Dead Or Alive 5
+4
just reaper
Green Rider
Skyranger
Red Forever
8 απαντήσεις
Σελίδα 1 από 4 • 1, 2, 3, 4
Dead Or Alive 5
Τετ Σεπ 14, 2011 5:07 pm
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Το 5 επιτέλους ανακοινώθηκε.Θα βγει του χρόνου απ’ότι λένε.Και για τις δύο κονσόλες.Τέλεια!
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Και το τρέιλερ :
Update # 1 :
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Καινούργιο μακρύτερο τρέιλερ που δείχνει τις πιο καινούργιες προσθήκες...πολλύ σινεματικό αλλά φαντάζομαι οτι οι κινήσεις χρειάζονται πάτημα κουμπιών σαν combo όπως το NGΣ2,σε αντίθεση με τα QTE.
Update # 2 :
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Φαίνεται οτι άλλαξαν το πυρήνα του παιχνιδιού κάπως.Από το twitter της Team Ninja :
Cliffhanger... .Ευφυέστατο!Και ενδιαφέρον.Τώρα δηλαδή μπορούμε να έχουμε περισσότερη επαφή με τον περιβάλλοντα χώρο,κάτι που ως τώρα ήταν αποκλειστικό σε ελάχιστα 3D ξύλου...τώρα η Team Ninja μας το βάζει και σε 2.5D ξύλου;Τέλειο! ΕΠιτέλους,καιρός ήταν να έχουν οι χαρακτήρες κάτι σαν τελική.
Update # 3 :
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Η Αγιάνε και η Χιτόμι γυρνάνε για το παιχνίδι και έχουμε και μια ενδιαφέρουσα προοπτική για το παιχνίδι,για τις παγίδες του σταδίου και της πιο καινούργιας κίνησης των παιχτών που μπορεί να γίνει οποιαδήποτε στιγμή,σαν τις κλασσικές σούπερ τεχνικές κλασσικών παιχνιδιών ξύλου[πχ. Super Hadouken,Shinku Shoryuken,Tyrrant Rave,Ride the Lightning κλπ] και να μπορούν οι χαρακτήρες να πιάσουν τον αντίπαλο σε κόμπο μετά από αυτήν ή ακόμα καλύτερα,με αρκετά ΄καλό timing να πιάσουν τον αντίπαλο από την μέση του κόμπο να τον χτυπήσουν με την σούπερ τεχνική και να τον πετάξουν σε μια παγίδα του σταδίου.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Upadte # 4 :
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Καινούργιο βίντεο του παιχνιδιού.Έχουμε και guest αυτήν την φορά.Τον Akira Yuki από το Virtua Fighter και πρωταγωνιστή του.Επίσης μας δείχνει την πιο τελευταία έκδοση του παιχνιδιού και έχω να πώ ότι μοιάζει υπέροχο.Το σύστημα φαίνεται πιο σφικτό,αλλά το ίδιο ευέλικτο,οι χαρακτήρες και ιδίως οι κοπέλες επιτέλους δεν είναι πλαστικές κούκλες αλλά κοπέλες και έχουμε διαδραστικά στάδια.Έχω να το δώ αυτό από το Super Smash Bross Melee με το στάδιο FInal Destination που καθώς πέφτεις στην Γή,αλλάζει η κάμερα,η μουσική και ο φωτισμός μεταξύ άλλων,χωρίς να υπάρχουν gimmicks όπως τα άλλα στάδια του παιχνιδιού.
Τα γραφικά είναι υπέροχα και τώρα η ζημιά και η βρώμα γίνεται έντονη μέσα στην διάρκεια της μάχης,και όχι μόνο στα ρούχα αλλά και στα πρόσωπα!
ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ! Τι θα επακολουθήσει?Dead Or Alive Vs Virtual Fighter?...Ryu Ga Gotoku / Yakuza παιχνίδι με χαρακτήρες του Dead or Alive... ... ... ... ... ΝΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ!!!!!!!!!!Σε παρακαλώ KOEI TECMO και SEGA πάρτε τα λεφτά μου,αλλά κάντε το!
Update # 5 :
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Νέο στάδιο και η Κρίστι μας το δείχνει,μαζί με τις παγίδες του...και τις δικές τις "παγίδες". Α,ναι,είναι και ο Bayman εκεί.
Update # 6 :
Ετοιμαστείτε να εκπλαγείτε.Το shoryuken ανέβασε εντυπώσεις του FreeStepDodge[κάποιου καλού παίχτη της σειράς] από το demo και μέσω αυτών των βίντεο μας λέει τις εντυπώσεις,τους μηχανισμούς και πιθανώς τι αντέχει η μηχανή μεταξύ διαφόρων επιδείξεων.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Το 5 επιτέλους ανακοινώθηκε.Θα βγει του χρόνου απ’ότι λένε.Και για τις δύο κονσόλες.Τέλεια!
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Και το τρέιλερ :
Update # 1 :
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Καινούργιο μακρύτερο τρέιλερ που δείχνει τις πιο καινούργιες προσθήκες...πολλύ σινεματικό αλλά φαντάζομαι οτι οι κινήσεις χρειάζονται πάτημα κουμπιών σαν combo όπως το NGΣ2,σε αντίθεση με τα QTE.
Update # 2 :
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Φαίνεται οτι άλλαξαν το πυρήνα του παιχνιδιού κάπως.Από το twitter της Team Ninja :
“Here’s a little more explanation about what’s going on in the pre-alpha gameplay. Keep in mind that the game is still in development, so things could change between now and the final version.
“The part where time slows down and Hayate hits Hayabusa back into the steel beams–that’s a Power Blow. The fighter doing a Power Blow has a little time to change the direction. So you could choose what Danger Zone to send an opponent into.
“When Hayabusa is dangling from the edge of the platform–that’s a new kind of Danger Zone we’re calling a Cliffhanger. Hayabusa could have turned things around on Hayate. BTW, you can tell if a strike hits high, mid or low by the direction of the hit effect.
“Some of you have questions about the core systems and moves you see in the pre-alpha gameplay. In the footage, they haven’t changed very much from the past. Just keep in mind that we’re still pre-alpha. We do have a new concept for the core fighting as well, though. And we’ll definitely talk to you more about it when there’s something solid to show.”
Cliffhanger... .Ευφυέστατο!Και ενδιαφέρον.Τώρα δηλαδή μπορούμε να έχουμε περισσότερη επαφή με τον περιβάλλοντα χώρο,κάτι που ως τώρα ήταν αποκλειστικό σε ελάχιστα 3D ξύλου...τώρα η Team Ninja μας το βάζει και σε 2.5D ξύλου;Τέλειο! ΕΠιτέλους,καιρός ήταν να έχουν οι χαρακτήρες κάτι σαν τελική.
Update # 3 :
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Η Αγιάνε και η Χιτόμι γυρνάνε για το παιχνίδι και έχουμε και μια ενδιαφέρουσα προοπτική για το παιχνίδι,για τις παγίδες του σταδίου και της πιο καινούργιας κίνησης των παιχτών που μπορεί να γίνει οποιαδήποτε στιγμή,σαν τις κλασσικές σούπερ τεχνικές κλασσικών παιχνιδιών ξύλου[πχ. Super Hadouken,Shinku Shoryuken,Tyrrant Rave,Ride the Lightning κλπ] και να μπορούν οι χαρακτήρες να πιάσουν τον αντίπαλο σε κόμπο μετά από αυτήν ή ακόμα καλύτερα,με αρκετά ΄καλό timing να πιάσουν τον αντίπαλο από την μέση του κόμπο να τον χτυπήσουν με την σούπερ τεχνική και να τον πετάξουν σε μια παγίδα του σταδίου.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Upadte # 4 :
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Καινούργιο βίντεο του παιχνιδιού.Έχουμε και guest αυτήν την φορά.Τον Akira Yuki από το Virtua Fighter και πρωταγωνιστή του.Επίσης μας δείχνει την πιο τελευταία έκδοση του παιχνιδιού και έχω να πώ ότι μοιάζει υπέροχο.Το σύστημα φαίνεται πιο σφικτό,αλλά το ίδιο ευέλικτο,οι χαρακτήρες και ιδίως οι κοπέλες επιτέλους δεν είναι πλαστικές κούκλες αλλά κοπέλες και έχουμε διαδραστικά στάδια.Έχω να το δώ αυτό από το Super Smash Bross Melee με το στάδιο FInal Destination που καθώς πέφτεις στην Γή,αλλάζει η κάμερα,η μουσική και ο φωτισμός μεταξύ άλλων,χωρίς να υπάρχουν gimmicks όπως τα άλλα στάδια του παιχνιδιού.
Τα γραφικά είναι υπέροχα και τώρα η ζημιά και η βρώμα γίνεται έντονη μέσα στην διάρκεια της μάχης,και όχι μόνο στα ρούχα αλλά και στα πρόσωπα!
ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ! Τι θα επακολουθήσει?Dead Or Alive Vs Virtual Fighter?...Ryu Ga Gotoku / Yakuza παιχνίδι με χαρακτήρες του Dead or Alive... ... ... ... ... ΝΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ!!!!!!!!!!Σε παρακαλώ KOEI TECMO και SEGA πάρτε τα λεφτά μου,αλλά κάντε το!
Update # 5 :
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Νέο στάδιο και η Κρίστι μας το δείχνει,μαζί με τις παγίδες του...και τις δικές τις "παγίδες". Α,ναι,είναι και ο Bayman εκεί.
Update # 6 :
Ετοιμαστείτε να εκπλαγείτε.Το shoryuken ανέβασε εντυπώσεις του FreeStepDodge[κάποιου καλού παίχτη της σειράς] από το demo και μέσω αυτών των βίντεο μας λέει τις εντυπώσεις,τους μηχανισμούς και πιθανώς τι αντέχει η μηχανή μεταξύ διαφόρων επιδείξεων.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
- SkyrangerSuper Ranger
- Αριθμός μηνυμάτων : 610
Ημερομηνία εγγραφής : 13/02/2011
Ηλικία : 38
Τόπος : Θεσσαλονίκη
Απ: Dead Or Alive 5
Παρ Σεπ 16, 2011 10:52 pm
Tέλεια !!!!!!!!!!! Επιτέλους !!!!! Μου φτιαξες τη μερα με αυτά τα νέα !!!!!!!!!!!
Eλπίζω να χει την Hitomi, ειναι η αγαπημένη μου!
Κ γενικώς, να τους εχει ολους των προηγουμενων, ή εστω πολλους. Μιας κ το μονο dead or alive που χω παιξει, ειναι το μονο που εχω, το 2, για το ps2 (Αφου ως γνωστον, ολα τα αλλα δεν βγηκαν ποτέ για ps2 κ ps3... Ετσι δεν ξερω τιποτα απ τα υπολοιπα παιχνιδια. Μονο απο video στο youtube κ πληροφοριες στη wikipedia. Κ απ τα videakia μου αρεσε η Hitomi πιο πολύ, απ τα οσα τουλαχιστον προλαβα να δω, ουτε καν εχω δει ολους τους παικτες ).
Eλπιζω λοιπον να τους εχει ολους τους χαρακτηρες, οπως πολλα τελευταια fighting, π.χ. Τεκκεν 6, Μορταλ Κομπατ, Soul Calibour 4 (οχι ολους, αλλά αρκετους νομιζω, ετσι κ αλλιως δεν θυμαμαι ποιοι ηταν στα παλιά Soul Calibur).
Απ τον ενθουσιασμο μου δεν προλαβα καν να δω το βιντεο που ποσταρες, βιαστηκα να απαντησω. Παω λοιπον να το απολαυσω !!!!
Eλπίζω να χει την Hitomi, ειναι η αγαπημένη μου!
Κ γενικώς, να τους εχει ολους των προηγουμενων, ή εστω πολλους. Μιας κ το μονο dead or alive που χω παιξει, ειναι το μονο που εχω, το 2, για το ps2 (Αφου ως γνωστον, ολα τα αλλα δεν βγηκαν ποτέ για ps2 κ ps3... Ετσι δεν ξερω τιποτα απ τα υπολοιπα παιχνιδια. Μονο απο video στο youtube κ πληροφοριες στη wikipedia. Κ απ τα videakia μου αρεσε η Hitomi πιο πολύ, απ τα οσα τουλαχιστον προλαβα να δω, ουτε καν εχω δει ολους τους παικτες ).
Eλπιζω λοιπον να τους εχει ολους τους χαρακτηρες, οπως πολλα τελευταια fighting, π.χ. Τεκκεν 6, Μορταλ Κομπατ, Soul Calibour 4 (οχι ολους, αλλά αρκετους νομιζω, ετσι κ αλλιως δεν θυμαμαι ποιοι ηταν στα παλιά Soul Calibur).
Απ τον ενθουσιασμο μου δεν προλαβα καν να δω το βιντεο που ποσταρες, βιαστηκα να απαντησω. Παω λοιπον να το απολαυσω !!!!
Απ: Dead Or Alive 5
Παρ Σεπ 16, 2011 11:02 pm
Hitomi,Ayane,Ruy Hayabusa και Ein / Hayate,Lei Fang,Jan Lee,Elena,Christie και Kokoro θα είναι σίγουρα μέσα μιας και είναι πρωταγωνιστές της σειράς.
Απ: Dead Or Alive 5
Παρ Σεπ 16, 2011 11:27 pm
Πάντως όλα τα fighting θα έπρεπε να έχουν πάντα create a fighter mode πλέον. Μεγάλο συν στην διάρκεια του παιχνιδιού
- SkyrangerSuper Ranger
- Αριθμός μηνυμάτων : 610
Ημερομηνία εγγραφής : 13/02/2011
Ηλικία : 38
Τόπος : Θεσσαλονίκη
Απ: Dead Or Alive 5
Σαβ Σεπ 17, 2011 1:17 am
Green Ranger έγραψε:Πάντως όλα τα fighting θα έπρεπε να έχουν πάντα create a fighter mode πλέον. Μεγάλο συν στην διάρκεια του παιχνιδιού
Nαι. Και ειναι κ το πιο ενδιαφερον χαρακτηριστικο.
Πο πο, μολις ειδα το video, που εχει το DOA5 κ τον Ryu Hayabusa, τρελάθηκα !!!
Απ: Dead Or Alive 5
Σαβ Σεπ 17, 2011 9:33 am
Και τα παλιά τον είχαν,από το 2 και μετά νομίζω.
Τέλος πάντων,παρ’ότι το create a character στα παιχνίδια ξύλου είναι μια καλή ιδέα για να επεκταθεί η διάρκεια του παιχνιδιού,στην τελική δουλεύει μόνο σε παιχνίδια του στυλ Soul Calibur 3 με τεράστιο στόρυ και έξτρα επιλογές για τον δημιουργημένο χαρακτήρα.Γενικώς στα ‘κύρια‘ παιχνίδια ξύλου είναι μια ελεϊνή προσθήκη που δεν αξίζει μαις και ο χαρακτήρας συνήθως είναι τρελά ανισόρροπος και υποβιβάζει την ποιότητα του παιχνίδιου.Αφήστε που είναι σπάνιο σε τέτοια παιχνίδια να θέλουν οι φαν να έχουν κάτι τέτοιο.80% των ομιλιών είναι για ισορρόπηση χαρακτήρων κλπ.
Τώρα για παιχνίδια με θέμα κάποιο άνιμε,εκεί αυτό το πράγμα θεωρείτε θεόσταλτο και θα συμφωνήσω οτι εκεί πρέπει να υπάρχει.Ειλικρινά,ποιός δεν θέλει να φτιάξει κάποιον δικό του παίχτη από το αγαπημένο του άνιμε;
Τέλος πάντων,παρ’ότι το create a character στα παιχνίδια ξύλου είναι μια καλή ιδέα για να επεκταθεί η διάρκεια του παιχνιδιού,στην τελική δουλεύει μόνο σε παιχνίδια του στυλ Soul Calibur 3 με τεράστιο στόρυ και έξτρα επιλογές για τον δημιουργημένο χαρακτήρα.Γενικώς στα ‘κύρια‘ παιχνίδια ξύλου είναι μια ελεϊνή προσθήκη που δεν αξίζει μαις και ο χαρακτήρας συνήθως είναι τρελά ανισόρροπος και υποβιβάζει την ποιότητα του παιχνίδιου.Αφήστε που είναι σπάνιο σε τέτοια παιχνίδια να θέλουν οι φαν να έχουν κάτι τέτοιο.80% των ομιλιών είναι για ισορρόπηση χαρακτήρων κλπ.
Τώρα για παιχνίδια με θέμα κάποιο άνιμε,εκεί αυτό το πράγμα θεωρείτε θεόσταλτο και θα συμφωνήσω οτι εκεί πρέπει να υπάρχει.Ειλικρινά,ποιός δεν θέλει να φτιάξει κάποιον δικό του παίχτη από το αγαπημένο του άνιμε;
Απ: Dead Or Alive 5
Παρ Οκτ 07, 2011 3:04 pm
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Καινούργιο μακρύτερο τρέιλερ που δείχνει τις πιο καινούργιες προσθήκες...πολλύ σινεματικό αλλά φαντάζομαι οτι οι κινήσεις χρειάζονται πάτημα κουμπιών σαν combo όπως το NGΣ2,σε αντίθεση με τα QTE.
Καινούργιο μακρύτερο τρέιλερ που δείχνει τις πιο καινούργιες προσθήκες...πολλύ σινεματικό αλλά φαντάζομαι οτι οι κινήσεις χρειάζονται πάτημα κουμπιών σαν combo όπως το NGΣ2,σε αντίθεση με τα QTE.
Απ: Dead Or Alive 5
Δευ Οκτ 10, 2011 2:22 am
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Φαίνεται οτι άλλαξαν το πυρήνα του παιχνιδιού κάπως.Από το twitter της Team Ninja :
Cliffhanger... .Ευφυέστατο!Και ενδιαφέρον.Τώρα δηλαδή μπορούμε να έχουμε περισσότερη επαφή με τον περιβάλλοντα χώρο,κάτι που ως τώρα ήταν αποκλειστικό σε ελάχιστα 3D ξύλου...τώρα η Team Ninja μας το βάζει και σε 2.5D ξύλου;Τέλειο! ΕΠιτέλους,καιρός ήταν να έχουν οι χαρακτήρες κάτι σαν τελική.
Φαίνεται οτι άλλαξαν το πυρήνα του παιχνιδιού κάπως.Από το twitter της Team Ninja :
“Here’s a little more explanation about what’s going on in the pre-alpha gameplay. Keep in mind that the game is still in development, so things could change between now and the final version.
“The part where time slows down and Hayate hits Hayabusa back into the steel beams–that’s a Power Blow. The fighter doing a Power Blow has a little time to change the direction. So you could choose what Danger Zone to send an opponent into.
“When Hayabusa is dangling from the edge of the platform–that’s a new kind of Danger Zone we’re calling a Cliffhanger. Hayabusa could have turned things around on Hayate. BTW, you can tell if a strike hits high, mid or low by the direction of the hit effect.
“Some of you have questions about the core systems and moves you see in the pre-alpha gameplay. In the footage, they haven’t changed very much from the past. Just keep in mind that we’re still pre-alpha. We do have a new concept for the core fighting as well, though. And we’ll definitely talk to you more about it when there’s something solid to show.”
Cliffhanger... .Ευφυέστατο!Και ενδιαφέρον.Τώρα δηλαδή μπορούμε να έχουμε περισσότερη επαφή με τον περιβάλλοντα χώρο,κάτι που ως τώρα ήταν αποκλειστικό σε ελάχιστα 3D ξύλου...τώρα η Team Ninja μας το βάζει και σε 2.5D ξύλου;Τέλειο! ΕΠιτέλους,καιρός ήταν να έχουν οι χαρακτήρες κάτι σαν τελική.
- just reaperΣυντονιστής
Αριθμός μηνυμάτων : 641
Ημερομηνία εγγραφής : 23/05/2010
Απ: Dead Or Alive 5
Σαβ Οκτ 22, 2011 5:03 pm
To περιμένω με αγωνία. ελπίζω μόνο ο τελικός αρχηγός να μην είναι σπαστικός όπως του προηγούμενου. πραγμτικά το θεωρώ μεγάλο μείον του παιχνιδιού
Απ: Dead Or Alive 5
Σαβ Οκτ 22, 2011 6:02 pm
Νομίζω στο Dimensions έκαναν επιτέλους fine-tuning στα AI των Genra και Kasumi Clone[Alpha κάτι...πως λεγόταν στο 4;] οπότε δεν πιστεύω να ξαναβρούν προβλημα μιας και βρήκαν μια καλή συνταγή για ΑΙ αρχηγών.
- just reaperΣυντονιστής
Αριθμός μηνυμάτων : 641
Ημερομηνία εγγραφής : 23/05/2010
Απ: Dead Or Alive 5
Δευ Οκτ 24, 2011 8:39 pm
Στο 4 πάντως ο τελικός αρχηγός παραείχε super κινήσεις. Δλδ νίκαγε επειδή είχε τις κινήσεις, όχι επειδή έπαιζε καλα
Απ: Dead Or Alive 5
Δευ Δεκ 12, 2011 1:19 am
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Η Αγιάνε και η Χιτόμι γυρνάνε για το παιχνίδι και έχουμε και μια ενδιαφέρουσα προοπτική για το παιχνίδι,για τις παγίδες του σταδίου και της πιο καινούργιας κίνησης των παιχτών που μπορεί να γίνει οποιαδήποτε στιγμή,σαν τις κλασσικές σούπερ τεχνικές κλασσικών παιχνιδιών ξύλου[πχ. Super Hadouken,Shinku Shoryuken,Tyrrant Rave,Ride the Lightning κλπ] και να μπορούν οι χαρακτήρες να πιάσουν τον αντίπαλο σε κόμπο μετά από αυτήν ή ακόμα καλύτερα,με αρκετά ΄καλό timing να πιάσουν τον αντίπαλο από την μέση του κόμπο να τον χτυπήσουν με την σούπερ τεχνική και να τον πετάξουν σε μια παγίδα του σταδίου.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Η Αγιάνε και η Χιτόμι γυρνάνε για το παιχνίδι και έχουμε και μια ενδιαφέρουσα προοπτική για το παιχνίδι,για τις παγίδες του σταδίου και της πιο καινούργιας κίνησης των παιχτών που μπορεί να γίνει οποιαδήποτε στιγμή,σαν τις κλασσικές σούπερ τεχνικές κλασσικών παιχνιδιών ξύλου[πχ. Super Hadouken,Shinku Shoryuken,Tyrrant Rave,Ride the Lightning κλπ] και να μπορούν οι χαρακτήρες να πιάσουν τον αντίπαλο σε κόμπο μετά από αυτήν ή ακόμα καλύτερα,με αρκετά ΄καλό timing να πιάσουν τον αντίπαλο από την μέση του κόμπο να τον χτυπήσουν με την σούπερ τεχνική και να τον πετάξουν σε μια παγίδα του σταδίου.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
- just reaperΣυντονιστής
Αριθμός μηνυμάτων : 641
Ημερομηνία εγγραφής : 23/05/2010
Απ: Dead Or Alive 5
Δευ Δεκ 12, 2011 2:19 pm
Καλό φαίνεται μέχρις στιγμης μπορώ να πω!!!
Απ: Dead Or Alive 5
Τετ Φεβ 15, 2012 3:21 pm
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Λοιπόν,τώρα εξηγούνται πολλά πράγματα...γιατί γενικότερα έχει πέσει οπτικά το στήθος των γυναικών,γιατί άντρες και γυναίκες δεν ντύνονται σαν μοντέλα Ambercrom και γιατί ακόμα και οι άντρες δεν είναι τόσο φουσκωτοί στα καινούργια παιχνίδια[το Dimensions δεν μετράει].Καλό...ώστε αυτό που θέλει ο αγαπητός κύριος Χαγιάσι είναι να πρακτικά να συναγωνιστεί το ασυναγώνιστο Virtua Fighter της SEGA!Ωραίος! Βέβαια σε κανένα από τα δύο άρθρα δεν τον βλέπω να λέει ότι δεν θα ξαναδούμε κανένα spin-off με μαγιώ και μπικίνι.
Αυτό που θέλω πάντως είναι να κάνει το gameplay ακόμα καλύτερο.Αν το Metroid Other M και το Ninja Gaiden 3[το demo του] δείξαν κάτι είναι ότι η νέα Team Ninja το έχει και έχει και μια καθαρή κατεύθυνση που θέλουν να ακολουθήσουν.Και το Dimensions έδειξε οτι μπορούν να κάνουν Fine Tuning.
Επίσης τώρα κατάλαβα γιατί το DOA είχε τόση πέραση στην αμερική...βυζιά με υπερβολικό κούνημα και βία...δεν απόρω αν λάβουμε υπ’όψην μας ότι κάθε μέρα ο μέσος αμερικάνος ‘τρέφεται‘ καθημερινά με προνογαρφία και μέγιστη πολεμική βία από τα ‘καμάρια της αμερικής‘ σε κάθε βήμα ακόμα και στα βιντεοπαιχνίδια τους[εσάς κοιτάω Call of Duty και τις άθλιες διαφημίσεις σας στο youtube]...μην και πίασουν κανά βιβλίο να ανοίξει ο εγκεφαλός τους και καταλάβουν τι λέει ο Χαγιάσι...όχι,επειδή ο κύριος δεν προσφέρει γυμνό,είναι καθαρά σεξιστής.
Λοιπόν,τώρα εξηγούνται πολλά πράγματα...γιατί γενικότερα έχει πέσει οπτικά το στήθος των γυναικών,γιατί άντρες και γυναίκες δεν ντύνονται σαν μοντέλα Ambercrom και γιατί ακόμα και οι άντρες δεν είναι τόσο φουσκωτοί στα καινούργια παιχνίδια[το Dimensions δεν μετράει].Καλό...ώστε αυτό που θέλει ο αγαπητός κύριος Χαγιάσι είναι να πρακτικά να συναγωνιστεί το ασυναγώνιστο Virtua Fighter της SEGA!Ωραίος! Βέβαια σε κανένα από τα δύο άρθρα δεν τον βλέπω να λέει ότι δεν θα ξαναδούμε κανένα spin-off με μαγιώ και μπικίνι.
Αυτό που θέλω πάντως είναι να κάνει το gameplay ακόμα καλύτερο.Αν το Metroid Other M και το Ninja Gaiden 3[το demo του] δείξαν κάτι είναι ότι η νέα Team Ninja το έχει και έχει και μια καθαρή κατεύθυνση που θέλουν να ακολουθήσουν.Και το Dimensions έδειξε οτι μπορούν να κάνουν Fine Tuning.
Επίσης τώρα κατάλαβα γιατί το DOA είχε τόση πέραση στην αμερική...βυζιά με υπερβολικό κούνημα και βία...δεν απόρω αν λάβουμε υπ’όψην μας ότι κάθε μέρα ο μέσος αμερικάνος ‘τρέφεται‘ καθημερινά με προνογαρφία και μέγιστη πολεμική βία από τα ‘καμάρια της αμερικής‘ σε κάθε βήμα ακόμα και στα βιντεοπαιχνίδια τους[εσάς κοιτάω Call of Duty και τις άθλιες διαφημίσεις σας στο youtube]...μην και πίασουν κανά βιβλίο να ανοίξει ο εγκεφαλός τους και καταλάβουν τι λέει ο Χαγιάσι...όχι,επειδή ο κύριος δεν προσφέρει γυμνό,είναι καθαρά σεξιστής.
Απ: Dead Or Alive 5
Τετ Φεβ 15, 2012 3:58 pm
Δεν εχω παιξει ποτε τιτλο της σειρας αλλα εχω ακουσει οτι ειναι ισως το πιο βαθυ 3d fighting game.
Σελίδα 1 από 4 • 1, 2, 3, 4
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης