Devil may cry anime
+5
Red Forever
Ground_zero
creatos
Green Rider
lelouch
9 απαντήσεις
Σελίδα 3 από 3 • 1, 2, 3
Απ: Devil may cry anime
Κυρ Μαρ 04, 2012 9:06 pm
Benchmark ομολογώ πως δεν γνωρίζω τι είναι ως ορολογία,αλλά για βιντεοπαιχνίδια για κονσόλες[ή και αυτά που έρχονται στο PC από κονσόλες] είναι αδύνατο να αλλάξουν[για την ώρα...σε 20 χρόνια,φαντάζομαι θα είναι σαν το SNES].Όσο για τις κάρτες γραφικών αν ήταν να μαντέψω το γιατί αγοράζουν οι gamers κάθε τρείς και λίγο κάποια,είναι συνήθως γιατί εξελίσσονται πιο γρήγορα οι μηχανές γραφικών ή και παιχνιδιών σε αντίθεση με την ανάπτυξη αυτών για κύριες κονσόλες[γιατί άλλωστε οι δυτικές μηχανές Havock και δεν ξέρω και εγώ πια άλλη,είναι συνήθως σε υψηλότερης έκδοσης σε παιχνίδια του PC,παρά των κονσολών,κάτι που δεν ισχύει με τις ιαπωνικές μηχανές].Αλλά ακόμα και έτσι,πριν προχωρήσουν στην επόμενη γενιά κονσολών[και συνεπώς στην επόμενη γενιά μηχνών],καμιά φορά μπορούν να γίνουν κάποια μικρά upgrade.Ας πούμε τα firmware ή τα media install στις κονσόλες.Δεν έρχονται μόνο για να αφαιρέσουν και να φτιάξουν bugs ή να βάλουν λίγη μουσική για να τρέξει πιο γρήγορα το παιχνίδι κλπ.
Πάντως όπως είπα και πρίν,όπως δεν χρειάζονται όλα τα παιχνίδια άριστα γραφικά που να μπορείς να δείς και τις φακίδες στο πρόσωπο της τυχαίας κοπέλας νούμερο 6656745,έτσι δεν χρειάζεσαι και σε όλα αναγκαστηκά 60FPS.Σε κάποια παιχνίδια,η διπλάσια ποσότητα FPS δεν χρησιμεύει σε τίποτα.Ας πούμε : στο remake του zelda,από 15 FPS που είχε το N64,το πήγαν 30FPS.Πιστεψέ με...με το ζόρι άλλαξαν πολλά.Δεν πιάνει καν την διπλάσια ταχύτητα που υποπτεύονταν αρκετοί "εξπέρ".
Υπάρχει όμως και το παράδειγμα οτι κάποια τα χρειάζονται τα 60,μιας και είναι φτιαγμένα για αυτά.Ας πούμε το Dead or Alive Dimensions πιάνει 60FPS άνετα στο single player και χωρίς 3D.Βάλε 3D και ξαφνικά πέφτει στα 30FPS.Σε αυτό το παιχνίδι,η διαφορά είναι τεράστια και εκεί φαίνεται πόσο απαραίτητο είναι το ποσό των FPS.
Πάντως όπως είπα και πρίν,όπως δεν χρειάζονται όλα τα παιχνίδια άριστα γραφικά που να μπορείς να δείς και τις φακίδες στο πρόσωπο της τυχαίας κοπέλας νούμερο 6656745,έτσι δεν χρειάζεσαι και σε όλα αναγκαστηκά 60FPS.Σε κάποια παιχνίδια,η διπλάσια ποσότητα FPS δεν χρησιμεύει σε τίποτα.Ας πούμε : στο remake του zelda,από 15 FPS που είχε το N64,το πήγαν 30FPS.Πιστεψέ με...με το ζόρι άλλαξαν πολλά.Δεν πιάνει καν την διπλάσια ταχύτητα που υποπτεύονταν αρκετοί "εξπέρ".
Υπάρχει όμως και το παράδειγμα οτι κάποια τα χρειάζονται τα 60,μιας και είναι φτιαγμένα για αυτά.Ας πούμε το Dead or Alive Dimensions πιάνει 60FPS άνετα στο single player και χωρίς 3D.Βάλε 3D και ξαφνικά πέφτει στα 30FPS.Σε αυτό το παιχνίδι,η διαφορά είναι τεράστια και εκεί φαίνεται πόσο απαραίτητο είναι το ποσό των FPS.
- plousmikeΣυντονιστής
- Αριθμός μηνυμάτων : 6311
Ημερομηνία εγγραφής : 29/11/2011
Ηλικία : 36
Τόπος : ΗΡΑΚΛΕΙΟ!
Απ: Devil may cry anime
Κυρ Μαρ 04, 2012 9:49 pm
τουλάχιστον σε emulators τα fps αλλάζουν, αυτό που λες για μεταφορές από κονσόλα σε pc δεν το έχω παρατηρήσει αν παίζει διαφορά ή όχι. Tα benchmark είναι test που κάνεις σε επεξεργαστή, κάρτα γραφικών, μνήμη(σπάνια, αλλά γίνεται) με σκοπό να δεις την απόδοση που βγάζεις. Η απόδοση σε κάρτες γραφικών κατά 90% αποδίδεται στα fps του κάθε παιχνιδιού. Συμπέρασμα: Όσο πιο καλή (ή πιο clockαρισμένη) κάρτα έχεις, τόσο πιο πολλά fps θα πάρεις σε κάθε παιχνίδι. π.χ το resident evil 5 το παίζω στα 110-120 fps. Αυτό φυσικά αλλάζει αν το παίζεις το παιχνίδι 3D , εκεί βλέπεις μεγάλη πτώση , εγώ από 110-120 πέφτω στα 60-70, άρα καταλαβαίνεις για τί πτώση μιλάμε. Και σαν "γενικός" κανόνας υπάρχει ότι ένα παιχνίδι το παίζεις απλά στα 30fps, το παίζεις τέλεια στα 60fps και το παίζεις ανώμαλα (like me!) όπου και πρακτικά δεν βλέπεις σχεδόν καμία διαφορά από τα 60fps ναι-και-πάνω. Αν μια κάρτα σου παίζει ένα παιχνίδι κάτω από 30fps αρχίζεις και έχεις προβλήματα, κολληματάκια (ή ακόμα και κολληματάρες!) σπασίματα στις κινήσεις κτλ κτλ. Γι αυτό και παίρνεις μια καλή κάρτα γραφικών με σκοπό να παίζεις γύρω στα 60 fps και φυσικά σε 1920χ1080 αν θες να ευχαριστηθείς παιχνίδι.
Απ: Devil may cry anime
Κυρ Μαρ 04, 2012 10:38 pm
?Οκ...στις κονσόλες το RE5 έχει 30FPS...πιάνεις διπλάσιες ταχύτητες στα 120 σε σχέση με τα 60;
Αυτό με τα emulators πάντως,είναι ανάλογα το emu.Αν πάρει κανείς ας πούμε το RemoteJoy[πώς λέγεται αυτό για να παίζεις PSP στο PC] σηνήθως δεν πηγαίνει πάνω από 30 FPS και δεν είναι σταθερό.
Αυτό με τα emulators πάντως,είναι ανάλογα το emu.Αν πάρει κανείς ας πούμε το RemoteJoy[πώς λέγεται αυτό για να παίζεις PSP στο PC] σηνήθως δεν πηγαίνει πάνω από 30 FPS και δεν είναι σταθερό.
- plousmikeΣυντονιστής
- Αριθμός μηνυμάτων : 6311
Ημερομηνία εγγραφής : 29/11/2011
Ηλικία : 36
Τόπος : ΗΡΑΚΛΕΙΟ!
Απ: Devil may cry anime
Κυρ Μαρ 04, 2012 10:50 pm
φυσικά! αυτό θα έλλειπε να το έπαιζα στα 30!!! την έβγαζα τώρα την κάρτα και την έκανα κομμάτια!!! όχι δεν πιάνεις διπλάσιες ταχύτητες, αυτό είχα πεί και πιο πάνω, ότι μετά τα 60 οι διαφορές είναι απειροελάχιστες. αν πιάνεις 60 είσαι μια χαρά, με την προϋπόθεση ότι θα συνεχίζεις να πιάνεις 60 και στα καινούργια παιχνίδια και επειδή τα πιο καινούργια με τον χρόνο θα σου παίζουν σε λιγότερα fps θα αναγκαστείς να πάρεις άλλη κάρτα. έτσι πάει το σύστημα! σε emulator dreamcast νομίζω που είχα δοκιμάσει το dead or alive το παίξαμε στα 60 fps αν θυμάμαι καλά (full hd ανάλυση μιλάμε πάντα)
Απ: Devil may cry anime
Κυρ Μαρ 04, 2012 11:33 pm
Μπράβο. Αρχίζω και αναρωτιέμαι ότι μάλλον η Capcom έκανε την καλύτερη κίνηση απ’όλους με την MT Frameworks...
- plousmikeΣυντονιστής
- Αριθμός μηνυμάτων : 6311
Ημερομηνία εγγραφής : 29/11/2011
Ηλικία : 36
Τόπος : ΗΡΑΚΛΕΙΟ!
Απ: Devil may cry anime
Κυρ Μαρ 04, 2012 11:43 pm
στο συγκεκριμένο η διαφορά στην ταχύτητα της κίνησης ήταν μάλιστα εμφανέστατη! πάθαμε πλάκα με τον φίλο μου όταν το είδαμε. Στα pc games δεν είναι τόσο μεγάλη η διαφορά αλλά και πάλι είναι αισθητή. Πάντως προσωπικά από τα 60 και πάνω είναι απειροελάχιστες έως και μηδενικές οι διαφορές. Δεν ασχολήθηκα πολύ με τα engines αλλά έχω ακούσει για την unreal ότι κάνει καλή δουλειά, περισσότερα δεν ξέρω. Πάντως δοκίμασέ το κι εσύ και θα καταλάβεις. Βάλε ένα benchmark τεστ σε μια "παλιά" κάρτα και μετά τρέξε το ίδιο σε μια καινούργια...θα δεις σίγουρα διαφορά στα fps και φυσικά θα την καταλάβεις αισθητά. αααα επίσης ένα τρομερό λάθος-πατάτα που έχει τύχει σε πολλούς...το v-sync πρέπει να είναι απενεργοποιημένο για να κάνεις αυτά τα τεστ. το v-sync στην ουσία σου "κλειδώνει" τα frames στα 60 και δεν μπορεί να ανεβάσει ούτε να κατεβάσει frames. Η δεύτερη περίπτωση που ανέφερα πριν για σπασίματα κίνησης είναι εδώ: με απενεργοποιημένο v-sync αν δεν έχεις πραγματικά καλή κάρτα θα σου ανεβοκατεβάζει συχνά τα frames...αν η διαφορά των frames είναι πάνω από 20 θα βλέπεις σπασίματα, άσχετα αν είναι πάνω από 60...δλδ αν παίξεις ένα παιχνίδι με v-sync off και σου δείξει 110 και μετά πέσει απότομα στα 70 (π.χ) θα σου δείξει σπάσιμο στην κίνηση. Επίσης τρελό ρόλο παίζει η ανάλυση που το παίζεις και φυσικά το dx που το παίζεις...dx11= πιο βαρβάτα γραφικά , συνεπώς πιο χαμηλά frames από την κάρτα σου...
Σελίδα 3 από 3 • 1, 2, 3
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης