Power Rangers in Greece
Καλως ήρθες Ranger!

Το καλύτερο φόρουμ για Power Rangers στην Ελλάδα σε καλοσορίζει στην παρέα του!

Αν θέλεις και συ να γίνεις μέλος την παρέας μας κάνε εγγραφή (register).

Σε περιμένουμε!

^_^

Εγγραφείτε στο φόρουμ, είναι εύκολο και γρήγορο

Power Rangers in Greece
Καλως ήρθες Ranger!

Το καλύτερο φόρουμ για Power Rangers στην Ελλάδα σε καλοσορίζει στην παρέα του!

Αν θέλεις και συ να γίνεις μέλος την παρέας μας κάνε εγγραφή (register).

Σε περιμένουμε!

^_^
Power Rangers in Greece
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.

Πήγαινε κάτω
Red Forever
Red Forever
Boηθός Διαχειριστή
Boηθός Διαχειριστή
Αριθμός μηνυμάτων : 5102
Ημερομηνία εγγραφής : 14/06/2010
Ηλικία : 33
Τόπος : Αθήνα
http://gaminghavenblog.wordpress.com/

Power Rangers Vs Super Sentai Empty Power Rangers Vs Super Sentai

Πεμ Ιουν 02, 2011 7:09 pm
Ιδού λοιπόν...μου πήρε λίγο,αλλά έχει το τελιότερο σύστημα μάχης.Ακόμα δεν είναι ολόκληρο,αλλά...λέτε να αρέσει η ιδέα στην Saban,Toei και Namco-Bandai;

Power Rangers Vs Super Sentai

Κονσόλες : PSP [PSV] / Nintendo 3DS / PS3 / WII / XBOX360 / PC

Γένος : 3D Fighting

Περίληψη παιχνιδιού :

Το παιχνίδι είναι το κλασσικό 3D Fighting Game.Σαν το Ultimate Ninja Storm ή το Dissidia αν προτιμάτε.

Η μάχη είναι πάντα λοκαριμσένη στα 60 FPS χωρίς να πέφτουν κατά την διάρκεια του παιχνιδιού.Επίσης το σύστημα μάχης είναι γρήγορο και πολλύ ευέλικτο αλλά και υπερβολικά άνετο,επιτρέπωντας στον παίχτη να κάνει ότι πιο τρελές κινήσεις του έρθει για την επιμήκυνση των combo.Η ρευστότητα της μάχης είναι τέτοια που ο παιχτής μπορεί να κάνει οτι θέλει χωρίς να κάνει παύση ο χαρακτήρας αλλά ούτε και να λαγγάρει.

Οι Ρέιντζερς θα έχουν από δυο στολές συνήθως[την κανονική και αυτή χωρίς κράνος].

Η μουσική θα είναι πάνω κάτω κοινή για το παιχνίδι αλλά κάθε σεζόν θα έχει το δικό της τραγούδι σε απλή και ενόργανη εκδοχή.

Θα υπάρξουν κάποιες απαραίτητες αλλαγές για να μην φαίνονται τόσο παράξενα κάποια πράγματα : οι Ρέιντζερς που ήταν κοπέλες στους Rangers αλλά ο αντίστοιχος χαρακτήρας στους Sentai ήταν άντρας[πχ. Τρίννι,Αίσα,Μάγια κλπ.] και χρησιμοποιούσαν την στολή του,θα αλλάξει για να ταιρίαζει στην θυληκή εκδοχή[με μίνι κλπ. όπως συνήθως της ρόζ ρέιντζερ].

Το οπτικό στυλ του παιχνίδιου θα είναι μια μίξη Cell-Shadded και άνιμε/μάνγκα.Τα intro θα είναι με κανονικούς ηθοποιούς[όπως στη σειρά και θα δείχνει και τα ονόματα των ηθοποιών που τους υποδιώντουσαν] και θα τους δείχνει που αλλάζουν για να ταιρίξουν στο οπτικό στυλ του παιχνιδιού.Μιας και ορισμένοι ηθοποιοί δεν είναι εν ζωή ή δεν θέλουν να ξαναγυρίσουν στην σειρά θα γίνει και χρήση Voice Actors.Όσοι θέλουν να ξαναγυρίσουν για τους ρόλους τους θα είναι ευχάριστη έκπληξη.

Πέρα από τους Rangers θα μπορεί να παίξει κανείς και με τα Megazord τους και τα mecha των Sentai.


Χειρισμοί [PSP [PSV] / Nintendo 3DS] :

D-Pad / Slide Pad : Κίνηση του χαρακτήρα / χειρισμός κάμερας και οπτικής γωνίας[όποιο διαλέξετε στις επιλογές]
Analog Nub / D-Pad : Κίνηση του χαρακτήρα / χειρισμός κάμερας και οπτικής γωνίας[όποιο διαλέξετε στις επιλογές]
X button / B Button : Άλμα
Circle button / A Button : Κλωτσίες
Square button / Y Button : Μπουνίες
Triangle button / X Button : Ειδικές επιθέσεις
R button : Άμυνα / Basic Cancel
L button : Προετιμασία τελικής επίθεσης
Start : Παύση παιχνιδιού
Select : Επαναφορά κανονικής θέσης της κάμερας

Εξιδεικευμένοι χειρισμοί :

Χ μετά από L : ειδική βοηθητική μανούβρα
[] μετά από L : βοηθητική επιθετική μανούβρα
Ο μετά από L : βοηθητική αμυντική μανούβρα
Δ μετά από το L : Τελική επίθεση
X,X / B,B : κίνηση αποφυγής

Τύποι Παιχνιδιού :

Story / Adventure Mode : Εδώ μπορεί κανείς να παίξει με τους αγαπημένους του χαρακτήρες καθώς προχωρά στην ιστορία.

2 Players mode : Καλέστε και έναν φίλο σας να παίξει μαζί σας στο Adventure mode ή εναντίον του στο Vs Mode.

Vs Mode : Εδώ μπορεί κανείς να παίξει ξύλο με τους αγαπημένους τους χαρακτήρες στα πιο απίστευτα μάτς,από Ρέιντζερ μεταξύ Ρέιντζερ,από Ζορντ μεταξύ Ζορντ.

Options Mode : Αλλάξτε το παιχνίδι για να σας βολεύει όσο πιο πολύ γίνεται.Οι επιλογές αφορούν τους χειρισμούς,ένταση του ήχου και κάποιες από τις επιλογές του Vs Mode[χρόνος,γύροι] και τέλος αν θέλετε να σώζετε αυτόματα ή όχι η πρόοδος του παιχνιδιού σας.Η έκδοση του PSP περιέχει και επιλογή Custom Soundtrack.

Ανάλυση χειρισμών και ιστοριών :

Χειρισμοί [PSP [PSV] / Nintendo 3DS] :

D-Pad / Slide Pad : Κίνηση του χαρακτήρα / χειρισμός κάμερας και οπτικής γωνίας[όποιο διαλέξετε στις επιλογές]
Analog Nub / D-Pad : Κίνηση του χαρακτήρα / χειρισμός κάμερας και οπτικής γωνίας[όποιο διαλέξετε στις επιλογές]

Με έναν από τα πλήκτρα κίνησης μπορείτε να κινήτε τον χαρακτήρα που έχετε επιλέξει.Αντιστοίχως με το άλλον να μετακινήτε την κάμερα για να σας βολεύει η οπτική γωνία.

X button / B Button : Άλμα

Ο παίχτης θα κάνει ένα άλμα στον αέρα.

Circle button / A Button : Κλωτσίες

Ο παίχτης επιτήθεται με κλωτσίες.

Τα Μέγκαζορντ απλά επιτίθονται με κλωτσίες[όσα μπορούν αλλίως με άλλες επιθέσεις].

Square button / Y Button : Μπουνίες

Ο παίχτης επιτήθεται με μπουνίες.

Τα Μέγκαζορντ απλά επιτίθονται με μπουνίες[όσα μπορούν αλλίως με άλλες επιθέσεις].

Triangle button / X Button : Ειδική Επίθεση

Ο παίχτης επιτήθεται με μια ειδκή επίθεση.Ξοδεύει ένα μικρό ποσοστο από την μπάρα ενέργειας ανεξάρτητα από το αν χτυπήσει ή όχι.

Τα Μέγκαζορντ εκτελούν και αυτά μια ειδική κίνηση.

R button : Άμυνα / Cancel

Ο παίχτης αμύνεται για να μείωσει την ζημία που θα δεχτεί από τον εχθρό.Επίσης μπορεί να πατήσει R στην μέση ενός combo για να το cancelαρει και να το σταματήσει στην μέση.

L button : Προετιμασία τελικής επίθεσης

Ο παίχτης περιβάλεται από μια αύρα για ένα μικρό διάστημα.

Start : Παύση παιχνιδιού

Γίνεται παύση του παιχνιδιού.

Select : Επαναφορά κανονικής θέσης της κάμερας

Εξιδεικευμένοι χειρισμοί :

Χ μετά από L : ειδική βοηθητική μανούβρα

Όταν γίνει χρήση του συμμάχου μέσω αυτής της μανούβρας συνήθως είναι κάτι βοηθητικό και διαφέρει από ζευγάρι σε ζευγάρι.Για παράδειγμα αν ο παίχτης είναι ο Jason και ο σύμμαχος είναι ο Sousuke,ο Jason απλά θα λάβει μια μικρή αύξηση στην ταχύτητα για ένα μικρό χρονικό δίαστημα.Αν όμως οι δύο σύμμαχοι έχουν μια πολλύ ιδιαίτερη σχέση τότε ο παίχτης λαμβάνει μια πολλύ μεγάλη αύξηση σε όλα τα στατιστικά για μια μεγάλη διάρκεια χρόνου και καμία φορά μπορεί να αλλάξει και εμφάνιση.Πχ.αν ο παίχτης είναι ο Sousuke και ο σύμμαχος είναι ο Takeru τότε ο Sousuke θα μεταμορφωθεί σε Hyper Go-On Red ή αν ο παίχτης είναι ο Jason[κόκκινος] και συμμαχός του ο Tommy[πράσινος] τότε ο Jason θα λάβει την ασπίδα του και το Dragon Dagger.

Αν η ίδια εντολή ξαναχρησιμοποιηθεί πριν το τέλος της μανούβρας σε ιδιαίτερα ζευγάρια,το ζευγάρι θα πραγματοποιήσει μια πολλύ ιδιαίτερη τελική επίθεση.Για να γίνει χρήση αυτής της ιδιαίτερης τελικής,ο παίχτης πρέπει να έχει χρησιμοποιήσει την εντολή,να βρίσκετε σε λειτουργεία και να έχει γεμάτα την μπάρα ενέργειας και το επίπεδο σχέσης μεταξύ των παιχτών να είναι Lv.4.

Για να γίνουν όμως αυτές οι πολλύ ιδιαίτερες ειδικές βοηθητικές μανούβρες οι δύο χαρακτήρες πρέπει να έχουν ένα επίπεδο σχέσης Lv.4.


[] μετά από L : βοηθητική επιθετική μανούβρα

Με αυτήν την εντολή,ο σύμμαχος εμφανίζεται σχετικά κοντά στον εχθρό και τον χτυπάει με ένα μεσαίο combo που τελειώνει.


Ο μετά από L : βοηθητική αμυντική μανούβρα

Με αυτήν την εντολή,ο σύμμαχος εμφανίζεται κοντά στον παίχτη και θα τον βοηθήσει να αποφύγει[όχι να την αποκρούσει ή να αμυνθεί εναντίον της] την επίθεση.


Δ μετά από το L : Τελική επίθεση

Ο παίχτης χτυπά τον αντίπαλο με την τελική του επίθεση.Η επίθεση ξοδεύει ένα τεράστιο μέρος της μπάρας ενέργειας.Μπορεί να μπλοκαριστεί και να αποφευχθεί.Στην περίπτωση που διακοπεί στην μέση της τεχνικής ο χρήστης χάνει την απαραίτητη ενέργεια για την επίθεση.

X,X Button / B,B Button [ακόμα και εν κινήσει] : Κίνηση αποφυγής

Μια κίνηση ιδανικη για την αποφυγή πυρών και επιθέσεων από μεγάλες αποστάσεις.Σύνήθως είναι βαρελάκια στο έδαφος,η ρόδα στον αέρα και άλλα κόλπα.Οι rangers έχουν πιο μεγάλη ακτίνα αποφυγής από τα Megazord,που συνήθως απλά κάνουν ένα βήμα στα πλάγια.

Μπάρα Ζωής

Η μπάρα ζωής αντιπροσωπεύει την ζωή του παίχτη.Όταν αδείασει,ο παίχτης χάνει το παιχίδι.

Μπάρα Ενέργειας

Η μπάρα ενέργειας αντιπροσωπεύει την ενέργεια που έχει ο παίχτης.Χρησιμοποιείτε για ειδικές επιθέσεις.Γεμίζει όσο ο παίχτης επιτίθεται.Η μόνη περίπτωση που η μπάρα δεν γεμίζει όταν ο παίχτης επιτήθεται είναι όταν κάνει combo που συνδέονται μεταξύ τους με Ranger Cancel.

Εικονίδιο Συμμάχου

Το εικονίδιο συμμάχου αντιπροσωπεύει τον σύμμαχο που επέλεξε κανείς να φέρει στην μάχη.Το εικονίδιο όταν είναι χρωματιστό σημαίνει οτι ο σύμμαχος μπορεί να βοηθήσει τον παίχτη ενώ όταν είναι άχρωμο,σημαίνει ότι ο σύμμαχος ξεκουράζεται μέχρι να το εικονίδιο να ξαναχρωματιστεί.Το εικονίδιο ξαναχρωματίζεται με τον δικό του ρυθμό.Χοντρικά γύρω στα 30 δευτερόλεπτα περναν μέχρι την επόμενη χρήση του συμμάχου.

Επίπεδο Σχέσης

Ένας αριθμός στο εικονίδιο συμμάχου που δείχνει πόσο καλή είναι η σχεσή του ζευγαριού.Το ελάχιστο επίπεδο είναι 1 και το μέγιστο είναι 4.Το επίπεδο αυξάνεται σιγά,σιγά μέσω της μάχης.Όσο πιο καλά τα πάει ο παίχτης σε μια μάχη και όσο πιο πολλύ και καλά χρησιμοποεί τον συμμαχο του,τόσο πιο εύκολα ανεβαίνει το επίπεδο σχέσης τους.Το επίπεδο στο εικονίδιο φαίνεται ως Lv.τάδε.

Combo Counter

Ένας μετρητής χτυπημάτων που κάνει ο παίχτης ή ο αντίπαλος την ώρα που χτυπάει και τα χτυπηματά του βρίσκουν τον στόχο.Όσο πιο πολλύ αυξάνεται ο αριθμός των combo,τόσο πιο πολλύ μειώνεται και η ζημία που προκαλείται στον αντίπαλο[είναι πολλύ ελάχιστη η μείωση,αλλά φαίνεται στην συνολική ζημιά,λέγεται damage scaling].Μετά το 8 χτυπήματα,ο μετρητής αποκτά ένα μαύρο χρώμα και ο παίχτης ή ο αντίπαλος μπορούν να ενεργοποιήσουν το Super Crush.


Δημιουργία Moveset,Επιθετικές και αμυντικές τακτικές :

Shorthands :

[] = τετράγωνο,μπουνία
O = κύκλος,κλωτσία
Δ = τρίγωνο,ειδική επίθεση
qcf = quarter circle forward[hadouken αν προτιμάτε]
qcb = quarter circle backwards[Helicopter kick / Tatsumaki Senpukyaku αν προτιμάτε]
C = cancel
RC = Ranger Cancel
PC = Proper Cancel
^ = πάνω
V= κάτω
<- = αριστερά
-> = δεξιά
R = το πλήκτρο R,άμυνα

Οι χειρισμοί και τα περισσότερα combo είναι παγκόσμια.Οι επιθέσεις έχουν ως εξής.Τα buffering του κάθε χαρακτήρα όμως διαφέρουν.


[],[],[],[] - Ένα combo με μπουνίες.

[],[],^ + [],[] - Ένα combo με μπουνίες που τινάζει τον αντίπαλο στον αέρα.Ο Παίχτης μπορεί να ακολουθήσει τον αντίπαλο στον αέρα πατώντας Χ,Χ αρκετά γρήγορα μετά το τέλος του combo και να συνεχίσει με μια εναέρια επίθεση που επιθυμεί ο ίδιος.

[],[],V + [],[] - Ένα combo με μπουνίες που ρίχνει βίαια τον αντίπαλο στο έδαφος για περισσότερη ζημία..

[],[],<- / -> + [],[] - Ένα combo με μπουνίες που στο τέλος δίνει μια ευκαιρία στον παίχτη για μια βοηθητική επιθετική μανούβρα.

O,O,O,O -Ένα combo με κλωτσίες.

O,O,^ + O,O - Ένα combo με κλωτσίες που τινάζει τον αντίπαλο στον αέρα.Ο Παίχτης μπορεί να ακολουθήσει τον αντίπαλο στον αέρα πατώντας Χ,Χ αρκετά γρήγορα μετά το τέλος του combo και να συνεχίσει με μια εναέρια επίθεση που επιθυμεί ο ίδιος.

O,O,V + O,O - Ένα combo με κλωτσίες που ρίχνει βίαια τον αντίπαλο στο έδαφος για περισσότερη ζημία..

O,O,<- / -> + O,O - Ένα combo με κλωτσίες που στο τέλος δίνει μια ευκαιρία στον παίχτη για μια βοηθητική επιθετική μανούβρα.

Δ - Μια ειδική επίθεση.

^ + Δ - Μια ειδική επίθεση.

V + Δ - Μια ειδική επίθεση.

(Στον αέρα) [],[],[],[] - Ένα εναέριο combo με μπουνίες.

(Στον αέρα) O,O,O,O - Ένα εναέριο combo με κλωτσίες.

(Στον αέρα) Δ - Μια εναέρια ειδική επίθεση.

R + ^ + [] - Μια ορμητική επίθεση με μπουνίες οπού ο παίχτης μπορεί να συνεχίσει με ότι επίθεση θέλει,αρκεί η επίθεση να χτυπήσει τον στόχο της,άσχετα αν αμύνεται ή όχι.

R + V + [] - Μια επίθεση με μπουνίες που τινάζει τον αντίπαλο στον αέρα.Ο Παίχτης μπορεί να ακολουθήσει τον αντίπαλο στον αέρα πατώντας Χ,Χ αρκετά γρήγορα μετά το τέλος του combo και να συνεχίσει με μια εναέρια επίθεση που επιθυμεί ο ίδιος.Κάποιοι χαρακτήρες σηκώνονται και αυτοί στον αέρα μετά από αυτήν την επίθεση.

R + ^ + O - Μια ορμητική επίθεση με κλωτσίες οπού ο παίχτης μπορεί να συνεχίσει με ότι επίθεση θέλει,αρκεί η επίθεση να χτυπήσει τον στόχο της,άσχετα αν αμύνεται ή όχι.

R + V + O - Μια επίθεση με κλωτσίες που τινάζει τον αντίπαλο στον αέρα.Ο Παίχτης μπορεί να ακολουθήσει τον αντίπαλο στον αέρα πατώντας Χ,Χ αρκετά γρήγορα μετά το τέλος του combo και να συνεχίσει με μια εναέρια επίθεση που επιθυμεί ο ίδιος.Κάποιοι χαρακτήρες σηκώνονται και αυτοί στον αέρα μετά από αυτήν την επίθεση.

[] / Ο / Δ [‘κρατημένο‘ οποιαδήποτε στιγμή εντός ή εκτός ενός combo] - Charge Attacks.Όλες οι επιθέσεις,οποιαδήποτε στιγμή,μπορούν να γίνουν Charge Attacks αρκεί ο παίχτης ν α έχει πατημένο το πλήκτρο που επιθυμεί για την επίθεση.Οι επιθέσεις αυτές πορούν να stun-αρουν τον αντίπαλο,ακόμα και να σπάσουν την άμυνα του ή και να διακόψουν μια επιθεσή του στο μέγιστο charge,δίνοντας στον παίχτη μια ευκαιρία για επίθεση.Παίρνουν λίγη ώρα όμως για να ολοκληρώσουν το Charge και αυτό αφήνει τον παίχτη ‘ανοιχτό‘ και στο έλεος του αντιπάλου.

Αν χρησιμοποιηθεί σωστά,ο παίχτης μπορεί να κάνεις juggles.

Όταν ο παίχτης charge-άρει,το μέλος με το οποιό θα επιτεθεί αρχίζει και μαζεύει μια χλωμόλευκη ενέργεια και ο παιχτης σταματά στην μέση της κινήσεως μέχρι να φορτίσει πλήρως και να γίνει αυτόματα ή μέχρι να αφήσει το πλήκτρο ο παίχτης.Τα combo δεν συνεχίζουν μετά από μια charge attack.

Όσο πιο charge-αριμένη είναι μια επίθεση τόση πιο πολλύ ζημία θα προκαλέσει στον αντίπαλο.

Παράδειγμα :

R+^+[],Ο[κρατημένο]

R+^+O,[],[],^+[][κρατημένο]

Combo Special [Δ κατά την διάρκεια ενός combo,διαφέρει από χαρακτήρα σε χαρακτήρα] - Κατά την διάρκεια ενός combo ο παίχτης μπορεί να πατήσει το Δ για να τελειώσει ένα combo με μια διαφορετική επίθεση,ονόματι combo special.Κάθε χαρακτήρας έχει τουλάχιστον τέσσερα τέτοια.Κάθε χαρακτήρας επίσης έχει διαφορετική εντολή για το κάθε ένα από τα τέσσερα ή και παραπάνω.Κάποια από τα combo specials ξοδεύουν ενέργεια αλλά προκαλούν μεγάλη ζημία.


R - Άμυνα.Αν Ο παίχτης θα αμυνθεί για μια στιγμή.

R[κρατημένο] - Άμυνα.Όσο πιο πολλύ μένει κρατήμενο το πλήκτρο άμυνας,τόση θα είναι και η διάρκεια της.Ο παίχτης δεν δέχτε καθόλου ζημία κατα την διάρκεια της άμυνας.

R[ακριβώς πριν δεχτεί ο παίχτης το χτύπημα] - Just Guard / Counter Guard.Ο παίχτης αμύνεται και παραλύει τον αντίπαλο σε αυτήν την περίπτωση άμυνας.

R[κρατημένο] + X - Ο παίχτης αποφεύγει τα χτυπήματα του αντιπάλου χωρίς να σπάει η αμυνά του.Κάθε αποφυγή ξοδεύει λίγη ενέργεια όμως.

Τα Megazord δεν μπορούν να εκτελέσουν αυτήν την εντολή.

C - C όπως Cancel.Στην συνέχεια θα δούμε τα δύο cancel του παιχνίδιού :

R[στην μέση ενός χτυπήματος] - Proper Cancel.Αν ο παίχτης πατήσει το πλήκτρο R την ώρα της επίθεσης του τότε θα ακυρώσει την επίθεση του χωρίς αρνητικές επιπτώσεις[δεν χρειάζεται δηλαδή να τελειώσει την επίθεση του για να αρχίσει να κινήτε ή να αμύνεται].μετά το cancel ο παίχτης θέλει 4 δευτερόλεπτα για να ξαναεπιτεθεί.Στο δίαστημα αυτό ο παίχτης αναβοσβήνει.

Ένα παράδειγμα του Proper Cancel :

[],[],[],PR,XX(αποφυγή)

qcf + R και qcb + R - Ranger Cancel.Όταν ο παίχτης χρησιμοποιήσει το παραπάνω cancel τότε μπορεί να cancelαρει την επιθεσή τυο για να την συνδέσει με μια τελείως διαφορετική για πολλύ περισσότερη ζημία.Ο παίχτης μπορεί να το χρησιμοποιήσει μόνο δύο φορές σε ένα combo και μόνο μια φορά την κάθε εντολή.Κάθε Ranger Cancel ξοδεύει ένα τέταρτο της μπάρας ενέργειας.Όσον αφορά τα combo που ο παίχτης συνδέει μεταξύ τους με Ranger Cancel,δεν δίνουν στον παίχτη ενέργεια.

Ένα παράδειγνα του Ranger Cancel :

R+^+[],[],[],[],[],RC,R+^+[],O,O,O,O,RC,R+^+O,[],[],^+[],[],XX(εναέρια ακολουθεία),Δ

Guard Break - Συμβαίνει όταν σπάσει η άμυνα.Η άμυνα αποδυναμόνεται όσο ένας χαρακτήρας επιτήθετε σε έναν αμυνόμενο χαρακτήρα.Η αντοχή της μπάρας φαίνεται από ένα άσπρο σημάδι που εμφανίζεται κάθε φορά που ο χαρακτήρας χρησιμοποεί την άμυνα κρατημένη.Όσο πιο πολλύ μαυρίζει το σημάδι,τόσο πιο αδύναμη γίνεται και η άμυνα.Όταν σπάσει η άμυνα του χαρακτήρα τότε θα υπάρξει Guard Break.Σε αυτήν την περίπτωση ο χαρακτήρας παραλύει και μένει παράλυτος μέχρι να ξανανακτήσει την άμυνα του ή να δεχτεί μια επίθεση.

Charge Cancelling - Μια ‘αόρατη‘ τεχνική του παιχνίδιού,όπως και οι παρακάτω.Η ιδέα πίσω από αυτό είναι απλή : charge μέσα σε combo και μετά ο παίχτης πατά άμυνα για να cancel-άρει το animation και το charge.Σε αντίθεση με τα προηγούμενα cancel ο παίχτης δεν ξοδεύει ενέργεια,ούτε είναι ανίκανος να συνεχίση την επιθεσή του.Όμως το combo counter δεν κατεβαίνει αν ακολουθήσει την επίθεση του και η τεχνική μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο αν ο παίχτης χρησιμοποιήσει charge.Αλλιώς υπάρχουν τα δύο προηγούμενα.Αν επανηληφθεί όμως δύο φορές συνεχόμενα όμως,το Link χάνεται και τα frames του αντιπάλου πέφτουν στο μηδεν με αποτέλεσμα,ο αντίπαλος να πέσει στο έδαφος.

Stance Cancel - Το πιο απλό και βασικό cancel από όλα και είναι παγκόσμιο.Όταν ο παίχτης σταματήσει ένα combo χωρίς να πατά τίποτα για ένα μιρκό χρονικό δίαστημα,ο χαρακτήρας θα τελειώσει το combo και παίξει διαφορετικό animation με διαφορετικά frames από το αν συνέχιζε την επίθεση κανονικά.Κατά την διάρκεια αυτού του animation,σε ένα συγκεκριμένο σημείο του κάθε animation,ο παίχτης μπορεί να εκμεταλευτεί τα frames και να ξαναρχίσει την επιθεσή του.

Recovery Time / Recovery Frames - Κάθε κίνηση έχει και το δικό της recovery time ή recovery frames.Όσο λιγότερα τα frames τόσο λιγότερος χρόνος χρησιμοποιήτε για το "recovery" - την επαναφορά του παίχτη στην βασική στάση[Neutral stance,όταν δεν κάνει τίποτα ο παίχτης,απλά στέκεται].Κάποιες κινήσεις σχεδόν δεν έχουν frames.Αυτές λέγονται κινήσεις με καλό ‘recovery‘.Τρέχοντας σττα 60 FPS είναι αδύνατο κάποιος να καταγράψει όλες τις κινήσεις που γίνονται,αλλά μπορεί να αντιληθφεί κάποιες από αυτές που γίνονται στο δευτερόλεπτο[Σε αντίθεση με τις ανθρώπινες κινήσεις,στα προγγράμματα,όπως και στα κινούμενα σχέδια,μια ανθρώπινη κίνηση μπορεί να είναι δεκάδες "κινήσεις" στο χαρτί].

Links - Είναι ένας γενικός όρος στα παιχνίδια ξύλου,που δηλώνει την συνεχή επίθεση από χτπήματα που φυσικώς συνδέοντε.Αυτά συνήθως λέγονται και "Natural Combos",που σημαίνει οτι η είναι ομαλές κινήσεις χωρίς να φέρνει τον παίχτη σε δύσκολη θέση αλλά ούτε και να χαλάν τα frames του και οι κινήσεις του να "σπάνε".Γενικώς είναι η αντίθεση του "cancel".Επίσης κάποιες κινήσεις δεν μπορούν να "cancel-αριστούν" ,αλλά μπορούν να "Link-άρουν" με άλλες.Πχ :

R+^+[],[],[],[],[],R+V+[],Δ

Juggle - Εϊναι ένας όρος που χρησιμοποιήτε για να περιγράψε το combo που γίνεται αφού τινάξουμε τον αντίπαλο στον αέρα και πριν πέσει στο έδαφος.Όσο πιο πολύ χτυπάει ο παίχτης τον αντίπαλο "εν πτήση" τόσο πιο γρήγορο τα frames της πτώσης πέφτουν και φαίνεται λες και η βαρύτητα κάνει εξαιρέσεις στον αντίπαλο και πέφτει πιο γρήγορα.ΠΧ :

[],[],^+[],[],XX,[],[],[],[],Δ,R+V+[]


Enemy Rebound - Είναι όταν κάποιος χτυπάει έναν αντίπαλο με τέτοιο τρόπο που θα καταφέρει να ανακλαστεί από μια κάθετη επιφάνεια[τοίχο ή πεδίο περιορισμό(τα αόρατα όρια των σταδίων)],δίνοντας στον παίχτη μια ευκαιρία για παραπάνω επίθεση πολλύ μεγάλης ζημίας.Πχ:

[],[],<- / ->[],[],[],(ο εχθρός ανακλάτε),R+V+[],Δ

Enemy Rebounding - Σε αντίθεση με το παραπάνω concept,αυτό είναι λίγο πιο διαφορετικό.Σε αυτό χρησιμοποιήσεις το σώμα του αντιπάλο ως "έδαφος" για να αποκτήσεις λίγο παραπάνω ύψος καθώς είστε στον αέρα.Αυτό μπορεί να χρησιμοποιηθεί μια φορά όσο είστε στον αέρα.Με αυτήν την τεχνική μπορείτε να κάνετε διπλά κάποιες τεχνικές που θα ήταν αδύνατο να γίνουν αλλιώς.Είναι ένα είδος εναέριου cancel.Πχ :

R+V+[],[],[],[],[],Δ,X(άλμα όσο είστε κοντά και σχεδόν "πατάτε στον αντίπαλο"),[],[],[],[],Δ με τον Jason

Launcher + Rising Launcher - Μια κίνηση που τινάζει τον αντίπαλο στον αέρα και του στερεί για ένα μικρό χρονικό διάστημα την ικανότητα της άμυνας και της επίθεσης,επιτρέποντας στον παίχτη να τον χτυπήσει όσο θέλει.Γενικότερα,οποιαδήποτε κίνηση γίνεται μετά από ένα Launcher θεωρήτε Juugle.Το Rising Launcher είναι μια κίνηση σαν το Launcher,αλλά σηκώενι και τον πάιχτη στον αέρα και παρ’ότι κάποιες φορές θα βρεθεί πιο ψιλά από τον αντίπαλο,θα πέσει πολλύ πιο γρήγορα.ΠΧ :

Launcher : [],[],^+[],[] κοινό combo για όλους.

Rising Launcher : R+V+[] του Jason.

Buffering - Αναφέρεται στην διαδικασία "αποθήκευσης" εντολών για κινήσεις που θα γίνουν μετά πριν καν τελειώσει μια προηγούμενη.Αυτές οι κινήσεις φυλάσσονται στο "buffer" και θα πραγματοποιηθούν μια-μια μόλις γίνουν διαθέσιμες.Ένα καλό παράδειγμα θα ήταν το εξής :

R+^+[] και πριν τελειώσει το animation του προηγούμενου,[],[],[],[] κλπ.Αυτό το πολύ βασικό παραδείγμα είναι μια κίνηση που χρησιμοποιήται σχεδόν ανεπαίσθητα από τους παίχτες.Πολύ βασική.Στο "buffer" της μηχανής δεν αποθηκεύονται όποιες και όποιες εντολές,αλλά εντολές που σχηματίζουν combo που αναφέρονται στις κινήσεις.Δηλαδή όπως στο παραπάνω παράδειγμα,το "buffer" θα δεχτεί μόνο εντολές όπως [] και Ο με συνδυασμούς που θα υπάρχουν σε combo.Δεν θα μπορεί να γίνει κάτι του στύλ πχ :

R+^+[],[],[],[],[],Ο

Force State Moves - Κάποιες κινήσεις θα αναγκάσουν τον αντίπαλο αφού χτυπηθεί αν μπεί σε ένα συγκεκριμένο "state".Είναι κάτι σαν "mini stun" αρκετό για να ακολουθηθούν κάποιες κινήσεις στα βασικά combo αν είναι κάπως "αργές" ή "flashy".Ένα παράδειγμα state θα είναι το εξής : ο αντίπαλος μετά από επίθεση να σκύψει ελαφρά πιάνοντας την κοιλία του.Αυτά τα frames των state διαρκούν ελάχιστα αλλά είναι αδύνατο να τα κάνεις cancel ή over-ride[να φύγεις από το state με μια κίνηση].Το καλό με τα states είναι οτι γίνονται οπουδήποτε και σε οποιαδήποτε περίπτωση και αυτό τα κάνει πιο ενδιαφέρον όταν ένα δημιουργικό μυαλό τα εντάξει σε δημιουργικά juggles.Δεν γίνονται infinites με αυτά.

1)Hit Stun : Το πιο απλό forced state,απλά το stun που πααθαίνουν οι αντίπαλοι για να αφήσουν τον παίχτη να ολοκληρώσει ένα απλό string χωρίς διακοπή.Πχ :

[],[],[],[] ο αντίπαλος δεν μπορεί να κάνει κάτι μεταξύ των επιθέσεων αλλά αν ο παίχτης κάνει [],[] αφήσειο ένα κενό αρκετό για να μηδενιστεί το combo meter[δευτερόλεπτο και λιγότερο] ο αντίπαλος θα έχει βγεί από το hit stun.

2)Major Stun : Συνήθως μετά από ένα πολλύ ισχυρό χτύπημα ή πολλά πολύπλοκα χτυπήματα οι αντίπαλοι μπάινουν σε αυτήν την κατάσταση.Πχ:

[](Charged) και ο αντίπαλος θα πιάσει το στομάχι του για λίγο και δεν θα μπορεί να κάνει τίποτα για κάποιο διάστημα,αλλά ΠΡΟΣΟΧΗ!!!!Μετά από ένα Major Stun μαζεύονται πολλά frames όπότε κάποιος μπορεί να αντεπιτεθεί με μεγάλη ταχύτητα και χωρίς προειδοποιήση από αυτό το forced state.

3)Perfect Impact : Αυτό το forced state είναι λίγο πολύπλοκο.Αν ο παίχτης και ο αντίπαλος καταφέρουν να χτυπήσουν ταυτόχρονα ο ένας τον άλλον με κάποιες απλές κινήσεις(πχ και οι δύο με [] την ίδια στιγμή ή με ένα Ο) τότε οι παίχτες θα πεταχτούν πίσω και από 'κεί θα μπορούν να κάνουν το εξής : ή να φύγουν μακριά από τον αντίπαλο ή να συνεχίσουν μαζί με τον αντίπαλο να ανταλάσσουν το ίδιο χτύπημα.Στην δεύτερη περίπτωση η "επίθεση" συνεχίζεται μέχρι κάποιος από τους δύο να "σπάει" ή να χαλάσει τον κύκλο επιθέσεων.Συνήθως μετά το Perfect Impact μπορείς να ακολουθήσεις με combo.

4)Air Stun : Η εναέρια έκδοχη του Hit Stun.

Reset - Είναι η ιδέα πίσω από τον συνδυασμό ενός cancel και του μηδενισμού του Combo Counter για περισσότερη ζημιά στον αντίπαλο από οτι μπορεί να δεχτεί.Τυπικά ένα reset θα ήταν μετά από κανένα stun ή state οπού ο παίχτης σταματά την επίθεση για να δώσει λίγο χρόνο στο counter να μηδενιστεί και μετά να ξαναρχίσει την επιθεσή του.Ο αντίπαλος πριν συνέλθει θα κάνει ένα μικρό animation για να συνέλθει και αυτή θα είναι η ευκαιρία για ένα reset.Προσοχή όμως γιατί το computer "θυμάται" τις τελευταίες κινήσεις που χρησιμοποιήθηκαν και έτσι δεν μπορεί ο παίχτης να την ξαναχρησιμοποιήσει.Το καλό είναι η ενισχυμένη ζημία...αλλά στο κόστος πολλών ευκαιρίων απόδρασεις από το combo.

"Predeterminded" Strings - Είναι η ακολουθεία κινήσεων που,όπως και σε πάρα πολλά παιχνίδια δράσηςμπατάς μια ακολουθία πλήκτρων και ένα combo βγαίνει ομαλά και η κάθε κίνηση "link-άρει" με τις άλλες χωρίς να χαθούν frames.Πχ :

[],[],[],[]

"Manual" Combo / Free Flow Combo - Ένα combo δημιουργεί κανείς με όλες τις γνώσεις τους από αυτό το παιχνίδι,είτε είναι force state,είτε cancel είτε κάτι πιο πολύπλοκο και ότι πιο στυλάτο.Στην αρχή θα κάνετε κάποια απλά,αλλά όσο γίνεται ο παίχτης καλύτερος στο παιχνίδι τα combo του θα γίνονται και πιο πολύπλοκα.Πχ:

R+^[],Δ

Super Crush - Όταν ο μετρητής των combo φτάσει και ξεπεράσει τα 8,ο μετρητής γίνεται μαύρος και ο χαρακτήρας που χτυπίεται φλασάρει.Ο χαρακτήρας αυτός με το πάτημα ενός πλήτκρου μπορεί να διακόψει τον αντίπαλο που του επιτήθεται και να να τον stun-αρει για λίγο...για αρκετή ώρα μέχρι να ξεφύγει ή να αρχίσει ο ίδιος να χτυπάει τον άλλον σαν εκδίκιση.Όταν δεν χρησιμοποιείται υπό αυτές τις συνθήκες,ο παίχτης τότε πρέπει να πατήσει όλα τα δεξιά πλήτκρα μαζί και να ξοδέψει την μισή μπάρα ενέργειας για να δικόψει τον αντίπαλο.

Assist Break - Όταν ο σύμμαχος χτυπηθεί από έναν χαρακτήρα τότε υπάρχει Assist Break.Σε αυτήν την περίπτωση,το εικονίδιο του συμμάχου ‘κλειδώνεται‘ και ο χαρακτήρας δεν μπορεί να χρησιμοποιήσει τον συμμαχό του για 60 δευτερόλεπτα.

Dynamic Takedown - Όταν αδείασει η μπάρα ζωής ενός χαρακτήρα τότε ο χαρακτήρας αυτός μπαίνει σε μια φάση άμεσου θανάτου όπου ο αντίπαλος χαρακτήρας θα πρέπει να πατήσει Δ κοντά στον χαρακτήρα που είναι σε ‘άμεσο θάνατο‘ για να ξεκινήσει ένα εύκολο QTE για να αποτελειώσει τον αντίπαλο.Αν δεν χρησιμοποιήθούν οι παρακάτω μέθοδοι,τότε πρέπει να χρησιμοποιηθεί αυτή απαραίτητα.Αυτό το σύστημα χρησιμοποιήτε αν ο χαρακτήρας που θα του αδειάσει η μπάρα ζώης,έχει νικηθεί από απλές επιθέσεις και όχι από Special ή τελική επίθεση.

Special Finish - Όταν ένας χαρακτήρας νικήσει έναν άλλον με μια ειδκή επίθεση τότε ο χαρακτήρας αυτός χρησιμοποιεί ένα κινηματογραφικό Special Finish.Καθαρά αισθητικό αλλά με αυτό ο παίχτης δεν χρειάζεται να χρησιμοποιήσει Dynamic Takedown για να αποτελιώσει τον αντίπαλο.

Recovery - Όταν ο παίχτης είναι στο έδαφος ή πέφτει από μια εναέρια επίθεση που δέχτηθηκε,μπορεί να μειώσει κάπως[ελάχιστα βέβαια] την ζημιά και να συνέλθει πολλύ γρήγορα πατώντας το πλήκτρο Χ.


Super Showdown - Όταν και οι δύο παίχτες έχουν άδειες μπάρες ζωής,τότε ενεργοποιήτε το Super Showdown.Σε αυτήν την φάση του αγώνα η μουσική αλλάζει και οι παίχτες χάνουν την μπάρα ζωής και ενέργειάς,οι ειδικές επιθέσεις δεν μπορούν πια να γίνουν,όλα τα Cancel δεν λειτουργούν και μπορούν να κάνουν άπειρες τελικές επιθέσεις τους όσες φορές θέλουν.Και οι δύο παίχτες μπορούν να αμυνθούν ενάντια στις τελικές αλλά υπάρχει και μια επιλογή που θα εξηγηθεί παρακάτω.

Final Showdown - Όταν οι παίχτες βρίσκονται στην κατάσταση Super Showdown και ένας παίχτης ενεργοποιήσει την τελική του υπάρχει πάντα η επιλογή ενεργοποιήσης του Final Showdown.Ο παίχτης πατά το Δ και τότε και οι δύο παίχτες μεταφέρονται σε μια έρημο και ανταλάσσουν χτυπήματα.Όσο γίνεται αυτό εμφανίζεται μια μπάρα από κάτω που έχει στην αριστερή άκρη το εικονίδιο χαρακτήρα του παίχτη και στην δεξιά το εικονίδιο χαρακτήρα του αντιπάλου.Η μπάρα έχει δύο χρώματα : από την μέση και αριστερά κόκκινο για τον παίχτη και από την μέση και δεξιά γκρι για τον αντίπαλο.Ο παίχτης πρέπει να πατάει πολλύ γρήγορα το Δ για να γεμίσει την μπάρα με το δικό του χρώμα.Ως μυστικό του παιχνιδιού,ο παίχτης μπορεί να πατά όλα τα κουμπία μαζί ή όπως αλιώς θέλει για να γεμίσει η μπάρα σχεδόν αμέσως.Η διάρκεια είναι 10 δεύτερόλεπτα και μέσα σε αυτήν την διάρκεια ο παίχτης πρέπει να γεμίσει την μπάρα και να την κρατήσει στο μέγιστο ή τουλάχιστον πάνω από το μισό.Μόλις περάσουν τα 10 δευτερόλεπτα,ο παίχτης που γέμισε την μπάρα νικάει το Final Showdown και για να το δείξει,κινηματογραφικά αποφεύγει μια επίθεση του αντιπάλο και αποκρούει με μια δικία του,χτυπα΄τον αντίαπλο με την τελική του και ενεργοποιήτε και το Special Finish.


Χαρακτήρες και Ομάδες :

Ανάλυση Χαρακτήρων :


Power Rangers :


Mighty Morphin' Power Rangers

Jason Lee Scott - Red Power Ranger [Normal and Helmetless Alter]

Billy Cranston - Blue Power Ranger [Normal and Helmetless Alter]

Zack Taylor - Black Power Ranger [Normal and Helmetless Alter]

Trini Kwan - Yellow Power Ranger [Normal and Helmetless Alter]

Kimberly Hart - Pink Power Ranger [Normal and Helmetless Alter]

Thomas "Tommy" Oliver - Green Ranger [Normal and Helmetless Alter]


Zords :

Megazord

Dragonzord
l
l-> Dragonzord
Battle Mode

Mega Dragonzord


Power Rangers Zeo

Katherine Hillard - Pink Zeo Ranger [Normal and Helmetless Alter]

Tanya Sloan - Yellow Zeo Ranger [Normal and Helmetless Alter]

Adam Park - Green Zeo Ranger [Normal and Helmetless Alter]

Rocky DeSantos - Blue Zeo Ranger [Normal and Helmetless Alter]

Thomas "Tommy" Oliver - Red Zeo Ranger [Normal and Helmetless Alter]

Jason Lee Scott - Gold Zeo Ranger [Normal and Helmetless Alter]


Zords :

Zeo Megazord [3 specials]

Super Zeo Megazord

Red BattleZord


Power Rangers In Space

Andros - Red Space Ranger [Normal and Helmetless Alter]

T.J. Johnson - Blue Space Ranger [Normal and Helmetless Alter]

Carlos Vallerte - Black Space Ranger [Normal and Helmetless Alter]

Ashley Hammond - Yellow Space Ranger [Normal and Helmetless Alter]

Cassie Chan - Pink Space Ranger [Normal and Helmetless Alter]

Zhane - Silver Ranger [Normal and Helmetless Alter]


Zords :

Astro Megazord

Delta Megazord

Astro Delta Megazord

Mega Voyager
l
l-> Mega Vooyager
Winged Mega Voyager


Power Rangers Lost Galaxy

Leo Corbett - Red Glaxy Ranger [Normal and Helmetless Alter]

Damon Henderson - Green Galaxy Ranger [Normal and Helmetless Alter]

Kai Chen - Blue Galaxy Ranger [Normal and Helmetless Alter]

Maya - Yellow Galaxy Ranger [Normal and Helmetless Alter]

Kendrix Morgan - Pink Galaxy Ranger I [Normal and Helmetless Alter]

Karone - Pink Galaxy Ranger II [Normal and Helmetless Alter]

Mike Corbett - Magna Defender [Normal and Helmetless,capeless Alter]


Zords :

Galaxy Megazord

Defender Torozord

Centorus Megazord

Stratoforce Megazord


Power Rangers Time Force

Wes Collins - Red Time Force Ranger [Normal and Helmetless Alter]

Jen Scotts - Pink Time Force Ranger [Normal and Helmetless Alter]

Lucas Kendall - Blue Time Force Ranger [Normal and Helmetless Alter]

Trip - Green Time Force Ranger [Normal and Helmetless Alter]

Katie Walker - Yellow Time Force Ranger [Normal and Helmetless Alter]

Eric Myers - Quantum Ranger [Normal and Helmetless Alter]


Zords :

Time Force Megazord
l
l-> Red Mode
Blue Mode

Shadow Winger / Time Shadow Megazord

Shadow Force Megazord
l
l-> Red Mode
Blue Mode

Quantosaurus-Rex / Q-Rex
l
l-> Dinosaur Mode
Megazord Mode


Super Sentai :


Kousoku Sentai Turborangers

Hono Riki - Red Turboranger [Normal and Helmetless Alter]

Morikawa Haruna - Pink Turboranger [Normal and Helmetless Alter]

Hama Yohei - Blue Turboranger [Normal and Helmetless Alter]

Yamagata Daichi - Black Turboranger [Normal and Helmetless Alter]

Hino Shunsuke - Yellow Turboranger [Normal and Helmetless Alter]


Mecha :

Turbo Robo

Turbo Rugger

Super Turbo Robo


Choujin Sentai Jetman

Tendou Ryu - Red Hawk [Normal and Helmetless Alter]

Rokumeikan Kaori - White Swan [Normal and Helmetless Alter]

Hayasaka Ako - Blue Swallow [Normal and Helmetless Alter]

Yuki Gai - Black Condor [Normal and Helmetless Alter]

Oishi Raita - Yellow Owl [Normal and Helmetless Alter]


Mecha :

Jet Icarus

Jet Garuda

Great Icarus


Ninpuu Sentai Hurricaneger

Shiina Yousuke - Soranin Hurricane Red [Normal and Helmetless Alter]

Nono Nanami - Mizunin Hurricane Blue [Normal and Helmetless Alter]

Bito Kouta - Okanin Hurricane Yellow [Normal and Helmetless Alter]

Kassumi Iko - Tsunonin Kabuto Raiger [Normal and Helmetless Alter]

Kassumi Isshu - Kibanin Kuwaga Raiger [Normal and Helmetless Alter]

Kagura Asuka - Tenku Ninja Shurikenger [Normal and Helmetless Alter]

Mecha :

Senpuujin

Gouraijin

Gourai Senpuujin

Tenku Gourai Senpuujin

Tenrai Senpuujin


Engine Sentai Go-Onger

Esumi Sousuke - Go-On Red [Normal and Helmetless Alter]

Kosaka Ren - Go-On Blue [Normal and Helmetless Alter]

Royama Saki - Go-On Yellow [Normal and Helmetless Alter]

Jo Hanto - Go-On Green [Normal and Helmetless Alter]

Ishihara Gunpei - Go-On Black [Normal and Helmetless Alter]

Suto Hiroto - Go-On Gold [Normal and Helmetless Alter]

Suto Miu - Go-On Silver [Normal and Helmetless Alter]


Mecha :

Engine-Oh

Ganbaru-Oh

Seiku-Oh

Kyoretsu-Oh

Engine-Oh G6

Engine-Oh G9

Engine-Oh G12


Samurai Sentai Shinkenger

Shiba Takeru - Shinken Red [Normal and Helmetless Alter]

Ikenami Ryuosuke - Shinken Blue [Normal and Helmetless Alter]

Shiraishi Mako - Shinken Pink [Normal and Helmetless Alter]

Tani Chiaki - Shinken Green [Normal and Helmetless Alter]

Hanaori Kotoha - Shinken Yellow [Normal and Helmetless Alter]

Umemori Genta - Shinken Gold [Normal and Helmetless Alter]


Mecha :


Shinken-Oh
l
l-> Kabuto Shinken-Oh
Kajiki Shinken-Oh
Tora Shinken-Oh
Ika Shinken-Oh
Kyoryu Shinken-Oh

Tenku Shinken-Oh

Daikai-Oh
l
l-> Daikai-Oh Higashi
Daikai-Oh Minami
Daikai-Oh Nishi
Daikai-Oh Kita / Ika Daikai-Oh

Daikai Shinken-Oh

Muguyo Dai-Oh

Samurai Ha-Oh


Movesets :


[] = P[punch]

O= K[kick]

Δ = SP[special]

X = X button

R = R button

L = L button

+ = ταυτόχρονα

/ = or

^ = Upwards[up]

V = Downwards[down]

<- = left

-> = right

Ranger Movesets


============================
=Mighty Morphin' Power Rangers=
============================

=============================
=Jason Lee Scott - Red Power Ranger=
=============================

Combo List:

Ground Combo


P(two handed downward slash) <-- PPPP
/
P(strong left punch)--P(one handed right-upward slash)
/ \ PPPK
P(strong right punch) K(knee-to-kick) < -- PKKK
\ / KKKK
K(left kick)--K(right knee)
/ \ PKKP
K(right low kick) P(sword uppercut) < -- KKKP
\ / KPPP
P(left backhand jab)--P(right downward punch)
\
K(tachyon clockwise right roundhouse) < -- KPPK


P(strong right punch)--P(strong left punch)--^ + P(left fist slap)--P(right uppercut)
P(strong right punch)--P(strong left punch)--V + P(right jab)--P(left downward hook)
P(strong right punch)--P(strong left punch)--<- / -> + P(right anti clockwise spinning punch)--P(right backhand hook)

K(right low kick)--K(left kick)--^ + K(right kick)--K(scissors kick)
K(right low kick)--K(left kick)--V + K(jumping kick)--K(jumping axe kick)
K(right low kick)--K(left kick)--<- / -> + K(right strong kick)--K(left strong kick)

R + ^ + P(charging slash)
R + V + P(flying uppercut)
R + ^ + K(charging kick)
R + V + K(right high kick)

SP(Power Sword Spin)
^ + SP(Power Sword Thrust)
V + SP(Back-jump firing)

L + SP(Power Sword Tyranno Finisher)
Special Finish(Power Cannon)

Air Combo

P(left sword swing)--P(right sword swing)--P(left upward swing)--P(Body Splitter)

K(right jab)--K(left hook)--K(left knee)--K(violent axe kick)

SP(Ranger Kick)

Support

L + P(Tyranno Punch)
L + K(Tyrrano Block)
L + X(Attack Boost)
Lv.4 L+X :


Έχει επεξεργασθεί από τον/την Red Forever στις Σαβ Νοε 19, 2011 4:25 pm, 9 φορές συνολικά
Green Rider
Green Rider
Διαχειριστής
Διαχειριστής
Αριθμός μηνυμάτων : 30133
Ημερομηνία εγγραφής : 14/02/2010
Ηλικία : 39
Τόπος : Mirror World
http://maagr.forumgreek.com/

Power Rangers Vs Super Sentai Empty Απ: Power Rangers Vs Super Sentai

Πεμ Ιουν 02, 2011 7:47 pm
Καλό. Αν είχαν και κάτι αντίστοιχο του break ακόμα καλύτερα. Εγώ θα το έκανα τελείως σαν το dissidia πάντως
Red Forever
Red Forever
Boηθός Διαχειριστή
Boηθός Διαχειριστή
Αριθμός μηνυμάτων : 5102
Ημερομηνία εγγραφής : 14/06/2010
Ηλικία : 33
Τόπος : Αθήνα
http://gaminghavenblog.wordpress.com/

Power Rangers Vs Super Sentai Empty Απ: Power Rangers Vs Super Sentai

Πεμ Ιουν 02, 2011 7:51 pm
Έχουμε ακόμα να αναλύσουμε μηχανισμούς.Έχω κάτι αντιστοιχο αλλά σε Guard Break και Assist Inercept & Disrupt.Θα δείς.

Green Rider
Green Rider
Διαχειριστής
Διαχειριστής
Αριθμός μηνυμάτων : 30133
Ημερομηνία εγγραφής : 14/02/2010
Ηλικία : 39
Τόπος : Mirror World
http://maagr.forumgreek.com/

Power Rangers Vs Super Sentai Empty Απ: Power Rangers Vs Super Sentai

Πεμ Ιουν 02, 2011 9:06 pm
Εριξα μια ματιά στο Ultimate Ninja Storm στο youtube και εντυπωσιάστηκα. Αν και δεν έχω δει ποτέ το anime, ούτε καν ένα επεισόδιο το παιχνίδι φαίνεται φοβερό. Πιστεύεις ότι πρέπει να το παίξω ασχέτως του ότι δεν έχω την παραμικρή ιδέα για το anime?
Red Forever
Red Forever
Boηθός Διαχειριστή
Boηθός Διαχειριστή
Αριθμός μηνυμάτων : 5102
Ημερομηνία εγγραφής : 14/06/2010
Ηλικία : 33
Τόπος : Αθήνα
http://gaminghavenblog.wordpress.com/

Power Rangers Vs Super Sentai Empty Απ: Power Rangers Vs Super Sentai

Πεμ Ιουν 02, 2011 9:29 pm
Ανετότατα.Και τα δύο Storm παιχνίδια.Οι μηχανισμοί είναι φοβεροί για casual fighter και παρουσιάζουν το Ναρούτο καλύτερα και από τον ίδιο τον δημιουργό[χωρίς πλάκα].

Βγαίνει και το Ultimate Ninja Impact,που είναι συνδυασμός του Storm και των Dynasty Warriors στο PSP αυτό τον Σεπτέμβρη,οπότε περίμενε λίγο ή αν θες πολλυ΄να δείς τι παίζει,νοικιασέ τα Storm ή δανείσου τα από ΄φίλο σου.Δεν θα απογοητευτείς.
Red Forever
Red Forever
Boηθός Διαχειριστή
Boηθός Διαχειριστή
Αριθμός μηνυμάτων : 5102
Ημερομηνία εγγραφής : 14/06/2010
Ηλικία : 33
Τόπος : Αθήνα
http://gaminghavenblog.wordpress.com/

Power Rangers Vs Super Sentai Empty Απ: Power Rangers Vs Super Sentai

Πεμ Ιουν 02, 2011 10:17 pm
Update.

Μένει μόνο η ανάλυση χαρακτήρων.Το παιχνίδι τελειώνει σύντομα[σε αντίθεση με τα άλλα].
Green Rider
Green Rider
Διαχειριστής
Διαχειριστής
Αριθμός μηνυμάτων : 30133
Ημερομηνία εγγραφής : 14/02/2010
Ηλικία : 39
Τόπος : Mirror World
http://maagr.forumgreek.com/

Power Rangers Vs Super Sentai Empty Απ: Power Rangers Vs Super Sentai

Πεμ Ιουν 02, 2011 11:58 pm
Red Forever έγραψε:Ανετότατα.Και τα δύο Storm παιχνίδια.Οι μηχανισμοί είναι φοβεροί για casual fighter και παρουσιάζουν το Ναρούτο καλύτερα και από τον ίδιο τον δημιουργό[χωρίς πλάκα].

Βγαίνει και το Ultimate Ninja Impact,που είναι συνδυασμός του Storm και των Dynasty Warriors στο PSP αυτό τον Σεπτέμβρη,οπότε περίμενε λίγο ή αν θες πολλυ΄να δείς τι παίζει,νοικιασέ τα Storm ή δανείσου τα από ΄φίλο σου.Δεν θα απογοητευτείς.

Θα περιμένω. Ούτως ή άλλως λιώνω στα FFXII & Dissidia 012 αυτόν το καιρό
Red Forever
Red Forever
Boηθός Διαχειριστή
Boηθός Διαχειριστή
Αριθμός μηνυμάτων : 5102
Ημερομηνία εγγραφής : 14/06/2010
Ηλικία : 33
Τόπος : Αθήνα
http://gaminghavenblog.wordpress.com/

Power Rangers Vs Super Sentai Empty Απ: Power Rangers Vs Super Sentai

Κυρ Ιουν 05, 2011 6:13 pm
Αναρωτίεμαι,το είδαν οι άλλοι...κανείς;
Red Forever
Red Forever
Boηθός Διαχειριστή
Boηθός Διαχειριστή
Αριθμός μηνυμάτων : 5102
Ημερομηνία εγγραφής : 14/06/2010
Ηλικία : 33
Τόπος : Αθήνα
http://gaminghavenblog.wordpress.com/

Power Rangers Vs Super Sentai Empty Απ: Power Rangers Vs Super Sentai

Κυρ Ιουν 05, 2011 8:08 pm
Προσέθεσα και έναν τελευταίο μηχανισμό...εμ...πρακτικά το τέλειωσα!Το μόνο που μένει είναι να σκεφτώ ονόματα για τα moveset των χαρακτήρων.
antonito91
antonito91
Συντονιστής
Συντονιστής
Αριθμός μηνυμάτων : 2182
Ημερομηνία εγγραφής : 16/10/2010
Ηλικία : 32
Τόπος : Αthens

Power Rangers Vs Super Sentai Empty Απ: Power Rangers Vs Super Sentai

Κυρ Ιουν 05, 2011 8:21 pm
Ενα μικρό πρόβλημα έχω μονο, γτ δν βγαίνει ενα τέτοιο παιχνίδι????
Red Forever
Red Forever
Boηθός Διαχειριστή
Boηθός Διαχειριστή
Αριθμός μηνυμάτων : 5102
Ημερομηνία εγγραφής : 14/06/2010
Ηλικία : 33
Τόπος : Αθήνα
http://gaminghavenblog.wordpress.com/

Power Rangers Vs Super Sentai Empty Απ: Power Rangers Vs Super Sentai

Κυρ Ιουν 05, 2011 8:39 pm
Έλα μου ντε;Μάλλον δεν το έχουν σκεφτεί...ή απλά η Namdai δεν θέλει να ξοδέψει πολλά λεφτά για να βγάλει τουλάχιστον τα 100νταπλάσσια...ως συνήθως.
Green Rider
Green Rider
Διαχειριστής
Διαχειριστής
Αριθμός μηνυμάτων : 30133
Ημερομηνία εγγραφής : 14/02/2010
Ηλικία : 39
Τόπος : Mirror World
http://maagr.forumgreek.com/

Power Rangers Vs Super Sentai Empty Απ: Power Rangers Vs Super Sentai

Κυρ Ιουν 05, 2011 9:24 pm
Και ένα παιχνίδι riders vs sentai θα ήταν θεεικό!
Red Forever
Red Forever
Boηθός Διαχειριστή
Boηθός Διαχειριστή
Αριθμός μηνυμάτων : 5102
Ημερομηνία εγγραφής : 14/06/2010
Ηλικία : 33
Τόπος : Αθήνα
http://gaminghavenblog.wordpress.com/

Power Rangers Vs Super Sentai Empty Απ: Power Rangers Vs Super Sentai

Κυρ Ιουν 05, 2011 9:45 pm
Xμ...θα δώ τι μπορώ να κάνω....αν και φαντάζομαι οτι θα είναι σαν και αυτό αλλά χωρίς ζορντ μάχες...και με υπορβολικά λίγους Sentai για να μπορούν να ανταπεξέλθουν οι Riders....χμ...
Green Rider
Green Rider
Διαχειριστής
Διαχειριστής
Αριθμός μηνυμάτων : 30133
Ημερομηνία εγγραφής : 14/02/2010
Ηλικία : 39
Τόπος : Mirror World
http://maagr.forumgreek.com/

Power Rangers Vs Super Sentai Empty Απ: Power Rangers Vs Super Sentai

Δευ Ιουν 06, 2011 1:27 am
Τι θα έλεγες για τους specials? Γενικότερα τους πιο δυνατούς. Κατα γενική ομολογία οι 6οι+ είναι μια ομάδα μόνοι τους
Red Forever
Red Forever
Boηθός Διαχειριστή
Boηθός Διαχειριστή
Αριθμός μηνυμάτων : 5102
Ημερομηνία εγγραφής : 14/06/2010
Ηλικία : 33
Τόπος : Αθήνα
http://gaminghavenblog.wordpress.com/

Power Rangers Vs Super Sentai Empty Απ: Power Rangers Vs Super Sentai

Δευ Ιουν 06, 2011 2:19 am
^...Είναι και αυτοί...αλλά δεν θα έχει νόημα...το θέμα με τους Sentai είναι οτι πάνω κάτω,όλοι είναι οι κύριοι χαραλτήρες,σε αντίθεση με τους πρόσφατους Rider που έχουν και ένα δύο άλλους μαζί.

Θα σκεφτώ κάτι...μπορεί να μην είναι απαραίτητα Super Sentai Vs Kamen Rider αλλά μπορεί να βρώ κάτι για να το ισορροπίσω...μπορεί να κάνω σειρά από 3D Fighters με αυτό το θέμα...να αρχίσω με Triple Riders Vs Goranger and JAQK;

Στο μεταξύ θα κάνω κάτι και για τους Power Rangers μόνους τους,πάλι με την ίδια μηχανή μάχης και στο ίδιο γένος,αλλά σειρά αυτήν την φορά.
Επιστροφή στην κορυφή
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης