The PowerSuit
Πεμ Μαρ 24, 2011 3:52 am
Τον τελευταίο καιρό είδα πολλά powersuits από την δύση και την ανατολή,σε βιντεοπαιχνίδια και άνιμε.Για πολλύ καιρό σκεφτόμουν να κάνω ένα παιχνίδι με βάση τον Guyver και την στολή του...αλλά είχα πρόβλημα γιατί μου έλειπε η έμπνευση και η δημιουργηκότητα και κυρίως...οι ιδέες.
Έτυχε αυτές τις μέρες να διαβάσω ένα αριστουργηματικό μάνγκα ονόματι JUNK : Record of the Last Hero...και από μια μικρή λεπτομέρια που δεν αναφέρθηκε ποτέ ξανά στο μάνγκα μου ήρθε αμέσως η έμπνευση και ξεμπλόκαρα :
Απ’ότι φαίνεται οι στολές έκαναν αναβαθμίσεις σε στυλ υπολογιστή...μάλλον είχαν την δυνατότητα αλλά δεν χρησιμοποιήθηκε πάνω από μια φορά αυτό το στοιχείο.
Ιδού λοιπόν ένα πολύ πρόχειρο σχεδιάγραμμα για το βιντεοπαιχνίδι[θα βάλω χειρισμούς και τα υπόλοιπα σιγά σιγά] :
Ο παίχτης αρχικά λαμβάνει ένα δέμα που περιέχει εργαλεία και βασικές οδηγείες χρήσεως για να φτίαξει την δικία του στολή και μορφοποιητές.Με λίγη δημιουργηκότητα και εφυία,ο παίχτης δημιουργεί την στολή που του στάλθηκε,όχι όμως χωρίς τις απαραίτητες τροποποιήσεις :
Η στολή είναι σαν αυτή των Sentai αρχικά,πολύ βασική και χωρίς πανοπλοία,αλλά δίνει υπερδύναμη και τα σχετικά.Η στολή έχει τις εξής δυνατότητες : μπορεί να αναγνωρίζει την σύσταση και την μορφή ενός όπλου και να τα αποθηκεύει για αυτοσχέδια χρήση,να χρησιμοποιεί τεχνολογία καμουφλάζ και να μπορεί να αναβαθμίζετε.
Update #2 :
Ένα ακόμα μικρό update... :
Βασική ιδέα του παιχνιδιού είναι η αίσθηση της επιλογής όχι μόνο όπλων αλλά και η επιλογή της εξέλιξης που θα ακολουθηθεί.Θυμίζει λίγο τα ‘δέντρα‘ στα RPG's αλλά θα είναι κάπως διαφορετικό.
Το βασικό σύστημα μάχης αποτελείτε από δύο πλήκτρα δράσης[επιθέσεις σώμα με σώμα / επιθέσεις με πρωτεύον όπλο και επιθέσεις σώμα με σώμα[βαρίες] / επιθέσεις με δευτερεύον όπλο] που μπορούν να συνδυαστούν σε απίθανες τεχνικές combo,ένα πλήκτρο κινητήριας πράξης[άλμα,αποφυγή κλπ],ένα πλήκτρο για γενική δράση[ομιλία,άνοιγμα θυρών,επιθεώρηση κλπ.],το πλήκτρο αλλάγής σετ όπλων και τα πλήκτρα κίνησης του παίχτη.
Αυτό είναι πολύ γενικά το σύστημα.Σε αναπαράσταση με πλήκτρα του PSP,NGP[PSP2] και του PS3 θα ήταν κάπως έτσι :
D-Pad / Analog Nub : πλήκτρα κίνησης του παίχτη
X button : πλήκτρο κινητήριας πράξης[άλμα,αποφυγή κλπ]
Circle button : πλήκτρο γενικής δράσης[ομιλία,άνοιγμα θυρών,επιθεώρηση κλπ.],
Square button : πλήκτρο δράσης[επιθέσεις σώμα με σώμα / επιθέσεις με πρωτεύον όπλο]
Triangle button : πλήκτρο δράσης[επιθέσεις σώμα με σώμα[βαρίες] / επιθέσεις με δευτερεύον όπλο]
R button : Άμυνα[εν κινήση γίνεται κολοτούμπα,ρόδα και άλλα ακροβατικά]
L button : Επιλογή στόχου
Start : Παγώνει το παιχνίδι και εμφανίζει τα μενού.
Select : πλήκτρο αλλάγής σετ όπλων
2nd Analog Nub : Κίνηση κάμερας ;
L2 : ;
R2 : ;
Το στύλ του παιχνιδιού θα μοιάζει πολλύ με το Devil May Cry μιας και είναι πολλύ ιδιαίτερο και γρήγορο gameplay.Τουλάχιστον όσο αφορά τον τρόπο επίθεσης.Κάθε όπλο έχει τα δικά του combo.Επειδή όμως μερικά όπλα μοιάζουν μεταξύ τους[ακόμα και στον δικό μας κόσμο] και τα combo θα είναι ίδια μεταξύ τους,πχ ένα εξάσφαιρο,ένα deringer και ένα επτάσφαιρο θα έχουν ακριβώς τα ίδια combo.Θα εμπλουτίζω αυτόν τον τομέα με combo σιγά σιγά.Τα όπλα στο παιχνίδι είναι όλα αληθινά όπλα,αλλά ο παίχτης μπορεί να δημιουργήσει καινούργια από την στολή του όση προχωρά στο παιχνίδι και αυξάνει τις δυνατότητες της στολής.
Tεχνικοί Όροι[ισχύουν για όλα τα combo] :
[] = Square Button
^ = Triangle Button
, = σημαίνει οτι το επόμενο πλήκτο πρέπει να πατηθεί γρήγορα
_ = σημαίνει οτι πρέπει να υπάρξει μια μικρή παύση πριν πατηθεί το επόμενο πλήκτρο
Ver1 = Τα combo που είναι αρχικά ξεκλειδωμένα
Ver2 = Τα combo αυτά ξεκλειδώνονται στην πρώτη αναβάθμιση[εξού και το Ver2]
’Αοπλος :
1)[],[]
Δυο γρήγορες μπουνιές.
2)^,^
Δύο γρήγορες κλωτσίες.
3)^,[]
Μια κλωτσία που ακολουθείτε από ένα uppercut.
4)[],^
Μια μπουνία που ακολουθείτε από μια drop kick.
Οι στολές από ένα σημείο και μετά εξελίσονται ανάλογα με το στατιστικά του παίχτη,πχ αν ο παίχτης σπαταλάει πολλούς πόντους στην επίθεση οι στολή θα πάρει την μορφή Ver4Me.
Τα στατιστικά του παίχτη έχουν ως εξής :
Strenght : Επηρεάζει την δύναμη του παίχτη επιτρεποντάς του να κουβαλά περισσότερα και πιο δυνατά όπλα και την ζημία που προκαλεί.
Defence : Επηρεάζει την άμυνα του παίχτη και την ανθεκτικότητά του.
Speed : Επηρεάζει την ταχύτητα του παίχτη,την ταχύτητα επίθεσης,αποφυγής και είναι άμεσα συνδεδεμένο με την Strenght.
Armour : Επηρεάζει τους πόντους ζωής του παίχτη και την ανθεκτικότητα της στολής και είναι άμεα συνδεδεμένο με την Defence.
Κάθε φορά που γίνεται αναβάθμιση,ο παίχτης κερδίζει 4 πόντους που μπορεί να ξοδέψει στα διάφορα στατιτιστικά,καινούργιες επιθέσεις,περισσότερη μνήμη για όπλα,καλύτερο interface,αλλαγμένη πανοπλοία,περισσότερους πόντους ζωής και μπόνους σε όπλα.
Επίσης ο παίχτης έχει συνολικά 16 στολές.
Οι στολές πάνε κάπως έτσι :
-> Ver8SrMe
/
-> Ver4Sr -> Ver5Sr -> Ver6Sr -> Ver7Sr - -> Ver8Sr
/ \
Ver1 -> Ver2 -> Ver3 - -> Ver8 Ultimate
\ /
-> Ver4Me -> Ver5Me -> Ver6Me -> Ver7Me - -> Ver8Me
\
-> Ver8MeSr
Περισσότερα σε λίγο.
Έτυχε αυτές τις μέρες να διαβάσω ένα αριστουργηματικό μάνγκα ονόματι JUNK : Record of the Last Hero...και από μια μικρή λεπτομέρια που δεν αναφέρθηκε ποτέ ξανά στο μάνγκα μου ήρθε αμέσως η έμπνευση και ξεμπλόκαρα :
Απ’ότι φαίνεται οι στολές έκαναν αναβαθμίσεις σε στυλ υπολογιστή...μάλλον είχαν την δυνατότητα αλλά δεν χρησιμοποιήθηκε πάνω από μια φορά αυτό το στοιχείο.
Ιδού λοιπόν ένα πολύ πρόχειρο σχεδιάγραμμα για το βιντεοπαιχνίδι[θα βάλω χειρισμούς και τα υπόλοιπα σιγά σιγά] :
Ο παίχτης αρχικά λαμβάνει ένα δέμα που περιέχει εργαλεία και βασικές οδηγείες χρήσεως για να φτίαξει την δικία του στολή και μορφοποιητές.Με λίγη δημιουργηκότητα και εφυία,ο παίχτης δημιουργεί την στολή που του στάλθηκε,όχι όμως χωρίς τις απαραίτητες τροποποιήσεις :
Η στολή είναι σαν αυτή των Sentai αρχικά,πολύ βασική και χωρίς πανοπλοία,αλλά δίνει υπερδύναμη και τα σχετικά.Η στολή έχει τις εξής δυνατότητες : μπορεί να αναγνωρίζει την σύσταση και την μορφή ενός όπλου και να τα αποθηκεύει για αυτοσχέδια χρήση,να χρησιμοποιεί τεχνολογία καμουφλάζ και να μπορεί να αναβαθμίζετε.
Update #2 :
Ένα ακόμα μικρό update... :
Βασική ιδέα του παιχνιδιού είναι η αίσθηση της επιλογής όχι μόνο όπλων αλλά και η επιλογή της εξέλιξης που θα ακολουθηθεί.Θυμίζει λίγο τα ‘δέντρα‘ στα RPG's αλλά θα είναι κάπως διαφορετικό.
Το βασικό σύστημα μάχης αποτελείτε από δύο πλήκτρα δράσης[επιθέσεις σώμα με σώμα / επιθέσεις με πρωτεύον όπλο και επιθέσεις σώμα με σώμα[βαρίες] / επιθέσεις με δευτερεύον όπλο] που μπορούν να συνδυαστούν σε απίθανες τεχνικές combo,ένα πλήκτρο κινητήριας πράξης[άλμα,αποφυγή κλπ],ένα πλήκτρο για γενική δράση[ομιλία,άνοιγμα θυρών,επιθεώρηση κλπ.],το πλήκτρο αλλάγής σετ όπλων και τα πλήκτρα κίνησης του παίχτη.
Αυτό είναι πολύ γενικά το σύστημα.Σε αναπαράσταση με πλήκτρα του PSP,NGP[PSP2] και του PS3 θα ήταν κάπως έτσι :
D-Pad / Analog Nub : πλήκτρα κίνησης του παίχτη
X button : πλήκτρο κινητήριας πράξης[άλμα,αποφυγή κλπ]
Circle button : πλήκτρο γενικής δράσης[ομιλία,άνοιγμα θυρών,επιθεώρηση κλπ.],
Square button : πλήκτρο δράσης[επιθέσεις σώμα με σώμα / επιθέσεις με πρωτεύον όπλο]
Triangle button : πλήκτρο δράσης[επιθέσεις σώμα με σώμα[βαρίες] / επιθέσεις με δευτερεύον όπλο]
R button : Άμυνα[εν κινήση γίνεται κολοτούμπα,ρόδα και άλλα ακροβατικά]
L button : Επιλογή στόχου
Start : Παγώνει το παιχνίδι και εμφανίζει τα μενού.
Select : πλήκτρο αλλάγής σετ όπλων
2nd Analog Nub : Κίνηση κάμερας ;
L2 : ;
R2 : ;
Το στύλ του παιχνιδιού θα μοιάζει πολλύ με το Devil May Cry μιας και είναι πολλύ ιδιαίτερο και γρήγορο gameplay.Τουλάχιστον όσο αφορά τον τρόπο επίθεσης.Κάθε όπλο έχει τα δικά του combo.Επειδή όμως μερικά όπλα μοιάζουν μεταξύ τους[ακόμα και στον δικό μας κόσμο] και τα combo θα είναι ίδια μεταξύ τους,πχ ένα εξάσφαιρο,ένα deringer και ένα επτάσφαιρο θα έχουν ακριβώς τα ίδια combo.Θα εμπλουτίζω αυτόν τον τομέα με combo σιγά σιγά.Τα όπλα στο παιχνίδι είναι όλα αληθινά όπλα,αλλά ο παίχτης μπορεί να δημιουργήσει καινούργια από την στολή του όση προχωρά στο παιχνίδι και αυξάνει τις δυνατότητες της στολής.
Tεχνικοί Όροι[ισχύουν για όλα τα combo] :
[] = Square Button
^ = Triangle Button
, = σημαίνει οτι το επόμενο πλήκτο πρέπει να πατηθεί γρήγορα
_ = σημαίνει οτι πρέπει να υπάρξει μια μικρή παύση πριν πατηθεί το επόμενο πλήκτρο
Ver1 = Τα combo που είναι αρχικά ξεκλειδωμένα
Ver2 = Τα combo αυτά ξεκλειδώνονται στην πρώτη αναβάθμιση[εξού και το Ver2]
’Αοπλος :
1)[],[]
Δυο γρήγορες μπουνιές.
2)^,^
Δύο γρήγορες κλωτσίες.
3)^,[]
Μια κλωτσία που ακολουθείτε από ένα uppercut.
4)[],^
Μια μπουνία που ακολουθείτε από μια drop kick.
Οι στολές από ένα σημείο και μετά εξελίσονται ανάλογα με το στατιστικά του παίχτη,πχ αν ο παίχτης σπαταλάει πολλούς πόντους στην επίθεση οι στολή θα πάρει την μορφή Ver4Me.
Τα στατιστικά του παίχτη έχουν ως εξής :
Strenght : Επηρεάζει την δύναμη του παίχτη επιτρεποντάς του να κουβαλά περισσότερα και πιο δυνατά όπλα και την ζημία που προκαλεί.
Defence : Επηρεάζει την άμυνα του παίχτη και την ανθεκτικότητά του.
Speed : Επηρεάζει την ταχύτητα του παίχτη,την ταχύτητα επίθεσης,αποφυγής και είναι άμεσα συνδεδεμένο με την Strenght.
Armour : Επηρεάζει τους πόντους ζωής του παίχτη και την ανθεκτικότητα της στολής και είναι άμεα συνδεδεμένο με την Defence.
Κάθε φορά που γίνεται αναβάθμιση,ο παίχτης κερδίζει 4 πόντους που μπορεί να ξοδέψει στα διάφορα στατιτιστικά,καινούργιες επιθέσεις,περισσότερη μνήμη για όπλα,καλύτερο interface,αλλαγμένη πανοπλοία,περισσότερους πόντους ζωής και μπόνους σε όπλα.
Επίσης ο παίχτης έχει συνολικά 16 στολές.
Οι στολές πάνε κάπως έτσι :
-> Ver8SrMe
/
-> Ver4Sr -> Ver5Sr -> Ver6Sr -> Ver7Sr - -> Ver8Sr
/ \
Ver1 -> Ver2 -> Ver3 - -> Ver8 Ultimate
\ /
-> Ver4Me -> Ver5Me -> Ver6Me -> Ver7Me - -> Ver8Me
\
-> Ver8MeSr
Περισσότερα σε λίγο.
- gantonisLegendary Ranger
- Αριθμός μηνυμάτων : 4861
Ημερομηνία εγγραφής : 22/02/2010
Απ: The PowerSuit
Πεμ Μαρ 24, 2011 4:02 pm
Σκέφτηκες να το προτείνεις σε κανέναν «μεγάλο» του εξωτερικού; Θα γινόταν άνετα και ταινία κάτι τέτοιο...
Απ: The PowerSuit
Πεμ Μαρ 24, 2011 4:19 pm
Θα το κάνω κάπως πιο..."profesional" και μετά θα το σκεφτώ.Αν και για την ώρα θέλω να το κρατήσω λίγο για μένα...και με αυτό εννοώ αν με το καλό προσληφθώ μες’την βιομηχανία να το προτείνω.
- gantonisLegendary Ranger
- Αριθμός μηνυμάτων : 4861
Ημερομηνία εγγραφής : 22/02/2010
Απ: The PowerSuit
Πεμ Μαρ 24, 2011 6:16 pm
ok
Απ: The PowerSuit
Τετ Απρ 13, 2011 7:18 pm
Ευχαριστώ τους πάντες για τα καλά σας λόγια!
Ένα μικρό update... :
Βασική ιδέα του παιχνιδιού είναι η αίσθηση της επιλογής όχι μόνο όπλων αλλά και η επιλογή της εξέλιξης που θα ακολουθηθεί.Θυμίζει λίγο τα ‘δέντρα‘ στα RPG's αλλά θα είναι κάπως διαφορετικό.
Το βασικό σύστημα μάχης αποτελείτε από δύο πλήκτρα δράσης[επιθέσεις σώμα με σώμα / επιθέσεις με πρωτεύον όπλο και επιθέσεις σώμα με σώμα[βαρίες] / επιθέσεις με δευτερεύον όπλο] που μπορούν να συνδυαστούν σε απίθανες τεχνικές combo,ένα πλήκτρο κινητήριας πράξης[άλμα,αποφυγή κλπ],ένα πλήκτρο για γενική δράση[ομιλία,άνοιγμα θυρών,επιθεώρηση κλπ.],το πλήκτρο αλλάγής σετ όπλων και τα πλήκτρα κίνησης του παίχτη.
Αυτό είναι πολύ γενικά το σύστημα.Σε αναπαράσταση με πλήκτρα του PSP,NGP[PSP2] και του PS3 θα ήταν κάπως έτσι :
D-Pad / Analog Nub : πλήκτρα κίνησης του παίχτη
X button : πλήκτρο κινητήριας πράξης[άλμα,αποφυγή κλπ]
Circle button : πλήκτρο γενικής δράσης[ομιλία,άνοιγμα θυρών,επιθεώρηση κλπ.],
Square button : πλήκτρο δράσης[επιθέσεις σώμα με σώμα / επιθέσεις με πρωτεύον όπλο]
Triangle button : πλήκτρο δράσης[επιθέσεις σώμα με σώμα[βαρίες] / επιθέσεις με δευτερεύον όπλο]
R button :
L button :
Start : Παγώνει το παιχνίδι και εμφανίζει τα μενού.
Select : πλήκτρο αλλάγής σετ όπλων
2nd Analog Nub : Κίνηση κάμερας ;
L2 : ;
R2 : ;
Επίσης ο παίχτης έχει συνολικά 16 στολές και τρια παρακλάδια στολής.
Περισσότερα σε λίγο.
Ένα μικρό update... :
Βασική ιδέα του παιχνιδιού είναι η αίσθηση της επιλογής όχι μόνο όπλων αλλά και η επιλογή της εξέλιξης που θα ακολουθηθεί.Θυμίζει λίγο τα ‘δέντρα‘ στα RPG's αλλά θα είναι κάπως διαφορετικό.
Το βασικό σύστημα μάχης αποτελείτε από δύο πλήκτρα δράσης[επιθέσεις σώμα με σώμα / επιθέσεις με πρωτεύον όπλο και επιθέσεις σώμα με σώμα[βαρίες] / επιθέσεις με δευτερεύον όπλο] που μπορούν να συνδυαστούν σε απίθανες τεχνικές combo,ένα πλήκτρο κινητήριας πράξης[άλμα,αποφυγή κλπ],ένα πλήκτρο για γενική δράση[ομιλία,άνοιγμα θυρών,επιθεώρηση κλπ.],το πλήκτρο αλλάγής σετ όπλων και τα πλήκτρα κίνησης του παίχτη.
Αυτό είναι πολύ γενικά το σύστημα.Σε αναπαράσταση με πλήκτρα του PSP,NGP[PSP2] και του PS3 θα ήταν κάπως έτσι :
D-Pad / Analog Nub : πλήκτρα κίνησης του παίχτη
X button : πλήκτρο κινητήριας πράξης[άλμα,αποφυγή κλπ]
Circle button : πλήκτρο γενικής δράσης[ομιλία,άνοιγμα θυρών,επιθεώρηση κλπ.],
Square button : πλήκτρο δράσης[επιθέσεις σώμα με σώμα / επιθέσεις με πρωτεύον όπλο]
Triangle button : πλήκτρο δράσης[επιθέσεις σώμα με σώμα[βαρίες] / επιθέσεις με δευτερεύον όπλο]
R button :
L button :
Start : Παγώνει το παιχνίδι και εμφανίζει τα μενού.
Select : πλήκτρο αλλάγής σετ όπλων
2nd Analog Nub : Κίνηση κάμερας ;
L2 : ;
R2 : ;
Επίσης ο παίχτης έχει συνολικά 16 στολές και τρια παρακλάδια στολής.
Περισσότερα σε λίγο.
- lelouchPower Ranger
- Αριθμός μηνυμάτων : 493
Ημερομηνία εγγραφής : 12/07/2010
Ηλικία : 28
Τόπος : athens
Απ: The PowerSuit
Τετ Απρ 13, 2011 8:05 pm
pote skopeyeis na to ekdoseis 8elo na pekso ena tetio pexnidi
Απ: The PowerSuit
Τετ Απρ 13, 2011 11:58 pm
Εύχομαι σύντομα...θα το κάνω όσο πιο τέλειο γίνεται και μετά από μια παρουσίαση προσεύχομαι να κινήσει το ενδιαφέρον κανενός.Αν και πιστεύω οτι 1,2 developers εδώ στην ευρώπη θα ενδιαφέρονταν.Να είχα και τα φόντα για τα computerικά.Δεν βαρίεσε,έχω τις ιδέες.
- lelouchPower Ranger
- Αριθμός μηνυμάτων : 493
Ημερομηνία εγγραφής : 12/07/2010
Ηλικία : 28
Τόπος : athens
Απ: The PowerSuit
Πεμ Απρ 14, 2011 2:46 pm
sou eyxome na to katafereis.prosto paron gia opion 8elei gia power suit game protino to crysis 2
Απ: The PowerSuit
Τετ Μάης 04, 2011 8:51 pm
Το προτείνω και εγώ,να το σηκώνει ο υπολογιστής βέβαια.
Ένα μικρό update.
Ένα μικρό update.
- Σπόιλερ:
- Βασική ιδέα του παιχνιδιού είναι η αίσθηση της επιλογής όχι μόνο όπλων αλλά και η επιλογή της εξέλιξης που θα ακολουθηθεί.Θυμίζει λίγο τα ‘δέντρα‘ στα RPG's αλλά θα είναι κάπως διαφορετικό.
Το βασικό σύστημα μάχης αποτελείτε από δύο πλήκτρα δράσης[επιθέσεις σώμα με σώμα / επιθέσεις με πρωτεύον όπλο και επιθέσεις σώμα με σώμα[βαρίες] / επιθέσεις με δευτερεύον όπλο] που μπορούν να συνδυαστούν σε απίθανες τεχνικές combo,ένα πλήκτρο κινητήριας πράξης[άλμα,αποφυγή κλπ],ένα πλήκτρο για γενική δράση[ομιλία,άνοιγμα θυρών,επιθεώρηση κλπ.],το πλήκτρο αλλάγής σετ όπλων και τα πλήκτρα κίνησης του παίχτη.
Αυτό είναι πολύ γενικά το σύστημα.Σε αναπαράσταση με πλήκτρα του PSP,NGP[PSP2] και του PS3 θα ήταν κάπως έτσι :
D-Pad / Analog Nub : πλήκτρα κίνησης του παίχτη
X button : πλήκτρο κινητήριας πράξης[άλμα,αποφυγή κλπ]
Circle button : πλήκτρο γενικής δράσης[ομιλία,άνοιγμα θυρών,επιθεώρηση κλπ.],
Square button : πλήκτρο δράσης[επιθέσεις σώμα με σώμα / επιθέσεις με πρωτεύον όπλο]
Triangle button : πλήκτρο δράσης[επιθέσεις σώμα με σώμα[βαρίες] / επιθέσεις με δευτερεύον όπλο]
R button : Άμυνα[εν κινήση γίνεται κολοτούμπα,ρόδα και άλλα ακροβατικά]
L button : Επιλογή στόχου
Start : Παγώνει το παιχνίδι και εμφανίζει τα μενού.
Select : πλήκτρο αλλάγής σετ όπλων
2nd Analog Nub : Κίνηση κάμερας ;
L2 : ;
R2 : ;
Το στύλ του παιχνιδιού θα μοιάζει πολλύ με το Devil May Cry μιας και είναι πολλύ ιδιαίτερο και γρήγορο gameplay.Τουλάχιστον όσο αφορά τον τρόπο επίθεσης.Κάθε όπλο έχει τα δικά του combo.Επειδή όμως μερικά όπλα μοιάζουν μεταξύ τους[ακόμα και στον δικό μας κόσμο] και τα combo θα είναι ίδια μεταξύ τους,πχ ένα εξάσφαιρο,ένα deringer και ένα επτάσφαιρο θα έχουν ακριβώς τα ίδια combo.Θα εμπλουτίζω αυτόν τον τομέα με combo σιγά σιγά.Τα όπλα στο παιχνίδι είναι όλα αληθινά όπλα,αλλά ο παίχτης μπορεί να δημιουργήσει καινούργια από την στολή του όση προχωρά στο παιχνίδι και αυξάνει τις δυνατότητες της στολής.
Tεχνικοί Όροι[ισχύουν για όλα τα combo] :
[] = Square Button
^ = Triangle Button
, = σημαίνει οτι το επόμενο πλήκτο πρέπει να πατηθεί γρήγορα
_ = σημαίνει οτι πρέπει να υπάρξει μια μικρή παύση πριν πατηθεί το επόμενο πλήκτρο
Ver1 = Τα combo που είναι αρχικά ξεκλειδωμένα
Ver2 = Τα combo αυτά ξεκλειδώνονται στην πρώτη αναβάθμιση[εξού και το Ver2]
’Αοπλος :
1)[],[]
Δυο γρήγορες μπουνιές.
2)^,^
Δύο γρήγορες κλωτσίες.
3)^,[]
Μια κλωτσία που ακολουθείτε από ένα uppercut.
4)[],^
Μια μπουνία που ακολουθείτε από μια drop kick.
Οι στολές από ένα σημείο και μετά εξελίσονται ανάλογα με το στατιστικά του παίχτη,πχ αν ο παίχτης σπαταλάει πολλούς πόντους στην επίθεση οι στολή θα πάρει την μορφή Ver4Me.
Τα στατιστικά του παίχτη έχουν ως εξής :
Strenght : Επηρεάζει την δύναμη του παίχτη επιτρεποντάς του να κουβαλά περισσότερα και πιο δυνατά όπλα και την ζημία που προκαλεί.
Defence : Επηρεάζει την άμυνα του παίχτη και την ανθεκτικότητά του.
Speed : Επηρεάζει την ταχύτητα του παίχτη,την ταχύτητα επίθεσης,αποφυγής και είναι άμεσα συνδεδεμένο με την Strenght.
Armour : Επηρεάζει τους πόντους ζωής του παίχτη και την ανθεκτικότητα της στολής και είναι άμεα συνδεδεμένο με την Defence.
Κάθε φορά που γίνεται αναβάθμιση,ο παίχτης κερδίζει 4 πόντους που μπορεί να ξοδέψει στα διάφορα στατιτιστικά,καινούργιες επιθέσεις,περισσότερη μνήμη για όπλα,καλύτερο interface,αλλαγμένη πανοπλοία,περισσότερους πόντους ζωής και μπόνους σε όπλα.
Επίσης ο παίχτης έχει συνολικά 16 στολές.
Οι στολές πάνε κάπως έτσι :
-> Ver8SrMe
/
-> Ver4Sr -> Ver5Sr -> Ver6Sr -> Ver7Sr - -> Ver8Sr
/ \
Ver1 -> Ver2 -> Ver3 - -> Ver8 Ultimate
\ /
-> Ver4Me -> Ver5Me -> Ver6Me -> Ver7Me - -> Ver8Me
\
-> Ver8MeSr
Περισσότερα σε λίγο.
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης