Castlevania Harmony of Dissonance Review
2 απαντήσεις
Castlevania Harmony of Dissonance Review
Τετ Απρ 04, 2012 3:29 pm
Castlevania Harmony of Dissonance
Κονσόλα : Game Boy Advance
Εκδότης : KONAMI
Κατασκευαστής : KONAMI
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
Υπόθεση : 10 / 10
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
Το έτος είναι 1746...πάνε 48 χρόνια από τότε που ο Simon Belmont εξόντωσε για τα καλά τον Δράκουλα και έκαψε τα κομμάτια του,επιτέλους αφανιζοντάς τον από τον κόσμο των θνητών.Την χρονιά εκείνη,ο εγγονός του Simon και το πιο νεαρό μέλος των Belmont,ο Juste Belmont και ο φίλος του και αντιζηλός του,Maxim Kishine διαγωνίζονται για το ποιός θα είναι ο επόμενος κάτοχος του διάσημου μαστιγίου της οικογένειας Belmont,του Vapire Killer.O Juste νικάει και γίνεται κάτοχος του όπως του αρμόζει,αλλά ο Maxim θέλοντας να ξεπεράσει τον φίλο του φεύγει για ένα ταξίδι που θα τον βοηθήσει στην προπονηση του.
2 χρόνια αργότερα...
Ο Maxim πληγωμένος και αμνησιακός βρίσκετε στην πόρτα του Juste με τα χειρότερα νέα...η παιδική τους φίλη,Lydie Erlanger έχει απηχθεί και βρίσκετε κρατούμενη στο κάστρο που μέχρι πρόσφατα ήταν κρατούμενος και ο Maxim!Χωρίς να χάνουν χρόνο,ο Juste και ο Maxim εξοπλίζονται και φεύγουν όσο πιο γρήγορα γίνεται για το κάστρο αυτό.
Η χρονία είναι 1748...και πάνε 50 χρόνια από τότε που η Τρανσυλβανία είδε ένα τόσο απειλητικό κάστρο να επισκιάζει την πανσέληνο εκείνη την νύχτα...
Η ιστορία είναι αρκετά δυνατή και απηχέι σε όλη την διάρκεια της περιπέτειεας έχοντας αυτόν τον κλασσικό αέρα τρόμου,μυστηρίου και υπερφυσικού που είναι σαν σήμα κατατεθέν στα παιχνίδια της σειράς.Είναι επίσης το πρώτο Castlevania που έχει πολλαπλά τέλη από το Simon's Quest[χαχα...αστείο KONAMI] και τέτοια έμφαση στην ιστορία μετά το Symphony of the Night.
Gameplay : 10 / 10
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
Το παιχνίδι επιστρέφει όχι μόνο στο μοντέλο του Symphony of the Night που άλλαξε το Castlevania αλλά και του Simon's Quest...Action RPG Platformer με τρελή,αληθινή δυσκολία από τα κλασσικά;ΝΑΙ!
Το παιχνίδι αρχικά μας ξαναεπιστρέφει στους Belmont,την οικογένεια κυνηγών τεράτων και βαμπίρ,που είναι καταραμένοι να πολεμούν εναντίον του Δράκουλα μέχρι ένας από τους δύο να αφανιστεί,μετά από μια απουσιά αρκετών χρόνων,αλλά μόνο 3 παιχνιδιών,χωρίς να μετράμε remakes κλπ.Αυτό λογικά θα προξενούσε αρκετή έκπληξη αλλά και ανησυχία στους παίχτες και φαν της σειράς.Οκ,ο Alucard είναι ένα υπερφυσικό ον κλπ,οι άλλοι πρωταγωνιστές έχουν και έναν αλχημιστή να κάνει μπούρδες κλπ,κάπως ξεπερνούνται κάποιες σχεδιαστικές δυσκολίες.Εδώ όμως;Με τους Belmont;Που είναι απλά φυσιολογικοί τύποι και είναι μόνοι τους 90% των φορών που πάνε εναντίον του Μπρίζουλα;
Απλό : χρησιμοποιώντας το τρίτο Castlevania,όπου ο πρωταγωνιστής Ralph Belmont / Trevor C. Belmont θα παντρευτεί την Sypha Belnades,μια μάγισσα από την φατριά Belnades και θα δώσει στους απογόνους τους την ιδιότητα να χρησιμοποιούν μαγικές δυνάμεις.Και με κάθε γενία,αυτές οι δυνάμεις μεγαλώνουν κίολας.Οπότε,έχοντας περάσει αρκετές γενιές,ο νεαρός Juste είναι αρκετά ικανός να κάνει μαγείες και να χρησιμοποίησει μαγικά αντικείμενα που θα του δώσουν υπερφυσικές δυνάμεις κάτι που θα γίνει σήμα κατατεθέν στα επόμενα Castlevania,αρχίζοντας από το Lament of Innocence.
Ο Juste πέραν από το φοβερό του μαστίγιο που μπορεί να επιτεθεί και να αμυνθεί εναντίον πετούμενων αντικειμένων,μπορεί επίσης να χρησιμοποιήσει και κάποια δευτερεύοντα όπλα που κρύβονται στα κλασσικά κεριά του κάστρου,σε στυλ παρόμοιο με αυτό του Simon's Quest,δηλαδή μόνο ένα κάθε φορά και αλλάζει με το που πάρει ο παίχτης ένα άλλα.Επίσης χρησιμοποιούν καρδιές τα αντικείμενα.
Ο Juste όμως μπορεί να χρησιμοποιήσει και μαγείες,που του παρέχουν διάφοροι μαγικοί τόμοι που βρίσκει καθώς εξερευνεί το κάστρο,μεταξύ άλλων.Οι τόμοι από μόνοι τους δεν κάνουν τίποτα,αλλά αν συνδυαστούν με ένα δευτερεύον όπλο,τότε ξεκινά η μαγεία.Ανάλογα την μαγεία που θα προκύψει,ο Juste θα ξοδέψει και την ανάλογη ποσότητα MP.Κάθε τόμος έχει και μια συμβατότητα με τα δευτερεύοντα όπλα.Αν ο τόμος και το όπλο δεν είναι συμβατά,τότε θα βγεί μια πολύ αδύναμη και συνήθως άχρηστη επίθεση.Αν έχουν μια κιμενόμενη συμβατότητα τότε μπορεί να προκύψει και τιποτε χρήσιμο.Αν από την άλλη,ο τόμος και το όπλο είναι απολύτος συμβατά,τότε η μαγεία που θα προκύψει θα είναι γιγαντιαία,ισοπεδωτική,θα ξοδεύει την μισή ή και ολόκληρη την μπάρα από MP και θα κατασρέφει τα πάντα και τους πάντες στην οθόνη!Πειραματείστε και βρείτε αυτούς τους συνδυασμούς αλλά και συνδυασμούς που θα βοηθήσουν στον τρόπο παιχνιδιού σας.
Το παιχνίδι κυρίως ακολουθεί την κλασσική φόρμα του "Metroidvania".Καθώς ο παίχτης προχράει στον κόσμο από πλατφόρμες που εκτειλήσετε το παιχνίδι και η ιστορία,αποκτά καθώς προχωράει και καινούργια όπλα,αντικείμενα,power-ups κλπ.Βάλτε και το RPG στοιχείο στο παιχνίδι και ο παίχτης θα ανεβαίνει επίπεδο με το που μαζέψει ένα ικανοποιητικό ποσό πόντων εμπειρίας,οι εχθροί θα ρίχνουν αντικείμενα που θα τον βοηθάνε και θα αναβαθμίζουν τον εξοπλισμό του και τα συναφή.Όλα υπάρχουν στο παιχνίδι.
Τέλος,το παιχνίδι προσφέρει έναν πιο κλασσικό σχεδιασμό αλλά και πιο κλασσική δυσκολία,κάτι που δεν θα δούμε σε 2D πλατφόρμες μέχρι το Mega Man 9.Σχεδιατικά,το κάστρο παραμένει απίθανο,μέσα στις πλατφόρμες και τους φανταστικούς διαδρόμους που αγαπήσαν οι φαν της σειράς.Το παιχνίδι βέβαια προσφέρει δύο κάστρα,αντί για ένα αυτήν την φορά.Κάθε κάστρο έχει διαφορετικούς εχθρούς σε διαφορετικά σημεία,άλλους αρχηγούς και άλλα αντικείμενα για συλλογή αλλά και οι χώροι είναι σχετικά αλλαγμένοι.Αυτό το Castlevania μπορεί να μην έχει κρυφά δωμάτια,αλλά έχει δύο κάστρα.
Ήχος : 7 / 10
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
Ένα από τα δύο αδύναμα σημεία του παιχνιδιού.Δυστυχώς,σε αντίθεση με την συνηθισμένη ορχιστρική,γοτθικού και "βαμπιρικού" ρυθμού μουσική,εδώ έχουμε μια πιο..."ανθρώπινη" ενορχήστρωση μουσικής με πολλά,μα πάρα πολλά άχρηστα όργανα σε κάθε κομμάτι και άχρηστες επιστρώσεις οργάνων,κάνοντας την μουσική να ακούγεται σαν όπερα και όχι σαν το φοβερό γοτθικό ροκ μουσικό σκορ που ακούμε συνήθως.
Δεν είναι το τεχνικό κομμάτι που φταίει,αλλά το μελωδικό.Φαίνεται οι συνθέτες θέλαν να κάνουν κάτι διαφορετικό,αλλά δεν έπιασε.Παρ’ότι υπάρχουν και κάποια ωραία κομμάτια,δυστυχώς ξεχνιούνται εύκολα.
Οι φωνές και οι ήχοι είναι φοβεροί από την άλλη.Συνήθως οι ήχοι είναι αυτοί που θα βοηθήσουν πολύ σε αρχηγούς ή και σε σκοτεινές περιοχές.
Πάντως με το θέμα της ιστορίας,τον σχεδιασμό και τον τρόπο παιχνιδιού είναι να απορεί κανείς γιατί η KONAMI δεν προσκάλεσε τον DIO και τους Black Sabbath να κάνουν ορισμένα κομμάτια για το soundtrack,γιατί θα ταίριαζαν απίστευτα σε αυτό το παιχνίδι παρά σε άλλα της σειράς.
Γραφικά : 7 / 10
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
Τα γραφικά επιστρέφουν στο μοντέλο του Symphony of the Night μετά από την αποτυχημένη προσπάθεια του Circle of the Moon.Καλά,αλλά όχι τέλεια κάτι που δυστυχώς θα μαστίζει τα παιχνίδια Castlevania απο’δω και πέρα...τουλάχιστον τα 2D.Από την άλλη οι εικονογραφήσεις και το σχεδιαστικό στύλ είναι αυτό το υπέροχο της Ayami Kojima.
Τελικό σκορ : 34 / 40 ~ 8.5 / 10
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
Τελευταία λόγια :
+Οι Belmont επιστρέφουν στο νέο μοντέλο Castlevania
+Relics,μαγείες σε συνδυασμό με τα κλασσικά sub weapons και δυνατότητα τροποποίησης του μαστιγιού χωρίς να χαλάει το κλασσικό αίσθημα της σειράς
Ο Koji Igarashi,η Ayami Kojima και η Michiru Yamane επιστρέφουν μετά από το Symphony of the Night για να ξαναδώσουν ζωή στους Belmont και να τους ανανεώσουν με αυτόν τον υπέροχο τρόπο παιχνίδιου που τώρα πια χαρακτηρίζει την σειρά καλύτερα από ποτέ.Απλά...τέλειο...για την σειρά.
Κονσόλα : Game Boy Advance
Εκδότης : KONAMI
Κατασκευαστής : KONAMI
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
Υπόθεση : 10 / 10
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
Το έτος είναι 1746...πάνε 48 χρόνια από τότε που ο Simon Belmont εξόντωσε για τα καλά τον Δράκουλα και έκαψε τα κομμάτια του,επιτέλους αφανιζοντάς τον από τον κόσμο των θνητών.Την χρονιά εκείνη,ο εγγονός του Simon και το πιο νεαρό μέλος των Belmont,ο Juste Belmont και ο φίλος του και αντιζηλός του,Maxim Kishine διαγωνίζονται για το ποιός θα είναι ο επόμενος κάτοχος του διάσημου μαστιγίου της οικογένειας Belmont,του Vapire Killer.O Juste νικάει και γίνεται κάτοχος του όπως του αρμόζει,αλλά ο Maxim θέλοντας να ξεπεράσει τον φίλο του φεύγει για ένα ταξίδι που θα τον βοηθήσει στην προπονηση του.
2 χρόνια αργότερα...
Ο Maxim πληγωμένος και αμνησιακός βρίσκετε στην πόρτα του Juste με τα χειρότερα νέα...η παιδική τους φίλη,Lydie Erlanger έχει απηχθεί και βρίσκετε κρατούμενη στο κάστρο που μέχρι πρόσφατα ήταν κρατούμενος και ο Maxim!Χωρίς να χάνουν χρόνο,ο Juste και ο Maxim εξοπλίζονται και φεύγουν όσο πιο γρήγορα γίνεται για το κάστρο αυτό.
Η χρονία είναι 1748...και πάνε 50 χρόνια από τότε που η Τρανσυλβανία είδε ένα τόσο απειλητικό κάστρο να επισκιάζει την πανσέληνο εκείνη την νύχτα...
Η ιστορία είναι αρκετά δυνατή και απηχέι σε όλη την διάρκεια της περιπέτειεας έχοντας αυτόν τον κλασσικό αέρα τρόμου,μυστηρίου και υπερφυσικού που είναι σαν σήμα κατατεθέν στα παιχνίδια της σειράς.Είναι επίσης το πρώτο Castlevania που έχει πολλαπλά τέλη από το Simon's Quest[χαχα...αστείο KONAMI] και τέτοια έμφαση στην ιστορία μετά το Symphony of the Night.
Gameplay : 10 / 10
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
Το παιχνίδι επιστρέφει όχι μόνο στο μοντέλο του Symphony of the Night που άλλαξε το Castlevania αλλά και του Simon's Quest...Action RPG Platformer με τρελή,αληθινή δυσκολία από τα κλασσικά;ΝΑΙ!
Το παιχνίδι αρχικά μας ξαναεπιστρέφει στους Belmont,την οικογένεια κυνηγών τεράτων και βαμπίρ,που είναι καταραμένοι να πολεμούν εναντίον του Δράκουλα μέχρι ένας από τους δύο να αφανιστεί,μετά από μια απουσιά αρκετών χρόνων,αλλά μόνο 3 παιχνιδιών,χωρίς να μετράμε remakes κλπ.Αυτό λογικά θα προξενούσε αρκετή έκπληξη αλλά και ανησυχία στους παίχτες και φαν της σειράς.Οκ,ο Alucard είναι ένα υπερφυσικό ον κλπ,οι άλλοι πρωταγωνιστές έχουν και έναν αλχημιστή να κάνει μπούρδες κλπ,κάπως ξεπερνούνται κάποιες σχεδιαστικές δυσκολίες.Εδώ όμως;Με τους Belmont;Που είναι απλά φυσιολογικοί τύποι και είναι μόνοι τους 90% των φορών που πάνε εναντίον του Μπρίζουλα;
Απλό : χρησιμοποιώντας το τρίτο Castlevania,όπου ο πρωταγωνιστής Ralph Belmont / Trevor C. Belmont θα παντρευτεί την Sypha Belnades,μια μάγισσα από την φατριά Belnades και θα δώσει στους απογόνους τους την ιδιότητα να χρησιμοποιούν μαγικές δυνάμεις.Και με κάθε γενία,αυτές οι δυνάμεις μεγαλώνουν κίολας.Οπότε,έχοντας περάσει αρκετές γενιές,ο νεαρός Juste είναι αρκετά ικανός να κάνει μαγείες και να χρησιμοποίησει μαγικά αντικείμενα που θα του δώσουν υπερφυσικές δυνάμεις κάτι που θα γίνει σήμα κατατεθέν στα επόμενα Castlevania,αρχίζοντας από το Lament of Innocence.
Ο Juste πέραν από το φοβερό του μαστίγιο που μπορεί να επιτεθεί και να αμυνθεί εναντίον πετούμενων αντικειμένων,μπορεί επίσης να χρησιμοποιήσει και κάποια δευτερεύοντα όπλα που κρύβονται στα κλασσικά κεριά του κάστρου,σε στυλ παρόμοιο με αυτό του Simon's Quest,δηλαδή μόνο ένα κάθε φορά και αλλάζει με το που πάρει ο παίχτης ένα άλλα.Επίσης χρησιμοποιούν καρδιές τα αντικείμενα.
Ο Juste όμως μπορεί να χρησιμοποιήσει και μαγείες,που του παρέχουν διάφοροι μαγικοί τόμοι που βρίσκει καθώς εξερευνεί το κάστρο,μεταξύ άλλων.Οι τόμοι από μόνοι τους δεν κάνουν τίποτα,αλλά αν συνδυαστούν με ένα δευτερεύον όπλο,τότε ξεκινά η μαγεία.Ανάλογα την μαγεία που θα προκύψει,ο Juste θα ξοδέψει και την ανάλογη ποσότητα MP.Κάθε τόμος έχει και μια συμβατότητα με τα δευτερεύοντα όπλα.Αν ο τόμος και το όπλο δεν είναι συμβατά,τότε θα βγεί μια πολύ αδύναμη και συνήθως άχρηστη επίθεση.Αν έχουν μια κιμενόμενη συμβατότητα τότε μπορεί να προκύψει και τιποτε χρήσιμο.Αν από την άλλη,ο τόμος και το όπλο είναι απολύτος συμβατά,τότε η μαγεία που θα προκύψει θα είναι γιγαντιαία,ισοπεδωτική,θα ξοδεύει την μισή ή και ολόκληρη την μπάρα από MP και θα κατασρέφει τα πάντα και τους πάντες στην οθόνη!Πειραματείστε και βρείτε αυτούς τους συνδυασμούς αλλά και συνδυασμούς που θα βοηθήσουν στον τρόπο παιχνιδιού σας.
Το παιχνίδι κυρίως ακολουθεί την κλασσική φόρμα του "Metroidvania".Καθώς ο παίχτης προχράει στον κόσμο από πλατφόρμες που εκτειλήσετε το παιχνίδι και η ιστορία,αποκτά καθώς προχωράει και καινούργια όπλα,αντικείμενα,power-ups κλπ.Βάλτε και το RPG στοιχείο στο παιχνίδι και ο παίχτης θα ανεβαίνει επίπεδο με το που μαζέψει ένα ικανοποιητικό ποσό πόντων εμπειρίας,οι εχθροί θα ρίχνουν αντικείμενα που θα τον βοηθάνε και θα αναβαθμίζουν τον εξοπλισμό του και τα συναφή.Όλα υπάρχουν στο παιχνίδι.
Τέλος,το παιχνίδι προσφέρει έναν πιο κλασσικό σχεδιασμό αλλά και πιο κλασσική δυσκολία,κάτι που δεν θα δούμε σε 2D πλατφόρμες μέχρι το Mega Man 9.Σχεδιατικά,το κάστρο παραμένει απίθανο,μέσα στις πλατφόρμες και τους φανταστικούς διαδρόμους που αγαπήσαν οι φαν της σειράς.Το παιχνίδι βέβαια προσφέρει δύο κάστρα,αντί για ένα αυτήν την φορά.Κάθε κάστρο έχει διαφορετικούς εχθρούς σε διαφορετικά σημεία,άλλους αρχηγούς και άλλα αντικείμενα για συλλογή αλλά και οι χώροι είναι σχετικά αλλαγμένοι.Αυτό το Castlevania μπορεί να μην έχει κρυφά δωμάτια,αλλά έχει δύο κάστρα.
Ήχος : 7 / 10
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
Ένα από τα δύο αδύναμα σημεία του παιχνιδιού.Δυστυχώς,σε αντίθεση με την συνηθισμένη ορχιστρική,γοτθικού και "βαμπιρικού" ρυθμού μουσική,εδώ έχουμε μια πιο..."ανθρώπινη" ενορχήστρωση μουσικής με πολλά,μα πάρα πολλά άχρηστα όργανα σε κάθε κομμάτι και άχρηστες επιστρώσεις οργάνων,κάνοντας την μουσική να ακούγεται σαν όπερα και όχι σαν το φοβερό γοτθικό ροκ μουσικό σκορ που ακούμε συνήθως.
Δεν είναι το τεχνικό κομμάτι που φταίει,αλλά το μελωδικό.Φαίνεται οι συνθέτες θέλαν να κάνουν κάτι διαφορετικό,αλλά δεν έπιασε.Παρ’ότι υπάρχουν και κάποια ωραία κομμάτια,δυστυχώς ξεχνιούνται εύκολα.
Οι φωνές και οι ήχοι είναι φοβεροί από την άλλη.Συνήθως οι ήχοι είναι αυτοί που θα βοηθήσουν πολύ σε αρχηγούς ή και σε σκοτεινές περιοχές.
Πάντως με το θέμα της ιστορίας,τον σχεδιασμό και τον τρόπο παιχνιδιού είναι να απορεί κανείς γιατί η KONAMI δεν προσκάλεσε τον DIO και τους Black Sabbath να κάνουν ορισμένα κομμάτια για το soundtrack,γιατί θα ταίριαζαν απίστευτα σε αυτό το παιχνίδι παρά σε άλλα της σειράς.
Γραφικά : 7 / 10
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
Τα γραφικά επιστρέφουν στο μοντέλο του Symphony of the Night μετά από την αποτυχημένη προσπάθεια του Circle of the Moon.Καλά,αλλά όχι τέλεια κάτι που δυστυχώς θα μαστίζει τα παιχνίδια Castlevania απο’δω και πέρα...τουλάχιστον τα 2D.Από την άλλη οι εικονογραφήσεις και το σχεδιαστικό στύλ είναι αυτό το υπέροχο της Ayami Kojima.
Τελικό σκορ : 34 / 40 ~ 8.5 / 10
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
Τελευταία λόγια :
+Οι Belmont επιστρέφουν στο νέο μοντέλο Castlevania
+Relics,μαγείες σε συνδυασμό με τα κλασσικά sub weapons και δυνατότητα τροποποίησης του μαστιγιού χωρίς να χαλάει το κλασσικό αίσθημα της σειράς
Ο Koji Igarashi,η Ayami Kojima και η Michiru Yamane επιστρέφουν μετά από το Symphony of the Night για να ξαναδώσουν ζωή στους Belmont και να τους ανανεώσουν με αυτόν τον υπέροχο τρόπο παιχνίδιου που τώρα πια χαρακτηρίζει την σειρά καλύτερα από ποτέ.Απλά...τέλειο...για την σειρά.
Απ: Castlevania Harmony of Dissonance Review
Τετ Απρ 04, 2012 3:33 pm
μα να μην έχω κάτσει ποτέ να τελείωσω ούτε ένα της σειράς
Οπότε γουστάρετε retro reviews ε? Ωραία θα κάνω από gameboy,jaguar και nes κανένα
Οπότε γουστάρετε retro reviews ε? Ωραία θα κάνω από gameboy,jaguar και nes κανένα
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης