι κατέχοντας ταχύτητα ειδικεύονται στις αντεπιθέσεις. Θα διαπιστώσετε πως υπάρχουν παίκτες για όλα τα γούστα με τον καθένα να διαθέτει τις αρετές του, προσαρμόζοντας ανάλογα την προσέγγιση κάθε μάχης και mode. Ομοίως με το στυλ μάχης, θα χρειαστείτε χρόνο για να εξειδικευτείτε με κάποιον χαρακτήρα. Όσο θα επιμένετε όμως τόσο θα επιβραβεύεστε στο πεδίο μάχης.
Οι χαρακτήρες αυτοί είναι παραμετροποιήσιμοι. Αυξάνοντας το επίπεδό τους με πόντους εμπειρίας που θα λαμβάνετε μετά από κάθε μάχη θα ξεκλειδώνετε διάφορα Feats σε Multiplayer και Campaign, χρήσιμα στη μάχη. Για παράδειγμα, θα σας δίνουν τη δυνατότητα να “κρύβεστε» από τα ραντάρ των αντιπαλων, να εξαπολύετε επιθέσεις από απόσταση ή να αναπληρώνετε ένα ποσοστό από Health και Stamina κάθε φορά που σφαγιάζετε έναν αντίπαλο. Κάθε στιγμή θα μπορείτε να έχετε έως τέσσερα Feats ενεργά.
Υπάρχει και loot, όπως προαναφέραμε. Μετά το τέλος της μάχης σε αρκετές περιπτώσεις, ειδικά αν έχετε κερδίσει εσείς, θα ανταμείβεστε με οπλισμό και μέρη πανοπλίας ώστε να γίνετε ισχυρότεροι. Η αλήθεια είναι πως το loot είναι «μετρημένο» και ουκ ολίγες φορές ο εξοπλισμός που θα λαμβάνετε θα είναι ξεπερασμένου επιπέδου. Αυτό κάνει τη σημασία ενός ισχυρού εξοπλισμού σημαντική. Επίσης, οι χαρακτήρες χαρακτηρίζονται από ένα σύστημα φήμης. Για κάθε είκοσι levels που αποκτάτε θα κερδίζετε και από ένα Reputation Level. Όσο θα αυξάνετε το επίπεδο του Reputation τόσο περισσότερο ισχυρότερο εξοπλισμό θα λαμβάνετε μεταξύ άλλων. Η αύξηση των επιπέδων αποδεικνύεται επίσης μια χρονοβόρα διαδικασία. Για να καταφέρετε να φτάσετε έστω και λίγους παίχτες στο ανώτατό τους επίπεδο θα χρειαστείτε πραγματικά εκατοντάδες ώρες. Φυσικά, δεν θα μπορούσαν να απουσιάζουν και οι μικροσυναλλαγές. Εξαγοράζοντας με πραγματικά χρήματα coins(το νόμισμα του τίτλου) θα μπορέσετε να κάνετε την πρόοδο σας συντομότερη, αποκτώντας ελαφρύ πλεονέκτημα. Και πάλι όμως θα χρειαστεί να ξοδέψετε πολλές ώρες παίζοντας.
Από έναν τίτλο που απαιτεί συνεχόμενη σύνδεση στο διαδίκτυο και είναι φτιαγμένο για Multiplayer παιχνίδι περιμένει κανείς να έρθει σε επαφή με ασφαλείς και ποιοτικούς Servers. Στο μεγαλύτερο σημείο του παιχνιδιού δεν αντιμετωπίσαμε προβλήματα. Όμως, κάποιες καθυστερήσεις στο Matchmaking, κάποια στιγμιαία «κολλήματα» εντός του παιχνιδιού για να επιτευχθεί εκ νέου σύνδεση και σπανιότερα η απώλεια σύνδεσης είναι γεγονότα που δείχνουν την περαιτέρω βελτίωση που χρειάζονται οι severs.
Τεχνικά έχουμε μείνει ικανοποιημένοι. Η ανάλυση των 1080p και η διατήρηση των καρέ στα τριάντα ανά δευτερόλεπτο (PS4) βοήθησαν σε αυτό. Συμβάλλουν επίσης και τα αρκετά λεπτομερή μοντέλα χαρακτήρων, την στιγμή που και οι περιβάλλοντες χώροι παρουσιάζονται τουλάχιστον αξιόλογοι οπτικά. Οι ήχοι των όπλων που συγκρούονται και οι κραυγές της μάχης βοηθούν στο να διατηρείται η αρμόζουσα αίσθηση του πολέμου όσο παίζετε
GAMEPLAY8
ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΤΟΜΕΑΣ7.8
ΧΕΙΡΙΣΜΟΣ8
Η Ubisoft έφερε μία νέα πρόταση στα PvP παιχνίδια και αν εργαστεί σωστά μπορεί να την εξελίξει σε σημαντικό franchise. Το For Honor διαθέτει μηχανισμούς μάχης που προσφέρει ικανοποίηση, ισορροπία και απόλαυση όσο ελάχιστα παιχνίδια του είδους τα τελευταία χρόνια. Είναι ιδανική περίπτωση για ομαδικό παιχνίδι συνεργασίας λόγω του στρατηγικού του χαρακτήρα. Βέβαια, το σύστημα μάχης δεν συγχωρεί, απαιτεί μεγάλη εκμάθηση και είναι πολύ πιθανό οι πρώτες ώρες διαδικτυακά να σας απομακρύνουν. Είναι παιχνίδι που απαιτεί πάρα πολλές ώρες ενασχόλησης αλλά έτοιμο να σας ανταμείψει για αυτό. Δεν απουσιάζουν τα μικροπροβλήματα στους servers την στιγμή που απαιτείται συνεχόμενη ενεργή σύνδεση στο ίντερνετ για να λειτουργήσει το οποιοδήποτε mode. Οπτικοακουστικά μείναμε ικανοποιημένοι σε γενικές γραμμές. Το For Honor δεν είναι σίγουρα το επόμενο Game of the Year. Είναι όμως ένα παιχνίδι με ισχυρή προσωπικότητα, ιδανικό για όσους απολαμβάνουν τα PvP παιχνίδια σε μάχες σώμα με σώμα.
- CostascssΣυντονιστής
Αριθμός μηνυμάτων : 3818
Ημερομηνία εγγραφής : 28/09/2010
Ηλικία : 32
Τόπος : Αθήνα
Απ: Review – For Honor
Παρ Μαρ 10, 2017 9:04 pm
Needs Uplay = Shit
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης