Dragon Ball Z Budokai SERIES Review
Σαβ Φεβ 04, 2012 8:37 pm
Dragon Ball Budokai SERIES
Dragon Ball Budokai 1,2,3,Dragon Ball Shin Budokai 1,2,Dragon Ball Burst Limit
Κονσόλα : Nintendo Gamecube[Dragon Ball Budokai 1,2],Playstation 2[Dragon Ball Budokai 1,2,3],Playstation Portable[Dragon Ball Shin Budokai 1,2],Playstation 3[Dragon Ball Burst Limit],XBOX 360[Dragon Ball Burst Limit]
Κατασκευαστής : Dimps
Εκδότης : Atari
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
Αναπαράσταση της ιστορίας του αυθεντικού / Προσοχή στην λεπτομέρια / Αυθεντική ιστορία(όσα έχουν) :
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
Dragon Ball Budokai 1 : 6 / 10
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
Dragon Ball Budokai 2 : 6 / 10
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
Dragon Ball Budokai 3 : 8 / 10
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
Dragon Ball Shin Budokai 1 : 8 / 10
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
Dragon Ball Shin Budokai 2 : 8 / 10
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
Dragon Ball Burst Limit : 9 / 10
Όλα τα παιχνίδια έχουν σχετικά καλή αναπαράσταση,με τα τουρνούα,τους παίχτες,τις κινήσεις τους[σιγά-σιγά] και την ιστορία.Αλλά κάποια υποφέρουν.Το πρώτο,η αλήθεια είναι,δεν υποφέρει τόσο από πλευράς ιστορίας μιας και μεταφέρει ωραία τα δύο πρώτα Saga[Frieza,Cell],αλλά η παρουσίαση των παιχτών υπέφερε πολύ.
Στο δεύτερο φτιάχτηκαν αρκετά αλλά το Story Mode και ο τρόπος που έβρισκες τις Dragonballs βούλιαξαν αρκετά αυτών τον τομέα.
Το 3 έρχεται ευτυχώς και βάζει τα πράγματα στην θέση του με ένα αρκετά καλό σύστημα στη ιστορία,αλλά όχι κάτι που σε τινάζει.Στα υπόλοιπά είναι άριστο.
Τα δύο επόμενα συνέχισαν την άριστη παράδοση,αλλά δυστυχώς είχαν κάπως αδύναμο story,όχι επειδή ήταν αυθεντικό,αλλά επιεδή το παρατράβηξαν χωρίς πολλά παρακλάδια και what-ifs,που αυτό κάπως σου χάλασε την γεύση...και ήταν αρκετά καλά.
Το Burst Limit από την άλλη παίρνει μαθήματα από το 1 και επιστρέφει στην επεισοδιακή φόρμα.Αυτή την φορά όμως,οι σκηνές είναι καλύτερα και πιο δυναμικά τραβηγμένες και υπάρχουν και drama pieces που βρίσκονται και ενεργοποιούνται μες την μάχη.Πιθανώς να σκοτώνουν λίγο την ροή της μάχης αλλά και στο κανονικό Dragon Ball δεν ήταν λιγες οι φορές που οι χαρακτήρες σταματούσαν και μιλούσαν.Άριστο σε όλα.
Gameplay :
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
Dragon Ball Budokai 1 : 5 / 10
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
Dragon Ball Budokai 2 : 7 / 10
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
Dragon Ball Budokai 3 : 9 / 10
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
Dragon Ball Shin Budokai 1 : 9 / 10
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
Dragon Ball Shin Budokai 2 : 9 / 10
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
Dragon Ball Burst Limit : 9 / 10
Το σύστημα των Budokai είναι πάναπλο : αρχικά όπως όλα τα παιχνίδια ξύλου,υπάρχουν πλήκτρα άμυνας και επίθεσης.Ο παίχτης λοιπόν είχε ένα πλήκτρο για μπουνίες,ένα για κλωτσίες,ένα για άμυνα και ένα για επιθέσεις κι.Οι μάχες,σε όλα τα παιχνίδια της σειράς διεξάγωνται σε 2.5D,δηλαδή είναι 3D,αλλά οι χαρακτήρες κινούνται σε ένα 2D πεδίο...με κανένα sidestep από δω και από’κει.Ο παίχτης μπορεί να κάνει συνδυασμούς επιθέσεων με συνδυασμούς πλήκτρων,αλλά μπορεί να εκτελέσει ειδικές κινήσεις μόνο άμα κάνει ειδικούς συνδυασμούς κινήσεων.Τέλος το παιχνίδι έχει ένα σύστημα με κάψουλες,ως φόρος τιμής στην σειρά,που έχει επιθέσεις,μεταμορφώσεις,ειδικές παρενέργειες και πολλά άλλα.Τέλος,κάποιος μπορεί να βάλει δυό κάψουλες επιθέσεων για να δυναμώσει μια επίθεση.Κάθε χαρακτήρας έχει πάντα τον ίδιο αριθμό slot που μπορεί να βάλει κάψουλες.Τέλος υπάρχουν και τα Breakthrough που είναι πρακτικά όλο το moveset του χαρακτήρα αλλά σε τέλεια κατάσταση.Ακούγεται φοβερό,ε;Μόνο ακούγεται το πρώτο παιχνίδι υπέφερε πολύ σε αυτόν τον τομέα από μηδενική ισορροπία,χαρακτηριστικότητα και μοναδικότητα μεταξύ παιχτών ακόμα και το παιχνίδι λόγω των πολλών glitch ήταν αρκετά άδικο.Το μάζεμα ενέργειας και οι μεταμορφώσεις ήταν σχετικά εντάξει,αλλά υπέφεραν.
Μετά έρχεται το δεύτερο και μοιάζει με την τελειοποιημένη εκδοχή του πρώτου σε όλα.Υπάρχουν ακόμα κάποια προβλήματα,αλλά τώρα πια παίζει ωραία και έχει πλάκα.
Μετά έρχεται το 3 που αλλάζει δραστικά τα παιχνίδια ξύλου Dragon Ball.Κρατώντας το σύστημα με τις κάψουλες και τα πλήκτρα όπως έχουν,ξαφνικά αλλάζει το σύστημα που μαζεύει ενέργεια ο παίχτης,τις μεταμορφώσεις,τα πάντα.Τώρα πια ο κάθε χαρακτήρας έχει 7 μπάρες με κι,και ανάλογα τον χαρακτήρα,κάποιες μπάρες έιναι πιο μεγάλες που δηλώνουν την ελάχιστη ενέργεια που έχει ο χαρακτήρας και γεμίζουν αυτόματα κίολας,χωρις να χρειαστεί ο χαρακτήρας να μαζεύει ενέργεια ή να χτυπάει τον άλλον.Και όσο είναι σε αυτές τις περιοχές,το μάζεμα ενέργειας είναι πιο γρήγορο και εύκολο.Επίσης όταν ξεπεράσει κανείς τις περιοχές αυτές η ενέργεια αρχίζει να μειώνεται.
Μετά οι μεταμορφώσεις δουλεύουν όπως και στα προηγούμενα,ανάλογα τις μπάρες που έχεις γεμάτες μεταμορφώνεσαι στην ανάλογη μορφή,αλλά εδώ πέρα από την αύξηση άμυνας και επίθεσης,υπάρχει και αύξηση των μεγάλων μπαρών κι.Οπότε υπάρχει κάποιο πλεονέκτημα στις πιο προχωρημένες μοφές σε σχέση με τα δύο προηγούμενα.Μετά η άμυνα αλλάζει σχεδόν τελείως μιας και ο παίχτης δεν αμύνεται απλά ή αποκρούει βολές από κι,αλλά μπορεί να κάνει και ακροβατικά αποφεύγοντες όλες τις επιθέσεις του αντιπάλου τελειώς πατώντας την άμυνα κάθε φορά που ο αντίπαλος επιτίθετε θυμίζοντας Dragon Ball όλο και πιο πολύ.
Επίσης ο παίχτης τώρα πια μπορεί να κάνει αυτές τις κινήσεις τηλεμεταφοράς και να παίξει βόλλευ με τον εαυτό του όπως και στην σειρά,αρκεί να στείλει τον αντίπαλο ‘πετώντας‘ και να τον ακολουθήσει ξοδεύοντας βέβαια ένα γεναιόδωρο ποσό ενέργειας.Επίσης με τον ίδιο τρόπο μπορεί να τηλεμεταφερθεί εκτός μια επίθεσης,αρκεί να έχει ενέργεια.Τέλος κάθε χαρακτήρας έχει αρκετά περισσότερα κόμπο και κινήσεις από τα δύο προηγούμενα και τώρα πια έχει και cancel και σε συνδυασμό με τις συντομεύεσεις ειδικών κινήσεων που βγήκαν στο προηγούμενο,τα cancel,links και λοιπές τεχνικές που συναντιούνται σε υψηλόβαθμα παιχνίδια ξύλου κάνουν επιτυχώς την εμφανισή τους και εδώ.
Το μόνο κακό του παιχνιδιού;Το σύστημα με τις τελικές και το Dragon Rush που μάλλον ήταν καλή ιδέα στο χαρτί αλλά άθλια στην εκτέλεση[το φτιάξαν κατά κάποιο τρόπο στο Burst Limit].Αυτά τα δύο ήταν τόσο άτσαλα σχεδιασμένα ή μάλλον βαλμένα μέσα στο παιχνίδι που στα τουρνουά δεν χρησιμοποιούνται γιατί και οι δύο παίχτες χάνουν χρόνο με αυτά.Το μόνο κακό το παιχνίδιου.Και είναι κρίμα.Η κάμερα σε αυτό και από δω και πέρα γίνεται αρκετά πιο δυναμική και σταματά να είναι στατική.
Μετά ήρθαν τα Shin Budokai και το Burst Limit.Από το πρώτο Shin Budokai δεν το κρύβουν οτι θα ανακυκλώσουν την νικητήτρια μηχανή και φόρμουλα παιχνιδιού για να συνεχίσουν,κάτι που ποτέ δεν πειράζει κανέναν.Αρχικά πετάξαν το σύστημα με τις κάψουλες και έπειτα πετάξαν τις τελικές και το Dragon Rush του 3.Μετά αντί για μπουνίες και κλωτσίες έχουν rush και slam,δηλαδή ελαφριές και βαριές επιθέσεις αντίστοιχα,αλλάζοντας το σύστημα κόμπο και τα κόμπο τελείως.Επίσης τώρα πια οι ειδικές επιθέσεις γίνονται με πατήματα του πλήκτρου κι σε σνυνδυασμό με μια κατεύθυνση αξιοπώντας πλήρως την χρήση του κι.
Επίσης τώρα πια υπάρχει μια καινούργια τεχνική που λέγεται Aura Burst και με αυτήν έρχεται μια ολόκληρη νέα αράδα από τεχνικές,μεταξύ των οποιών οι πιο χρήσιμες,εύκολες και γνωστές θα είναι τα cancel του.Βάλτε και καινούργιες ισορροπίες,cancel και κινήσεις από την αρχή φτιαγμένες κάποιες και τις εφαρμογές του καθενός και ξαφνικά έχουμε ένα σύστημα που φαίνεται απλό αλλά μπορεί να γίνει ηλιθιωδώς βαθύ.Το μόνο κακό;Η ισορροπιά μερικών παιχτών.Ήταν σαν να ξανβλέπαμε την γέννηση του Street Fighter II Turbo Remix.
Το 2,παρ’ότι βελτίωσε τις ισορροπίες αρκετά και έβαλε καινούργιες κινήσεις και combo έβαλε και μια καινούργια τεχνική ονόματι Aura Burst Charge και ένα Fatigue Gauge που για άλλη μια φορά άλλαξαν τις ισορροπίες.Πάνω κάτω το ίδιο καλό με το 1.
Τέλος το Burst Limit ακολουθεί τα βήματα των τριών τελευταίων και μοιάζει να είναι απόσταγμα των καλύτερων τους,μιας και το σύστημα θυμίζει αρκετά τα Shin Budokai παρά το 3.Δεν είναι χωρίς τα καινούργια του όμως.Αρχικά ο παίχτης δεν μαζεύει κι,αλλά επαναφέρετε μόνο του,οι επιθέσεις κι δεν ξοδεύουν κι,παρά μόνο τα Aura Burst οι τηλεμεταφορές,οι μεταμορφώσεις και οι τελικές.Επίσης το dragon rush κάνει μια επιστροφή κάπως,αλλά είναι μακράν καλύτερο εδώ,ακόμα και αν είναι απλό button mashing.Η κάμερα επίσης είναι πιο δυναμική από των τριών τελευταίων.
Ήχος :
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
Dragon Ball Budokai 1 : 7 / 10
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
Dragon Ball Budokai 2 : 9 / 10
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
Dragon Ball Budokai 3 : 10 / 10
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
Dragon Ball Shin Budokai 1 : 9 / 10
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
Dragon Ball Shin Budokai 2 : 10 / 10
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
Dragon Ball Burst Limit : 10 / 10
Αρχικά ο ήχος ήταν καλός,αλλά δεν ήταν τίποτε ιδιαίτερο.Τουλάχιστον οι ηθοποιοί από τα αυθεντικά ήταν παρόντες.
Στο δεύτερο ο ήχος καλυτέρευσε και οι μουσικές επιλογές διευρήνθηκαν,κάτι αρκετά ευχάριστο και καλό.Ένα από τα Highlights ήταν η θεϊκή εισαγωγή του παιχνιδιού,που συνδυάζει ένα από τα καλύτερα τραγούδια του Hironobu Kageyama για το Dragon Ball με την φοβερή δράση που όμοια της είναι μόνο αυτή του Final Bout[που ειρωνικά,ήταν το μόνο κορυφαίο εκείνου του παιχνιδιού].
Στο τρίτο πια,που η Funimation εξαπλώθηκε και στην Ευρώπη,είχαν και οι ευρωπαίοι πια την ευκαιρία να ακούσουν το καλύτερο dub της σειράς[τουλάχιστον από τα αγγλικά dub].Επίσης το soundtrack κράτησε λίγα κομμάτια και έφερε αρκετά καινούργια,μαζί με καλύτερους ήχους για τα διάφορα ηχητικά εφέ,που συνέθεταν αρκετά καλά το μουσικό τομέα.
Στο πρώτο Shin,υπήρχαν μερικά προβληματάκια με το volume κυρίως και μια σμίκρυνση του μουσικού τομέα σε σχέση με του 3.Αυτό δεν ίσχυε στην συνέχεια του.
Το Burst Limit τα είχε όλα και παραπάνω.Γενικώς ήταν το 3 αλλά σε HD κονσόλες.
Γραφικά :
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
Dragon Ball Budokai 1 : 5 / 10
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
Dragon Ball Budokai 2 : 6 / 10
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
Dragon Ball Budokai 3 : 9 / 10
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
Dragon Ball Shin Budokai 1 : 7 / 10
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
Dragon Ball Shin Budokai 2 : 8 / 10
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
Dragon Ball Burst Limit : 10 / 10
Η πικρή αρχή έγινε από το πρώτο παιχνίδι...με μοντέλα που μοιάζαν λες και βγήκαν από claymation[λόγω φωτισμού κυρίως] με την άθλια εισαγωγή,τις περίεργες αύρες που έμοιζαν με ατμούς και τον περίεργο φωτισμό.
Με το που έφτασε το 2 τα πράγματα καλυτέρευσαν απίστευτα,ο φωτισμός έγινε καλύτερος,οι αύρες φτιαχτήκαν και είχαμε και νέα άνιμε εισαγωγή...αλλά και πάλι,δεν ήταν κορυφή.
Με το 3,τα πράγματα είδαν κατακόρυφη ανάβαση.Ξαφνικά όλα άλλαξαν στο στύλ,στον φωτισμό,στις αύρες,στα μοντέλα...όλα.Ήταν σαν να έβλεπες το μάνγκα να παίρνει μορφή σε αντίθεση με το άνιμε να παίρνει μορφή όπως τα δύο προηγούμενα.Τα πράγματα δείχναν τέλεια,οι λεπτομέρειες ήταν ωραίες και επιτέλους οι αύρες θύμιζαν περισσότερο το μάνγκα που ήταν όντως σαν φλογές.Τα backgrounds γυαλίστηκαν μέχρι τέλους και δείχναν άψογα.
Τα επόμενα δύο,τα δύο Shin Budokai χρησιμοποιούσαν το ίδιο στύλ με το 3,αλλά μιας και ήταν στο PSP,η ποιότητα έπεσα κάπως,αλλά όχι τόσο τραγικά,και αυτό φαίνεται πιο πολύ στο δέυτερο.
Τέλος το Burst Limit είχε τα καλύτερα γραφικά που θα μπορούσε να έχει ποτέ ένα παιχνίδι της σειράς.Τα πάντα ήταν τέλεια,από τις αύρες,μέχρι και τις λεπτομέριες των παιχτών.Το μόνο κακό ήταν μια περίεργη γυαλάδα που είχαν οι παίχτες,αλλά αυτή χανόταν κάπως όταν περικλείονταν από τις αύρες τους...λάθος κώδικες στην μηχανή γραφικών;Πάντως,όπως και να έχει δεν ήταν κάτι που δεν φτιαχνόταν.Όπως και με τα προηγούμενα 3,και το Burst Limit συνεχίζει την παράδοση της Dimps να κάνει τα παιχνίδια να μοιάζουν πιο κοντά στο αυθεντικό στύλ του Τοριγιάμα.
Τελική Βαθμολογία :
Dragon Ball Budokai 1 : 23 / 40 ~ 5.75 / 10
Dragon Ball Budokai 2 : 28 / 40 = 7 / 10
Dragon Ball Budokai 3 : 36 / 40 = 9 / 10
Dragon Ball Shin Budokai 1 : 33 / 40 ~ 8.25 / 10
Dragon Ball Shin Budokai 2 : 35 / 40 ~ 8.75 / 10
Dragon Ball Burst Limit : 38 / 40 ~ 9.5 / 10
Dragon Ball Budokai SERIES : 48.24 / 60 ~ 8.04 / 10
Τελευταία λόγια :
+Πολύ καλή εώς άψογη αναπαράσταση της ιστορίας και των χαρακτήρων
+Φοβερή εφαρμογή των πολεμικών τεχνών των χαρακτήρων στο παιχνίδι
+Προσθήκες στον τρόπο παιχνιδιού που κανούν το παιχνίδι όλο και πιο προτότυπο σε σχέση με άλλα
+Όσο πάει γίνεται και πιο γρήγορο και όλο και πιο πολλά hardcore κόλπα μπαίνουν μέσα
+Απόλυτη κορύφωση και άριστη μεταφορά των μαχών της σειράς στο παιχνίδι
+Από τα πιο hardcore,στυλάτα και αρκετά τεχνικά 2.5D παιχνίδια ξύλου που έχουν υπάρξει
+Γραφικά που μοιάζουν αρκετά στο μάνγκα δίνοντας νέα αίσθηση στα παιχνίδια
-Ανισορροπίες μεταξύ χαρακτήρων
-Η ιστορία αναπαρήστατε με αισχρό τρόπο(Το δεύτερο)
-Αρκετά αργό και με ελάχιστα cancel(Τα δύο πρώτα και ως ένα βαθμό)
-Γραφικά(Τα δύο πρώτα)
Η σειρά γενικότερα είναι αρκετά καλή και από το 3 και μετά γίνεται εξαίσια.Φαίνεται η αγάπη της Dimps για το Dragon Ball αλλά φαίνονται και τα όρια τους.Μπορούν να φτιάξουν μόνο fighting με στοιχεία Dragon Ball,και παρ’ότι καλά,ο κόσμος θέλει και Dragon Ball Emulators[που είναι τα τρία πρώτα Tenkaichi] και κάποιο 3D Fighter της σειράς.Αλλά δεν σημαίνει οτι αυτά που έφτιαξαν δεν είναι υπέροχα.
Η σειρά γενικώς είναι υποτιμημένη,κυρίως λόγω του 1,που ήταν άθλια αρχή και των παιχνιδιών του PSP,που κράχτηκαν επειδή ‘ήταν στο PSP‘,μόνο και μόνο για να το πάρουν πίσω τα μεγάλα σάιτ όταν είδαν τι φοβερά που είναι.Κυριολεκτικά;Τα μόνα κακά της Dimps στα τρία τελευταία της παιχνίδια είναι ότι οι περισσότεροι παίχτες αιωρούνται και δεν περπατάνε...κάτι που δεν προσθέτει τίποτα,παρά το να κάνει τους ήρωες να μοιάζουν τεμπέληδες...και μάλλον θα έπρεπε να κάνουν το αντίθετο από αυτό που κάναν : να βγάλουν το 3 στο PSP μιας και είναι και για casuals και hardcore και τα δύο Shin στο PS2 που είναι καθαρά για τους hardcore...αλλά φταίει ο συγχρονισμός.Μέχρι να βγεί το PSP κλπ.
Το Burst Limit από την άλλη είναι φοβερά υποτιμημένο παιχνίδι και δεν του αξίζει.Παρ’ότι τείνει πιο πολύ στο hardcore fighting κοινό,δεν σημαίνει οτι και οι casuals δεν μπορούν να το απολαύσουν.Τα κύρια παράπονα έρχονται κυρίως από το σχετικά μικρότερο περιεχόμενο σε σχέση με το 3.
Αν κάποιος θέλει ένα ενδιαφέρον παιχνίδι μάχης,του προτείνω το 3,Shin Budokai 2 και το Burst Limit,ανελειπώς.
Αν πάλι κάποιος είναι φανατικός φαν του Dragon Ball του προτείνω να τα πάρει όλα,ακόμα και αν δεν είναι όλα καλά παιχνίδια.
Dragon Ball Budokai 1,2,3,Dragon Ball Shin Budokai 1,2,Dragon Ball Burst Limit
Κονσόλα : Nintendo Gamecube[Dragon Ball Budokai 1,2],Playstation 2[Dragon Ball Budokai 1,2,3],Playstation Portable[Dragon Ball Shin Budokai 1,2],Playstation 3[Dragon Ball Burst Limit],XBOX 360[Dragon Ball Burst Limit]
Κατασκευαστής : Dimps
Εκδότης : Atari
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
Αναπαράσταση της ιστορίας του αυθεντικού / Προσοχή στην λεπτομέρια / Αυθεντική ιστορία(όσα έχουν) :
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
Dragon Ball Budokai 1 : 6 / 10
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
Dragon Ball Budokai 2 : 6 / 10
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
Dragon Ball Budokai 3 : 8 / 10
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
Dragon Ball Shin Budokai 1 : 8 / 10
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
Dragon Ball Shin Budokai 2 : 8 / 10
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
Dragon Ball Burst Limit : 9 / 10
Όλα τα παιχνίδια έχουν σχετικά καλή αναπαράσταση,με τα τουρνούα,τους παίχτες,τις κινήσεις τους[σιγά-σιγά] και την ιστορία.Αλλά κάποια υποφέρουν.Το πρώτο,η αλήθεια είναι,δεν υποφέρει τόσο από πλευράς ιστορίας μιας και μεταφέρει ωραία τα δύο πρώτα Saga[Frieza,Cell],αλλά η παρουσίαση των παιχτών υπέφερε πολύ.
Στο δεύτερο φτιάχτηκαν αρκετά αλλά το Story Mode και ο τρόπος που έβρισκες τις Dragonballs βούλιαξαν αρκετά αυτών τον τομέα.
Το 3 έρχεται ευτυχώς και βάζει τα πράγματα στην θέση του με ένα αρκετά καλό σύστημα στη ιστορία,αλλά όχι κάτι που σε τινάζει.Στα υπόλοιπά είναι άριστο.
Τα δύο επόμενα συνέχισαν την άριστη παράδοση,αλλά δυστυχώς είχαν κάπως αδύναμο story,όχι επειδή ήταν αυθεντικό,αλλά επιεδή το παρατράβηξαν χωρίς πολλά παρακλάδια και what-ifs,που αυτό κάπως σου χάλασε την γεύση...και ήταν αρκετά καλά.
Το Burst Limit από την άλλη παίρνει μαθήματα από το 1 και επιστρέφει στην επεισοδιακή φόρμα.Αυτή την φορά όμως,οι σκηνές είναι καλύτερα και πιο δυναμικά τραβηγμένες και υπάρχουν και drama pieces που βρίσκονται και ενεργοποιούνται μες την μάχη.Πιθανώς να σκοτώνουν λίγο την ροή της μάχης αλλά και στο κανονικό Dragon Ball δεν ήταν λιγες οι φορές που οι χαρακτήρες σταματούσαν και μιλούσαν.Άριστο σε όλα.
Gameplay :
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
Dragon Ball Budokai 1 : 5 / 10
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
Dragon Ball Budokai 2 : 7 / 10
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
Dragon Ball Budokai 3 : 9 / 10
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
Dragon Ball Shin Budokai 1 : 9 / 10
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
Dragon Ball Shin Budokai 2 : 9 / 10
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
Dragon Ball Burst Limit : 9 / 10
Το σύστημα των Budokai είναι πάναπλο : αρχικά όπως όλα τα παιχνίδια ξύλου,υπάρχουν πλήκτρα άμυνας και επίθεσης.Ο παίχτης λοιπόν είχε ένα πλήκτρο για μπουνίες,ένα για κλωτσίες,ένα για άμυνα και ένα για επιθέσεις κι.Οι μάχες,σε όλα τα παιχνίδια της σειράς διεξάγωνται σε 2.5D,δηλαδή είναι 3D,αλλά οι χαρακτήρες κινούνται σε ένα 2D πεδίο...με κανένα sidestep από δω και από’κει.Ο παίχτης μπορεί να κάνει συνδυασμούς επιθέσεων με συνδυασμούς πλήκτρων,αλλά μπορεί να εκτελέσει ειδικές κινήσεις μόνο άμα κάνει ειδικούς συνδυασμούς κινήσεων.Τέλος το παιχνίδι έχει ένα σύστημα με κάψουλες,ως φόρος τιμής στην σειρά,που έχει επιθέσεις,μεταμορφώσεις,ειδικές παρενέργειες και πολλά άλλα.Τέλος,κάποιος μπορεί να βάλει δυό κάψουλες επιθέσεων για να δυναμώσει μια επίθεση.Κάθε χαρακτήρας έχει πάντα τον ίδιο αριθμό slot που μπορεί να βάλει κάψουλες.Τέλος υπάρχουν και τα Breakthrough που είναι πρακτικά όλο το moveset του χαρακτήρα αλλά σε τέλεια κατάσταση.Ακούγεται φοβερό,ε;Μόνο ακούγεται το πρώτο παιχνίδι υπέφερε πολύ σε αυτόν τον τομέα από μηδενική ισορροπία,χαρακτηριστικότητα και μοναδικότητα μεταξύ παιχτών ακόμα και το παιχνίδι λόγω των πολλών glitch ήταν αρκετά άδικο.Το μάζεμα ενέργειας και οι μεταμορφώσεις ήταν σχετικά εντάξει,αλλά υπέφεραν.
Μετά έρχεται το δεύτερο και μοιάζει με την τελειοποιημένη εκδοχή του πρώτου σε όλα.Υπάρχουν ακόμα κάποια προβλήματα,αλλά τώρα πια παίζει ωραία και έχει πλάκα.
Μετά έρχεται το 3 που αλλάζει δραστικά τα παιχνίδια ξύλου Dragon Ball.Κρατώντας το σύστημα με τις κάψουλες και τα πλήκτρα όπως έχουν,ξαφνικά αλλάζει το σύστημα που μαζεύει ενέργεια ο παίχτης,τις μεταμορφώσεις,τα πάντα.Τώρα πια ο κάθε χαρακτήρας έχει 7 μπάρες με κι,και ανάλογα τον χαρακτήρα,κάποιες μπάρες έιναι πιο μεγάλες που δηλώνουν την ελάχιστη ενέργεια που έχει ο χαρακτήρας και γεμίζουν αυτόματα κίολας,χωρις να χρειαστεί ο χαρακτήρας να μαζεύει ενέργεια ή να χτυπάει τον άλλον.Και όσο είναι σε αυτές τις περιοχές,το μάζεμα ενέργειας είναι πιο γρήγορο και εύκολο.Επίσης όταν ξεπεράσει κανείς τις περιοχές αυτές η ενέργεια αρχίζει να μειώνεται.
Μετά οι μεταμορφώσεις δουλεύουν όπως και στα προηγούμενα,ανάλογα τις μπάρες που έχεις γεμάτες μεταμορφώνεσαι στην ανάλογη μορφή,αλλά εδώ πέρα από την αύξηση άμυνας και επίθεσης,υπάρχει και αύξηση των μεγάλων μπαρών κι.Οπότε υπάρχει κάποιο πλεονέκτημα στις πιο προχωρημένες μοφές σε σχέση με τα δύο προηγούμενα.Μετά η άμυνα αλλάζει σχεδόν τελείως μιας και ο παίχτης δεν αμύνεται απλά ή αποκρούει βολές από κι,αλλά μπορεί να κάνει και ακροβατικά αποφεύγοντες όλες τις επιθέσεις του αντιπάλου τελειώς πατώντας την άμυνα κάθε φορά που ο αντίπαλος επιτίθετε θυμίζοντας Dragon Ball όλο και πιο πολύ.
Επίσης ο παίχτης τώρα πια μπορεί να κάνει αυτές τις κινήσεις τηλεμεταφοράς και να παίξει βόλλευ με τον εαυτό του όπως και στην σειρά,αρκεί να στείλει τον αντίπαλο ‘πετώντας‘ και να τον ακολουθήσει ξοδεύοντας βέβαια ένα γεναιόδωρο ποσό ενέργειας.Επίσης με τον ίδιο τρόπο μπορεί να τηλεμεταφερθεί εκτός μια επίθεσης,αρκεί να έχει ενέργεια.Τέλος κάθε χαρακτήρας έχει αρκετά περισσότερα κόμπο και κινήσεις από τα δύο προηγούμενα και τώρα πια έχει και cancel και σε συνδυασμό με τις συντομεύεσεις ειδικών κινήσεων που βγήκαν στο προηγούμενο,τα cancel,links και λοιπές τεχνικές που συναντιούνται σε υψηλόβαθμα παιχνίδια ξύλου κάνουν επιτυχώς την εμφανισή τους και εδώ.
Το μόνο κακό του παιχνιδιού;Το σύστημα με τις τελικές και το Dragon Rush που μάλλον ήταν καλή ιδέα στο χαρτί αλλά άθλια στην εκτέλεση[το φτιάξαν κατά κάποιο τρόπο στο Burst Limit].Αυτά τα δύο ήταν τόσο άτσαλα σχεδιασμένα ή μάλλον βαλμένα μέσα στο παιχνίδι που στα τουρνουά δεν χρησιμοποιούνται γιατί και οι δύο παίχτες χάνουν χρόνο με αυτά.Το μόνο κακό το παιχνίδιου.Και είναι κρίμα.Η κάμερα σε αυτό και από δω και πέρα γίνεται αρκετά πιο δυναμική και σταματά να είναι στατική.
Μετά ήρθαν τα Shin Budokai και το Burst Limit.Από το πρώτο Shin Budokai δεν το κρύβουν οτι θα ανακυκλώσουν την νικητήτρια μηχανή και φόρμουλα παιχνιδιού για να συνεχίσουν,κάτι που ποτέ δεν πειράζει κανέναν.Αρχικά πετάξαν το σύστημα με τις κάψουλες και έπειτα πετάξαν τις τελικές και το Dragon Rush του 3.Μετά αντί για μπουνίες και κλωτσίες έχουν rush και slam,δηλαδή ελαφριές και βαριές επιθέσεις αντίστοιχα,αλλάζοντας το σύστημα κόμπο και τα κόμπο τελείως.Επίσης τώρα πια οι ειδικές επιθέσεις γίνονται με πατήματα του πλήκτρου κι σε σνυνδυασμό με μια κατεύθυνση αξιοπώντας πλήρως την χρήση του κι.
Επίσης τώρα πια υπάρχει μια καινούργια τεχνική που λέγεται Aura Burst και με αυτήν έρχεται μια ολόκληρη νέα αράδα από τεχνικές,μεταξύ των οποιών οι πιο χρήσιμες,εύκολες και γνωστές θα είναι τα cancel του.Βάλτε και καινούργιες ισορροπίες,cancel και κινήσεις από την αρχή φτιαγμένες κάποιες και τις εφαρμογές του καθενός και ξαφνικά έχουμε ένα σύστημα που φαίνεται απλό αλλά μπορεί να γίνει ηλιθιωδώς βαθύ.Το μόνο κακό;Η ισορροπιά μερικών παιχτών.Ήταν σαν να ξανβλέπαμε την γέννηση του Street Fighter II Turbo Remix.
Το 2,παρ’ότι βελτίωσε τις ισορροπίες αρκετά και έβαλε καινούργιες κινήσεις και combo έβαλε και μια καινούργια τεχνική ονόματι Aura Burst Charge και ένα Fatigue Gauge που για άλλη μια φορά άλλαξαν τις ισορροπίες.Πάνω κάτω το ίδιο καλό με το 1.
Τέλος το Burst Limit ακολουθεί τα βήματα των τριών τελευταίων και μοιάζει να είναι απόσταγμα των καλύτερων τους,μιας και το σύστημα θυμίζει αρκετά τα Shin Budokai παρά το 3.Δεν είναι χωρίς τα καινούργια του όμως.Αρχικά ο παίχτης δεν μαζεύει κι,αλλά επαναφέρετε μόνο του,οι επιθέσεις κι δεν ξοδεύουν κι,παρά μόνο τα Aura Burst οι τηλεμεταφορές,οι μεταμορφώσεις και οι τελικές.Επίσης το dragon rush κάνει μια επιστροφή κάπως,αλλά είναι μακράν καλύτερο εδώ,ακόμα και αν είναι απλό button mashing.Η κάμερα επίσης είναι πιο δυναμική από των τριών τελευταίων.
Ήχος :
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
Dragon Ball Budokai 1 : 7 / 10
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
Dragon Ball Budokai 2 : 9 / 10
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
Dragon Ball Budokai 3 : 10 / 10
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
Dragon Ball Shin Budokai 1 : 9 / 10
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
Dragon Ball Shin Budokai 2 : 10 / 10
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
Dragon Ball Burst Limit : 10 / 10
Αρχικά ο ήχος ήταν καλός,αλλά δεν ήταν τίποτε ιδιαίτερο.Τουλάχιστον οι ηθοποιοί από τα αυθεντικά ήταν παρόντες.
Στο δεύτερο ο ήχος καλυτέρευσε και οι μουσικές επιλογές διευρήνθηκαν,κάτι αρκετά ευχάριστο και καλό.Ένα από τα Highlights ήταν η θεϊκή εισαγωγή του παιχνιδιού,που συνδυάζει ένα από τα καλύτερα τραγούδια του Hironobu Kageyama για το Dragon Ball με την φοβερή δράση που όμοια της είναι μόνο αυτή του Final Bout[που ειρωνικά,ήταν το μόνο κορυφαίο εκείνου του παιχνιδιού].
Στο τρίτο πια,που η Funimation εξαπλώθηκε και στην Ευρώπη,είχαν και οι ευρωπαίοι πια την ευκαιρία να ακούσουν το καλύτερο dub της σειράς[τουλάχιστον από τα αγγλικά dub].Επίσης το soundtrack κράτησε λίγα κομμάτια και έφερε αρκετά καινούργια,μαζί με καλύτερους ήχους για τα διάφορα ηχητικά εφέ,που συνέθεταν αρκετά καλά το μουσικό τομέα.
Στο πρώτο Shin,υπήρχαν μερικά προβληματάκια με το volume κυρίως και μια σμίκρυνση του μουσικού τομέα σε σχέση με του 3.Αυτό δεν ίσχυε στην συνέχεια του.
Το Burst Limit τα είχε όλα και παραπάνω.Γενικώς ήταν το 3 αλλά σε HD κονσόλες.
Γραφικά :
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
Dragon Ball Budokai 1 : 5 / 10
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
Dragon Ball Budokai 2 : 6 / 10
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
Dragon Ball Budokai 3 : 9 / 10
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
Dragon Ball Shin Budokai 1 : 7 / 10
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
Dragon Ball Shin Budokai 2 : 8 / 10
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
Dragon Ball Burst Limit : 10 / 10
Η πικρή αρχή έγινε από το πρώτο παιχνίδι...με μοντέλα που μοιάζαν λες και βγήκαν από claymation[λόγω φωτισμού κυρίως] με την άθλια εισαγωγή,τις περίεργες αύρες που έμοιζαν με ατμούς και τον περίεργο φωτισμό.
Με το που έφτασε το 2 τα πράγματα καλυτέρευσαν απίστευτα,ο φωτισμός έγινε καλύτερος,οι αύρες φτιαχτήκαν και είχαμε και νέα άνιμε εισαγωγή...αλλά και πάλι,δεν ήταν κορυφή.
Με το 3,τα πράγματα είδαν κατακόρυφη ανάβαση.Ξαφνικά όλα άλλαξαν στο στύλ,στον φωτισμό,στις αύρες,στα μοντέλα...όλα.Ήταν σαν να έβλεπες το μάνγκα να παίρνει μορφή σε αντίθεση με το άνιμε να παίρνει μορφή όπως τα δύο προηγούμενα.Τα πράγματα δείχναν τέλεια,οι λεπτομέρειες ήταν ωραίες και επιτέλους οι αύρες θύμιζαν περισσότερο το μάνγκα που ήταν όντως σαν φλογές.Τα backgrounds γυαλίστηκαν μέχρι τέλους και δείχναν άψογα.
Τα επόμενα δύο,τα δύο Shin Budokai χρησιμοποιούσαν το ίδιο στύλ με το 3,αλλά μιας και ήταν στο PSP,η ποιότητα έπεσα κάπως,αλλά όχι τόσο τραγικά,και αυτό φαίνεται πιο πολύ στο δέυτερο.
Τέλος το Burst Limit είχε τα καλύτερα γραφικά που θα μπορούσε να έχει ποτέ ένα παιχνίδι της σειράς.Τα πάντα ήταν τέλεια,από τις αύρες,μέχρι και τις λεπτομέριες των παιχτών.Το μόνο κακό ήταν μια περίεργη γυαλάδα που είχαν οι παίχτες,αλλά αυτή χανόταν κάπως όταν περικλείονταν από τις αύρες τους...λάθος κώδικες στην μηχανή γραφικών;Πάντως,όπως και να έχει δεν ήταν κάτι που δεν φτιαχνόταν.Όπως και με τα προηγούμενα 3,και το Burst Limit συνεχίζει την παράδοση της Dimps να κάνει τα παιχνίδια να μοιάζουν πιο κοντά στο αυθεντικό στύλ του Τοριγιάμα.
Τελική Βαθμολογία :
Dragon Ball Budokai 1 : 23 / 40 ~ 5.75 / 10
Dragon Ball Budokai 2 : 28 / 40 = 7 / 10
Dragon Ball Budokai 3 : 36 / 40 = 9 / 10
Dragon Ball Shin Budokai 1 : 33 / 40 ~ 8.25 / 10
Dragon Ball Shin Budokai 2 : 35 / 40 ~ 8.75 / 10
Dragon Ball Burst Limit : 38 / 40 ~ 9.5 / 10
Dragon Ball Budokai SERIES : 48.24 / 60 ~ 8.04 / 10
Τελευταία λόγια :
+Πολύ καλή εώς άψογη αναπαράσταση της ιστορίας και των χαρακτήρων
+Φοβερή εφαρμογή των πολεμικών τεχνών των χαρακτήρων στο παιχνίδι
+Προσθήκες στον τρόπο παιχνιδιού που κανούν το παιχνίδι όλο και πιο προτότυπο σε σχέση με άλλα
+Όσο πάει γίνεται και πιο γρήγορο και όλο και πιο πολλά hardcore κόλπα μπαίνουν μέσα
+Απόλυτη κορύφωση και άριστη μεταφορά των μαχών της σειράς στο παιχνίδι
+Από τα πιο hardcore,στυλάτα και αρκετά τεχνικά 2.5D παιχνίδια ξύλου που έχουν υπάρξει
+Γραφικά που μοιάζουν αρκετά στο μάνγκα δίνοντας νέα αίσθηση στα παιχνίδια
-Ανισορροπίες μεταξύ χαρακτήρων
-Η ιστορία αναπαρήστατε με αισχρό τρόπο(Το δεύτερο)
-Αρκετά αργό και με ελάχιστα cancel(Τα δύο πρώτα και ως ένα βαθμό)
-Γραφικά(Τα δύο πρώτα)
Η σειρά γενικότερα είναι αρκετά καλή και από το 3 και μετά γίνεται εξαίσια.Φαίνεται η αγάπη της Dimps για το Dragon Ball αλλά φαίνονται και τα όρια τους.Μπορούν να φτιάξουν μόνο fighting με στοιχεία Dragon Ball,και παρ’ότι καλά,ο κόσμος θέλει και Dragon Ball Emulators[που είναι τα τρία πρώτα Tenkaichi] και κάποιο 3D Fighter της σειράς.Αλλά δεν σημαίνει οτι αυτά που έφτιαξαν δεν είναι υπέροχα.
Η σειρά γενικώς είναι υποτιμημένη,κυρίως λόγω του 1,που ήταν άθλια αρχή και των παιχνιδιών του PSP,που κράχτηκαν επειδή ‘ήταν στο PSP‘,μόνο και μόνο για να το πάρουν πίσω τα μεγάλα σάιτ όταν είδαν τι φοβερά που είναι.Κυριολεκτικά;Τα μόνα κακά της Dimps στα τρία τελευταία της παιχνίδια είναι ότι οι περισσότεροι παίχτες αιωρούνται και δεν περπατάνε...κάτι που δεν προσθέτει τίποτα,παρά το να κάνει τους ήρωες να μοιάζουν τεμπέληδες...και μάλλον θα έπρεπε να κάνουν το αντίθετο από αυτό που κάναν : να βγάλουν το 3 στο PSP μιας και είναι και για casuals και hardcore και τα δύο Shin στο PS2 που είναι καθαρά για τους hardcore...αλλά φταίει ο συγχρονισμός.Μέχρι να βγεί το PSP κλπ.
Το Burst Limit από την άλλη είναι φοβερά υποτιμημένο παιχνίδι και δεν του αξίζει.Παρ’ότι τείνει πιο πολύ στο hardcore fighting κοινό,δεν σημαίνει οτι και οι casuals δεν μπορούν να το απολαύσουν.Τα κύρια παράπονα έρχονται κυρίως από το σχετικά μικρότερο περιεχόμενο σε σχέση με το 3.
Αν κάποιος θέλει ένα ενδιαφέρον παιχνίδι μάχης,του προτείνω το 3,Shin Budokai 2 και το Burst Limit,ανελειπώς.
Αν πάλι κάποιος είναι φανατικός φαν του Dragon Ball του προτείνω να τα πάρει όλα,ακόμα και αν δεν είναι όλα καλά παιχνίδια.
Απ: Dragon Ball Z Budokai SERIES Review
Τρι Φεβ 14, 2012 11:39 am
Μου ξεφυγαν Σολων δεν τα ειδα.ωραια και πολυ ωραιος τροπος παρουσιασης.Δεν συμφωνο οτι ειναι αθλια η εισαγωγη του budokai 1,μιας και θυμιζε remake του θρυλικου op του dbz.Γενικα το 1 παιζεται και τωρα απλα παραειναι απλοικο,το 2 ηθελε να εισαι combo master για να βγαζεις σπεσιαλ επιθεσεις και το 3 ειναι απο τα καλυτερα dbz ever.Οι τιτλοι shin budokai ηταν πολυ καλοι αλλα δεν ειχαν καλο στορι.Το burst limit,το ειχα,δεν το εχω ποια και δεν μου αρεσε.Βασικα μου αφησε την εντυπωση οτι θα ειχε και συνεχεια.Ξεχασες το infinite world
αν θες το κανω το εχω τελειωσει 100%
αν θες το κανω το εχω τελειωσει 100%
Απ: Dragon Ball Z Budokai SERIES Review
Τρι Φεβ 14, 2012 12:24 pm
Το Burst ήταν να είχε,αλλά μιας και η Namco Bandai πήρε τα δικαιώματα από την Atari,με την δικαιολογία ότι δεν μπορούσε να κρατήσει και την Spike και την Dimps,έδωσε στην Spike τα προνόμοια για τα παιχνίδια Dragonball και άφησε την Dimps στα κρύα του λουτρού,όχι όμως πριν βγάλουν μια νερωμένη εκδοχή του 3...το Infinite world.Κυριολεκτικά,το μόνο καλό είναι τα mini games σε αυτό.
Όσο για το op...τα op της σειράς,μπορεί για την εποχή τους να ήταν καλά,αλλά ο Hironobu Kageyama,αργότερα καλυτέρευε με γοργούς ρυθμούς και έφτασε σε σημείο όπου τα op θα καθρέφτιζαν το τραγούδι του και όχι το αντίθετο,για αυτό και τα op των Final Bout,Budokai 2 και 3 είναι τόσο επειικά.Κρίμα που δεν το συνέχισε αυτό η Spike με τα op των Tenkaichi.
Όσο για το op...τα op της σειράς,μπορεί για την εποχή τους να ήταν καλά,αλλά ο Hironobu Kageyama,αργότερα καλυτέρευε με γοργούς ρυθμούς και έφτασε σε σημείο όπου τα op θα καθρέφτιζαν το τραγούδι του και όχι το αντίθετο,για αυτό και τα op των Final Bout,Budokai 2 και 3 είναι τόσο επειικά.Κρίμα που δεν το συνέχισε αυτό η Spike με τα op των Tenkaichi.
Απ: Dragon Ball Z Budokai SERIES Review
Τρι Φεβ 14, 2012 3:57 pm
Σχετικα με τα op,μου αρεσαν των tenkaichi που ηταν cgi.Του tenkaichi 3 ειναι και γαμω
Σε παρακαλω τα mini games του infinite world ειναι γτπ!Αστεια και κακιστα.Θα κανω review να πω την γνωμη μου πιο λιανα.
Σε παρακαλω τα mini games του infinite world ειναι γτπ!Αστεια και κακιστα.Θα κανω review να πω την γνωμη μου πιο λιανα.
Απ: Dragon Ball Z Budokai SERIES Review
Τρι Φεβ 14, 2012 5:54 pm
Και του Tenkaichi ήταν ωραία[του πρώτου είναι ακόμα από τα αγαπημένα μου] αλλά εκεί ο Kageyama ξαναγύρισε σε φάση που έπρεπε τα τροαγούδια να ταιράξουν με το op και έπεσαν κάπως.Παρ’όλα αυτά το Super Survivor είναι πολλύ καλό.
Είπα εγώ ότι τα mini games είναι καλά;Είπα ότι είναι το μόνο καλό σε αυτό το παιχνίδι.
Είπα εγώ ότι τα mini games είναι καλά;Είπα ότι είναι το μόνο καλό σε αυτό το παιχνίδι.
Απ: Dragon Ball Z Budokai SERIES Review
Τρι Φεβ 14, 2012 6:04 pm
Mα αφου λες το μονο καλο τα θεωρεις καλα.Παραξενο δεν σου αρεσουν οι νεοι παικτες;Οι κινησεις;
Dragonball Z Budokai SERIES Review
Τρι Φεβ 14, 2012 6:40 pm
Όχι απαραίτητα.Όταν κάποιος λέει "το μόνο καλό που έχει o / η / το τάδε",δεν σημαίνει ότι το βρίσκει απαραίτητα καλό,αλλά καλύτερο από τα άλλα του συνόλου.Οπότε αν το σύνολο είναι μια αθλιότητα και εκείνο θα είναι άθλιο...απλά λιγότερο από τα άλλα.Δεν έχει να κάνει πάντα με προτίμηση.
Η ισορροπία και η γενικότερη κίνηση που έκανε η Namco Bandai.Το να ξαναβγάλεις ένα παιχνίδι δίνοντας του μια "Ultimate release" ή μια ακόμα καλύτερη είναι κάτι,και αρκετές φορές αποδεκτό,μην πω και απαραίτητο όταν έχουμε να κάνουμε με παιχνίδια ξύλου.Το να πάρεις ένα παιχνίδι που είχε βγεί πριν χρόνια,να του κάνεις κάποιες ασήμαντες αλλαγές που φαντάζουν ωραίες,να του δώσεις μηχανισμούς από το καινούργιο παιχτή χαλώντας την ισορροπία που φτιάχτηκε,να αφαιρέσεις κάποιους χαρακτήρες και να τους κάνεις απλά reskin σε καινούργιους,να δώσεις σε όλους infinites που είχαν χάσει,να τους αφαιρέσεις επιθέσεις βγάζοντας το Dragon Rush αντί το μοντάρεις,να κάνεις ήμι-έμμεσες τις τελικές και τέλος να βάλεις τον κύριο όγκο του έλαχιστου budget που σου δώθηκε στην ιστορία και να πλασάρεις το πακέτο ως "το καλύτερο παιχνίδι Budokai που βγήκε ποτέ",ενώ στην πραγματικότητα δεν είναι καν το Burst Limit του φτωχού,αλλά το Burst Limit του ηλίθιου...συγγνώμη,αλλά μου ακούγεται αρκετά γνωστή αυτή η ιστορία...ναι...λέγεται CALLOFGEARSOFWARMADDEN2026 που αν δεν είσαι φανατικός της σειράς είσαι πρόβατο για να μην καταλάβεις οτι σε φτύνουν στο πρόσωπο ως καταναλωτή και ως φάν της σειράς αλλά και να το χαίρονται κίολας.Παρόμιες μλκς κάνει και η Capcom τα 4 τελευταία χρόνια και ακόμα αναρωτιέται γιατί εξοργίζονται οι παλιοί πιστοί της φάν και είναι και μια γενικότερη τακτική της Namco Bandai,της Activison και άλλων.
Το χειρότερο;Δεν ξέρω πια είναι η μεγαλύτερη φουστιά της υπόθεσης;Το ότι η Namco Bandai τόλμησε και πρότεινε αυτήν την ιδέα και έκανε και θέμα για τους φάν ή ότι δέχτηκε η Dimps να κάνει κάτι τέτοιο...
Ας το έβγαζαν ως Budokai 3 : Perfect Edition και ας αντικαθηστούσαν τα Dragon Rush με τα Rush του Burst Limit και ας έκαναν τις τελικές να γίνονται κατ’εύθείαν και χωρίς τα qte και το σύστημα θα ήταν τέλειο.Λογικά το bughet θα πήγαινε στα παιχνίδια και την ιστορία...άντε και λίγο σε κάποια τρικ των γραφικών.Αν το έβγαζαν αυτό;Το καλύτερο Budokai όντως.Και δεν θα νοιαζόταν κανείς που άργησε τόσα χρόνια.Ούτε θα πείραζε κανέναν ΑΥΤΗ η κίνηση.
Η ισορροπία και η γενικότερη κίνηση που έκανε η Namco Bandai.Το να ξαναβγάλεις ένα παιχνίδι δίνοντας του μια "Ultimate release" ή μια ακόμα καλύτερη είναι κάτι,και αρκετές φορές αποδεκτό,μην πω και απαραίτητο όταν έχουμε να κάνουμε με παιχνίδια ξύλου.Το να πάρεις ένα παιχνίδι που είχε βγεί πριν χρόνια,να του κάνεις κάποιες ασήμαντες αλλαγές που φαντάζουν ωραίες,να του δώσεις μηχανισμούς από το καινούργιο παιχτή χαλώντας την ισορροπία που φτιάχτηκε,να αφαιρέσεις κάποιους χαρακτήρες και να τους κάνεις απλά reskin σε καινούργιους,να δώσεις σε όλους infinites που είχαν χάσει,να τους αφαιρέσεις επιθέσεις βγάζοντας το Dragon Rush αντί το μοντάρεις,να κάνεις ήμι-έμμεσες τις τελικές και τέλος να βάλεις τον κύριο όγκο του έλαχιστου budget που σου δώθηκε στην ιστορία και να πλασάρεις το πακέτο ως "το καλύτερο παιχνίδι Budokai που βγήκε ποτέ",ενώ στην πραγματικότητα δεν είναι καν το Burst Limit του φτωχού,αλλά το Burst Limit του ηλίθιου...συγγνώμη,αλλά μου ακούγεται αρκετά γνωστή αυτή η ιστορία...ναι...λέγεται CALLOFGEARSOFWARMADDEN2026 που αν δεν είσαι φανατικός της σειράς είσαι πρόβατο για να μην καταλάβεις οτι σε φτύνουν στο πρόσωπο ως καταναλωτή και ως φάν της σειράς αλλά και να το χαίρονται κίολας.Παρόμιες μλκς κάνει και η Capcom τα 4 τελευταία χρόνια και ακόμα αναρωτιέται γιατί εξοργίζονται οι παλιοί πιστοί της φάν και είναι και μια γενικότερη τακτική της Namco Bandai,της Activison και άλλων.
Το χειρότερο;Δεν ξέρω πια είναι η μεγαλύτερη φουστιά της υπόθεσης;Το ότι η Namco Bandai τόλμησε και πρότεινε αυτήν την ιδέα και έκανε και θέμα για τους φάν ή ότι δέχτηκε η Dimps να κάνει κάτι τέτοιο...
Ας το έβγαζαν ως Budokai 3 : Perfect Edition και ας αντικαθηστούσαν τα Dragon Rush με τα Rush του Burst Limit και ας έκαναν τις τελικές να γίνονται κατ’εύθείαν και χωρίς τα qte και το σύστημα θα ήταν τέλειο.Λογικά το bughet θα πήγαινε στα παιχνίδια και την ιστορία...άντε και λίγο σε κάποια τρικ των γραφικών.Αν το έβγαζαν αυτό;Το καλύτερο Budokai όντως.Και δεν θα νοιαζόταν κανείς που άργησε τόσα χρόνια.Ούτε θα πείραζε κανέναν ΑΥΤΗ η κίνηση.
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης