Tί σκέφτεστε αυτή τη στιγμή? (2)(Παλιο-Δεν επιτρεπονται αλλα ποστς)
+19
tim
GEOHERO
XameR_GT
Green Rider
plousmike
Costascss
Obiwan88
Neo-RedRanger
alex743
evagelia_sentai
DRAGONGOD
just reaper
chrys97
gtsiombos
gantonis
lapo
Red Forever
MCygo13
chrys
23 απαντήσεις
- plousmikeΣυντονιστής
- Αριθμός μηνυμάτων : 6311
Ημερομηνία εγγραφής : 29/11/2011
Απ: Tί σκέφτεστε αυτή τη στιγμή? (2)(Παλιο-Δεν επιτρεπονται αλλα ποστς)
Σαβ Ιαν 12, 2013 11:34 am
άλλη μια υπηρεσία έφτασε στο τέλος της!
Απ: Tί σκέφτεστε αυτή τη στιγμή? (2)(Παλιο-Δεν επιτρεπονται αλλα ποστς)
Σαβ Ιαν 12, 2013 11:42 am
Ξυπνησα απο τις 9:00 και εχω πολυ ορεξη
- CostascssΣυντονιστής
Αριθμός μηνυμάτων : 3818
Ημερομηνία εγγραφής : 28/09/2010
Ηλικία : 32
Τόπος : Αθήνα
Απ: Tί σκέφτεστε αυτή τη στιγμή? (2)(Παλιο-Δεν επιτρεπονται αλλα ποστς)
Σαβ Ιαν 12, 2013 2:16 pm
Το ξέρω ότι σας έχω πρήξει αλλά είναι το τελευταίο μήνυμα για OP εδώ:
Τελικά βρήκα γιατί δεν έφτασα 100% ενώ ξεκλείδωσα τα πάντα.
Οι κολλητοί μου εγώ και η αδελφή μου έτυχε να είμαστε σε One Piece mode εδώ και ένα μήνα, όλη την ημέρα μιλάμε βλέπουμε και παίζουμε (το τελευταίο μόνο εγώ) One Piece. Γιατί άραγε τώρα?
Τελικά βρήκα γιατί δεν έφτασα 100% ενώ ξεκλείδωσα τα πάντα.
Απλά πρέπει να τους κάνω leveling up.In order to get 100% completion, you need to accomplish all of the following:
- Activate all OPs
- Catch all the Fishes
- Catch all the Bugs / Insects
- Find all the Treasure Chests
- Find all the Monuments
- Unlock all Sanji's Dishes (Food Menu)
- Unlock all Chopper's Medicines (Compounding Menu)
- Make all the items that Usopp can make (Development Menu)
- Make all the items that Franky can make (Development 2 Menu)
- Master every Character's Moves (Including Special Attacks)
- Fight all optional Bosses
- After fighting all optional Bosses, you have to beat every single Boss
again (Including all the optional Bosses, Excluding the Final Boss) to
collect treasures
Note 1: Difficulty of each Boss has increased, they now do more damage.
Note 2: To fight every single Boss again the second time, simply defeat
all the Bosses once (including all the optional Bosses)
Οι κολλητοί μου εγώ και η αδελφή μου έτυχε να είμαστε σε One Piece mode εδώ και ένα μήνα, όλη την ημέρα μιλάμε βλέπουμε και παίζουμε (το τελευταίο μόνο εγώ) One Piece. Γιατί άραγε τώρα?
Απ: Tί σκέφτεστε αυτή τη στιγμή? (2)(Παλιο-Δεν επιτρεπονται αλλα ποστς)
Σαβ Ιαν 12, 2013 5:01 pm
πολυ ωραια η ταινια για τον Lincoln.Οσοι θελετε δειτε την
Απ: Tί σκέφτεστε αυτή τη στιγμή? (2)(Παλιο-Δεν επιτρεπονται αλλα ποστς)
Σαβ Ιαν 12, 2013 5:54 pm
μάλλον στρώσανε τα linux με το update. Ωραίο βγήκε το ημερολόγιο της ομάδος
10 gold στην κλήρωση του MAA
10 gold στην κλήρωση του MAA
Απ: Tί σκέφτεστε αυτή τη στιγμή? (2)(Παλιο-Δεν επιτρεπονται αλλα ποστς)
Σαβ Ιαν 12, 2013 7:01 pm
τι εχει παθει η συνδεση μου
Απ: Tί σκέφτεστε αυτή τη στιγμή? (2)(Παλιο-Δεν επιτρεπονται αλλα ποστς)
Σαβ Ιαν 12, 2013 10:23 pm
181 cp. Βγάλτε επιτέλους νέα spec ops να δω τι θα αγοράσω
Απ: Tί σκέφτεστε αυτή τη στιγμή? (2)(Παλιο-Δεν επιτρεπονται αλλα ποστς)
Σαβ Ιαν 12, 2013 10:26 pm
νεα υπογραφη και αβαταρ
Απ: Tί σκέφτεστε αυτή τη στιγμή? (2)(Παλιο-Δεν επιτρεπονται αλλα ποστς)
Κυρ Ιαν 13, 2013 11:20 am
^nice!
Δεν ξέρω αν ξέρετε τον slenderman αλλα χτες στο μοναστηράκι με παιδιά είδα εναν ντυμένο έτσι
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
όποιος θέλει ας πάει στο facebook μ βγάλαμε φοτο!
Δεν ξέρω αν ξέρετε τον slenderman αλλα χτες στο μοναστηράκι με παιδιά είδα εναν ντυμένο έτσι
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
όποιος θέλει ας πάει στο facebook μ βγάλαμε φοτο!
Απ: Tί σκέφτεστε αυτή τη στιγμή? (2)(Παλιο-Δεν επιτρεπονται αλλα ποστς)
Κυρ Ιαν 13, 2013 12:16 pm
Δεν τον ξέρω τον κύριο
Απ: Tί σκέφτεστε αυτή τη στιγμή? (2)(Παλιο-Δεν επιτρεπονται αλλα ποστς)
Κυρ Ιαν 13, 2013 12:18 pm
Πρεπει να διαβασω
- GEOHEROΣυντονιστής
- Αριθμός μηνυμάτων : 2712
Ημερομηνία εγγραφής : 15/07/2012
Ηλικία : 30
Απ: Tί σκέφτεστε αυτή τη στιγμή? (2)(Παλιο-Δεν επιτρεπονται αλλα ποστς)
Κυρ Ιαν 13, 2013 11:49 pm
η αεκ νικησε την ξανθη 1-0
Απ: Tί σκέφτεστε αυτή τη στιγμή? (2)(Παλιο-Δεν επιτρεπονται αλλα ποστς)
Δευ Ιαν 14, 2013 12:04 am
^τα σαπάκια κλασσικά γκέλα από την άλλη. Οσό για τον Ολυμπιακό κλασσικά και αυτός. Αμά δεν βάλει γκολ να κερδίσει ο διαιτητής δεν σφυρίζει την λήξη...
Απ: Tί σκέφτεστε αυτή τη στιγμή? (2)(Παλιο-Δεν επιτρεπονται αλλα ποστς)
Δευ Ιαν 14, 2013 2:51 am
Και να ήθελε,το καινούργιο DMC δεν θα μπορούσε να είναι περισσότερο για τον π*....τουλάχιστον ζέι ο Vergil...τώρα θα μου πείτε,βλέπαμε και εκατό σημάδια για πιθανή ανάσταση και είναι και από τους αγαπημένους της ομάδας του Devil May Cry στην Capcom,ιδίως του τωρινού υπεύθυνου,οπότε...
Μακάρι...μακάρι να μην πουλήσει αυτή η αηδία,να βάλει και λίγο μυαλό η Cashcom,γιατί έχει φτάσει στο αμήν με τους φάν των παιχνιδιών της.
Μακάρι...μακάρι να μην πουλήσει αυτή η αηδία,να βάλει και λίγο μυαλό η Cashcom,γιατί έχει φτάσει στο αμήν με τους φάν των παιχνιδιών της.
Απ: Tί σκέφτεστε αυτή τη στιγμή? (2)(Παλιο-Δεν επιτρεπονται αλλα ποστς)
Δευ Ιαν 14, 2013 10:42 am
^^Προφανώς και είσαι προκατηλειμένος...
Το παιχνίδι σέβεται τους προκατόχους τους χωρίς να αλλοιώνει την βασική φόρμουλα.
Προς τι τόσο μίσος στη ninja theory?
Τα ίδια θα πείς και στο lost planet 3?
Το παιχνίδι σέβεται τους προκατόχους τους χωρίς να αλλοιώνει την βασική φόρμουλα.
Προς τι τόσο μίσος στη ninja theory?
Τα ίδια θα πείς και στο lost planet 3?
Απ: Tί σκέφτεστε αυτή τη στιγμή? (2)(Παλιο-Δεν επιτρεπονται αλλα ποστς)
Δευ Ιαν 14, 2013 12:51 pm
Από’τι ξέρω για το Lost Planets,το καλύτερο που συνέβει και θα συμβεί για την σειρά είναι το EXA Troopers στο 3DS που είναι σαν μια άνιμε έκδοση του Lost Planet και ειρωνικά,ανώτερη των παιχνιδιών όπως υποστηρίζουν οι φαν,οπότε σηκώνω τα χέρια μου ψηλά σε αυτό το θέμα.
Τώρα για το κράξιμο που έχουν να φάνε και η Capcom και η Ninja Theory,είναι άλλο παπαευαγγέλιο,αλλά με λίγα λόγια :
Ninja Theory - Μετριότατα παιχνίδια,κανένα να μην ξεπερνά το 6 στα 10,και σε αυτό είμαστε γεναιόδωροι,καθώς και άθλια μεταχείρηση των φαν του αυθεντικού DMC που θέλαν να βοηθήσουν το παιχνίδι αυτό,γιατί ο @superninjatam δεν δέχεται διορθώσεις στο απόλυτα σωστό βιντεοπαιχνίδι του.
DmC - Πέραν του ότι δεν χρειαζόταν ως reboot,έχει γίνει westernized και casualised του κερατά και πίσω,έχει μειώσει τα FPS από 60 σε 30,κάνωντας αδύνατο πια το υψηλό επίπεδο τεχνικής που χαρακτήριζε την σειρά και έχει αλλοιώσει μηχανισμούς για τον εξής λόγο :
για να διδάξει σε casuals την "μαγεία του να είσαι pro στο Devil May Cry" :
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Δεν κάνω καθόλου πλάκα. Ξεχάστε αυτό :
Τώρα υπάρχει αυτό :
Αυτό που κάνει βασικά το DmC είναι η αργή αλλά σίγουρη ισοπέδωση των παιχνιδιών που είναι φτιαγμένα για τεχνική και εξάσκηση,οπού ο παίχτης πρέπει να δουλέψει πολύ για να γίνει θεαματικός και να έχει μια απίστευτη αίσθηση ικανοποίησης όταν κάνει αυτά τα τρελά κόλπα.Παιχνίδια όπως το Devil May Cry 3,4,το Bayonetta,τα King of Fighters[ναι,ακόμα και σημέρα δεν έχουν υποκύψει στις casualιές],το Gundam Extreme Versus,το Guilty Gear κάναν τον παίχτη να βασανιστεί λίγο στην αρχή,μόνο και μόνο για να εξασκηθεί και να πιεστεί,κάτι που παιχνίδια παλαιότερα από αυτά[όλα τα παλιά Megaman,η σειρά Ghosts'n'Goblins και τα Gargoyle...της Capcom ,τα παλιά Catlevania,ιδίως τα 4 πρώτα κλπ] το κάναν πολύ άνετα και κανένας δεν παραπονιόταν.Και αν θέλετε και παραδείγματα στην δύση για τα παιχνίδια που θέλει να εξασκηθείς για να κάνεις κουλά πράγματα :
Αλλά και να το πάρουμε με τις δικές του "χάρες" : το DmC,έχει μέτρια ιστορία,που προσπαθεί να είναι "emo,edgy και gritty" με πολλά στερεότυπα με τα οποιά δεν είναι για να γελάει κανείς[πχ,όλες οι γυναίκες είναι τσούλες εκτός από την "αγνή πρωταγωνίστρια" που και αυτή,όπως οι άλλες είναι αδύναμη ως εκεί που δεν έχει],γιατί αυτό πουλάει στους casuals και τους dudebros στην δύση,έχει πολύ μέτριο παιχνίδι,με απίστευτα περιορισμένες επιλογές και σπασμένους καθώς και περιορισμένους χειρισμούς,με τα πιο ελεϊνά κομμάτια πλατφόρμας που έχουν υπάρξει,η μουσική είναι από μια industrial μπάντα και ευτυχώς ακούγεται καλά στο παιχνίδι και τέλος τόσο το οπτικό στυλ όσο και τα γραφικά,είναι υπερβολικά παχιά με σκοτεινές γραμμές που δίνουν μια ψευδαίσθηση σκότους στην ατμόσφαιρα σε αντίθεση με αληθινή gothic ατμόσφαιρα.Οπότε,και χωρίς να λάβουμε υπ’όψην από που έρχεται,είναι και πάλι ένα μέτριο παιχνίδι.
Περαιτέρω ανάλυση του θέματος :
Εκεί που θέλω να καταλήξω,είναι οτι αυτό είναι άλλη μια σταγόνα στο ποτήρι που έχει ήδη ξεχειλίσει για την Capcom.Από τις απολύσεις πολύ αγαπημένων υπαλλήλων και ανθρώπων που στέκονταν δίπλα στος φάν και τους ακούγαν και ανθρώπους που ειλικρινά θέλαν να φτιάχνουν παιχνίδια γιατί έχει πλάκα αυτή η δουλειά[Dimps,Crafts&Meister,Keiji Inafune,Clover Studios,ByKing κλπ] και σειρές που αγαπούσαμε οι φάν της Capcom αλλά τώρα βιάζονται ώς εκεί που δεν πάει[τα πιο τελευταία νέα Megaman,Resident Evil 6,DmC,Street Fighter 4,η ανακατοσούρα της Capcom στο Steel Battalion κλπ] καθώς και τις άθλιες τακτικές που εφαρμόζει στα παιχνίδια της[από τις τακτικές DLC και το άθλιο φέρσιμο στους φάν της ως εταιρία είτε μέσω της Capcom-Unity είτε μέσω συνεντεύξεων κλπ],αυτό απλά είναι ακόμα μια σταγόνα,αλλά μια ακόμα σταγόνα που νοιάζει τους φαν.
YΓ. : Δημήτρη,δεν ξέρω αν έκανες πλάκα ή όχι[μάλλον έκανες; ,λόγω των smileys],αλλά ειλικρινά,για την ώρα τα έχω πάρει τόσο πολύ με αυτό το φιάσκο που μου έχουν έρθει οχτώ εγκεφαλικά,εφτά καρδιακές και άλλα εφτά ανευρίσματα.Τουλάχιστον οι αυθεντικοί δημιουργοί του Devil May Cry,έστω και από διαφορετικές εταιρίες προσπαθούν να το πάρουν πίσω στα χέρια τους,με ενωμένες προσπάθειες :
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
[Αριστερά ο Hiroyuki Kobayashi,δημιουργός του Sengoku Basara,του Vergil από το DMC,ένας από την αυθεντική ομάδα του DMC και υπεύθυνος της σειράς από το 3 μέχρι το 4 και δεξία ο Hideki Kamiya που η φήμη του λέει περισσότερα απ’ότι θα μπορούσα να πώ.]
Τώρα για το κράξιμο που έχουν να φάνε και η Capcom και η Ninja Theory,είναι άλλο παπαευαγγέλιο,αλλά με λίγα λόγια :
Ninja Theory - Μετριότατα παιχνίδια,κανένα να μην ξεπερνά το 6 στα 10,και σε αυτό είμαστε γεναιόδωροι,καθώς και άθλια μεταχείρηση των φαν του αυθεντικού DMC που θέλαν να βοηθήσουν το παιχνίδι αυτό,γιατί ο @superninjatam δεν δέχεται διορθώσεις στο απόλυτα σωστό βιντεοπαιχνίδι του.
DmC - Πέραν του ότι δεν χρειαζόταν ως reboot,έχει γίνει westernized και casualised του κερατά και πίσω,έχει μειώσει τα FPS από 60 σε 30,κάνωντας αδύνατο πια το υψηλό επίπεδο τεχνικής που χαρακτήριζε την σειρά και έχει αλλοιώσει μηχανισμούς για τον εξής λόγο :
για να διδάξει σε casuals την "μαγεία του να είσαι pro στο Devil May Cry" :
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Δεν κάνω καθόλου πλάκα. Ξεχάστε αυτό :
Τώρα υπάρχει αυτό :
Αυτό που κάνει βασικά το DmC είναι η αργή αλλά σίγουρη ισοπέδωση των παιχνιδιών που είναι φτιαγμένα για τεχνική και εξάσκηση,οπού ο παίχτης πρέπει να δουλέψει πολύ για να γίνει θεαματικός και να έχει μια απίστευτη αίσθηση ικανοποίησης όταν κάνει αυτά τα τρελά κόλπα.Παιχνίδια όπως το Devil May Cry 3,4,το Bayonetta,τα King of Fighters[ναι,ακόμα και σημέρα δεν έχουν υποκύψει στις casualιές],το Gundam Extreme Versus,το Guilty Gear κάναν τον παίχτη να βασανιστεί λίγο στην αρχή,μόνο και μόνο για να εξασκηθεί και να πιεστεί,κάτι που παιχνίδια παλαιότερα από αυτά[όλα τα παλιά Megaman,η σειρά Ghosts'n'Goblins και τα Gargoyle...της Capcom ,τα παλιά Catlevania,ιδίως τα 4 πρώτα κλπ] το κάναν πολύ άνετα και κανένας δεν παραπονιόταν.Και αν θέλετε και παραδείγματα στην δύση για τα παιχνίδια που θέλει να εξασκηθείς για να κάνεις κουλά πράγματα :
Αλλά και να το πάρουμε με τις δικές του "χάρες" : το DmC,έχει μέτρια ιστορία,που προσπαθεί να είναι "emo,edgy και gritty" με πολλά στερεότυπα με τα οποιά δεν είναι για να γελάει κανείς[πχ,όλες οι γυναίκες είναι τσούλες εκτός από την "αγνή πρωταγωνίστρια" που και αυτή,όπως οι άλλες είναι αδύναμη ως εκεί που δεν έχει],γιατί αυτό πουλάει στους casuals και τους dudebros στην δύση,έχει πολύ μέτριο παιχνίδι,με απίστευτα περιορισμένες επιλογές και σπασμένους καθώς και περιορισμένους χειρισμούς,με τα πιο ελεϊνά κομμάτια πλατφόρμας που έχουν υπάρξει,η μουσική είναι από μια industrial μπάντα και ευτυχώς ακούγεται καλά στο παιχνίδι και τέλος τόσο το οπτικό στυλ όσο και τα γραφικά,είναι υπερβολικά παχιά με σκοτεινές γραμμές που δίνουν μια ψευδαίσθηση σκότους στην ατμόσφαιρα σε αντίθεση με αληθινή gothic ατμόσφαιρα.Οπότε,και χωρίς να λάβουμε υπ’όψην από που έρχεται,είναι και πάλι ένα μέτριο παιχνίδι.
Περαιτέρω ανάλυση του θέματος :
Εκεί που θέλω να καταλήξω,είναι οτι αυτό είναι άλλη μια σταγόνα στο ποτήρι που έχει ήδη ξεχειλίσει για την Capcom.Από τις απολύσεις πολύ αγαπημένων υπαλλήλων και ανθρώπων που στέκονταν δίπλα στος φάν και τους ακούγαν και ανθρώπους που ειλικρινά θέλαν να φτιάχνουν παιχνίδια γιατί έχει πλάκα αυτή η δουλειά[Dimps,Crafts&Meister,Keiji Inafune,Clover Studios,ByKing κλπ] και σειρές που αγαπούσαμε οι φάν της Capcom αλλά τώρα βιάζονται ώς εκεί που δεν πάει[τα πιο τελευταία νέα Megaman,Resident Evil 6,DmC,Street Fighter 4,η ανακατοσούρα της Capcom στο Steel Battalion κλπ] καθώς και τις άθλιες τακτικές που εφαρμόζει στα παιχνίδια της[από τις τακτικές DLC και το άθλιο φέρσιμο στους φάν της ως εταιρία είτε μέσω της Capcom-Unity είτε μέσω συνεντεύξεων κλπ],αυτό απλά είναι ακόμα μια σταγόνα,αλλά μια ακόμα σταγόνα που νοιάζει τους φαν.
YΓ. : Δημήτρη,δεν ξέρω αν έκανες πλάκα ή όχι[μάλλον έκανες; ,λόγω των smileys],αλλά ειλικρινά,για την ώρα τα έχω πάρει τόσο πολύ με αυτό το φιάσκο που μου έχουν έρθει οχτώ εγκεφαλικά,εφτά καρδιακές και άλλα εφτά ανευρίσματα.Τουλάχιστον οι αυθεντικοί δημιουργοί του Devil May Cry,έστω και από διαφορετικές εταιρίες προσπαθούν να το πάρουν πίσω στα χέρια τους,με ενωμένες προσπάθειες :
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
[Αριστερά ο Hiroyuki Kobayashi,δημιουργός του Sengoku Basara,του Vergil από το DMC,ένας από την αυθεντική ομάδα του DMC και υπεύθυνος της σειράς από το 3 μέχρι το 4 και δεξία ο Hideki Kamiya που η φήμη του λέει περισσότερα απ’ότι θα μπορούσα να πώ.]
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης