Kamen Rider: Climax Heroes Fourze (PSP/Wii) Review
Παρ Δεκ 16, 2011 12:34 pm
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
Σενάριο 10 : Mακάρι να ήξερα γιαπωνέζικα να σας έλεγα λεπτομέρειες για το σενάριο. Το μόνο προφανές είναι πως οι Riders πλακώνονται μεταξύ τους και αυτό προσωπικά μου φτάνει
Ηχος 10 : Γνωστά κομμάτια από τις σειρές ακούγονται. Μπορείς να βάλεις και δικό σου soundtrack και να φτάσεις τον ήχο να είναι για 10
Γραφικά 10 : Πιστά μοντέλα των χαρακτήρων, όμορφα background
Ελεγχος 10 : Πολύ απλός. Πιο απλός και από το προηγούμενο παιχνίδι. Με τα τετράγωνο και Χ κάνεις απλές επιθέσεις, με τον Ο τις σπέσιαλ. Πατώντας τον αναλογικό προς τα κάτω γεμίζει η μπάρα ενέργειας. Αν την πας στο φουλ κάνεις τελική επίθεση πατώντας τριγωνο,τετραγωνο,Χ και κύκλο. Σε κάποιους riders αλλάζεις μορφή πατώντας κύκλο και αναλογικό πρωτού γεμίσει η μπάρα. Στους riders από ryuki αλλάζεις όπλα ανάλογα τι είναι highlighted.
Gameplay 8 : Yπάρχουν 2 modes. Το story mode οπού για τον κάθε rider κάνεις αποστολές. Πολεμάς άλλους riders σε 1 vs 1 ή 1 vs 2 ή 2 vs 2 tag team. Eπίσης έχει και αποστολές εναντίον του στρατού των shocker και γενικότερα των κακών. Ολοκληρώντας τις αποστολές για τον κάθε rider παίρνεις πόντους και σιγά σιγά ξεκλειδώνεις άλλους riders. 2ο mode είναι το arcade mode που αντιμετωπίζεις τους άλλους riders. Καθαρά fighting mode δηλαδή. 3ο mode είναι το Rider vs Rider όπου παίζεις μεμονομένους αγώνες της αρεσκείας σου και το 4ο είναι το Vs mode που αντιμετωπίζεις φίλους σου. Ακρώς εθιστικό το story mode και πολύ απλό πλέον να ξεκλειδώσεις τους πάντες. Eξαιρετική προσθήκη το tag team και πολύ ευχάριστο ο μεγάλος αριθμός riders για επιλογή
Αντοχή στο χρόνο 7 : Ολοκλήρωσα το story mode μέσα σε 3 μέρες, ξεκλειδώντας τους πάντες μέσα 6 περίπου ώρες. Πλέον μόνο arcade έχω να παίζω. Απογοητευτικό. Μόνο από πώρωση που θα έχω δει περισσότερες σεζόν ή αν τύχει να παίξω με κανέναν φίλο θα επιστρέψω στο παιχνίδι...Γιατί τόσο μικρής διάρκειας το story mode ρε γαμώτο? Γιατί να έχουν πολλοί riders μία μόνο αποστολή?
Γενικά 9,1 : Το καλύτερο kamen rider παιχνίδι που έχω παίξει. Θα ξετρελάνει τους φανς και μη
Σενάριο 10 : Mακάρι να ήξερα γιαπωνέζικα να σας έλεγα λεπτομέρειες για το σενάριο. Το μόνο προφανές είναι πως οι Riders πλακώνονται μεταξύ τους και αυτό προσωπικά μου φτάνει
Ηχος 10 : Γνωστά κομμάτια από τις σειρές ακούγονται. Μπορείς να βάλεις και δικό σου soundtrack και να φτάσεις τον ήχο να είναι για 10
Γραφικά 10 : Πιστά μοντέλα των χαρακτήρων, όμορφα background
Ελεγχος 10 : Πολύ απλός. Πιο απλός και από το προηγούμενο παιχνίδι. Με τα τετράγωνο και Χ κάνεις απλές επιθέσεις, με τον Ο τις σπέσιαλ. Πατώντας τον αναλογικό προς τα κάτω γεμίζει η μπάρα ενέργειας. Αν την πας στο φουλ κάνεις τελική επίθεση πατώντας τριγωνο,τετραγωνο,Χ και κύκλο. Σε κάποιους riders αλλάζεις μορφή πατώντας κύκλο και αναλογικό πρωτού γεμίσει η μπάρα. Στους riders από ryuki αλλάζεις όπλα ανάλογα τι είναι highlighted.
Gameplay 8 : Yπάρχουν 2 modes. Το story mode οπού για τον κάθε rider κάνεις αποστολές. Πολεμάς άλλους riders σε 1 vs 1 ή 1 vs 2 ή 2 vs 2 tag team. Eπίσης έχει και αποστολές εναντίον του στρατού των shocker και γενικότερα των κακών. Ολοκληρώντας τις αποστολές για τον κάθε rider παίρνεις πόντους και σιγά σιγά ξεκλειδώνεις άλλους riders. 2ο mode είναι το arcade mode που αντιμετωπίζεις τους άλλους riders. Καθαρά fighting mode δηλαδή. 3ο mode είναι το Rider vs Rider όπου παίζεις μεμονομένους αγώνες της αρεσκείας σου και το 4ο είναι το Vs mode που αντιμετωπίζεις φίλους σου. Ακρώς εθιστικό το story mode και πολύ απλό πλέον να ξεκλειδώσεις τους πάντες. Eξαιρετική προσθήκη το tag team και πολύ ευχάριστο ο μεγάλος αριθμός riders για επιλογή
Αντοχή στο χρόνο 7 : Ολοκλήρωσα το story mode μέσα σε 3 μέρες, ξεκλειδώντας τους πάντες μέσα 6 περίπου ώρες. Πλέον μόνο arcade έχω να παίζω. Απογοητευτικό. Μόνο από πώρωση που θα έχω δει περισσότερες σεζόν ή αν τύχει να παίξω με κανέναν φίλο θα επιστρέψω στο παιχνίδι...Γιατί τόσο μικρής διάρκειας το story mode ρε γαμώτο? Γιατί να έχουν πολλοί riders μία μόνο αποστολή?
Γενικά 9,1 : Το καλύτερο kamen rider παιχνίδι που έχω παίξει. Θα ξετρελάνει τους φανς και μη
Kamen Rider Climax Heroes Fourze Review
Τρι Δεκ 27, 2011 4:29 pm
Kamen Rider Climax Heroes Fourze
Κονσόλα : Playstation Portable,Nintendo Wii
Εκδότης : Bandai Namco Games
Κατασκευαστής : Eighting
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
Υπόθεση : - / 10
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
Αυτή την φορά,πετάξαν από το παράθυρο την υπόθεση...μάλλον από τις πιο σωστές κινήσεις που κάναν μιας και θέλουν τώρα να κάνουν πιο δημοφιλή την σειρά και είναι κατανοητό και επιπλέον τους αφήνει να συγκεντρωθούν σε άλλους τομείς που χρειάζονται κάποιο χρόνο και χρήμα[που,ως γνωστόν η Namco Bandai δεν δίνει. ].
Παρουσίαση και ομοιότητα στο αυθεντικό : 7 / 10
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
Εδώ παίζονταί πολλά και τα περισσότερα κερδίζουν.Αυτή την φορά οι χαρακτήρες παρουσιάζονται όσο πιο κοντά στις αυθεντικές τους εμφανίσεις μπορούν.Μέσω των πολλών αλαγών που γίναν στα γραφικά,στον ήχο και στον τρόπο παιχνιδιού οι χαρακτήρες άρχισαν να έχουν "προσωπικότητες" πια.Βέβαια δεν αγγίζει ακόμα την τελειότητα μιας και υπάρχουν μερικά μικροπραγματάκια που είναι αρκετά για να αφαιρέσουν 7 πόντους από αυτόν τον τομέα.
Gameplay : 16 / 20 = 8 / 10
~ Fighting Gameplay : 6 / 10
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
Φέτος,υπήρξα τρομαχτικές αλλαγές στην σειρά.Και ο τρόπος παιχνιδιού δεν γινόταν να μείνει απείραχτος.Υπήρξαν πολλές αλλαγές στην ισορροπία του παιχνιδιού και αυτό είναι καλό μιας και το παιχνίδι μοιάζει πιο πολύ με καλό παιχνίδι ξύλου τώρα πια.Γιατί παίρνει τόσο λίγο όμως;Γιατί για όλα τα βήματα μπροστά,υπήρξαν και κάποια βήματα πίσω.Πρώτο απ’όλα,η Eighting έχει ένα μικρό σύνδρομο με το TAG από προηγούμενα παιχνίδια και φαίνεται και εδώ.Παρ’ότι το να βάλουν μια μπάρα ζωής[απλοποιήση της ζημιας],να βάλουν damage scaling[που το χρειαζόταν το παιχνίδι] και να βάλουν και τις "κόκκινες περιοχές" της ζωής που μπορούν να επαναφέρονται με τον χρόνο ήταν ιδιοφύες και θυμίζει το Tatsunoko Vs Capcom : Ultimate All Stars που είναι θετικό.Όμως και εκεί οι παίχτες έχουν δική τους ζωή.Αυτό που θα μπορούσε να κάνει είναι να βάλει δύο μπάρες ζωής και όταν μπαίνουν σε TAG κάθε παίχτης να έχει από μια μπάρα και να πρέπει να νικηθούν και οι δύο για να τελειώσει ο αγώνας.Επίσης η ζωή επαναφέρεται τόσο αργά που δεν έχει και πολύ νόημα.
Πέραν αυτόν,υπήρξε και μια κίνηση μεγαλύτερου moveset για χαρακτήρες.Οι περισσότερες κινήσεις είναι πάντα κάτι θετικό,έστω και αν κάποιες είναι ίδιες με άλλες,αλλά δίνει μια παραπάνω βαρύτητα στην στρατηγική του παίχτη και βλέποντας πως βελτίωσαν το Rider Cancel και σε κάθε χαρακτήρα ρυθμό μαζέματος ενέργειας,κάνοντας τον παίχτη να δυσκολεύεται στο σπαμμάρισμα της τεχνικής αυτής.Έπειτα ο υπολογιστής φέρεται καλύτερα και πιο έξυπνα από το προηγούμενο παιχνίδι.
Έπειτα υπάρχουν και αλλαγές που γίναν ανάλογα και με τις μπάρες
Κόκκινο : Η κόκκινη μπαρά σε αρκετούς χαρακτήρες ισορροπήθηκε αρκετά και με τον Agito Shining Form ως λαμπρό παράδειγμα.Τώρα πια επίσης η μπάρα αυτή έχει και το εφέ της "Δυναμικής Κάμερας",δηλαδή την στιγμή της μεταμόρφωσης,η κάμερα ζουμάρει κοντά στον χαρακτήρα όταν μεταμρφώνεται και τα πάντα γύρω του,όλη η δράση γύρω του,παγώνει μέχρι να μεταμορφωθεί πλήρως.Επίσης το change canceling της πράσινης μπάρας μπορεί πια να γίνεται εδώ αλλά μόνο όταν ο παίχτης μεταμορφώνεται από την απλή του μορφή στην υπέρτατή του[που δεν είναι imba μιας και ο χαρακτήρας χάνει όλη του την ενέργεια για την μεταμόρφωση].
Πράσινο : Τώρα πια ο παίχτης δεν μπορεί να κάνει Change Canceling[στην μέση μιας επίθεσης να αλλάξεις μορφή και να συνεχίσεις την επίθεση χωρίς αντίποινα,κάτι που έκανε κάποιους παίχτες πολύ δυνατούς και τον Deacde υπερβολικά imba].Τώρα το σύστημα είναι όντως καλό,αλλά καλύτερα να υπάρξει η "Δυναμική Κάμερα" που υπάρχει στην κόκκινη μπάρα,για να μειωθεί το lag μεταξύ αλλαγής μορφών.
Μπλέ : Τώρα πια οι χαρακτήρες γεμίζουν αργά ενέργεια και έχουν πολύ περισσότερα και δυναμικώς διαφορετικά και μακρύτερα combo και κινήσεις όταν ενεργοποιούν την μπάρα αυτή,κάτι που άγγιξε ελαφρά μόνο ο Faiz Accel Form στο προηγούμενο παιχνίδι.Καλή κίνηση.
Πορτοκαλί : Ο παίχτης μπορεί να καλέσει κάποιον να τον βοηθήσει για ένα μικρό χρονικό διάστημα.Τώρα βέβαια δεν μπορεί να καλέσει την βοήθεια ο χαρακτήρας όταν επιτίθεται ισορροπόντας λίγο τα πράγματα.Ακόμα μια προσθήκη και θα είναι τέλεια αυτή η μπάρα.
Γκρί : Η Γκρί μπάρα απέκτησε σκοπό,και αυτός είναι ότι ο παίχτης θα γίνεται για ένα μικρό διάστημα πιο δολοφονικός με περισσότερα combo από πριν και περισσότερη δύναμη.Αρκετά καλό.Επίσης ο παίχτης μπορεί να γεμίζει ενέργια πατώντας το πλήκτρο της ειδικής επίθεσης μετά από συγκεκριμένα combo.
Μώβ : Η μπαρά TAG.Χρησιμοποιόντας την εμπειρία τους από προηγούμενους τίτλους τους,η Eighting κάνει καλή δουλεία και μας δίνει ένα καλό και ισορροπημένο σύστημα TAG[όπου μπορείς να αλλάξεις με τον άλλο χαρακτήρα όποτε θές,να κάνεις TAG Cancel,να φέρεις και τους δύο μαζί στο πεδίο και να μπορείς ΝΑ ΕΛΕΓΧΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΔΥΟ ΜΑΖΙ! ],με ένα μικρό ψεγάδι που θα δούμε μετά.
Δυστυχώς κάποιοι παίχτες παρέμειναν ψιλοανέγκιχτοί και συνεχίζουν να είναι πολύ imba[imballanced,υπερβολικά δυνατοί...γκουxZΕRONOSALTAIRFORMΚΑΙDEN-OγκούχΕΛΕΟΣΠΙΑTOEIΕΛΕΟΣΚΑΙΕΣΥΕΠΙΣΗΣNAMCOBANDAIΜΕΤΟΝDEN-Oγκουχ] και ένας δύο,δυστυχώς φάγαν χειρότερο nerf από αυτό που τους άξιζε[Decade και DiEnd].
Μια πολύ αρνητική αλλαγή ήταν ο τρόπος που γίνεται η ανταλαγή χτυπημάτων στο Final Reflect Chance.Παρ’ότι στην θεωρία,το QTE ακούγεται καλό και δελεαστικό από το να mashάρεις πλήκτρα για να δείς ποιός θα κερδίσει την ευκαιρία να ρίξει την τελική του,δεν είναι τόσο καλό.
Επίσης,στο Climax Time οι παίχτες δεν γεμίζουν πιο γρήγορα ενέργεια,κάτι που δεν κάνει πια μοναδικό το Climax Time,μιας και μπορούσε να χρησιμοποιηθεί καθαρά σαν ένα "FINISH HIM! Mode",όπως αυτό στο Ultraman Fighting Evolution 0 που αν ο χαρακτήρας δεν πέθαινε από μια τεχνική,απλά συνέχιζε τον αγώνα,έστω και με 1 πόντο ζωής.
Τέλος αφαίρεσαν το Super Armour από παίχτες όπως ο Kuuga Titan Form,o OOO SaGoZho κλπ και το άφησαν μόνο για κάποιες επιθέσεις[η κλωτσία του Kuuga Ultimate Form,κάποιες επιθέσεις του Shadow Moon κλπ].Παρ’όλα αυτά,οι παίχτες του Ryuki,λόγω του ότι το Guard Vent τους μετράει ως επίθεση,έχουν Super Armour.Αυτό χρειάζεται φτιάξιμο στο επόμενο παιχνίδι.
Παρ’ότι είναι πολύ θετικές οι αλαγές και καλές,αυτές οι πέντε κάνουν το παιχνίδι να τραβιέται από ένα καλό σκόρ.
~ 3D Beat'em Up Gameplay : 10 / 10
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
Το σύστημα δεν άλλαξε από την προηγούμενη φορά,αν εξαιρέσουμε τις προσθήκες που γίναν.Συνεχίζει να είναι εξαίσιο.
Ήχος : 7 / 10
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
Ο ήχος επιστρέφει καθαρότερος και πολλοι χαρακτήρες σταμάτησαν να glitchαρουν με τα voice clip τους.Επίσης προστέθηκαν και καινούργια sound effects και αρκετοί χαρακτήρες[γύρω στο 75 % του κάστ] έχουν νέες ατάκες και κάποιοι από αυτούς ξανά ηχογραφήσαν τα πάντα από την αρχή[ο Toshiki Kashu ως Agito για παράδειγμα].Ορισμένοι άλλαξαν και ηθοποιό μιας και το χρειάζονταν[G3-X,Gatack(αν και μου άρεσε ο Kakihara Tetsuya ως Gatack) και oι Οuja και Zolda που έχουν τους αυθεντικούς τους ηθοποιούς πίσω].
Στην έκδοση του PSP βρίσκουμε και το καλύτερο μέχρι τώρα σύστημα custom soundtrack για το PSP με μια βιβλιοθήκη που να μπορεί να αντέξει τα 10000 τραγούδια και αυτά τα βάζεις ανάλογα στον κάθε χαρακτήρα,στάδιο και Climax Time Theme αντιστοίχως μέσω ενός απλού interface που σε αφήνει να τεστάρεις και τα τραγούδια.
Γραφικά : 8 / 10
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
Τα γραφικά,παρ’ότι δεν άλλαξαν αρκετά στο Wii,στο PSP δείχνουν πιο καλογιαλισμένα και λιγότερο πολυγωνικά από πριν.Επίσης οι χαρακτήρες έχουν περισσότεροι ζωή τώρα πια λόγω των πολλών διαφορετικών animation[διαφορετικά περπατήματα,άμυνες για αντίστοιχες επιθέσεις κλπ].Ένα πολύ μεγάλο σύν αυτό,γιατί τα γραφικά δεν αρκούνται στα ωραία και καλογιαλισμένα background και μοντέλα χαρακτήρων αλλά και σε τέτοιες μικρές λεπτομέριες που θεωρούμε "αυτονόητες" αλλά όταν δεν τις βλέπουμε δεν το καταλαβαίνουμε.
Τελικό σκορ : 30 / 40 ~ 7.5 / 10
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
Τελευταία λόγια :
+Συνηδειτές αλλαγές και προσθήκες στον τρόπο παιχνιδιού
+Συνειδητή προσπάθεια αύξησης δυσκολίας και τακτικών των αντιπάλων
+Custom Soundtrack(Έκδοση PSP)
-Δεν γίνεται να αλλάξουν οι χειρισμοί όπως θέλουν οι παίχτες
-Ακόμα τα moveset είναι περιορισμένα σχετικά
-Δεν υπάρχει αληθινή δυσκολία,αλλά πλησιάζουμε
-Δεν γίνεται να υπάρξουν mirror matches,προκαλώντας μεγάλο πρόβλημα στο παιχνίδι
-Πρόβλημα ισορροπίας χαρακτήρων
Πραγματικά,αυτό το παιχνίδι τα δίνει όλα και τα καταφέρνει.Παρ’ότι στο προηγούμενο προσπαθούσα να είμαι γενναιόδωρος,εδώ το αξίζει αυτό το σκορ.Φαν και μη του Kamen Rider,μαζευτείτε να παίξτε αυτό παιχνίδι.Δεν θα το μετανιώστε.Και τώρα πια η Eighting νοιάζεται αρκετά για να ζητάει τις γνώμες μας μέσω του διαδικτύου για το επόμενο παιχνίδι;ΤΕΛΕΙΟ! Αυτό είναι σημάδι καλού παιχνίδιου[που δεν χτυπάει τα Arcades ].
Κονσόλα : Playstation Portable,Nintendo Wii
Εκδότης : Bandai Namco Games
Κατασκευαστής : Eighting
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
Αυτή την φορά,πετάξαν από το παράθυρο την υπόθεση...μάλλον από τις πιο σωστές κινήσεις που κάναν μιας και θέλουν τώρα να κάνουν πιο δημοφιλή την σειρά και είναι κατανοητό και επιπλέον τους αφήνει να συγκεντρωθούν σε άλλους τομείς που χρειάζονται κάποιο χρόνο και χρήμα[που,ως γνωστόν η Namco Bandai δεν δίνει. ].
Παρουσίαση και ομοιότητα στο αυθεντικό : 7 / 10
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
Εδώ παίζονταί πολλά και τα περισσότερα κερδίζουν.Αυτή την φορά οι χαρακτήρες παρουσιάζονται όσο πιο κοντά στις αυθεντικές τους εμφανίσεις μπορούν.Μέσω των πολλών αλαγών που γίναν στα γραφικά,στον ήχο και στον τρόπο παιχνιδιού οι χαρακτήρες άρχισαν να έχουν "προσωπικότητες" πια.Βέβαια δεν αγγίζει ακόμα την τελειότητα μιας και υπάρχουν μερικά μικροπραγματάκια που είναι αρκετά για να αφαιρέσουν 7 πόντους από αυτόν τον τομέα.
Gameplay : 16 / 20 = 8 / 10
~ Fighting Gameplay : 6 / 10
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
Φέτος,υπήρξα τρομαχτικές αλλαγές στην σειρά.Και ο τρόπος παιχνιδιού δεν γινόταν να μείνει απείραχτος.Υπήρξαν πολλές αλλαγές στην ισορροπία του παιχνιδιού και αυτό είναι καλό μιας και το παιχνίδι μοιάζει πιο πολύ με καλό παιχνίδι ξύλου τώρα πια.Γιατί παίρνει τόσο λίγο όμως;Γιατί για όλα τα βήματα μπροστά,υπήρξαν και κάποια βήματα πίσω.Πρώτο απ’όλα,η Eighting έχει ένα μικρό σύνδρομο με το TAG από προηγούμενα παιχνίδια και φαίνεται και εδώ.Παρ’ότι το να βάλουν μια μπάρα ζωής[απλοποιήση της ζημιας],να βάλουν damage scaling[που το χρειαζόταν το παιχνίδι] και να βάλουν και τις "κόκκινες περιοχές" της ζωής που μπορούν να επαναφέρονται με τον χρόνο ήταν ιδιοφύες και θυμίζει το Tatsunoko Vs Capcom : Ultimate All Stars που είναι θετικό.Όμως και εκεί οι παίχτες έχουν δική τους ζωή.Αυτό που θα μπορούσε να κάνει είναι να βάλει δύο μπάρες ζωής και όταν μπαίνουν σε TAG κάθε παίχτης να έχει από μια μπάρα και να πρέπει να νικηθούν και οι δύο για να τελειώσει ο αγώνας.Επίσης η ζωή επαναφέρεται τόσο αργά που δεν έχει και πολύ νόημα.
Πέραν αυτόν,υπήρξε και μια κίνηση μεγαλύτερου moveset για χαρακτήρες.Οι περισσότερες κινήσεις είναι πάντα κάτι θετικό,έστω και αν κάποιες είναι ίδιες με άλλες,αλλά δίνει μια παραπάνω βαρύτητα στην στρατηγική του παίχτη και βλέποντας πως βελτίωσαν το Rider Cancel και σε κάθε χαρακτήρα ρυθμό μαζέματος ενέργειας,κάνοντας τον παίχτη να δυσκολεύεται στο σπαμμάρισμα της τεχνικής αυτής.Έπειτα ο υπολογιστής φέρεται καλύτερα και πιο έξυπνα από το προηγούμενο παιχνίδι.
Έπειτα υπάρχουν και αλλαγές που γίναν ανάλογα και με τις μπάρες
Κόκκινο : Η κόκκινη μπαρά σε αρκετούς χαρακτήρες ισορροπήθηκε αρκετά και με τον Agito Shining Form ως λαμπρό παράδειγμα.Τώρα πια επίσης η μπάρα αυτή έχει και το εφέ της "Δυναμικής Κάμερας",δηλαδή την στιγμή της μεταμόρφωσης,η κάμερα ζουμάρει κοντά στον χαρακτήρα όταν μεταμρφώνεται και τα πάντα γύρω του,όλη η δράση γύρω του,παγώνει μέχρι να μεταμορφωθεί πλήρως.Επίσης το change canceling της πράσινης μπάρας μπορεί πια να γίνεται εδώ αλλά μόνο όταν ο παίχτης μεταμορφώνεται από την απλή του μορφή στην υπέρτατή του[που δεν είναι imba μιας και ο χαρακτήρας χάνει όλη του την ενέργεια για την μεταμόρφωση].
Πράσινο : Τώρα πια ο παίχτης δεν μπορεί να κάνει Change Canceling[στην μέση μιας επίθεσης να αλλάξεις μορφή και να συνεχίσεις την επίθεση χωρίς αντίποινα,κάτι που έκανε κάποιους παίχτες πολύ δυνατούς και τον Deacde υπερβολικά imba].Τώρα το σύστημα είναι όντως καλό,αλλά καλύτερα να υπάρξει η "Δυναμική Κάμερα" που υπάρχει στην κόκκινη μπάρα,για να μειωθεί το lag μεταξύ αλλαγής μορφών.
Μπλέ : Τώρα πια οι χαρακτήρες γεμίζουν αργά ενέργεια και έχουν πολύ περισσότερα και δυναμικώς διαφορετικά και μακρύτερα combo και κινήσεις όταν ενεργοποιούν την μπάρα αυτή,κάτι που άγγιξε ελαφρά μόνο ο Faiz Accel Form στο προηγούμενο παιχνίδι.Καλή κίνηση.
Πορτοκαλί : Ο παίχτης μπορεί να καλέσει κάποιον να τον βοηθήσει για ένα μικρό χρονικό διάστημα.Τώρα βέβαια δεν μπορεί να καλέσει την βοήθεια ο χαρακτήρας όταν επιτίθεται ισορροπόντας λίγο τα πράγματα.Ακόμα μια προσθήκη και θα είναι τέλεια αυτή η μπάρα.
Γκρί : Η Γκρί μπάρα απέκτησε σκοπό,και αυτός είναι ότι ο παίχτης θα γίνεται για ένα μικρό διάστημα πιο δολοφονικός με περισσότερα combo από πριν και περισσότερη δύναμη.Αρκετά καλό.Επίσης ο παίχτης μπορεί να γεμίζει ενέργια πατώντας το πλήκτρο της ειδικής επίθεσης μετά από συγκεκριμένα combo.
Μώβ : Η μπαρά TAG.Χρησιμοποιόντας την εμπειρία τους από προηγούμενους τίτλους τους,η Eighting κάνει καλή δουλεία και μας δίνει ένα καλό και ισορροπημένο σύστημα TAG[όπου μπορείς να αλλάξεις με τον άλλο χαρακτήρα όποτε θές,να κάνεις TAG Cancel,να φέρεις και τους δύο μαζί στο πεδίο και να μπορείς ΝΑ ΕΛΕΓΧΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΔΥΟ ΜΑΖΙ! ],με ένα μικρό ψεγάδι που θα δούμε μετά.
Δυστυχώς κάποιοι παίχτες παρέμειναν ψιλοανέγκιχτοί και συνεχίζουν να είναι πολύ imba[imballanced,υπερβολικά δυνατοί...γκουxZΕRONOSALTAIRFORMΚΑΙDEN-OγκούχΕΛΕΟΣΠΙΑTOEIΕΛΕΟΣΚΑΙΕΣΥΕΠΙΣΗΣNAMCOBANDAIΜΕΤΟΝDEN-Oγκουχ] και ένας δύο,δυστυχώς φάγαν χειρότερο nerf από αυτό που τους άξιζε[Decade και DiEnd].
Μια πολύ αρνητική αλλαγή ήταν ο τρόπος που γίνεται η ανταλαγή χτυπημάτων στο Final Reflect Chance.Παρ’ότι στην θεωρία,το QTE ακούγεται καλό και δελεαστικό από το να mashάρεις πλήκτρα για να δείς ποιός θα κερδίσει την ευκαιρία να ρίξει την τελική του,δεν είναι τόσο καλό.
Επίσης,στο Climax Time οι παίχτες δεν γεμίζουν πιο γρήγορα ενέργεια,κάτι που δεν κάνει πια μοναδικό το Climax Time,μιας και μπορούσε να χρησιμοποιηθεί καθαρά σαν ένα "FINISH HIM! Mode",όπως αυτό στο Ultraman Fighting Evolution 0 που αν ο χαρακτήρας δεν πέθαινε από μια τεχνική,απλά συνέχιζε τον αγώνα,έστω και με 1 πόντο ζωής.
Τέλος αφαίρεσαν το Super Armour από παίχτες όπως ο Kuuga Titan Form,o OOO SaGoZho κλπ και το άφησαν μόνο για κάποιες επιθέσεις[η κλωτσία του Kuuga Ultimate Form,κάποιες επιθέσεις του Shadow Moon κλπ].Παρ’όλα αυτά,οι παίχτες του Ryuki,λόγω του ότι το Guard Vent τους μετράει ως επίθεση,έχουν Super Armour.Αυτό χρειάζεται φτιάξιμο στο επόμενο παιχνίδι.
Παρ’ότι είναι πολύ θετικές οι αλαγές και καλές,αυτές οι πέντε κάνουν το παιχνίδι να τραβιέται από ένα καλό σκόρ.
~ 3D Beat'em Up Gameplay : 10 / 10
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
Το σύστημα δεν άλλαξε από την προηγούμενη φορά,αν εξαιρέσουμε τις προσθήκες που γίναν.Συνεχίζει να είναι εξαίσιο.
Ήχος : 7 / 10
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
Ο ήχος επιστρέφει καθαρότερος και πολλοι χαρακτήρες σταμάτησαν να glitchαρουν με τα voice clip τους.Επίσης προστέθηκαν και καινούργια sound effects και αρκετοί χαρακτήρες[γύρω στο 75 % του κάστ] έχουν νέες ατάκες και κάποιοι από αυτούς ξανά ηχογραφήσαν τα πάντα από την αρχή[ο Toshiki Kashu ως Agito για παράδειγμα].Ορισμένοι άλλαξαν και ηθοποιό μιας και το χρειάζονταν[G3-X,Gatack(αν και μου άρεσε ο Kakihara Tetsuya ως Gatack) και oι Οuja και Zolda που έχουν τους αυθεντικούς τους ηθοποιούς πίσω].
Στην έκδοση του PSP βρίσκουμε και το καλύτερο μέχρι τώρα σύστημα custom soundtrack για το PSP με μια βιβλιοθήκη που να μπορεί να αντέξει τα 10000 τραγούδια και αυτά τα βάζεις ανάλογα στον κάθε χαρακτήρα,στάδιο και Climax Time Theme αντιστοίχως μέσω ενός απλού interface που σε αφήνει να τεστάρεις και τα τραγούδια.
Γραφικά : 8 / 10
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
Τα γραφικά,παρ’ότι δεν άλλαξαν αρκετά στο Wii,στο PSP δείχνουν πιο καλογιαλισμένα και λιγότερο πολυγωνικά από πριν.Επίσης οι χαρακτήρες έχουν περισσότεροι ζωή τώρα πια λόγω των πολλών διαφορετικών animation[διαφορετικά περπατήματα,άμυνες για αντίστοιχες επιθέσεις κλπ].Ένα πολύ μεγάλο σύν αυτό,γιατί τα γραφικά δεν αρκούνται στα ωραία και καλογιαλισμένα background και μοντέλα χαρακτήρων αλλά και σε τέτοιες μικρές λεπτομέριες που θεωρούμε "αυτονόητες" αλλά όταν δεν τις βλέπουμε δεν το καταλαβαίνουμε.
Τελικό σκορ : 30 / 40 ~ 7.5 / 10
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
Τελευταία λόγια :
+Συνηδειτές αλλαγές και προσθήκες στον τρόπο παιχνιδιού
+Συνειδητή προσπάθεια αύξησης δυσκολίας και τακτικών των αντιπάλων
+Custom Soundtrack(Έκδοση PSP)
-Δεν γίνεται να αλλάξουν οι χειρισμοί όπως θέλουν οι παίχτες
-Ακόμα τα moveset είναι περιορισμένα σχετικά
-Δεν υπάρχει αληθινή δυσκολία,αλλά πλησιάζουμε
-Δεν γίνεται να υπάρξουν mirror matches,προκαλώντας μεγάλο πρόβλημα στο παιχνίδι
-Πρόβλημα ισορροπίας χαρακτήρων
Πραγματικά,αυτό το παιχνίδι τα δίνει όλα και τα καταφέρνει.Παρ’ότι στο προηγούμενο προσπαθούσα να είμαι γενναιόδωρος,εδώ το αξίζει αυτό το σκορ.Φαν και μη του Kamen Rider,μαζευτείτε να παίξτε αυτό παιχνίδι.Δεν θα το μετανιώστε.Και τώρα πια η Eighting νοιάζεται αρκετά για να ζητάει τις γνώμες μας μέσω του διαδικτύου για το επόμενο παιχνίδι;ΤΕΛΕΙΟ! Αυτό είναι σημάδι καλού παιχνίδιου[που δεν χτυπάει τα Arcades ].
Απ: Kamen Rider: Climax Heroes Fourze (PSP/Wii) Review
Τρι Δεκ 27, 2011 5:00 pm
συγχώνεψα τα 2 θέματα για να γίνεται και σύγκριση. Κανε review για το Ultraman Fighting Evolution 0 αν μπορείς
Απ: Kamen Rider: Climax Heroes Fourze (PSP/Wii) Review
Τρι Δεκ 27, 2011 5:08 pm
Ωραίος.
Έχω κάνει,είναι αυτό στο PSP.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Έχω κάνει,είναι αυτό στο PSP.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Απ: Kamen Rider: Climax Heroes Fourze (PSP/Wii) Review
Τρι Δεκ 27, 2011 5:54 pm
Ωραίος πάω να το περάσω στην κάρτα
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
|
|