Power Rangers in Greece
Καλως ήρθες Ranger!

Το καλύτερο φόρουμ για Power Rangers στην Ελλάδα σε καλοσορίζει στην παρέα του!

Αν θέλεις και συ να γίνεις μέλος την παρέας μας κάνε εγγραφή (register).

Σε περιμένουμε!

^_^

Εγγραφείτε στο φόρουμ, είναι εύκολο και γρήγορο

Power Rangers in Greece
Καλως ήρθες Ranger!

Το καλύτερο φόρουμ για Power Rangers στην Ελλάδα σε καλοσορίζει στην παρέα του!

Αν θέλεις και συ να γίνεις μέλος την παρέας μας κάνε εγγραφή (register).

Σε περιμένουμε!

^_^
Power Rangers in Greece
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.

Πήγαινε κάτω
Red Forever
Red Forever
Boηθός Διαχειριστή
Boηθός Διαχειριστή
Αριθμός μηνυμάτων : 5102
Ημερομηνία εγγραφής : 14/06/2010
Ηλικία : 34
Τόπος : Αθήνα
http://gaminghavenblog.wordpress.com/

Underworld Project : Hades Rising Empty Underworld Project : Hades Rising

Τρι Ιαν 31, 2012 11:37 am
Underworld Project : Hades Rising

Κονσόλες : PSP / PC / PSV ?

Γένος : 3D Fighting / Visual Novel

Περίληψη παιχνιδιού :

Το παιχνίδι είναι το κλασσικό 3D Fighting Game.Σαν το Kishin Hishou Demonbane ή το Gundam Vs Gundam αν προτιμάτε.

Η μάχη είναι πάντα λοκαριμσένη στα 60 FPS χωρίς να πέφτουν κατά την διάρκεια του παιχνιδιού.Επίσης το σύστημα μάχης είναι γρήγορο και πολλύ ευέλικτο αλλά και υπερβολικά άνετο,επιτρέπωντας στον παίχτη να παίζει το παιχνίδι χωρίς ιδιαίτερη δυσκολία.Πάντα θα υπάρχει απεριόριστος χρόνος στις μάχες.

Το οπτικό στυλ του παιχνίδιου θα είναι μια μίξη Cell-Shadded και άνιμε/μάνγκα.

Χειρισμοί εκτός μάχης,για πλοήγηση στα μενού :

D-Pad : επιλογή και καθοδήγηση / πλοήγηση στα μενού
Analog Nub : επιλογή και καθοδήγηση / πλοήγηση στα μενού
X button : καταχώρηση επιλογής
Circle button : καταχώρηση επιλογής
Square button : επανάληψη προηγούμενων γεγονότων / ειδικές ρυθμίσεις[μόνο στην επιλογή παιχτών]
Triangle button : ακύρωση επιλογής
R button : αλαγή κοστουμιών[μόνο στην επιλογή παιχτών]
L button : αλαγή κοστουμιών[μόνο στην επιλογή παιχτών]
Start : καταχώρηση επιλογής
Select : γρήγορη έξοδος από οποιοδήποτε μενού

Χειρισμοί :

D-Pad : Κίνηση του χαρακτήρα
Analog Nub : Κίνηση του χαρακτήρα
X button : Άλμα
Circle button : Όπλο # 2
Square button : Επιθέσεις σώμα με σώμα
Triangle button : Όπλο # 1
R button : Άμυνα
L button : Ειδική τεχνική με επιθέσεις σώμα με σώμα
Start : Παύση παιχνιδιού
Select : Support

Εξιδεικευμένοι χειρισμοί :

X,X : Boost Jump
Οποιαδήποτε κατεύθηνση δύο φορές : Quick Boost
R button + X + οποιαδήποτε κατεύθυνση : Boost Dash
X + Triangle : Όπλο # 3
Triangle + Circle : Ειδική τεχνική με όπλα
Square + Circle : Τελική τεχνική

Τύποι Παιχνιδιού :

Story Mode : Εδώ μπορεί κανείς να κάτσει να απολάυσει την ιστορία.

2 Players Mode : Καλέστε και έναν φίλο σας να παίξει μαζί σας στο Adventure mode ή εναντίον του στο Vs Mode.

Vs Mode : Εδώ μπορεί κανείς να παίξει ξύλο με τους αγαπημένους τους χαρακτήρες στα πιο απίστευτα μάτς.Επίσης υπάρχει και ειδική επιλογή για διαμόρφωση κανόνων.

Single Player Mode : Ένα mode που αποτελείτε από πολλά άλλα modes.Αυτά είναι :

Survival Mode : Αντιμετωπίστε όσους περισσότερους αντιπάλους μπορείτε μέχρι να σας τελειώσει η ζωή ή να νικήστε τους άθλους που σας δίνονται.Υπάρχουν : Survival Arcade,Survival 50,Survival 100 και Test your Limits όπου ο παίχτης μπορεί να διαλέξει από 2 μέχρι και 100 διαφορετικούς αντιπάλους και να τους αντιμετωπίσει.Το Survival Arcade έχει επίπεδα δυσκολίας,ίδια με αυτά που δίνονται στα options.

Time Attack Mode : Δείτε αν μπορείτε να νικήστε όλους τους αντιπάλους κάτω από έναν ορισμένο χρόνο ή να θέσετε το δικό σας ρεκόρ.Έχει επίπεδα δυσκολίας,ίδια με αυτά που δίνονται στα options.

Boss Rush Mode : Αντιμετωπίστε έναν-έναν τους αρχηγούς της ιστορίας με όποιον παίχτη θέλετε ή όλους μαζί σε σειρά[η ζωή γεμίζει ανάμεσα στους αρχηγούς].Δείτε αν μπορείτε να νικήστε και το ρεκόρ σας ανάλογα την δυσκολία που θα παίξτε.Έχει επίπεδα δυσκολίας,ίδια με αυτά που δίνονται στα options.Αν κάποιος τους νικήσει όλους μαζί σε σειρά,οι χρόνοι του αναγράφονται και ξεχωριστά για τον καθένα[σαν το Ys : Oath in Felghana].

Gallery Mode : Εδώ μπορεί να δεί κανείς σκηνές,εικόνες,εικονογραφίες και να ακούσει μουσικές και ήχους,ακόμα και φωνές και ορισμένες ατάκες των χαρακτήρων από το παιχνίδι.Όλα αυτά μπορεί να τα ξεκλειδώσει μέσω των διαφόρων mode ή ξοδεύοντας πόντους που μαζεύει από αυτά τα modes.

Options Mode : Αλλάξτε το παιχνίδι για να σας βολεύει όσο πιο πολύ γίνεται.Οι επιλογές αφορούν τους χειρισμούς,την πλη΄ρη αλλαγή τους,ένταση του ήχου και κάποιες από τις επιλογές του Vs Mode[χρόνος,γύροι] και τέλος αν θέλετε να σώζετε αυτόματα ή όχι η πρόοδος του παιχνιδιού σας.Η έκδοση του PSP περιέχει και επιλογή Custom Soundtrack και Media Install για καλύτερους χρόνους loading.

Ανάλυση χειρισμών και ιστοριών :

Χειρισμοί :

D-Pad : Κίνηση του χαρακτήρα
Analog Nub : Κίνηση του χαρακτήρα

Με έναν από τα πλήκτρα κίνησης μπορείτε να κινήτε τον χαρακτήρα που έχετε επιλέξει.

X button : Άλμα

Ο παίχτης θα κάνει ένα άλμα στον αέρα.Aν πατήσει ξανά το πλήκτρο στον αέρα θα κάνει δεύτερο άλμα με προωθητήρες που θα ξοδέψει λίγο boost.

Circle button : Όπλο # 2

Ο παίχτης επιτήθεται με το δευτερεύον όπλο του.

Square button : Επιθέσεις σώμα με σώμα

Ο παίχτης επιτήθεται με γρήγορες επιθέσεις που φτιάχνουν εύκολα ένα combo.

Triangle button : Όπλο # 1

Ο παίχτης επιτήθεται με το πρωωταρχικό του όπλο.

R button : Guard

Ο παίχτης αμύνεται για να μείωσει την ζημία που θα δεχτεί από τον εχθρό.Επίσης μπορεί να πατήσει R στην μέση ενός combo για να το cancelαρει και να το σταματήσει στην μέση και να αμυνθεί.Κατα την άμυνα μπορεί να κινήτε αλλά πιο αργά και όχι προς τα πίσω.

L button : Ειδική τεχνική με επιθέσεις σώμα με σώμα

Κάθε παίχτης χρησιμοποιεί την δική του ειδική τεχνική σώμα με σώμα.Οι περισσότερες μπορούν να cancelάρουν ένα combo στην μέση.

Start : Παύση παιχνιδιού

Γίνεται παύση του παιχνιδιού.

Select : Support

Ο παίχτης καλεί ένα άλλο ρομπότ για μια support επίθεση.Ο αριθμός επιθέσεων είναι μετρημένος για κάθε αγώνα.

Εξιδεικευμένοι χειρισμοί :

X,X : Boost Jump

Ο παίχτης θα κάνει δεύτερο άλμα με προωθητήρες που θα ξοδέψει λίγο boost.

Οποιαδήποτε κατεύθηνση δύο φορές : Quick Boost

Ο παίχτης μπορεί να καλύψει μια μικρή απόσταση στα πλάγια ή μπρός ή πίσω για να αποφύγει μια επίθεση.Αν είναι κρατημένο το πλήκτρο την δεύτερη φορά,ο παίχτης θα συνεχίσει προ την κατεύυνση μέχρι να αφήσει το πλήκτρο.

R button + X + οποιαδήποτε κατεύθυνση : Boost Dash

Ο παίχτης πραγματοποιεί ένα boost dash,μια γρήγορη κίνηση που καλύπτει έδαφος σε φοβερές ταχύτητες αλλά ξοδεύει boost.

X + Triangle : Όπλο # 3

Ο παίχτης χρησιμοποιεί το τρίτο του όπλο.

Triangle + Circle : Ειδική τεχνική με όπλα

Ο παίχτης εκτελεί μια ειδική κίνηση με όπλα.

Square + Circle : Τελική τεχνική

Ο παίχτης εκτελεί την πιο δυνατή του επίθεση.Ξοδευει όλη την ενέργεια του και όλα του τα πυρομαχικά,αλλά αν πτήσει τα πλήκτρα την ώρα που ο εχθρός έχει χάσει όλη του την ζώη και πεθαίνει σε αργή κίνηση,τότε θα την εκτελέσει κινηματογραφικά.

Μπάρα Ζωής

Η μπάρα ζωής αντιπροσωπεύει την ζωή του παίχτη.Όταν αδείασει,ο παίχτης χάνει το παιχίδι.Η μπάρα ζωής αποτελείτε από δύο διαφορετικές μπάρες ζωής.Αρχικά η μπάρα ζωής είναι μπλέ χρώμα,αλλά όσο ένας χαρακτήρας χτυπάει έναν άλλον,η μπάρα γίνεται κόκκινη.Η κόκκινη περιοχή της μπάρας δείχνει οτι αν ο παίχτης δεν χτυπηθεί καθόλου για ένα διάστημα θα μπορεί ν κάνει την κόκκινη περιοχή μπλέ και πάλι,γεμίζοντας ζωή με έναν τρόπο.Η κόκκινη μπάρα όμως δεν είναι άπειρη,αντιθέτως είναι ένα μικρό κομμάτι και αν αυτό το όρι ξεπεραστεί ξεκινάει μια καινούργια κόκκινη μπάρα ενώ η παλιά "διαλύεται" και ο παίχτης δεν μπορεί να γεμίσει εκείνο το κομμάτι της ζωής του.Όταν κάποιος παίχτης χάσει μια από τις δύο μπάρες του,τότε υπάρχει μια σκηνή όπου το ρομπότ του χαρακτήρα χάνει κομμάτια της πανοπλίας του.Όταν ένας χαρακτήρας χάσει και τις δύο μπάρες ζωής του,τότε χάνει τον αγώνα.

Μπάρα Ενέργειας

Η μπάρα ενέργειας αντιπροσωπεύει την ενέργεια που έχει ο παίχτης.Χρησιμοποιείτε για ειδικές επιθέσεις.Γεμίζει αυτόματα κατά την διάρκεια το αγώνα,αργά βέβαια.

Μπάρα Boost

Μια μπάρα που αντιπροσωπεύει την ικανότητα του παίχτη να κινήτε χρησιμοποιώντας προωθητήρες.Αδειάζει σιγά σιγά[κρυώνει,ψύχεται] όσο δεν χρησιμοποιήτε ενώ γεμίζει όσο χρησιμοποιήτε[θερμαίνεται ή υπερθερμαίνεται].Ανάλογα με την αλλάγη στην θερμοκρασία της μπάρας,θα αλλάζει και το χρώμα της[από άχρωμο - γαλάζιο διαφανές σε πολλύ θερμό και ανοιχτό κόκκινο,σχεδόν άσπρο] καθώς γεμίζει.Η μπάρα αυτή είναι μια από της πιο σημαντικές στο παιχνίδι μια και αρκετές τεχνικές μπορούν να γίνουν με αυτή.

Μπάρες πυρομαχικών

Μπάρες με αριθμούς δίπλα από εικονίδια όπλων που παριστούν τα πυρομαχικά του παίχτη.Ανάλογα το όπλο,οι τύποι πυρομαχικών μπορεί να αλλάζουν.Ένας τύπος είναι ο reload όπου όταν τελειώσουν τα πυρομαχικά ο παίχτης πρέπει να ξαναπατήσει το αντίστοιχο πλήκτρο του όπλου για να ξαναγενίσει.Ένας άλλος είναι ο recharge που γεμίζει σιγά σιγά,μέχρι να ξαναγεμίσει στο φούλ.Αν ο παίχτης τα ξοδέψει όλα σε αυτόν τον τύπο,θα πρέπει να περιμένει να ξαναγεμίσει πλήρως πριν τα χρησιμοποιήσει.Τέλος υπάρχει ο special που είναι άδειος από την αρχή του αγώνα και γεμίζει σιγά σιγά.Μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο όταν είναι στο μεγίστο και για να ξαναχρησιμοποιηθεί πρέπει να ξαναγεμίσει πλήρως.

Στόχος Εμβέλειας

Ένας στόχος που υπάρχει στο πάνω μέρος της οθόνης που δείχνει την θέση του εχθρού.Άμα είναι κίτρινος σημαίνει ότι είναι σε απόσταση ικανή για sniping[οι επιθέσεις δεν είναι σίγουρο ότι θα πετύχουν].Άμα είναι κόκκινος σημαίνει ότι είναι εντελώς εκτός εμβέλειας.Αν είναι πράσινο σημαίνει ότι είναι αρκετά κοντά για να τον πετυχαίνουν σχεδόν όλες οι επιθέσεις.Τέλος όταν είναι πολύ κοντά ο στόχος χάνεται και είστε σε ιδανική απόσταση για επιθέσεις σώμα με σώμα.Αμά ο αντίπαλος είναι πεσμένος τότε άσχετα με την απόσταση ο στόχος εμφανίζεται και είναι κόκκινος δηλώνοντας την ανικανότητα του παίχτη να κάνει ζημία στον αντίπαλο.

Ο στόχος μπορεί να εξαφανίστει με μια επιλογή στα options.

Εικονίδιο/α Χαρακτήρων

Όταν αρχίζει η μάχη εμφανίζονται τα εικονίδια των χαρακτήρων,ο παίχτης στην δεξιά μερία,ο αντίπαλος στην αριστερή μερία και τους δείχνει που μιλάνε.Τα εικονίδια εμφανίζονται μέσα στην μάχη μόνο για εξαιρετικά σημαντικούς λόγους,όπως μια φοβερή επίθεση ή μια πολλύ ειδική επίθεση.Επίσης εμφανίζονται και όταν αρχίζει η κινηματογραφική τελική επίθεση ακολουθούμενη από άλλα διαφορετικά εικονίδια των χαρακτήρων.

Δημιουργία Moveset,Επιθετικές και αμυντικές τακτικές :

Οι χειρισμοί και τα περισσότερα combo είναι παγκόσμια.Οι επιθέσεις έχουν ως εξής.Τα buffering του κάθε χαρακτήρα όμως διαφέρουν.

Melee / Neutral Melee - Η κανονική επίθεση σώμα με σώμα,εκτελείτε πατώντας απλά το πλήκτρο χωρίς καμία κατεύθυνση.Αν ο παίχτης κινήτε κανονικά[χωρίς boost ή κάτι τέτοια] τότε ανεξαρτήτως της κατεύθυνσης που έχει κρατημένη η κίνηση που θα εκτελέσει θα είναι η κανονική

Forward Melee - Η επίθεση αυτή εκτελείτε αν ο παίχτης πατήσει πάνω στον σταυρό κατεύθυνσης μαζί με το πλήκτρο επίθεσης.

Bakwards Melee - Η επίθεση αυτή εκτελείτε αν ο παίχτης πατήσει κάτω στον σταυρό κατεύθυνσης μαζί με το πλήκτρο επίθεσης.

Side Melee - Η επίθεση αυτή εκτελείτε αν ο παίχτης πατήσει δεξιά ή αριστερά στον σταυρό κατεύθυνσης μαζί με το πλήκτρο επίθεσης.

Quick Boost Forward Melee - Η επίθεση αυτή εκτελείτε αν ο παίχτης την ώρα που εκτελεί ένα Quick Boost προς τα μπροστά πατήσει το πλήκτρο επίθεσης.

Quick Boost Bakcwards Melee - Η επίθεση αυτή εκτελείτε αν ο παίχτης την ώρα που εκτελεί ένα Quick Boost προς τα πίσω πατήσει το πλήκτρο επίθεσης.

Quick Boost Side Melee - Η επίθεση αυτή εκτελείτε αν ο παίχτης την ώρα που εκτελεί ένα Quick Boost προς τα δεξία ή τα αριστερά πατήσει το πλήκτρο επίθεσης.

Boost Melee - Η επίθεση αυτή εκτελείτε αν ο παίχτης την ώρα που εκτελεί ένα Boost πατήσει το πλήκτρο επίθεσης.

R - Άμυνα.Αν Ο παίχτης θα αμυνθεί για μια στιγμή.

R[κρατημένο] - Άμυνα.Όσο πιο πολλύ μένει κρατήμενο το πλήκτρο άμυνας,τόση θα είναι και η διάρκεια της.Ο παίχτης δεν δέχετε σχεδόν καθόλου ζημία κατα την διάρκεια της άμυνας.

Cancel - Στο παιχνίδι η τεχνική cancelling γίνεται πανεύκολα επίτηδες.Σχεδόν τα πάντα μπορούν να canelαριστούν και μάλιστα χωρίς προσπάθεια.Δεν είναι χωρίς τις ποινές του.Θα εξηγηθεί παρακάτω.

Quick Boost Cancel - Ο παίχτης χρησιμοποιεί ένα quick boost για να cancelάρει από οτιδήποτε και οποιαδήποτε κίνηση.Αυτή η τεχνική έχει μία πολλύ σημαντική εφαρμογή :

Afterimage Cancel - Αν ο παίχτης χρησιμοποιήσει το QBC την ώρα που επιτήθεται με επιθέσεις σώμα με σώμα τότε θα cancelάρει την επίθεση και θα κάνει το quick boost δημιουργόντας μια ‘ουρά‘ από διαφανείς εικόνες.Απο εκεί και πέρα μπορεί αν χρησιμοποιήσει είτε επιθέσεις σώμα με ΄σωμα[ή οποιαδήποτε επίθεση] ή να χρησιμοποιήσει την εξής τεχνική :

Afterimage Jump - Ο παίχτης κάνει ένα άλμα μετά το RC και με αυτό το άλμα μεταφέρεται η κινητική ενέργεια του RC και προστήθεται στην κινητική ενέργεια του άλματος που γίνεται,ενισχύοντας την απόσταση και ελαφρώς το ύψος που θα καλυφθεί από το άλμα.

Guard Break - Συμβαίνει όταν σπάσει η άμυνα.Η άμυνα αποδυναμόνεται όσο ένας χαρακτήρας επιτήθετε σε έναν αμυνόμενο χαρακτήρα.Η αντοχή της μπάρας φαίνεται από ένα άσπρο σημάδι που εμφανίζεται κάθε φορά που ο χαρακτήρας χρησιμοποεί την άμυνα κρατημένη.Όσο πιο πολλύ μαυρίζει το σημάδι,τόσο πιο αδύναμη γίνεται και η άμυνα.Όταν σπάσει η άμυνα του χαρακτήρα τότε θα υπάρξει Guard Break.Σε αυτήν την περίπτωση ο χαρακτήρας παραλύει και μένει παράλυτος μέχρι να ξανανακτήσει την άμυνα του ή να δεχτεί μια επίθεση.

Shot Cancel - Μια τεχνική που είναι απλή αλλά αρκετά χρήσιμη.Κατά την διάρκεια ενός combo ή στο τέλος ενός combo ο παίχτης μπορεί να ρίξει μια βολή από ένα όπλο του,αρκεί αυτό να είναι όπλο λέιζερ με διαπεραστικές ικανότητες.

Charge Cancel - Μια τεχνική που είναι απλή αλλά αρκετά χρήσιμη.Ο παίχτης chargeάρει κάποιο από τα δύο όπλα και στην μέση ενός combo ή στο τέλος ενός combo και το αφήνει,cancelάροντας το animation και αρχίζοντας επιτυχώς και πιο γρήγορα από το κανονικό το charge shot.Αυτή η τεχνική μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να cancelάρει και άλλα animation και frames όπως το αυτό μετά από ένα boost jump και μάλιστα είτε από οποιδήποτε charge.

Charge Shot Cancel - Μια τεχνική που είναι για τους πιο προχωρημένους ή τουλάχιστον τους γρήγορους.Ο παίχτης επιτήθετε με επιθέσεις σώμα με σώμα ενώ φορτίζει μια από τις δύο επιθέσεις με όπλα.Όταν η επίθεση φτάσει στο 85% ~ 90% τότε ο παίχτης το αφήνει το πλήκτρο και πατάει στα γρήγορα το πλήκτρο με την επίθεση λέιζερ και πριν προλάβει να πέσει και άλλο η μπάρα ξαναπατάει το πλήκτρο που είχε κρατημένο και μαζέυει το υπόλοιπο charge γεμιζοντάς το πλήρως.Όταν γεμίσει το αφήνει και επιτήθετεαι ακόμα πιο γρήγορα με την charge shot.Αξίζει να σημειωθεί ότι με αυτόν τον τρόπο γίνεται και το juggle σε αυτό το παιχνίδι.Επίσης αξίζει να σημειωθεί οτι με αυτόν τον τρόπο κάθε επιθέση έχει διαφορετικό tracking και έτσι όλες οι επιθέσεις,άμα γίνουν με αυτή την σειρά πετυχαίνουν τον εχθρό πάντα.

Stance Cancel - Το πιο απλό και βασικό cancel από όλα και είναι παγκόσμιο.Όταν ο παίχτης σταματήσει ένα combo χωρίς να πατά τίποτα για ένα μιρκό χρονικό δίαστημα,ο χαρακτήρας θα τελειώσει το combo και παίξει διαφορετικό animation με διαφορετικά frames από το αν συνέχιζε την επίθεση κανονικά.Κατά την διάρκεια αυτού του animation,σε ένα συγκεκριμένο σημείο του κάθε animation,ο παίχτης μπορεί να εκμεταλευτεί τα frames και να ξαναρχίσει την επιθεσή του.

Recovery Time / Recovery Frames - Κάθε κίνηση έχει και το δικό της recovery time ή recovery frames.Όσο λιγότερα τα frames τόσο λιγότερος χρόνος χρησιμοποιήτε για το "recovery" - την επαναφορά του παίχτη στην βασική στάση[Neutral stance,όταν δεν κάνει τίποτα ο παίχτης,απλά στέκεται].Κάποιες κινήσεις σχεδόν δεν έχουν frames.Αυτές λέγονται κινήσεις με καλό ‘recovery‘.Τρέχοντας σττα 60 FPS είναι αδύνατο κάποιος να καταγράψει όλες τις κινήσεις που γίνονται,αλλά μπορεί να αντιληθφεί κάποιες από αυτές που γίνονται στο δευτερόλεπτο[Σε αντίθεση με τις ανθρώπινες κινήσεις,στα προγγράμματα,όπως και στα κινούμενα σχέδια,μια ανθρώπινη κίνηση μπορεί να είναι δεκάδες "κινήσεις" στο χαρτί].

Flip - Αν ο παίχτης είναι πεσμένος στο έδαφος,μπορεί να πατήσει το πλήκτρο άλματος για να σηκωθεί πολύ γρήγορα από το έδαφος και να αποκτήσει και μερικά invinsibility frames μέχρι να σταθεί στα πόδια του.Ο παίχτης μπορεί να βάλει και μια κατεύθυνση για να κατευθύνει το flip που θα εκετελέσει.Αν δεν πατηθεί τίποτα,τότε ο παίχτης θα σταθεί στα πόδια του μονος του,αλλά δεν θα αποκτήσει invinsibility frames κατά την διάρκεια αυτή.

Flip Recover - Αν ο παίχτης δεχτεί μια επίθεση που θα τον τινάξει μακρία και θα τον βάλει σε μια κατάσταση περσμένου,ενώ είναι στον αέρα,πρίν πέσει στο έδαφος ή χτυπήσει κάπου και είναι οριστικά πεσμένος[μέχρι να ξανασηκωθεί φυσικά],μπορεί να πατήσει το πλήκτρο άλματος για να flipάρει.Ο παίχτης μπορεί να βάλει και μια κατεύθυνση για να κατευθύνει το flip που θα εκετελέσει.Με αυτό τον τρόπο επίσης,αδειάζει και λίγο από το boost gauge.

Juggle - Εϊναι ένας όρος που χρησιμοποιήτε για να περιγράψε το combo που γίνεται αφού τινάξουμε τον αντίπαλο στον αέρα και πριν πέσει στο έδαφος.Όσο πιο πολύ χτυπάει ο παίχτης τον αντίπαλο "εν πτήση" τόσο πιο γρήγορο τα frames της πτώσης πέφτουν και φαίνεται λες και η βαρύτητα κάνει εξαιρέσεις στον αντίπαλο και πέφτει πιο γρήγορα.

Enemy Rebound - Είναι όταν κάποιος χτυπάει έναν αντίπαλο με τέτοιο τρόπο που θα καταφέρει να ανακλαστεί από μια κάθετη επιφάνεια[τοίχο ή πεδίο περιορισμό(τα αόρατα όρια των σταδίων)],δίνοντας στον παίχτη μια ευκαιρία για παραπάνω επίθεση πολλύ μεγάλης ζημίας.

Force State Moves - Κάποιες κινήσεις θα αναγκάσουν τον αντίπαλο αφού χτυπηθεί αν μπεί σε ένα συγκεκριμένο "state".Είναι κάτι σαν "mini stun" αρκετό για να ακολουθηθούν κάποιες κινήσεις στα βασικά combo αν είναι κάπως "αργές" ή "flashy".Ένα παράδειγμα state θα είναι το εξής : ο αντίπαλος μετά από επίθεση να σκύψει ελαφρά πιάνοντας την κοιλία του.Αυτά τα frames των state διαρκούν ελάχιστα αλλά είναι αδύνατο να τα κάνεις cancel ή over-ride[να φύγεις από το state με μια κίνηση].Το καλό με τα states είναι οτι γίνονται οπουδήποτε και σε οποιαδήποτε περίπτωση και αυτό τα κάνει πιο ενδιαφέρον όταν ένα δημιουργικό μυαλό τα εντάξει σε δημιουργικά juggles.Δεν γίνονται infinites με αυτά.

Back Attack - Καθώς ο παίχτης αμύνεται από τις πειθέσεις σώμα με σώμα ενός αντιπάλου,καμιά φορά θα βγεί ένα προειδοποιητικό στην οθόνη.Αν ο παίχτης πατήσει δύο φορές γρήγορα μια οποιαδήποτε κατεύθυνση θα βρεθεί πίσω από τον αντίπαλο στην στιγμή αφήνοντας μια εικόνα του εαυτού που θα χαθεί μετά από ένα χτύπημα του αντιπάλου.Αν ο παίχτης διαλέξει να επιτεθεί στον αντίπαλο από αυτήν ακριβώς την θέση,τότε θα προκαλέσει μεγάλη ζημιά και θα stunάρει τον αντίπαλο μέχρι να τελειώσει την επίθεσή του.Το κακό είναι ότι ξοδεύει την μισή μπάρα boost,οπότε ο χαρακτήρας πρέπει να ξέρει που θα την ξοδέψει.

1)Hit Stun : Το πιο απλό forced state,απλά το stun που πααθαίνουν οι αντίπαλοι για να αφήσουν τον παίχτη να ολοκληρώσει ένα απλό string χωρίς διακοπή.Πχ :

[],[],[],[] ο αντίπαλος δεν μπορεί να κάνει κάτι μεταξύ των επιθέσεων αλλά αν ο παίχτης κάνει [],[] αφήσει ένα κενό αρκετό για να μηδενιστεί το combo meter[δευτερόλεπτο και λιγότερο] ο αντίπαλος θα έχει βγεί από το hit stun.

2)Major Stun : Συνήθως μετά από ένα πολλύ ισχυρό χτύπημα ή πολλά πολύπλοκα χτυπήματα οι αντίπαλοι μπάινουν σε αυτήν την κατάσταση.Πχ:

[](Charged) και ο αντίπαλος θα πιάσει το στομάχι του για λίγο και δεν θα μπορεί να κάνει τίποτα για κάποιο διάστημα,αλλά ΠΡΟΣΟΧΗ!!!!Μετά από ένα Major Stun μαζεύονται πολλά frames όπότε κάποιος μπορεί να αντεπιτεθεί με μεγάλη ταχύτητα και χωρίς προειδοποιήση από αυτό το forced state.

3)Perfect Impact : Αυτό το forced state είναι λίγο πολύπλοκο.Αν ο παίχτης και ο αντίπαλος καταφέρουν να χτυπήσουν ταυτόχρονα ο ένας τον άλλον με κάποιες απλές κινήσεις(πχ και οι δύο με [] την ίδια στιγμή ή με ένα Ο) τότε οι παίχτες θα πεταχτούν πίσω και από 'κεί θα μπορούν να κάνουν το εξής : ή να φύγουν μακριά από τον αντίπαλο ή να συνεχίσουν μαζί με τον αντίπαλο να ανταλάσσουν το ίδιο χτύπημα.Στην δεύτερη περίπτωση η "επίθεση" συνεχίζεται μέχρι κάποιος από τους δύο να "σπάει" ή να χαλάσει τον κύκλο επιθέσεων.Συνήθως μετά το Perfect Impact μπορείς να ακολουθήσεις με combo.

4)Air Stun : Η εναέρια έκδοχη του Hit Stun.

Reset - Είναι η ιδέα πίσω από τον συνδυασμό ενός cancel και του μηδενισμού του Combo Counter για περισσότερη ζημιά στον αντίπαλο από οτι μπορεί να δεχτεί.Τυπικά ένα reset θα ήταν μετά από κανένα stun ή state οπού ο παίχτης σταματά την επίθεση για να δώσει λίγο χρόνο στο counter να μηδενιστεί και μετά να ξαναρχίσει την επιθεσή του.Ο αντίπαλος πριν συνέλθει θα κάνει ένα μικρό animation για να συνέλθει και αυτή θα είναι η ευκαιρία για ένα reset.Προσοχή όμως γιατί το computer "θυμάται" τις τελευταίες κινήσεις που χρησιμοποιήθηκαν και έτσι δεν μπορεί ο παίχτης να την ξαναχρησιμοποιήσει.Το καλό είναι η ενισχυμένη ζημία...αλλά στο κόστος πολλών ευκαιρίων απόδρασεις από το combo.

Priority & Clashing - Όταν δύο επιθέσεις συγκρουστούν συνήθως θα γίνονται δύο πράγματα :
Priority hit ή Clashing.

Το πρώτο συμβαίνει όταν χρησιμοποιούνται επιθέσεις που δεν μπορούν να νικήσουν κάποιες άλλες[πχ πυρομαχικά εναντίον λέιζερ] και όταν επιτήθενται και οι δύο σώμα με σώμα,αυτός που ξεκίνησε πιο γρήγορα θα έχει το priority.

Το clashing ενεργοποιήτε όταν δύο επιθέσεις ίδιου τύπου[πυρομαχικά με πυρομαχικά,λέιζερ με λέιζερ,σωματικές επιθέσεις κλπ] γίνουν την ίδια στιγμή και από τους δύο και συγκρουστούν ακριβώς.Αν γίνει αυτό τρείς συνεχόμενες φορές,την τέταρτη οι παίχτες θα μπούν σε μια σχεδόν σινεματική φάση,όπου θα επιτίθονται και δύο αυτόματα με υπερβολικά στυλάτες κινήσεις ενώ θα εμφανιστεί μια μπάρα στο κάτω μέρος της οθόνης που θα δηλώνει ποιός έχει το πάνω χέρι.Η μπάρα γεμίζει ανάλογα με το πόσο γρήγορα πατιούνται τα πλήκτρα X,O,[] και μπορούν να πατιούνται και τα τρία ταυτόχρονα.Αυτός που θα νικήσει θα κάνει και την ανάλογη ζημιά.

Χαρακτήρες και Ομάδες :

Ανάλυση Χαρακτήρων :


Hirano Corporation

=============================
= "Aristeidou Ares" / Charos Hades =
=============================

Ύψος : 1.82

Χρώμα Μαλλιών : Καστανά με φυσικές κόκκινες ανταύγιες

Χρώμα Ματιών : Μελιά Καστανά

Ομάδα αίματος : 0

Ημερομηνία Γέννησης : 27 / 7 / 1990

Ηλικία : 20

Δεξιότητα : Αμφιδέξιος

Επάγγελμα : Φοιτητής

Πιλότος του ρομπότ : Hades / "Shiryu" -> Hades [Kanzentai] -> Jaku no Kishin Hades

Βιογραφικό :

Ένας μοναχικός νεαρός,πο δεν χαμογελάει σχεδόν καθόλου και είναι σχεδόν πάντα απόμακρος από τους άλλους και την κοινωνία γενικότερα.Μια μέρα τον φυλακίζουν με ένταλμα και τον μεταφέρουν στην Ιαπωνία,χωρίς να το ξέρει.

Όταν φτάνει στην Ιαπωνία τον μεταφέουν στην Hirano Corporation,μια εταιρία γνωστή για την κατασκευή ηλεκτρονικών...αυτό όμως είναι μια κάλυψη της πραγματικής ταυτότητας τους.Στην πραγματικότητα είναι μια μιλιταριστική οργάνωση που δουλεύει ανεξάρτητα του κράτους και έχει ως στόχο την καταστροφή της τρομοκρατικής οργάνωσης "Atlantis".Παρ’ότι τραβιέται χωρίς την θέληση του,προθημοποιήτε να τους βοηθήσει και χωρίς δεύτερη κουβέντα αποφασίζει να ανέβει στο ρομπότ που του δώσαν και να πολεμήσει.

Μέσα στην μάχη όμως,ο χαμηλών τόνων και σχετικά απρόθυμος νεαρός,αλλάζει σχεδόν δραστικά...αρχίζει σιγά σιγά να γίνεται πιο βίαιος,πιο πρόθυμος να προκαλέσει πόνο,πιο σαδιστής...

Μετά από την πρώτη του μάχη,ακόμα και εκτός του ρομπότ αρχίζει και αλάζει σιγά σιγά...τι είναι αυτές οι παρορμήσεις του;Τι τον έκανε να αλλάξει;Τι είναι αυτό το ρομπότ και προπαντώς,γιατί μόνο αυτός είναι ιδανικός για πιλότος του;Είναι μυστικά που ξέρει η οργάνωση ή μήπως ένα διαβολικό παιχνίδι στημένο με τον ίδιο ως κεντρικό κομμάτι;

Voice Actor : Seki Toshihiko / Midorikawa Hikaru / Fujiwara Keiji

========
= Isolde =
========

Ύψος : 1.68

Χρώμα Μαλλιών : Ξανθά

Χρώμα Ματιών : Γαλανά

Ομάδα αίματος : ?[Νανο-αιμοσφαίρια]

Ημερομηνία Γέννησης : ?? / ? / 199?

Ηλικία : 15?

Δεξιότητα : ?

Επάγγελμα : Μέλος της Hirano Corp

Πιλότος του ρομπότ : -

Βιογραφικό :

Μια πανέμορφη,αλλά μυστηριώδης κοπέλα,η δεύτερη πιλότος του "Shiryu",ο ρόλος της είναι καθαρά το μάζεμα πληροφοριών και οι δευτερεύουσες λειτουργίες του ρομπότ,όπως ο έλεγχος της καλής λειτουργειας αυτοσυντήρησης.

Η ίδια φαίνεται αρκετά ευαίσθητη και γλυκιά αλλά δεν διστάζει να μπεί στις μπορστινές γραμμές,ουτέ διστάζει να χρησιμοποιήσει βία εναντίον των τρομοκρατών.

Voice Actress : Ikezawa Haruna

==============
= Yuuki Yoshiki =
==============

Ύψος : 1.85

Χρώμα Μαλλιών : Μαύρα

Χρώμα Ματιών : Μαύρα

Ομάδα αίματος : A

Ημερομηνία Γέννησης : 8 / 12 / 1975

Ηλικία : 35

Δεξιότητα : Δεξιόχειρας

Επάγγελμα : Στρατηγός και διοικητής των δυνάμεων της Hirano Corp,δεύτερος ιδρυτής της Hirano Corp και αρχηγός του τμήματος "Obari Forces",που είναι πρακτικά οι δυνάμεις με τα ρομπότ.

Πιλότος του ρομπότ : -

Βιογραφικό :

Ένας πανέξυπνος,μεθοδικός και πολλύ υπολογιστικός άντρας που δεν ανέχεται τις αποτυχίες και τα λάθη όταν μια χώρα βρίσκετε σε κίνδυνο.Καθαρά ψυχρός σε όλα,χαλαρώνει μόνο όταν τελειώνει η αποστολή του.Παρ’όλα αυτά νοιάζεται αρκετά για την Isolde,μιας και όπως λέι ο ίδιος,είναι ακόμα παιδί.

Ο ίδιος φαίνεται να είχε παίξει σημαντικό ρόλο στα γεγονότα του παρελθόντος και είναι ο υπεύθυνος για την σύλληψη και την εύρεση του Ares.

Voice Actor : Konishi Katsuyuki

=============
= Hirano Kirei =
=============

Ύψος : 1.76

Χρώμα Μαλλιών : Γκρίζα

Χρώμα Ματιών : Μαύρα

Ομάδα αίματος : B

Ημερομηνία Γέννησης : 30 / 5 / 1955

Ηλικία : 55

Δεξιότητα : Δεξιόχειρας

Επάγγελμα : Ιδρυτής της Hirano Corp και γενικός διευθυντής της

Πιλότος του ρομπότ : -

Βιογραφικό :

Ο διευθυντής και ιδρυτής της επιχείρησης,ένας σοβαρός και ησυχος[σχετικά λιγομίλητος] άντρας που πιστεύει στην δικαιοσύνη και οτι αυτό που κάνει είναι δίκαιο.Παρ’ότι είναι πολύ σοφός και αρκετά στρατηγικό μυαλό,έχει πολυ΄χαμηλή αυτοπεποίθεση και αυτό φαίνετια καμιά φορά στο πεδίο της μάχης.

Φαίνεται ότι είναι από αυτούς που έπαιξαν μεγάλο ρόλο στα γεγονότα του παρελθόντος.

Voice Actor : Nakata "George" Jouji

==================
= Null "Rob" Robert =
==================

Ύψος : 1.73

Χρώμα Μαλλιών : Άσπρα

Χρώμα Ματιών : Καστανά

Ομάδα αίματος : B

Ημερομηνία Γέννησης : 12 / 6 / 1950

Ηλικία : 60

Δεξιότητα : Δεξιόχιερας

Επάγγελμα : Κατασκευαστής όπλων και ρομπότ,επιστήμων και υπεύθυνος των τεχνικών τομέων της οργάνωσης

Πιλότος του ρομπότ : -

Βιογραφικό :

Ο υπεύθυνος για τους κατασκευαστικούς και τεχνικούς τομείς της οργάνωσης,ο ήπιων τόνων καθηγητής,είναι ο "τρελός επιστήμων" της οργάνωσης,αλλά χωρίς να είναι κλόουν.Χαοτικός ακόμα καισ τις σκέψεις του,προσπαθεί πάντα να φτάσει στο μέγιστο.Από τους πιο οπτιμιστές της οργάνωσης είναι παραδόξως αυτός που θα κάνει τους άλλους να χαλαρώσουν και να γελάσουν.

Voice Actor : Ohchuka Hochu

Atlantis

========================
= Divine Princess Amaterasu =
========================

Ύψος : 1.70

Χρώμα Μαλλιών : Μαύρα

Χρώμα Ματιών : Πράσινα

Ομάδα αίματος : ?

Ημερομηνία Γέννησης : ? / ? / 19??

Ηλικία : 25?

Δεξιότητα : Αριστερόχειρας

Επάγγελμα : Αρχηγός της Atlantis

Πιλότος του ρομπότ : Susano the Almighty

Βιογραφικό :

Η μια από τους δύο αρχηγούς της οργάνωσης.Η μεγάλη αδερφή από τους διδύμους,διοικεί μαζί με τον αδερφό της και είναι μια απ΄τις δύο πιλότους του Susano.

Είναι ζευγάρι με τον Hau Long.

Voice Actress : Horie Yui

=======================
= Holy Emperor Tsukuyomi =
=======================

Ύψος : 1.70

Χρώμα Μαλλιών : Ανοιχτό καστανό

Χρώμα Ματιών : Κόκκινα

Ομάδα αίματος : ?

Ημερομηνία Γέννησης : ? / ? / 19??

Ηλικία : 25?

Δεξιότητα : Δεξιόχειρας

Επάγγελμα : Αρχηγός της Atlantis

Πιλότος του ρομπότ : Susano the Almighty

Βιογραφικό :

Ο ένας από τους δύο αρχηγούς της οργάνωσης.Ο μικρός αδερφός από τους διδύμους,διοικεί μαζί με την αδερφή του και είναι ένας απ΄τις δύο πιλότους του Susano.

Είναι ζευγάρι με την Si Pai.

Voice Actor : Koyasu Takehito

===========
= Hau Long =
===========

Ύψος : 1.76

Χρώμα Μαλλιών : Γκριζομαύρα

Χρώμα Ματιών : Μαύρα

Ομάδα αίματος : ?

Ημερομηνία Γέννησης : ? / ? / 19??

Ηλικία : 28?

Δεξιότητα : ?

Επάγγελμα : Πολεμιστής της Atlantis,ένας από τους Hachi Sei Tenshin.

Πιλότος του ρομπότ : Gaiarth of the Land

Βιογραφικό :

Ένας περήφανος και ταπείνος πολεμιστής της Atlantis.Είναι ζευγάρι με την Amaterasu.

Voice Actor : Miki Shinichiro

========
= Si Pai =
========

Ύψος : 1.69

Χρώμα Μαλλιών : Σκούρο Καστανο

Χρώμα Ματιών : Σκούρο καστανό

Ομάδα αίματος : ?

Ημερομηνία Γέννησης : ? / ? / 19??

Ηλικία : 23?

Δεξιότητα : ?

Επάγγελμα : Πολεμίστρια της Atlantis,μια από τους Hachi Sei Tenshin.

Πιλότος του ρομπότ : Lafa of the Flames

Βιογραφικό :

Μια από τις καλύτερες πολεμίστριες στην οργάνωση,μια σοβαρή αλλά και ευγενική κοπέλα.Είναι ζευγάρι με τον Tsukuyomi.

Voice Actress : Fumiko Orikasa

============
= Fuu Genho =
============

Ύψος : 2.00

Χρώμα Μαλλιών :

Χρώμα Ματιών :

Ομάδα αίματος : ?

Ημερομηνία Γέννησης : ? / ? / 19??

Ηλικία : 30?

Δεξιότητα : ?

Επάγγελμα : Πολεμιστής της Atlantis,ένας από τους Hachi Sei Tenshin.

Πιλότος του ρομπότ : Bongo of the Shadow

Βιογραφικό :

Ένας τέραστιος και απίστευτα μυώδης πολεμιστής.Παρ’όλα αυτά,δεν αφήνει τα αισθήματα του να κυριαρχίσουν στην μάχη και βασίζεται περισσότερο στις τεχνικές του παρά στην σωματική του δύναμη.Είναι αρκετά σοφός.

Αγαπάει την Xiao Shina,αλλά δεν μπορεί να της το πεί.

Voice Actor : Matsumoto Yasunori

===========
= Sai Taiga =
===========

Ύψος : 1.77

Χρώμα Μαλλιών : Πορτοκαλιά

Χρώμα Ματιών : Γαλανά

Ομάδα αίματος : ?

Ημερομηνία Γέννησης : ? / ? / 19??

Ηλικία : 25?

Δεξιότητα : ?

Επάγγελμα : Πολεμιστής της Atlantis,ένας από τους Hachi Sei Tenshin.

Πιλότος του ρομπότ : Zechs of the Lightning

Βιογραφικό :

Ένας αρκετά ύπουλος και υποχθόνιος άντρας,που όμως είναι πιστός στους διδύμους και επιθυμεί μόνο να πετύχουν τον στόχο τους.

Voice Actor : Chiba Shigeru

============
= Xiao Shina =
============

Ύψος : 1.68

Χρώμα Μαλλιών : Καστανοπορτοκαλιά

Χρώμα Ματιών : Μελιά καστανά

Ομάδα αίματος : ?

Ημερομηνία Γέννησης : ? / ? / 19??

Ηλικία : 22?

Δεξιότητα : ?

Επάγγελμα : Πολεμίστρια της Atlantis,μία από τους Hachi Sei Tenshin.

Πιλότος του ρομπότ : Aiha of the Blood

Βιογραφικό :

Μια αρκετά δυναμική κοπέλα και εξπέρ στις πολεμικές τέχνες.Συνήθως συνοδέυει τους διδύμους στις εξόδους τους.Αγαπάει τον Taiga αλλά δεν μπορεί να του το πεί και δεν γνωρίζει για τον Genho.

Voice Actress : Endou Aya

==========
= Lei Qiao =
==========

Ύψος : 1.60

Χρώμα Μαλλιών : Κόκκινα

Χρώμα Ματιών : Γαλανά

Ομάδα αίματος : ?

Ημερομηνία Γέννησης : ? / ? / 19??

Ηλικία : 21?

Δεξιότητα : ?

Επάγγελμα : Πολεμίστρια της Atlantis,μία από τους Hachi Sei Tenshin.

Πιλότος του ρομπότ : Thall of the Lake

Βιογραφικό :

Η πιο μικρή από όλους τους πολεμιστές,κάνει τα πάντα για να μην απογοητεύσει τους άλλους.Παρ’ότι δυναμική και πρόθυμη να κάνει τα πάντα έχει πολλύ μεγάλο κόμπλεξ κατωτερότητας.

Voice Actress : Yuzuki Ryoka

==========
= Sei Han =
==========

Ύψος : 1.69

Χρώμα Μαλλιών : Ξανθά

Χρώμα Ματιών : Καστανά

Ομάδα αίματος : ?

Ημερομηνία Γέννησης : ? / ? / 19??

Ηλικία : 27?

Δεξιότητα : ?

Επάγγελμα : Πολεμιστής της Atlantis,ένας από τους Hachi Sei Tenshin.

Πιλότος του ρομπότ : Ragnar of the Light

Βιογραφικό :

O πιο πιστός και ταπεινός από τους πολεμιστές.Πιστεύετε οτι είναι ο πιο δυνατός από όλους.Πέραν του ότι είναι όμορφός,είναι και σωστός ιππότης.

Voice Actor : Nakao Ryusei

=============
= Sun Zin Liu =
============

Ύψος : 1.78

Χρώμα Μαλλιών : Μαύρα

Χρώμα Ματιών : Γαλανά

Ομάδα αίματος : ?

Ημερομηνία Γέννησης : ? / ? / 19??

Ηλικία : 30?

Δεξιότητα : ?

Επάγγελμα : Πολεμιστής της Atlantis,ένας από τους Hachi Sei Tenshin.

Πιλότος του ρομπότ : Vorg of the Earth

Βιογραφικό :

Ένας από τους 8,αλλά ο πιο μυστήριος.Σπανίως μιλάει και είναι αυτός με την μεγαλύτερη εμπειρία από όλους.

Voice Actor : Horiuchi Kenyuu

============
= Chi Ransta =
============

Ύψος : 1.75

Χρώμα Μαλλιών : Καστανοκόκκινα

Χρώμα Ματιών : Γαλανά

Ομάδα αίματος : ?

Ημερομηνία Γέννησης : ? / ? / 19??

Ηλικία : 24?

Δεξιότητα : ?

Επάγγελμα : Πολεμιστής της Atlantis,ένας από τους Hachi Sei Tenshin.

Πιλότος του ρομπότ : Gleiwin of the Wind

Βιογραφικό :

Ένας από τους πολεμιστές,θεωρήτε ο άσος στο μανικί της οργάνωσης.Εσώκλειστος,με άγνωστο παρελθόν.Φαίνεται να ξέρει πολλά.

Voice Actor : Madono Mitsuaki

=============
= Ran Sagaru =
=============

Ύψος : 1.64

Χρώμα Μαλλιών : Ξανθά

Χρώμα Ματιών : Μαύρα

Ομάδα αίματος : AB

Ημερομηνία Γέννησης : 25 / 3 / 1986

Ηλικία : 34

Δεξιότητα : Δεξιόχειρας

Επάγγελμα : Καθηγητής και επιστήμονας στην Atlantis,βοηθός κατασκευής και επιδιόρθωσης ρομπότ.

Πιλότος του ρομπότ : -

Βιογραφικό :

Βοηθός του καθηγητή και βοηθής επισκευής και κατασκευής των ρομπότ.Αυτός είναι που τεέιωποιήσε τα ρομπότ που δεν κατάφερε ο καθηγητής να τελειοποιήσει μέσα σε 15 χρόνια.Ο ίδιος είναι αρκετά φιλικός με τους 8 πολεμιστές.

Voice Actor : Yamazaki Takumi

====================
= Ivan De Leon Du Lor =
====================

Ύψος : 1.67

Χρώμα Μαλλιών : Γκρίζα προς άσπρα

Χρώμα Ματιών : Μαύρα

Ομάδα αίματος : Α

Ημερομηνία Γέννησης : 7 / 2 / 1957

Ηλικία : 53

Δεξιότητα : Δεξιόχειρας

Επάγγελμα : Καθηγητής και επιστήμονας στην Atlantis,κατασκευής και επιδιόρθωσης ρομπότ.

Πιλότος του ρομπότ : -

Βιογραφικό :

Ο καλλυτερος τεχνικός και κατασκευαστής ρομποτίκών και όπλων μεταξύ άλλων στον κόσμο.Μια απίστευτη ιδιοφυία που μπορεί με μια εφευρεσή του να αλλάξει την ροή του κόσμου.Οι λόγοι του που βοηθά την οργάνωση είναι άγνωστοι.Θεωρήτε κλειδί στην εύρεση της ταυτότητας του "Doctor Shinigami".

Voice Actor : Cho

Ανεξάρτητοι / Άλλοι

===============================
= "Doctor Shinigami" / Charos Kimon =
===============================

Ύψος : ?

Χρώμα Μαλλιών : ?

Χρώμα Ματιών : ?

Ομάδα αίματος : ?

Ημερομηνία Γέννησης : ? / ? / 19?

Ηλικία : ?

Δεξιότητα : ?

Επάγγελμα : Δημιουργός των ρομπότ και...?

Πιλότος του ρομπότ : ? / Cerberus -> Cerberus Kanzentai

Βιογραφικό :

Ένα μυστηριώδες πρόσωπο που θα αναφέρεται αρκετά συχνά στην ιστορία...ποιός είναι ο Doctor Shinigami και τι σχέση έχει με τις δύο οργανώσεις...ποιό είναι το σχέδιο του και ποιά η σχέση του με τους νεαρούς πρωταγωνιστές.

Voice Actor : Umezu Hideyuki & Narita Ken

Ρομπότ / Mecha

================
= Hades / "Shiryu" =
================

Ύψος : 24.5 m / 18 m

Βάρος : 100,5 tons / 45 tons

Πιλότος/οι : "Aristeidou Ares" & Isolde / Charos Hades & Isolde

Στατιστικά :

Εξοπλισμός :

Voice Actor : Utsumi Kenji

==================
= Hades [Kanzentai] =
==================

Ύψος : 20 m

Βάρος : 50 tons

Πιλότος/οι : Charos Hades & Isolde

Στατιστικά :

Εξοπλισμός :

Voice Actor : Utsumi Kenji

=====================
= Jaku no Kishin Hades =
=====================

Ύψος : 22 m

Βάρος : 55 tons

Πιλότος : Charos Hades & Isolde

Στατιστικά :

Εξοπλισμός :

Voice Actor : Wakamoto Norio

====================
= Susano the Almighty =
====================

Ύψος :

Βάρος :

Πιλότος/οι : Divine Princess Amaterasu & Holy Emperor Tsukuyomi

Στατιστικά :

Εξοπλισμός :

===================
= Gaiarth of the Land =
===================

Ύψος :

Βάρος :

Πιλότος : Hau Long

Στατιστικά :

Εξοπλισμός :

==================
= Lafa of the Flames =
==================

Ύψος :

Βάρος :

Πιλότος : Si Pai

Στατιστικά :

Εξοπλισμός :

=====================
= Bongo of the Shadow =
=====================

Ύψος :

Βάρος :

Πιλότος : Fuu Genho

Στατιστικά :

Εξοπλισμός :

=====================
= Zechs of the Lightning =
=====================

Ύψος :

Βάρος :

Πιλότος : Sai Taiga

Στατιστικά :

Εξοπλισμός :

=================
= Aiha of the Blood =
=================

Ύψος :

Βάρος :

Πιλότος : Xiao Shina

Στατιστικά :

Εξοπλισμός :

=================
= Thall of the Lake =
=================

Ύψος :

Βάρος :

Πιλότος : Lei Qiao

Στατιστικά :

Εξοπλισμός :

===================
= Ragnar of the Light =
===================

Ύψος :

Βάρος :

Πιλότος : Sei Han

Στατιστικά :

Εξοπλισμός :


=================
= Vorg of the Earth =
=================

Ύψος :

Βάρος :

Πιλότος : Sun Zin Liu

Στατιστικά :

Εξοπλισμός :

===================
= Gleiwin of the Wind =
===================

Ύψος :

Βάρος :

Πιλότος : Chi Ransta

Στατιστικά :

Εξοπλισμός :

=============
= ? / Cerberus =
=============

Ύψος :

Βάρος :

Πιλότος : "Doctor Shinigami" / Charos Kimon

Στατιστικά :

Εξοπλισμός :

Voice Actor : Genda Teshou / Ohtsuka Akio

===================
= Cerberus Kanzentai =
===================

Ύψος :

Βάρος :

Πιλότος : Charos Kimon

Στατιστικά :

Εξοπλισμός :

Voice Actor : Genda Teshou / Ohtsuka Akio

Movesets :

Arcade Shorthands

Τα παρακάτω shorthands θα χρησιμοποιηθούν για να απλοποιηθεί ο κόπος της εξήγησης και να γίνει πιο συνοπτικός ο οδηγός.

2 = Κάτω
4 = Αριστερά
6 = Δεξιά
8 = Πάνω

a = Όπλο #1
M = Επιθέσεις σώμα με σώμα(melee)
x = Άλμα
xx = Boost Dash (BD)
b = Όπλο # 2

CSa = Charge (Όπλο # 1)
CSb = Charge (Όπλο # 2)
CSM = Charge (melee)
ab = Special Shooting
xa = Όπλο # 3
L = Special melee
Sel = Support
Mb = Τελική

nΜ, Μ = Neutral melee
4/6Μ = Side melee
8Μ = Forward melee
2Μ = Back melee
44/66Μ = Side quick boost melee
88Μ = Forward quick boost melee
22Μ = Back quick boost melee
ccΜ = BD melee
xM = Jump melee

Παραδείγματα :

4/6b = αριστερά ή δεξιά melee

Υπάρχουν και συνδυασμοί για τα combo που θα ακολουθήσουν :

nMMM

Το παραπάνω δείχνει ότι αφού ο παίχτης εκτελέσει ένα Neutral melee θα πατήσει το πλήκτρο για melee ακόμα δύο φορές για να ολοκληρώσει το combo.

L(*)M

Το παραπάνω δείχνει[με αυτό το αστεράκι] ότι μετά από το Special Melee θα πρέπει ο παίχτης να χτυπάει πολλύ γρήγορα[mash] το πλήκτρο για melee.[Συνήθως για να μεγιστοποιήσει την ζημιά.]

4/6MM-8M

Η παραπάνω εντολή δείχνει ο παίχτης πρέπει να πατήσει το side melee ακολουθούμενο από ένα απλό πάτημα του πλήκτρου και τέλος να χρησιμοποιήσει το Forward melee για να τελειώσει το combo.Αυτός ο τύπος του combo(αναγνωρίζεται με την - ) λέγεται origination και δηλώνει τους διαφορετικούς κλάδους του combo.

Character Movesets

================================
= "Aristeidou Ares" & Isolde / "Shiryu" =
================================


===========================
= Charos Hades & Isolde / Hades =
===========================

=====================================
= Charos Hades & Isolde / Hades [Kanzentai] =
=====================================

========================================
= Charos Hades & Isolde / Jaku no Kishin Hades =
========================================

=================================================================
= Divine Princess Amaterasu & Holy Emperor Tsukuyomi / Susano the Almighty =
=================================================================

============================
= Hau Long / Gaiarth of the Land =
============================

========================
= Si Pai / Lafa of the Flames =
========================

==============================
= Fuu Genho / Bongo of the Shadow =
==============================

==============================
= Sai Taiga / Zechs of the Lightning =
==============================

===========================
= Xiao Shina / Aiha of the Blood =
===========================

=========================
= Lei Qiao / Thall of the Lake =
=========================

==========================
= Sei Han / Ragnar of the Light =
==========================

===========================
= Sun Zin Liu / Vorg of the Earth =
===========================

=============================
= Chi Ransta / Gleiwin of the Wind =
=============================

=====================
= "Doctor Shinigami" / ? =
=====================

=======================
= Charos Kimon / Cerberus =
=======================

===============================
= Charos Kimon / Cerberus Kanzentai =
===============================




Έχει επεξεργασθεί από τον/την Red Forever στις Δευ Φεβ 06, 2012 10:53 pm, 1 φορά
Green Rider
Green Rider
Διαχειριστής
Διαχειριστής
Αριθμός μηνυμάτων : 30133
Ημερομηνία εγγραφής : 14/02/2010
Ηλικία : 40
Τόπος : Mirror World
http://maagr.forumgreek.com/

Underworld Project : Hades Rising Empty Απ: Underworld Project : Hades Rising

Τρι Ιαν 31, 2012 12:04 pm
βασισμένο σε anime/manga έτσι?
Red Forever
Red Forever
Boηθός Διαχειριστή
Boηθός Διαχειριστή
Αριθμός μηνυμάτων : 5102
Ημερομηνία εγγραφής : 14/06/2010
Ηλικία : 34
Τόπος : Αθήνα
http://gaminghavenblog.wordpress.com/

Underworld Project : Hades Rising Empty Απ: Underworld Project : Hades Rising

Τρι Ιαν 31, 2012 12:25 pm
Κατά κάποιο τρόπο.Το ότι ο απόλυτος κακός της σειράς θα παίζει σκάκι με τον εαυτό του στο απόλυτο σχέδιο του,το πήρα από το φοβερό μάνγκα και ΟVA του Takaya Yoshiki[Guyver],Zeorymer.Κατα τα άλλα είναι δικό μου.

Σκεφτομαί αυτό να είναι από τα πρώτα που θα δώσω μιας και είναι εύκολο να φτιαχτεί και δεν χρειάζεται κάτι ιδιαίτερο.
Επιστροφή στην κορυφή
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης