Σελίδα 1 από 2 • 1, 2
Kamen Rider Climax Heroes OOO Review
Τετ Φεβ 16, 2011 4:08 pm
Kamen Rider Climax Heroes OOO
Κονσόλα : Playstation Portable,Nintendo Wii
Εκδότης : Bandai Namco Games
Κατασκευαστής : Eighting
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
Υπόθεση : 4 / 10
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
Ναι...λοιπόν...φαίνεται οτι το να χρησιμοποιηθούν οι δυό πιο καινουργιοι χαρακτήρες της σειράς και να τους δώσουν μια πολύ γενική υπόθεση που θυμίζει Kamen Rider Decade αλλά σε crossover με τον Tron,αλλά χωρίς να βγάζει νόημα,πιθανώς να μην ήταν καλή ιδέα.Και είναι κρίμα γιατί η δύο προηγούμενες εκδόσεις του παιχνιδιού τα πήγαν σχετικά καλά όσον αφορά την υπόθεση.Ιδίως το πρώτο με την υπόθεση του Decade.Τουλαχιστον έχει καλούς τελικούς και αρκετά ενδιαφέρον διαλόγους μεταξύ των χαρακτήρων.
Gameplay : 14 / 20 = 7 / 10
~ Fighting Gameplay : 6 / 10
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
Παρ’ότι έχει βελτιωθεί αρκετά ο τρόπος παιχνίδιου,αρκετά ωστε να γίνει πια παιχνίδι ξύλου μερικά προβλήματα παραμένουν.Το πιο βασικό : το γεγονός οτι η ‘ελαφριά επίθεση‘ κάνει περισσότερη ζημιά στον αντίπαλο αλλά και είναι ένα μεγαλύτερο combo από την ‘βαρία‘ επίθεση.Μπορεί να μην είμαι εξπέρ στα παιχνίδια ξύλου αλλά η ελαφριά επίθεση πρέπει στο μέγιστο της να κάνει τόση ζημιά όση και η βαρία επίθεση όταν έχει τελιώσει το combo και όχι στην χειροτερή της.Επίσης,παιχνίδι ξύλου και ακόμα δεν μπορούν να σκύψουν οι Riders;Τι τρέχει;Θα κατακτηθεί ο κόσμος αν σκύψει ο ΟΟΟ;Θα νικήσουν τα Unknown αν σκύψει ο Agito για να αποφύγει μια επίθεση;Επίσης τα special δεν τιμωρούν τον παίχτη αρκετά για την ζημιά που κάνου στον αντίπαλο.Τέλος όλοι οι χαρακτήρες έχουν πάνω κάτω τα ίδια combo :
Χ x τάδε φορές
[] x τάδε φορές
-> X x τάδε φορές
-> [] x τάδε φορές
Αν λάβουμε υπ’όωιν μας οτι η Eighting έχει δουλέψει και στην σειρά Bleach Heat the Soul,αυτό είναι άθλιο αν όχι τιποτέ άλλο.Ευτύχως οι επιθέσεις διαφέρουν κάπως μεταξύ παιχτών και κάτι γίνεται...εκτός από τους ‘κλώνους‘ που στην πραγματικότητα είναι μισοτελειωμένοι μυστικοί παίχτες...ναι.
Τα καλά νέα είναι οτι τουλάχιστον γίναν κάποιες αλλαγές για να παίζει σαν παιχνίδι ξύλου επιτέλους.Έστω και αν το παιχνίδι έγινε πιο εύκολο,αλλά είναι πιο ανθρώπινο από την προηγούμενη σπαμμαριστική αηδία.
Πρώτα έφτιαξαν το σύστημα με τα χρώματα : οι περισσότεροι Rider μπορούν να διαλέξουν παραπάνω από ένα χρώμα.Τα χρώματα έίναι τα εξής και έχουν αυτές τις ιδιότητες :
Κόκκινο : Αυτό επιτρέπει στον Rider να μεταμορφωθεί στο ανώτατο επίπεδο που έδειξε στην σειρά ή σε ένα επίπεδο πριν την τελευταία μεταμόρφωση,και αυτό πέραν του οτι αλλάζει όλες τις κινήσεις του χαρακτήρα του αυξανει και την επίθεση του.Για να το καταφέρει αυτό,ο Rider πρέπει να έχει μια γεμάτα μπάρα ενέργειας και για να μην είναι αισόρροπο το παιχνίδι,η μπάρα γεμίζει πιο δύσκολα.Οι χαρακτήρες εδώ έχουν την υπέρτατη τεχνική της τελικής τους μορφής που όταν χρησιμοποιηθεί ενώ κάποιος είναι μεταμορφωμένος επιστρέφει πίσω στην αρχική του μορφή.
Πράσινο : Είναι σαν το κόκκινο,αλλά ο χαρακτήρας δεν ξοδεύει ενέργεια για τις μεταμορφώσεις του,δεν έχει διαφορετική υπέρτατη κίνηση για κάθε του μορφή και η επιθεσή του δεν αυξανεται.Απλά αλλάζουν οι τεχνικές του και οι κινήσεις του.Αυτό το έχουν όσοι έχουν πάνω από δύο μορφές στην σειρά όπως ο Kuuga,ο Decade και ο OOO.
Μπλέ : Εδώ απλά ο χαρκτήρας χρησιμοποιεί μια τεχνική αντί να μεταμορφώνεται,που του επιτρέπει να κάνει περισσότερη ζημιά στον αντίπαλο.Παράδειγμα : Clock Up του Kabutο.
Πορτοκαλί : Ο παίχτης μπορεί να καλέσει κάποιον να τον βοηθήσει για ένα μικρό χρονικό διάστημα.
Γκρί : Αυτήν την μπάρα την έχουν οι μισοτελειωμένοι χαρακτήρες.Απλά δεν χρισημεύει σε τίποτα και δείχνει οτι ο χαρακτήρας δεν έχει ουτε καν υπέρτατη κίνηση.
Τώρα πια όταν ένας από τους δύο χαρακτήρες φτάσει πρώτος στην κόκκινη μπάρα ζωής ενεργοποιήτε το Climax Mode που επιτρέπει στον χαρακτήρα που το ενεργοποιήσε[αυτόν που δεν ’εφτασε πρώτος στην κόκκινη μπάρα ζωης] να ενεργοποιήσει το χαρακτηριστικό του τραγούδι να παίζει,γεμίζει την ενέργεια και των δύο χαρακτήρων και επιτρέπει το "Final Reflect Chance" μια τεχνική απόκρουσης υπέρτατης τεχνικής και αντεπίθεσης υπερτατης τεχνικής.
Τέλος ο χαρακτήρας δεν μπορεί να χρησιμοποιήσει το κλασσικό Light Attack->Heavy->Special που έκανε το παιχνίδι τόσο ηλιθιωδώς εύκολο.Τώρα πια για να συνδέσσει διαφορετικά combo και να δημιουργήσει ένα combo,ο χαρακτήρας πρέπει να χρησιμοποιήσει "Rider Cancel",μια τεχνική που του επιτρέπει να ακυρώσει το combo που κάνει και να αρχίσει ένα καινούργιο χρησιμοποιώντας λίγη ενέργεια.
~ 3D Beat'em Up Gameplay : 8 / 10
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
Πάρτε το παραπάνω τρόπο παιχνίδιου,βγάλτε το κλασσικό "grab",την άμυνα και το μάζεμα ενέργειας και βάλτε σε όλους τους Rider ως υπέρτατη τεχνική μια Rider Kick που διαλύει τα πάντα και βάλτε το σε 3D.Κυριολεκτίκα βγάζει ένα από τα πιο καλά old school beat'em ups που θα δείτε.ΜΕ KAMEN RIDER!!!!!Όταν λέω οτι η Eighting μπορεί να φτίαξει τέλεια παιχνίδια 3D Beat'em up / Fighting,δεν ακούει κανείς.Τώρα αποδείχτηκε.
Αξίζει να σημειωθεί οτι οι καινούργιοι χαρακτήρες - μεταμορφώσεις και ο ΟΟΟ είναι λες και φτιαχτηκαν για αυτό ακριβώς το μέρος του παιχνιδιού.Παρ’ότι είναι αρκετά καλοί για 2D Fighing,είναι τέλειοι εδώ πέρα.
Ήχος : 6 / 10
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
Ο ήχος είναι καθάρος και κυλάει εύκολα και τα τραγούδια την ώρα του "Climax Time" αλλάζουν ξαφνικά αλλά ευχάριστα.Οι φωνές είναι κατευθείαν από τους ηθοποιούς εκτός από τρείς χαρακτήρες[ο μόνος που γνωριζω το γιατί είναι ο Joe Odagiri που έπαιζε τον Kuuga,είναι επειδή έχει παντρευτεί και έχει αποσυρθεί από τον κόσμο του θεάματος] αλλά αντικαταστάθηκαν με ηθοποιούς από την έκδοση του Decade.Επίσης η έκδοση του PSP επιτρέπει στον παίχτη να δημιουργήσει το δικό του soundtrack.Το γεγονός όμως ότι πολλά ηχητικά εφέ έχουν βγεί είναι απογοητευτικό.
Γραφικά : 7 / 10
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
Τα γραφικά είναι καλά για το WII και αρκετά καλά για το PSP.Τίποτα ιδιαίτερο.
Τελικό σκορ : 24 / 40 = 6 / 10
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
Τελευταία λόγια :
+Καλή συνέχεια των δύο πρώτων με αρκετές προσθήκες για να θεωρηθεί ως συνέχεια
+Προσθήκη cancel
+Custom Soundtrack(Έκδοση PSP)
-Δεν γίνεται να αλλάξουν οι χειρισμοί όπως θέλουν οι παίχτες
-Ακόμα τα moveset είναι περιορισμένα σχετικά
-Δεν υπάρχει αληθινή δυσκολία
-Δεν γίνεται να υπάρξουν mirror matches,προκαλώντας μεγάλο πρόβλημα στο παιχνίδι
-Πρόβλημα ισορροπίας χαρακτήρων
Φαν του Kamen Rider,θα το ευχαριστηθήτε.Φαν των Beat'em Up,θα το λατρέψετε.Αν η Namco Bandai αποφασίσει να βγάλει κανά ‘Kamen Rideri Climax Heroes 2’,ας ελπίσουμε η Eighting να το βγάλει 3D Beat'em Up - Fighter.Με λίγες αλλαγές και περισσότερα combo[πχ σαν το Dynasty Warriors] το παιχνίδι θα γίνει το καλύτερο παιχνίδι Kamen Rider που υπήρξε ποτέ.
Κονσόλα : Playstation Portable,Nintendo Wii
Εκδότης : Bandai Namco Games
Κατασκευαστής : Eighting
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
Υπόθεση : 4 / 10
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
Ναι...λοιπόν...φαίνεται οτι το να χρησιμοποιηθούν οι δυό πιο καινουργιοι χαρακτήρες της σειράς και να τους δώσουν μια πολύ γενική υπόθεση που θυμίζει Kamen Rider Decade αλλά σε crossover με τον Tron,αλλά χωρίς να βγάζει νόημα,πιθανώς να μην ήταν καλή ιδέα.Και είναι κρίμα γιατί η δύο προηγούμενες εκδόσεις του παιχνιδιού τα πήγαν σχετικά καλά όσον αφορά την υπόθεση.Ιδίως το πρώτο με την υπόθεση του Decade.Τουλαχιστον έχει καλούς τελικούς και αρκετά ενδιαφέρον διαλόγους μεταξύ των χαρακτήρων.
Gameplay : 14 / 20 = 7 / 10
~ Fighting Gameplay : 6 / 10
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
Παρ’ότι έχει βελτιωθεί αρκετά ο τρόπος παιχνίδιου,αρκετά ωστε να γίνει πια παιχνίδι ξύλου μερικά προβλήματα παραμένουν.Το πιο βασικό : το γεγονός οτι η ‘ελαφριά επίθεση‘ κάνει περισσότερη ζημιά στον αντίπαλο αλλά και είναι ένα μεγαλύτερο combo από την ‘βαρία‘ επίθεση.Μπορεί να μην είμαι εξπέρ στα παιχνίδια ξύλου αλλά η ελαφριά επίθεση πρέπει στο μέγιστο της να κάνει τόση ζημιά όση και η βαρία επίθεση όταν έχει τελιώσει το combo και όχι στην χειροτερή της.Επίσης,παιχνίδι ξύλου και ακόμα δεν μπορούν να σκύψουν οι Riders;Τι τρέχει;Θα κατακτηθεί ο κόσμος αν σκύψει ο ΟΟΟ;Θα νικήσουν τα Unknown αν σκύψει ο Agito για να αποφύγει μια επίθεση;Επίσης τα special δεν τιμωρούν τον παίχτη αρκετά για την ζημιά που κάνου στον αντίπαλο.Τέλος όλοι οι χαρακτήρες έχουν πάνω κάτω τα ίδια combo :
Χ x τάδε φορές
[] x τάδε φορές
-> X x τάδε φορές
-> [] x τάδε φορές
Αν λάβουμε υπ’όωιν μας οτι η Eighting έχει δουλέψει και στην σειρά Bleach Heat the Soul,αυτό είναι άθλιο αν όχι τιποτέ άλλο.Ευτύχως οι επιθέσεις διαφέρουν κάπως μεταξύ παιχτών και κάτι γίνεται...εκτός από τους ‘κλώνους‘ που στην πραγματικότητα είναι μισοτελειωμένοι μυστικοί παίχτες...ναι.
Τα καλά νέα είναι οτι τουλάχιστον γίναν κάποιες αλλαγές για να παίζει σαν παιχνίδι ξύλου επιτέλους.Έστω και αν το παιχνίδι έγινε πιο εύκολο,αλλά είναι πιο ανθρώπινο από την προηγούμενη σπαμμαριστική αηδία.
Πρώτα έφτιαξαν το σύστημα με τα χρώματα : οι περισσότεροι Rider μπορούν να διαλέξουν παραπάνω από ένα χρώμα.Τα χρώματα έίναι τα εξής και έχουν αυτές τις ιδιότητες :
Κόκκινο : Αυτό επιτρέπει στον Rider να μεταμορφωθεί στο ανώτατο επίπεδο που έδειξε στην σειρά ή σε ένα επίπεδο πριν την τελευταία μεταμόρφωση,και αυτό πέραν του οτι αλλάζει όλες τις κινήσεις του χαρακτήρα του αυξανει και την επίθεση του.Για να το καταφέρει αυτό,ο Rider πρέπει να έχει μια γεμάτα μπάρα ενέργειας και για να μην είναι αισόρροπο το παιχνίδι,η μπάρα γεμίζει πιο δύσκολα.Οι χαρακτήρες εδώ έχουν την υπέρτατη τεχνική της τελικής τους μορφής που όταν χρησιμοποιηθεί ενώ κάποιος είναι μεταμορφωμένος επιστρέφει πίσω στην αρχική του μορφή.
Πράσινο : Είναι σαν το κόκκινο,αλλά ο χαρακτήρας δεν ξοδεύει ενέργεια για τις μεταμορφώσεις του,δεν έχει διαφορετική υπέρτατη κίνηση για κάθε του μορφή και η επιθεσή του δεν αυξανεται.Απλά αλλάζουν οι τεχνικές του και οι κινήσεις του.Αυτό το έχουν όσοι έχουν πάνω από δύο μορφές στην σειρά όπως ο Kuuga,ο Decade και ο OOO.
Μπλέ : Εδώ απλά ο χαρκτήρας χρησιμοποιεί μια τεχνική αντί να μεταμορφώνεται,που του επιτρέπει να κάνει περισσότερη ζημιά στον αντίπαλο.Παράδειγμα : Clock Up του Kabutο.
Πορτοκαλί : Ο παίχτης μπορεί να καλέσει κάποιον να τον βοηθήσει για ένα μικρό χρονικό διάστημα.
Γκρί : Αυτήν την μπάρα την έχουν οι μισοτελειωμένοι χαρακτήρες.Απλά δεν χρισημεύει σε τίποτα και δείχνει οτι ο χαρακτήρας δεν έχει ουτε καν υπέρτατη κίνηση.
Τώρα πια όταν ένας από τους δύο χαρακτήρες φτάσει πρώτος στην κόκκινη μπάρα ζωής ενεργοποιήτε το Climax Mode που επιτρέπει στον χαρακτήρα που το ενεργοποιήσε[αυτόν που δεν ’εφτασε πρώτος στην κόκκινη μπάρα ζωης] να ενεργοποιήσει το χαρακτηριστικό του τραγούδι να παίζει,γεμίζει την ενέργεια και των δύο χαρακτήρων και επιτρέπει το "Final Reflect Chance" μια τεχνική απόκρουσης υπέρτατης τεχνικής και αντεπίθεσης υπερτατης τεχνικής.
Τέλος ο χαρακτήρας δεν μπορεί να χρησιμοποιήσει το κλασσικό Light Attack->Heavy->Special που έκανε το παιχνίδι τόσο ηλιθιωδώς εύκολο.Τώρα πια για να συνδέσσει διαφορετικά combo και να δημιουργήσει ένα combo,ο χαρακτήρας πρέπει να χρησιμοποιήσει "Rider Cancel",μια τεχνική που του επιτρέπει να ακυρώσει το combo που κάνει και να αρχίσει ένα καινούργιο χρησιμοποιώντας λίγη ενέργεια.
~ 3D Beat'em Up Gameplay : 8 / 10
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
Πάρτε το παραπάνω τρόπο παιχνίδιου,βγάλτε το κλασσικό "grab",την άμυνα και το μάζεμα ενέργειας και βάλτε σε όλους τους Rider ως υπέρτατη τεχνική μια Rider Kick που διαλύει τα πάντα και βάλτε το σε 3D.Κυριολεκτίκα βγάζει ένα από τα πιο καλά old school beat'em ups που θα δείτε.ΜΕ KAMEN RIDER!!!!!Όταν λέω οτι η Eighting μπορεί να φτίαξει τέλεια παιχνίδια 3D Beat'em up / Fighting,δεν ακούει κανείς.Τώρα αποδείχτηκε.
Αξίζει να σημειωθεί οτι οι καινούργιοι χαρακτήρες - μεταμορφώσεις και ο ΟΟΟ είναι λες και φτιαχτηκαν για αυτό ακριβώς το μέρος του παιχνιδιού.Παρ’ότι είναι αρκετά καλοί για 2D Fighing,είναι τέλειοι εδώ πέρα.
Ήχος : 6 / 10
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
Ο ήχος είναι καθάρος και κυλάει εύκολα και τα τραγούδια την ώρα του "Climax Time" αλλάζουν ξαφνικά αλλά ευχάριστα.Οι φωνές είναι κατευθείαν από τους ηθοποιούς εκτός από τρείς χαρακτήρες[ο μόνος που γνωριζω το γιατί είναι ο Joe Odagiri που έπαιζε τον Kuuga,είναι επειδή έχει παντρευτεί και έχει αποσυρθεί από τον κόσμο του θεάματος] αλλά αντικαταστάθηκαν με ηθοποιούς από την έκδοση του Decade.Επίσης η έκδοση του PSP επιτρέπει στον παίχτη να δημιουργήσει το δικό του soundtrack.Το γεγονός όμως ότι πολλά ηχητικά εφέ έχουν βγεί είναι απογοητευτικό.
Γραφικά : 7 / 10
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
Τα γραφικά είναι καλά για το WII και αρκετά καλά για το PSP.Τίποτα ιδιαίτερο.
Τελικό σκορ : 24 / 40 = 6 / 10
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
Τελευταία λόγια :
+Καλή συνέχεια των δύο πρώτων με αρκετές προσθήκες για να θεωρηθεί ως συνέχεια
+Προσθήκη cancel
+Custom Soundtrack(Έκδοση PSP)
-Δεν γίνεται να αλλάξουν οι χειρισμοί όπως θέλουν οι παίχτες
-Ακόμα τα moveset είναι περιορισμένα σχετικά
-Δεν υπάρχει αληθινή δυσκολία
-Δεν γίνεται να υπάρξουν mirror matches,προκαλώντας μεγάλο πρόβλημα στο παιχνίδι
-Πρόβλημα ισορροπίας χαρακτήρων
Φαν του Kamen Rider,θα το ευχαριστηθήτε.Φαν των Beat'em Up,θα το λατρέψετε.Αν η Namco Bandai αποφασίσει να βγάλει κανά ‘Kamen Rideri Climax Heroes 2’,ας ελπίσουμε η Eighting να το βγάλει 3D Beat'em Up - Fighter.Με λίγες αλλαγές και περισσότερα combo[πχ σαν το Dynasty Warriors] το παιχνίδι θα γίνει το καλύτερο παιχνίδι Kamen Rider που υπήρξε ποτέ.
Απ: Kamen Rider Climax Heroes OOO Review
Τετ Φεβ 16, 2011 4:17 pm
Aνυπομονώ να βγει η αμερικάνικη έκδοση. Αν και μάλλον κακώς περιμένω. Εξ'αλλου δεν έχω δει τίποτα από καμία σειρά (1 επεισόδιο μόνο από Kiva) οποτε...κατέβασμα και κάψιμο από τώρα, ε?
Απ: Kamen Rider Climax Heroes OOO Review
Τετ Φεβ 16, 2011 4:51 pm
Άμα θες,ναι.Το Ragnarok Mode είναι τρελό κάψιμο αλλά και το vs έχει ένα βαθμό καψίματος.Προσωπικά,όσα λάθη και να έχει,μου αρέσει να το καίω όσο και το Guilty Gear και το Blazblue.
Αν βγεί πάντως καμιά αμερικάνικη έκδοση θ έχει μόνο τους χαρακτήρες του Dragon knight...και αυτό έχει ήδη όλους του Ryuki.
Αν βγεί πάντως καμιά αμερικάνικη έκδοση θ έχει μόνο τους χαρακτήρες του Dragon knight...και αυτό έχει ήδη όλους του Ryuki.
Απ: Kamen Rider Climax Heroes OOO Review
Παρ Ιουλ 29, 2011 11:51 pm
Πόπο έχω καεί άσχημα στο 3D beat em up. Είναι φανταστικό που όλοι οι χαρακτήρες από τον Κamen Rider Dragon Knight/Ryuki είναι παρόντες και τους ξεκλειδώνεις. Και μάλιστα είμαι ακόμα πιο χαρούμενος που όλες οι επιθέσεις τους είναι επίσης παρών, ειδικά τα Final Vent τους (στο Ryuki δεν ξέρω πως τα λένε). Μαθαίνω μέσω του παιχνιδιού και τους άλλους Heisei Riders και έχει πέσει τρελό κάψιμο. Ηδή στην 10η πίστα μετά από τρεις μέρες παιχνιδιού. Ανυπονώ να ξεκλειδώσω τον Ouja/Strike να τους διαλύσω όλους με την Κόμπρα
Αν μπορούσε να πεις πως κάνεις τις διαφορετικές σπέσιαλ επιθέσεις θα ήταν καλά. Στο 1 vs 1, όταν τιγκάρω την μπάρα (κρατώντας το σταυρό προς τα κάτω) πατάω τετράγωνο,Χ,τρίγωνο και κύκλο και κάνει το Final Vent. Τα άλλα που είπες πως γίνονται? Οσό αφορά τώρα την υπόθεση δεν μπορώ να καταλάβω τίποτα απολύτως δυστυχώς αλλά και πάλι το παιχνίδι είναι ο παράδεισος των Rider Fans
Αν μπορούσε να πεις πως κάνεις τις διαφορετικές σπέσιαλ επιθέσεις θα ήταν καλά. Στο 1 vs 1, όταν τιγκάρω την μπάρα (κρατώντας το σταυρό προς τα κάτω) πατάω τετράγωνο,Χ,τρίγωνο και κύκλο και κάνει το Final Vent. Τα άλλα που είπες πως γίνονται? Οσό αφορά τώρα την υπόθεση δεν μπορώ να καταλάβω τίποτα απολύτως δυστυχώς αλλά και πάλι το παιχνίδι είναι ο παράδεισος των Rider Fans
Απ: Kamen Rider Climax Heroes OOO Review
Σαβ Ιουλ 30, 2011 12:34 am
Και εκεί Final vent λέγεται.Γενικότρα όλες οι κάρτες είναι "Vents" και διαφέρουν λίγο με του Dragon Knight εκτός από το κάλεσμα των τεράτων που είναι "Advent"[που από κεί πήραν και κολλήσαν σε όλους το vent].
Οι επιθέσεις είναι πάναπλες :
Όλοι οι χαρακτήρες έχουν τα εξής πλήκτρα
δύο φορές μπρόστά τρέξιμο[μόνο στο ξύλο]
δύο φορές πίσω κίνηση αποφυγής[μόνο στο ξύλο]
Χ την ώρα του τρεξίματος
Χ x τάδε φορές
[] x τάδε φορές
-> X x τάδε φορές
-> [] x τάδε φορές
<- Χ [Grab]
V X x τάδε φορές
V [] x τάδε φορές
O
-> O
Και το Rider Cancel είναι δύο φορές μπροστά ή πίσω την ώρα μιας επίθεσης.
Ένα βίντεο για να το δεις καλύτερα :
Κάθε Rider μπορεί να cancel-αρει τις επιθέσεις του όποτε θέλει αλλά μιας και οι Riders έχουν διαφορετικά movesets κάθε Rider έχει δικό του timing για μέγιστη απόδοση και ζημιά.Το Rider Cancel φαίνεται όταν ο παίχτης έχει δύο κίτρινους στεφάνους γύρω του για μια στιγμή...σαν τις τροχίες ηλεκτρονίων σε άτομα.Μετά το cancel πρέπει να είσαι γρήγορος,αλλά μπορείς να ακολουθήσεις με όποια επίθεση θές.Πχ
[],[],[],[],[],Rider Cancel,X,X,X,X,X,X
Και άπειροι άλλοι συνδυασμοί.
Όσο για τους Dragon Knight / Ryuki Riders,μιας και στις εκπομπές,οι περισσότεροι[αυτοί που δεν είχαν πολλές σκηνές] θα δεις οτι έχουν μισο αντιγραμμένο moveset από άλους,αλλά με διαφορετικές μίξεις από διάφορους παίχτες,διαφορετικά special και ultimate attacks.Όλοι οι Rider έχουν Rider kick ή κάτι παρόμοιο,αρκεί όταν είσαι στον αέρα να πατήσεις O.Καταλαβαίνω...πολλύ κάψιμο το beat'em up μέρος του Ragnarock.
Σε πώρωσα και άλλο ε;
Οι επιθέσεις είναι πάναπλες :
Όλοι οι χαρακτήρες έχουν τα εξής πλήκτρα
δύο φορές μπρόστά τρέξιμο[μόνο στο ξύλο]
δύο φορές πίσω κίνηση αποφυγής[μόνο στο ξύλο]
Χ την ώρα του τρεξίματος
Χ x τάδε φορές
[] x τάδε φορές
-> X x τάδε φορές
-> [] x τάδε φορές
<- Χ [Grab]
V X x τάδε φορές
V [] x τάδε φορές
O
-> O
Και το Rider Cancel είναι δύο φορές μπροστά ή πίσω την ώρα μιας επίθεσης.
Ένα βίντεο για να το δεις καλύτερα :
Κάθε Rider μπορεί να cancel-αρει τις επιθέσεις του όποτε θέλει αλλά μιας και οι Riders έχουν διαφορετικά movesets κάθε Rider έχει δικό του timing για μέγιστη απόδοση και ζημιά.Το Rider Cancel φαίνεται όταν ο παίχτης έχει δύο κίτρινους στεφάνους γύρω του για μια στιγμή...σαν τις τροχίες ηλεκτρονίων σε άτομα.Μετά το cancel πρέπει να είσαι γρήγορος,αλλά μπορείς να ακολουθήσεις με όποια επίθεση θές.Πχ
[],[],[],[],[],Rider Cancel,X,X,X,X,X,X
Και άπειροι άλλοι συνδυασμοί.
Όσο για τους Dragon Knight / Ryuki Riders,μιας και στις εκπομπές,οι περισσότεροι[αυτοί που δεν είχαν πολλές σκηνές] θα δεις οτι έχουν μισο αντιγραμμένο moveset από άλους,αλλά με διαφορετικές μίξεις από διάφορους παίχτες,διαφορετικά special και ultimate attacks.Όλοι οι Rider έχουν Rider kick ή κάτι παρόμοιο,αρκεί όταν είσαι στον αέρα να πατήσεις O.Καταλαβαίνω...πολλύ κάψιμο το beat'em up μέρος του Ragnarock.
Σε πώρωσα και άλλο ε;
Απ: Kamen Rider Climax Heroes OOO Review
Σαβ Ιουλ 30, 2011 12:42 am
Ασέ είναι απόλαυση να τους πλακώνεις με τον Ryuki και τον Torque. Μόλις ξεκλείδωσα και τον Wing Knight θα γίνει χαμός
Ανυπομονώ για τον Strike, δεν θα ξαναλλάξω χαρακτήρα μετά
Χρώματα δεν κατάλαβα πότε διαλέγεις για τη μπάρα? Ισχύει και στο 3d beatemup?
Ανυπομονώ για τον Strike, δεν θα ξαναλλάξω χαρακτήρα μετά
Χρώματα δεν κατάλαβα πότε διαλέγεις για τη μπάρα? Ισχύει και στο 3d beatemup?
Απ: Kamen Rider Climax Heroes OOO Review
Σαβ Αυγ 06, 2011 10:52 pm
Σόλωνα ο Κamen Rider Birth υπάρχει στο παιχνίδι? Επίσης πως ξεκλειδώνεις τον OOO στο 3D Beat em up? Γενικώς τους έχεις ξεκλειδώσει όλους και αν ναι πως?
Απ: Kamen Rider Climax Heroes OOO Review
Κυρ Αυγ 07, 2011 11:35 pm
Ο Birth δεν υπάρχει γιατί εμφανίστηκε αργότερα,ο ΟΟΟ είναι ένας από τους δύο βασικούς στο Ragnarok.Ο άλλος είναι ο W.Διαλέγεις με ποιόν από τους δύο θα παίξεις όταν αρχίζεις το Ragnarok και έχεις τρείς φακέλους οπότε,άνετα μπορείς και με τους δύο χωρίς να μηδενίσεις κανέναν φάκελο.
Απ: Kamen Rider Climax Heroes OOO Review
Κυρ Αυγ 07, 2011 11:42 pm
A έτσι πάει. Οπότε ξεκινάω καινούργιο γιατί είχα πάρει τον W (πρωτού καν αρχίσω να βλέπω ΟΟΟ αλλιώς...)
Πολύ κρίμα που δεν έχει τον Birth αλλά έχει και λογική από την άλλη. Θα χάλαγε την έκπληξη της εμφάνισης του στη σειρά. Οποιός γράφει το σενάριο της σειράς πρέπει να είναι μεγάλος Ιron Man fan
Πολύ κρίμα που δεν έχει τον Birth αλλά έχει και λογική από την άλλη. Θα χάλαγε την έκπληξη της εμφάνισης του στη σειρά. Οποιός γράφει το σενάριο της σειράς πρέπει να είναι μεγάλος Ιron Man fan
Απ: Kamen Rider Climax Heroes OOO Review
Δευ Αυγ 08, 2011 12:03 am
Πιθανώς.Η αυτού ή των Metal Heroes. Εγώ με τον ΟΟΟ άρχισα.
Απ: Kamen Rider Climax Heroes OOO Review
Δευ Αυγ 08, 2011 12:42 am
Πολύ imba είναι ο ΟΟΟ. Kαι βάλαν μόνο 4 combos του από μετάλλια. Ετσι και βάζαν και τα άλλα...
Απ: Kamen Rider Climax Heroes OOO Review
Δευ Αυγ 08, 2011 2:45 pm
Νομίζω τον βάλαν και σχετικά νωρίς.Το SaGoZo δεν είχε προβληθεί όταν βγήκε το παιχνίδι απ’ότι θυμάμαι.Ήταν να εμφανιστεί στο επισόδειο εκείνης της εβδομάδας.
Παντώς ναι,ο πιο broken χαρακτήρας είναι ο ΟΟΟ και ο πιο εύκολος να μάθει κανείς το παιχνίδι...περιττό να πω οτι δεν χρειάζεται καν RIder Cancel για να συνδέσεις τα combo μεταξύ τυος.
Παντώς ναι,ο πιο broken χαρακτήρας είναι ο ΟΟΟ και ο πιο εύκολος να μάθει κανείς το παιχνίδι...περιττό να πω οτι δεν χρειάζεται καν RIder Cancel για να συνδέσεις τα combo μεταξύ τυος.
Απ: Kamen Rider Climax Heroes OOO Review
Δευ Αυγ 08, 2011 2:49 pm
Aν βγάλουν και άλλο παιχνίδι να τον βάλουν σαν boss με την μοβ στολή
Απ: Kamen Rider Climax Heroes OOO Review
Δευ Αυγ 08, 2011 3:08 pm
Jim ειναι στα αγγλικα το παιχνιδι;καλο;
Απ: Kamen Rider Climax Heroes OOO Review
Δευ Αυγ 08, 2011 3:30 pm
Καλά Τζιμ,αυτό θα είναι τέλειο...και σε Berserk mode κίολας.
Το παιχνίδι είναι πλήρως στα Ιαπωνικά Δημήτρη,αλλά μπορείς να πάρεις το Kamen Rider Dragon knight για το WII αν θες να είναι αυστηρά σε γλωσσά που να σου είναι κατανοητή...αν δεν έχεις αυτό το πρόβλημα,τότε μπορείς ελεύθερα να το απολαύσεις...όχι οτι τα μενού και τα ονόματα των ηρώων δεν είναι στα αγγλικά.[Έχει γίνει πολύ μόδα τώρα τελευταία στα Ιαπωνικά παιχνίδια]
Το παιχνίδι είναι πλήρως στα Ιαπωνικά Δημήτρη,αλλά μπορείς να πάρεις το Kamen Rider Dragon knight για το WII αν θες να είναι αυστηρά σε γλωσσά που να σου είναι κατανοητή...αν δεν έχεις αυτό το πρόβλημα,τότε μπορείς ελεύθερα να το απολαύσεις...όχι οτι τα μενού και τα ονόματα των ηρώων δεν είναι στα αγγλικά.[Έχει γίνει πολύ μόδα τώρα τελευταία στα Ιαπωνικά παιχνίδια]
Σελίδα 1 από 2 • 1, 2
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης