Metal Gear Solid Peace Walker Review
Δευ Αυγ 13, 2012 4:56 pm
Metal Gear Solid Peace Walker
Κονσόλα : Playstation Portable
Εκδότης : KONAMI
Κατασκευαστής : Koji-Pro [KONAMI]
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
Υπόθεση : 10 / 10
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
H ιστορία αρχίζει λίγα χρόνια μετά το Metal Gear Portable Ops,το 1974,ο μονόφθαλμος John,γνωστός ως Naked Snake και τώρα πια ως Big Boss,αρχίζει μια ‘σχολή‘ για στρατιώτες έχωντας φύγει από τους Patriots του Zero,για μισθοφόρους που όμως θα είναι υπό την διοίκησή του,ονόματι MSF[Militaires Sans Frontiers].Καθώς είναι στην μέση της εκπαίδευσης,ένας δάσκαλος και μια νεαρή κοπέλα έρχονται και ζητούν να τους βοηθήσει...να ξαναβάλει την στολή και να διαλύσει το "Project Peace Walker"...ένα σχέδιο ενός αυτόνομου ρομποτικού μηχανισμού όπου θα μπορεί να ξεχωρίσει την εγκληματική δραστηριότητα και να την εξαλίψει...οριστικά.Και το σχέδιο,όπως λένε αυτοί οι δύο,είναι από τους ίδιους ανθρώπους που δοκίμασαν να φτιάξουν το Metal Gear,έναν υπολογιστή που θα μπορεί να ελέγχει αυτόματα πολεμικά άρματα όπως αεροπλάνα και τάνκ.Aυτα τα Peace Sentinels όπως ονομάζονται απειλούν την ισορροπία δυνλαμεων μεταξύ δύσης και ανατολής και το εργαστάσιο τους είναι στην κεντρική αμερική,Κόστα Ρίκα.
Η ιστορία είναι ξανά γραμμένη από το πενάκι του Kojima και των βοηθών του και μας δείχνει άλλο ένα μέρος του παρελθόντος του Naked Snake.Η ιστορία είναι δραματική,πολύπλοκη,με αγωνία και φοβερή επήρεια στον τρόπο παιχνίδιου καθώς και το αντίθετο.Άριστο από όλες τις πλευρές ακόμα και στις ζωγραφιστές σκηνές όπου σχεδιάζει ο Ashley Woods.
Gameplay : 8 / 10
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
Το παιχνίδι ακολουθεί την φόρμουλα του Portable Ops πάνω κάτω και αναμiγνύει λίγο με στοιχεία από Monster Hunter,ακόμα και οι χειρισμοί είναι "Portable Ops","Monster Hunter" και ένα τρίτο.Το παιχνίδι προσθέτει υπερβολικά πολλά στοιχεία από το Monster Hunter αλλά σε μορφή RPG,χωρίς τα επίπεδα.Αρχικά ο παίχτης έχει την μικρή βάση και αυτή μπορεί να επεκταθεί όσο προχωρά στο παιχνίδι και να μεγαλώσει τις επιχειρήσεις τους καθώς και να εκαπιδεύσει στρατιώτες που σώζει ή φυλακίζει από τους εχθρούς που μπορεί να τους χρησιμοποιήσει σε αποστολές που έχει παίξει ή σε κάποιες που πρέπει ο Snake να έχει ενισχύσεις από τις σκιές.Επίσης χρησιμεύουν στο Multiplayer αλλά και στην κατασκευή όπλων,τάνκς,υπολογιστών και άλλων ραγμάτων στο τμήμα R&D[Research and Develoment]...μπορείς να πάρεις ακόμα και τον ίδιο το Kojima! Για να μην πούμε ότι είναι δυνατό να φτιάξει ο παίχτης το δικό του Metal Gear από κομμάτια που κλέβει από τα Peace Sentinels και τα Metal Gear που αντιμετωπίζει στο παιχνίδι.
Το βασικό παιχνίδι όμως,παρ’ότι χωρισμένο σε αποστολές,παίζει όπως σχεδόν όλα τα Metal Gear Solid παιχνίδια και αυτό είναι καλό.Οι χειρισμοί είναι καλοί και κρατάνε αρκετά καλά,ακόμα και για τους περιορισμούς του PSP.Το σύστημα πυροβολισμών και οι εναλλαγές μεταξύ κρυψίματος και δράσης είναι πάντα παρούσες και σε αυτόν τον τίτλο.Πάνω κάτω,μπορεί κανείς να καλύψει τον τίτλο λέγοντας ότι είναι το Metal Gear Solid 5...όμως κάποια πράγματα το κρατάνε από το να γίνεται και δείχνουν ότι το Portable Ops είχε μια πιο καθαρή ιδέα σε κάποια βασικά πράγματα.
Καταρχήν υπάρχει ένα πολύ βασικό λάθος στους χειρισμούς το οποίο είναι ότι ο παίχτης δεν μπορεί να παγώσει το παιχνίδι.Αυτό είναι πολύ σοβαρό λάθος.Παρ’ότι είναι κατανοητό το τι προσπαθούσαν να κάνουν για να φαίνεται ρεαλιστική η αλλαγή όπλων και άλλων πυρομαχικών και εργαλείων,αρκετά παιχνίδια ξεπερναν αυτό το πρόβλημα βάζοντας μια επιλογή σε αυτά τα μενού για να παγώσει εντελώς το παιχνίδι,όπως το FF Type-0 και το A.C.E. P.Επίσης,όσων αφορά όπλα και πυρομαχικά,παρά την τεράστια ποικιλία τους,για να έχει ο παίχτης την μέγιστη αποδοτικότητα,πρέπει να grindάρει με αυτό για ώρες.
Μετά υπάρχει ένα θεόχοντρο πρόβλημα που είναι απαράδεχτο για το Metal Gear Solid : το CQC / Close Quarter Combat έχει πάει περίπατο.Εδώ,ο Snake φέρεται σαν ανάπηρος μεθύστακας που προσπαθεί να βάλει τις μπότες του από ατσάλι στα χέρια του κάθε φορά που πάει να ρίξει ξύλο,χώρια του ότι ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ μαχαίρια αλλά ούτε και κλασσικό ξύλο τύπου MGS στο παιχνίδι.Αυτό είναι χοντρή προβληματάρα και καθώς υπάρχουν μόνο τα πιασίματα στο παιχνίδι,έτσι και τελειώσουν τα πυρομαχικά του Snake,την έχει πατήσει ο παίχτης πολύ άγρια,κάτι που δεν ήταν πρόβλημα στα προηγούμενα με λίγη τακτική.
Και τέλος...ΠΟΙΟΣ ΗΛΙΘΙΟΣ ΣΚΕΦΤΗΚΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΗ ΙΔΕΑ ΝΑ ΣΥΝΔΥΑΣΟΥΝ ΤΗΝ ΑΠΟΦΥΓΗ ΜΕ ΤΟ ΠΛΗΚΤΡΟ ΕΠΙΘΕΣΗΣ;Κυριολεκτικά,για να εκτελέσει μια τούμπα ή κάτι παρόμοιο ο Snake,ο παίχτης δεν πατάει πια το Χ καθώς κινείται...πατάει το τετράγωνο. Και αυτό μπορεί να προκαλέσει πολλά προβλήματα στην μάχη,περιορίζοντας την μάχη του MGS σε αυτή παρόμοιου επιπέδου με κάποιο Cover-Based Third Person Shooter.
Ήχος : 9 / 10
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
O ήχος είναι εξαίρετος.Είτε είναι αγγλικά,είτε είναι ιαπωνικά,η Koji-Pro έχει δείξει ότι μπορεί να κάνει τα πάντα.Ο ήχος και η μουσική είναι φανταστικοί και το παιχνίδι έχει και τεχνολογία Vocaloid.Το μόνο κακό είναι ότι αφού έχει όλα αυτά τα συστήματα κλπ,ακόμα και μέσα στο παιχνίδι,διαφημίζοντας τα πρώτα walkman με κασσέτες[τα θυμάστε αυτά ] αλλά δεν έχει custom soundtrack και για το Vocaloid πρέπει να έχει κανείς τα HM παιχνίδια.Μικρό το κακό.
Γραφικά : 10 / 10
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
Τα γραφικά είναι απλά υπέροχα,είτε είναι σε ζωγραφιές είτε είναι με CG ακόμα και στο πεδίο του παιχνιδιού και αγγίζουν επίπεδα του PS2 σε φάση MGS3.Τα πεδία,οι στρατιώτες ακόμα και οι μηχανές είναι εξαιρετικά καλοσχεδιασμένα και οι λεπτομέριες δεν λείπουν.Αυτό και τα Dissidia πρέπει να έχουν τα καλύτερα γραφικά του PSP.
Τελική βαθμολογία : 37 / 40 ~ 9.25 / 10
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
Τελευταία λόγια :
+Τέλεια υπόθεση
+Εξαίρετα γραφικά
+Κατασκευή βάσης και Metal Gear
+Φοβερό σύστημα ανάπτυξης βάσης και όπλων
+Πολύ καλό σύστημα στρατολόγησης
+Πολλαπλές στολές για διαφορετικές καταστάσεις
-Υποβάθμιση CQC σε χαζό βαθμό
-Λίγο ανορθόδοξο σύστημα item management
-Οι αποστολές έχουν χρόνο και format Monster Hunter
Ένα από τα καλύτερα παιχνίδια του PSP,παρά τα υπερβολικά φανερά και ανεπίτρεπτα λάθη που έχει,αξίζει να βρίσκεται στην βιβλιοθήκη του καθενός.Το παιχνίδι ταυτόχρονα όμως δίνει και πολλά στοιχεία που θα μπορούσαν να δουλέψουν όχι μόνο σε μελλοντικούς τίτλους της σειράς,αλλά και σε παιχνίδια Third Person Shooters.Το μόνο που μπορεί να ειπωθεί είναι ότι αν βγεί κάποιο παρόμοιο παιχνίδι στο μέλλον,να διορθώσαν αυτά τα λάθη και να συνεχίσουν να προσθέτουν καινούργια πράγματα,μιας και θα μπορούσε να βγεί κάτα ακόμα πιο μοναδικό από την κύρια σειρά παιχνιδιών.
Κονσόλα : Playstation Portable
Εκδότης : KONAMI
Κατασκευαστής : Koji-Pro [KONAMI]
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
Υπόθεση : 10 / 10
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
H ιστορία αρχίζει λίγα χρόνια μετά το Metal Gear Portable Ops,το 1974,ο μονόφθαλμος John,γνωστός ως Naked Snake και τώρα πια ως Big Boss,αρχίζει μια ‘σχολή‘ για στρατιώτες έχωντας φύγει από τους Patriots του Zero,για μισθοφόρους που όμως θα είναι υπό την διοίκησή του,ονόματι MSF[Militaires Sans Frontiers].Καθώς είναι στην μέση της εκπαίδευσης,ένας δάσκαλος και μια νεαρή κοπέλα έρχονται και ζητούν να τους βοηθήσει...να ξαναβάλει την στολή και να διαλύσει το "Project Peace Walker"...ένα σχέδιο ενός αυτόνομου ρομποτικού μηχανισμού όπου θα μπορεί να ξεχωρίσει την εγκληματική δραστηριότητα και να την εξαλίψει...οριστικά.Και το σχέδιο,όπως λένε αυτοί οι δύο,είναι από τους ίδιους ανθρώπους που δοκίμασαν να φτιάξουν το Metal Gear,έναν υπολογιστή που θα μπορεί να ελέγχει αυτόματα πολεμικά άρματα όπως αεροπλάνα και τάνκ.Aυτα τα Peace Sentinels όπως ονομάζονται απειλούν την ισορροπία δυνλαμεων μεταξύ δύσης και ανατολής και το εργαστάσιο τους είναι στην κεντρική αμερική,Κόστα Ρίκα.
Η ιστορία είναι ξανά γραμμένη από το πενάκι του Kojima και των βοηθών του και μας δείχνει άλλο ένα μέρος του παρελθόντος του Naked Snake.Η ιστορία είναι δραματική,πολύπλοκη,με αγωνία και φοβερή επήρεια στον τρόπο παιχνίδιου καθώς και το αντίθετο.Άριστο από όλες τις πλευρές ακόμα και στις ζωγραφιστές σκηνές όπου σχεδιάζει ο Ashley Woods.
Gameplay : 8 / 10
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
Το παιχνίδι ακολουθεί την φόρμουλα του Portable Ops πάνω κάτω και αναμiγνύει λίγο με στοιχεία από Monster Hunter,ακόμα και οι χειρισμοί είναι "Portable Ops","Monster Hunter" και ένα τρίτο.Το παιχνίδι προσθέτει υπερβολικά πολλά στοιχεία από το Monster Hunter αλλά σε μορφή RPG,χωρίς τα επίπεδα.Αρχικά ο παίχτης έχει την μικρή βάση και αυτή μπορεί να επεκταθεί όσο προχωρά στο παιχνίδι και να μεγαλώσει τις επιχειρήσεις τους καθώς και να εκαπιδεύσει στρατιώτες που σώζει ή φυλακίζει από τους εχθρούς που μπορεί να τους χρησιμοποιήσει σε αποστολές που έχει παίξει ή σε κάποιες που πρέπει ο Snake να έχει ενισχύσεις από τις σκιές.Επίσης χρησιμεύουν στο Multiplayer αλλά και στην κατασκευή όπλων,τάνκς,υπολογιστών και άλλων ραγμάτων στο τμήμα R&D[Research and Develoment]...μπορείς να πάρεις ακόμα και τον ίδιο το Kojima! Για να μην πούμε ότι είναι δυνατό να φτιάξει ο παίχτης το δικό του Metal Gear από κομμάτια που κλέβει από τα Peace Sentinels και τα Metal Gear που αντιμετωπίζει στο παιχνίδι.
Το βασικό παιχνίδι όμως,παρ’ότι χωρισμένο σε αποστολές,παίζει όπως σχεδόν όλα τα Metal Gear Solid παιχνίδια και αυτό είναι καλό.Οι χειρισμοί είναι καλοί και κρατάνε αρκετά καλά,ακόμα και για τους περιορισμούς του PSP.Το σύστημα πυροβολισμών και οι εναλλαγές μεταξύ κρυψίματος και δράσης είναι πάντα παρούσες και σε αυτόν τον τίτλο.Πάνω κάτω,μπορεί κανείς να καλύψει τον τίτλο λέγοντας ότι είναι το Metal Gear Solid 5...όμως κάποια πράγματα το κρατάνε από το να γίνεται και δείχνουν ότι το Portable Ops είχε μια πιο καθαρή ιδέα σε κάποια βασικά πράγματα.
Καταρχήν υπάρχει ένα πολύ βασικό λάθος στους χειρισμούς το οποίο είναι ότι ο παίχτης δεν μπορεί να παγώσει το παιχνίδι.Αυτό είναι πολύ σοβαρό λάθος.Παρ’ότι είναι κατανοητό το τι προσπαθούσαν να κάνουν για να φαίνεται ρεαλιστική η αλλαγή όπλων και άλλων πυρομαχικών και εργαλείων,αρκετά παιχνίδια ξεπερναν αυτό το πρόβλημα βάζοντας μια επιλογή σε αυτά τα μενού για να παγώσει εντελώς το παιχνίδι,όπως το FF Type-0 και το A.C.E. P.Επίσης,όσων αφορά όπλα και πυρομαχικά,παρά την τεράστια ποικιλία τους,για να έχει ο παίχτης την μέγιστη αποδοτικότητα,πρέπει να grindάρει με αυτό για ώρες.
Μετά υπάρχει ένα θεόχοντρο πρόβλημα που είναι απαράδεχτο για το Metal Gear Solid : το CQC / Close Quarter Combat έχει πάει περίπατο.Εδώ,ο Snake φέρεται σαν ανάπηρος μεθύστακας που προσπαθεί να βάλει τις μπότες του από ατσάλι στα χέρια του κάθε φορά που πάει να ρίξει ξύλο,χώρια του ότι ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ μαχαίρια αλλά ούτε και κλασσικό ξύλο τύπου MGS στο παιχνίδι.Αυτό είναι χοντρή προβληματάρα και καθώς υπάρχουν μόνο τα πιασίματα στο παιχνίδι,έτσι και τελειώσουν τα πυρομαχικά του Snake,την έχει πατήσει ο παίχτης πολύ άγρια,κάτι που δεν ήταν πρόβλημα στα προηγούμενα με λίγη τακτική.
Και τέλος...ΠΟΙΟΣ ΗΛΙΘΙΟΣ ΣΚΕΦΤΗΚΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΗ ΙΔΕΑ ΝΑ ΣΥΝΔΥΑΣΟΥΝ ΤΗΝ ΑΠΟΦΥΓΗ ΜΕ ΤΟ ΠΛΗΚΤΡΟ ΕΠΙΘΕΣΗΣ;Κυριολεκτικά,για να εκτελέσει μια τούμπα ή κάτι παρόμοιο ο Snake,ο παίχτης δεν πατάει πια το Χ καθώς κινείται...πατάει το τετράγωνο. Και αυτό μπορεί να προκαλέσει πολλά προβλήματα στην μάχη,περιορίζοντας την μάχη του MGS σε αυτή παρόμοιου επιπέδου με κάποιο Cover-Based Third Person Shooter.
Ήχος : 9 / 10
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
O ήχος είναι εξαίρετος.Είτε είναι αγγλικά,είτε είναι ιαπωνικά,η Koji-Pro έχει δείξει ότι μπορεί να κάνει τα πάντα.Ο ήχος και η μουσική είναι φανταστικοί και το παιχνίδι έχει και τεχνολογία Vocaloid.Το μόνο κακό είναι ότι αφού έχει όλα αυτά τα συστήματα κλπ,ακόμα και μέσα στο παιχνίδι,διαφημίζοντας τα πρώτα walkman με κασσέτες[τα θυμάστε αυτά ] αλλά δεν έχει custom soundtrack και για το Vocaloid πρέπει να έχει κανείς τα HM παιχνίδια.Μικρό το κακό.
Γραφικά : 10 / 10
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
Τα γραφικά είναι απλά υπέροχα,είτε είναι σε ζωγραφιές είτε είναι με CG ακόμα και στο πεδίο του παιχνιδιού και αγγίζουν επίπεδα του PS2 σε φάση MGS3.Τα πεδία,οι στρατιώτες ακόμα και οι μηχανές είναι εξαιρετικά καλοσχεδιασμένα και οι λεπτομέριες δεν λείπουν.Αυτό και τα Dissidia πρέπει να έχουν τα καλύτερα γραφικά του PSP.
Τελική βαθμολογία : 37 / 40 ~ 9.25 / 10
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
Τελευταία λόγια :
+Τέλεια υπόθεση
+Εξαίρετα γραφικά
+Κατασκευή βάσης και Metal Gear
+Φοβερό σύστημα ανάπτυξης βάσης και όπλων
+Πολύ καλό σύστημα στρατολόγησης
+Πολλαπλές στολές για διαφορετικές καταστάσεις
-Υποβάθμιση CQC σε χαζό βαθμό
-Λίγο ανορθόδοξο σύστημα item management
-Οι αποστολές έχουν χρόνο και format Monster Hunter
Ένα από τα καλύτερα παιχνίδια του PSP,παρά τα υπερβολικά φανερά και ανεπίτρεπτα λάθη που έχει,αξίζει να βρίσκεται στην βιβλιοθήκη του καθενός.Το παιχνίδι ταυτόχρονα όμως δίνει και πολλά στοιχεία που θα μπορούσαν να δουλέψουν όχι μόνο σε μελλοντικούς τίτλους της σειράς,αλλά και σε παιχνίδια Third Person Shooters.Το μόνο που μπορεί να ειπωθεί είναι ότι αν βγεί κάποιο παρόμοιο παιχνίδι στο μέλλον,να διορθώσαν αυτά τα λάθη και να συνεχίσουν να προσθέτουν καινούργια πράγματα,μιας και θα μπορούσε να βγεί κάτα ακόμα πιο μοναδικό από την κύρια σειρά παιχνιδιών.
Απ: Metal Gear Solid Peace Walker Review
Δευ Αυγ 13, 2012 5:00 pm
Ωραιο review
Κολλησα στο 1ο boss ενα τανκ.Βρισκω το χειρισμο πολυ αβολο, για αυτο και δεν το ξαναγγιξα.Περιμενω να παρω την 360 εκδοση
Κολλησα στο 1ο boss ενα τανκ.Βρισκω το χειρισμο πολυ αβολο, για αυτο και δεν το ξαναγγιξα.Περιμενω να παρω την 360 εκδοση
Απ: Metal Gear Solid Peace Walker Review
Δευ Αυγ 13, 2012 5:47 pm
Τα ίδια χάλια θα είναι.Τα boss ευτυχώς είναι εύκολα γιατί το μόνο που χρειάζεται κανείς είναι πυρομαχικά και υπομονή...και κανένα ρουκετοβόλο!
Απ: Metal Gear Solid Peace Walker Review
Δευ Αυγ 13, 2012 6:33 pm
οπότε με λίγα λογια να παίξω τα portal operations πρώτα αφού συνδέονται σεναριακά
Απ: Metal Gear Solid Peace Walker Review
Δευ Αυγ 13, 2012 8:01 pm
τι χαλια?ξεχνας το 2ο αναλογικο!Πλεον θα παιζω πιο ανεταRed Forever έγραψε:Τα ίδια χάλια θα είναι.Τα boss ευτυχώς είναι εύκολα γιατί το μόνο που χρειάζεται κανείς είναι πυρομαχικά και υπομονή...και κανένα ρουκετοβόλο!
Απ: Metal Gear Solid Peace Walker Review
Δευ Αυγ 13, 2012 8:38 pm
για την κάμερα λες;Άμα τα υπόλοιπα είναι σπασμένα,βράσ’την την κάμερα.
Απ: Metal Gear Solid Peace Walker Review
Δευ Αυγ 13, 2012 9:24 pm
Αυτό που έλεγα με τους χειρισμούς αποφυγής επίθεσης.Αυτό είναι πολύ σοβαρό πρόβλημα σε ένα παιχνίδι σαν το MGS.Επίσης το γεγονός ότι νέρφαραν άγρια τα QQC.Η κάμερα από την άλλη ακολουθεί αρκετά καλά και μπορείς να την κεντράρεις σε κάθε σου βήμα οπότε δεν είναι τόσο μεγάλο πρόβλημα.
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης