Power Rangers in Greece
Καλως ήρθες Ranger!
Το καλύτερο φόρουμ για Super Hero Fans στην Ελλάδα σε καλοσορίζει στην παρέα του!

Αν θέλεις και συ να γίνεις μέλος την παρέας μας κάνε εγγραφή (register).

Σε περιμένουμε!

^_^


Το καλύτερο φόρουμ για Super Hero Fans στην Ελλάδα!
 
ΦόρουμΠόρταλΗμερολόγιοΣυχνές ΕρωτήσειςΑναζήτησηΕγγραφήΣύνδεση

Μοιραστείτε | 
 

 Πως νοίωθεται για το μοντέλο AAA ποιότητας παιχνιδιών;

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω 
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
Red Forever
Boηθός Διαχειριστή
avatar






Αριθμός μηνυμάτων : 5071
Ημερομηνία εγγραφής : 14/06/2010
Ηλικία : 27
Τόπος : Αθήνα

ΔημοσίευσηΘέμα: Πως νοίωθεται για το μοντέλο AAA ποιότητας παιχνιδιών;   Δευ Δεκ 02, 2013 3:41 pm

Για όσους δεν ξέρουν,αυτή η γενιά παιχνιδιών και σε ένα βαθμό η προηγούμενη...ή μάλλον τώρα που βγήκαν τα PS4 και τα XBONEs,η προηγούμενη και η προ-προηγούμενη γενιά κονσολών,έδωσε ώθηση σε ένα μοντελό πραγωγής παιχνιδιών που έχουν το εξής απλό μοτίβο κατασκευής :

"Το παιχνίδι πρέπει να έχει από πίσω του λεφτά ίσα με αυτά με μιας καλής ταινίας(σκεφτείται εως και γύρω στα 15 εκατομμύρια και τρια με τέσσερα χρόνια κατασκευής Shocked ),πάντα με την καλύτερη και τελευταία τεχνολογία,τα καλύτερα γραφικά και μουσικό σκορ από τους πιο ακριβοπληρωμένους συνθέτες ταινίων που υπάρχουν με άπειρη διαφήμηση...και με gameplay που μπορεί να πιάσει ένα τεράστιο κοινό και να το ευχαριστηθούν όλοι!"

Κοινώς,αυτό μεταφράζεται στο εξής : "Ρίχτε όλα τα λεφτά στο να κάνετε το παιχνίδι να είναι ένα καλοκαιρινό blockbuster της π...ας με gameplay που αν κάτσει κανείς να το αναλύσει θα βρεί ότι είναι 1.)αντιγραφή 'η 2.)το ίδιο πράγμα με όλα τα mainstream παιχνίδια αυτής της χρονίας ή 3.)το ίδιο σπασμένο,πανεύκολο και αδούλευτο πράγμα στην Unreal Engine που κάνουμε εδώ και 5 χρόνια ή,χειρότερα, 4.)ας τα κάνουμε ένα πρώτου προσώπου παιχνίδι!"

Αυτό το μοντέλο για αυτήν την εποχή είχε διαφθείρει αρκετούς καλούς κατασκευαστές,τόσο ιάπωνες όσο και δυτικούς και κάποιοι δυστυχώς αργήσαν να το καταλάβουν και ευτυχώς μάθαν το μάθημά τους.Τα παιχνίδια αυτά εκτός και αν ήταν υπερβολικά mainstream είχαν κάποιο κέρδος αλλά και πάλι δεν ήταν τόσο πολύ για τους περισσότερους και αρκετές φορές κάποιοι developers δεν είχαν καν κέρδος και απλά κάλυπταν τα έξοδα κατασκευής και τον μισθό των υπαλλήλων και δεν πουλήσαν καν όλη την προμήθεια που χρειάζοταν για να έχουν κέρδος.

Παραδείγματα παιχνίδιών που είδαν άνοδο με αυτό το μοντέλο και "ανθήσαν" :







Από την άλλη υπάρχουν και μερικά παιχνίδια που είδαν άνοδο με αυτό το μοντέλο,αλλά δεν είναι τόσα πολλά όσα νομίζεται.Παραδείγματα αυτών είναι τα εξής :





Εσείς τι πιστεύεται για αυτό το μοντέλο;Βοήθησε στην τελική τους κατασκευαστές ή όχι ή αν βοήθησε τους gamers ή όχι;Πιστεύεται ότι αυτό το μοντέλο πρέπει να συνεχίσει να υπάρχει ή να το αφήσουμε επιτέλους και απλά να φτιάξουμε τα διαολεμένα τα παιχνίδια και να αφήσουμε την φιλοσοφία και τις μεγάλες λέξεις εκεί που ανήκουν : στα βιβλία που θα έπρεπε και εμείς και οι κατασκευαστές να διαβάζουν για αυτά τα πράγματα.Και για να μην ξεχάσω,παιχνίδια που δεν κοστίζουν καν τόσο (πόσο μάλλον το ένα δέκατο του budget αυτών των παιχνιδιών) και είναι καλά,αλλά επειδή δεν είναι mainstream καταχαντακώθηκαν είναι αυτά :






Εσείς τι πιστεύεται;Θα ήθελα αν γίνεται να είναι η όλη συζήτηση σε ώριμο επίπεδο,άσχετο αν μας αρέσουν τα παιχνίδια ή όχι και να το δούμε πιο αντικειμενικά και ώριμα το θέμα.
















Tokusatsu:
 


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://gaminghavenblog.wordpress.com/ Συνδεδεμένος
redlegend
Συντονιστής
avatar



Αριθμός μηνυμάτων : 2900
Ημερομηνία εγγραφής : 18/08/2013
Ηλικία : 18
Τόπος : Αθήνα

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Πως νοίωθεται για το μοντέλο AAA ποιότητας παιχνιδιών;   Δευ Δεκ 02, 2013 9:02 pm

Αντικειμενικά πιστεύω ότι δεν χρειάζεται να γίνονται τέτοιου ύψους σπατάλες για ένα καλό game σίγουρα μια καλή ιστορία είναι ένας απο τους πρωτεύων λόγους που σε κάνουν να το αγοράσεις αλλά αν το gameplay είναι σχετικά περιορισμένο π.χ. να υπάρχουν εκνευριστικά video τα οποία κρατούν περισσότερο απο τον μέσο όρο ώρας που σου παίρνει να τερματίσεις το παιχνίδι και ειδικά όταν δεν μπορείς να τα παραλήψεις μπορούν να κάνουν το παιχνίδι πολύ φορτικό και χρονοβόρο χωρίς ουσιαστικά να παίζεις ειδικά όταν υπάρχουν πολλές λεπτομέρειες . Τώρα για την μουσική νομίζω ότι είναι τα τελευταία πράγμα που κοιτάς σε ένα game .Θα παραμείνω στο gameplay το οποίο κατα τη γνώμη μου θέλει την περισσότερη δουλειά σε ενα παιχνίδι. Απλά θα πρέπει να είναι διασκεδαστικό άσχετα με την τεχνολογία που διαθέτει στα όπλα για παράδειγμα και δεν είναι ανάγκη η δαπάνη πολλών εκατομμυρίων για ένα καλώ παιχνίδι . Κατά την άποψή μου τα παιχνίδια που είναι πολύ science fiction δεν τα απολαμβάνεις όσο ενα παιχνιδι που είναι πιο κοντά στην πραγματικότητα πχ call of duty
















Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Red Forever
Boηθός Διαχειριστή
avatar






Αριθμός μηνυμάτων : 5071
Ημερομηνία εγγραφής : 14/06/2010
Ηλικία : 27
Τόπος : Αθήνα

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Πως νοίωθεται για το μοντέλο AAA ποιότητας παιχνιδιών;   Δευ Δεκ 02, 2013 9:32 pm

^Πέρα από το τελευταίο πέρι άποψης,θα διαφωνήσω όσον αφορά την μουσική.Η μουσική,οι ήχοι και τα διάφορα εφέ είναι τόσο βασικό ερέθισμα στο παιχνίδι όσο και τα γραφικά(με αυτό δεν έννοώ φωτορεαλισμό,αλλά το στύλ,την ποιότητα και την ταχύτητα των μοντέλων και των τοπίων) που επηρρεάζουν τον παίχτη σε τεράστιο βαθμό.Απλά σκέψου αυτό : αυτή η μάχη στο MGR



θα ήταν εξίσου γαμάτη αν αντί για την μουσική που έχει και τον τρόπο μετάδοσής της είχε αυτό;



Ξαφνικά χάνεται η αίσθηση αυτού που κάνεις και διαλύεται η ψευδαίσθηση του παιχνιδιού πόσο μάλλον η απορρόφηση του παίχτη στον κόσμο που του δείχνει το παιχνίδι.Δηαλαδή σκέψου αντί για ότι έχει το Call of Duty σαν μουσική να έχει ξαφνικά γυφτολαϊκά και σκυλάδικα.Απόλυτη καταστροφή.
















Tokusatsu:
 


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://gaminghavenblog.wordpress.com/ Συνδεδεμένος
Green Rider
Διαχειριστής
avatar

Power Rangers Ninja Steel
Αριθμός μηνυμάτων : 28678
Ημερομηνία εγγραφής : 14/02/2010
Ηλικία : 33
Τόπος : Netherrealm

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Πως νοίωθεται για το μοντέλο AAA ποιότητας παιχνιδιών;   Τρι Δεκ 03, 2013 11:44 am

Εβριζα τα shooter και έλεγα δεν με ενδιαφέρουν πολλά παιχνίδια αυτής της γενιάς. Παίρνοντας το xbox κατάλαβα πως έκανα τεράστιο λάθος και έχω πωρωθεί πολύ άσχημα με αυτό το είδος γιατί τα shooter έχουν εξελιχθεί απίστευτα πια. Επίσης το Tomb Raider είναι ένα τρανό παράδειγμα για το πως μπορείς να συνδυάσεις τα καλύτερα πράγματα αυτής της γενιάς σε ένα παιχνίδι. Το Batman Arkham Asylum επίσης. Ισχύει αυτό πως ο ένας αντιγράφει τον άλλο δεν αντιλλέγω. Απλώς αρκετές φορές το κάνουν πολύ καλά και δεν με χαλάει
















Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://maagr.forumgreek.com/
Red Forever
Boηθός Διαχειριστή
avatar






Αριθμός μηνυμάτων : 5071
Ημερομηνία εγγραφής : 14/06/2010
Ηλικία : 27
Τόπος : Αθήνα

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Πως νοίωθεται για το μοντέλο AAA ποιότητας παιχνιδιών;   Τρι Δεκ 03, 2013 6:35 pm

?Ποιά shooter ακριβώς Τζίμ,τα TPS ή τα FPS;
















Tokusatsu:
 


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://gaminghavenblog.wordpress.com/ Συνδεδεμένος
Green Rider
Διαχειριστής
avatar

Power Rangers Ninja Steel
Αριθμός μηνυμάτων : 28678
Ημερομηνία εγγραφής : 14/02/2010
Ηλικία : 33
Τόπος : Netherrealm

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Πως νοίωθεται για το μοντέλο AAA ποιότητας παιχνιδιών;   Τετ Δεκ 04, 2013 12:57 pm

Π.χ. halo, gears of war, mass effect. Γενικώς πάντως και όσα παιχνίδια έχουν την κάμερα πίσω από τον ώμο και είτε είναι action/adventure είτε rpg με ενδιαφέρουν να τα παίξω π.χ. witcher, dark souls, red dead redemption κτλπ.
Σαφώς σχεδόν όλα χρησιμοποιούν τον ίδιο ή παρόμοιο χειρισμό. Δεν το βρίσκω κακό αυτό. Υπάρχει ένα στάνταρ καλούπι στα παιχνίδια αυτής της γενιάς. Η σάλτσα γύρω γύρω είναι αυτή που μετράει όμως γραφικά, gameplay, ήχος. Ενά άλλο πράγμα που γουστάρω σε αυτή τη γενιά είναι τα checkpoints που μας έχουν κάνει τη ζωή πιο εύκολη
















Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://maagr.forumgreek.com/
Red Forever
Boηθός Διαχειριστή
avatar






Αριθμός μηνυμάτων : 5071
Ημερομηνία εγγραφής : 14/06/2010
Ηλικία : 27
Τόπος : Αθήνα

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Πως νοίωθεται για το μοντέλο AAA ποιότητας παιχνιδιών;   Τετ Δεκ 04, 2013 3:07 pm

A,το'πιασα!


Το "μοντέλο" που ανέφερα προηγούμένως δεν αναφέρεται στο καλούπι που περιγράφεις γύρω από τον τρόπο παιχνιδιού Τζίμ,τουλάχιστον όχι για όλα(Millitary Shooters).Αυτό πάντως με τον βασικό χειρισμό είναι κάτι που αλλάζει από γενιά σε γενιά,κυρίως λόγω της αλλαγής των χειριστηριών και των δεξιοτήτων των παιχτών.Αυτή η γενιά είναι πάνω κάτω η γενιά των,ας πούμε,Witcher και Dark Souls.

















Tokusatsu:
 


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://gaminghavenblog.wordpress.com/ Συνδεδεμένος
Green Rider
Διαχειριστής
avatar

Power Rangers Ninja Steel
Αριθμός μηνυμάτων : 28678
Ημερομηνία εγγραφής : 14/02/2010
Ηλικία : 33
Τόπος : Netherrealm

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Πως νοίωθεται για το μοντέλο AAA ποιότητας παιχνιδιών;   Πεμ Δεκ 05, 2013 12:02 am

αυτό που κυρίως είναι αυτό που λες σαν πρόβλημα είναι τα call of duty. Κάθε χρόνο από ένα βγαίνει με ελάχιστες διαφορές από το προηγούμενο. Μέχρι και η EA τους κράζει στο pc master που διάβασα λέγοντας πως προτιμούν να βγάζουν αραιά και που τα battlefield. Να έχει πραγματικό νόημα μια νέα κυκλοφορία. Και έτσι πρέπει. Μου προκαλεί τεράστια εντύπωση που όλα σχεδόν βγάζουν κάθε χρόνο συνέχειες παιχνιδιών. Δεν τα προλαβαίνεις πραγματικά. Φτάσαμε π.χ. Saints Row IV όταν εγώ δεν έχω παίξει ακόμα κανένα. Μέχρι και το ffxiii έβγαλε 3 παιχνίδια. Εύκολο χρήμα ξεκάθαρα...
















Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://maagr.forumgreek.com/
Red Forever
Boηθός Διαχειριστή
avatar






Αριθμός μηνυμάτων : 5071
Ημερομηνία εγγραφής : 14/06/2010
Ηλικία : 27
Τόπος : Αθήνα

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Πως νοίωθεται για το μοντέλο AAA ποιότητας παιχνιδιών;   Πεμ Δεκ 05, 2013 12:40 am

Βασικά,εκτός από το Saints Row IV(που σε αυτήν την περίπτωση το ΙΙΙ ήταν το εύκολο χρήμα) όλα τα άλλα είναι ακριβώς αυτό,εύκολο χρήμα,αλλά με τεράστια έξοδα από πίσω που κρατάνε όλη την βιομηχανία πίσω.Απλά και μόνο αυτό σκέψου : Αν το ΧΙΙΙ είχε τελειώσει με ένα παιχνίδι,τώρα θα είχαμε πιθανώς και δεύτερο Type-0,με το αυθεντικό πιο νωρίς και πιθανώς η σειρά Mana της SE θα είχε αναστηθεί.Μπορεί να βλέπαμε και κανένα NieR 2 στο μεταξύ.

Off topic : Τζίμ,σου έστειλα PM για το Gamer's League,το είδες;
















Tokusatsu:
 


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://gaminghavenblog.wordpress.com/ Συνδεδεμένος
falconara90
Boηθός Διαχειριστή
avatar













Αριθμός μηνυμάτων : 2462
Ημερομηνία εγγραφής : 23/11/2011
Ηλικία : 27
Τόπος : VG Universe

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Πως νοίωθεται για το μοντέλο AAA ποιότητας παιχνιδιών;   Πεμ Δεκ 05, 2013 3:44 am

Βασικά, το πρόβλημα δεν εντοπίζεται τόσο στη νοοτροπία του ΑΑΑ, αλλά στο εκάστοτε studio.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Green Rider
Διαχειριστής
avatar

Power Rangers Ninja Steel
Αριθμός μηνυμάτων : 28678
Ημερομηνία εγγραφής : 14/02/2010
Ηλικία : 33
Τόπος : Netherrealm

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Πως νοίωθεται για το μοντέλο AAA ποιότητας παιχνιδιών;   Πεμ Δεκ 05, 2013 7:55 pm

πάντως αυτό με την unreal engine γίνονταν ανέκαθεν. Δεν είναι τωρινό φαινόμενο
















Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://maagr.forumgreek.com/
gt1993
VIP Μέλος


Αριθμός μηνυμάτων : 218
Ημερομηνία εγγραφής : 18/12/2013
Ηλικία : 24
Τόπος : Κυπρος

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Πως νοίωθεται για το μοντέλο AAA ποιότητας παιχνιδιών;   Δευ Μαρ 09, 2015 9:12 pm

Συμφωνω με αυτο το μοντελο γιατι πιστευω οτι τισ πληστες φορες παιρνεις ενα ποιοτικο προιον
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
redlegend
Συντονιστής
avatar



Αριθμός μηνυμάτων : 2900
Ημερομηνία εγγραφής : 18/08/2013
Ηλικία : 18
Τόπος : Αθήνα

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Πως νοίωθεται για το μοντέλο AAA ποιότητας παιχνιδιών;   Δευ Μαρ 09, 2015 10:13 pm

@Red Forever έγραψε:
^Πέρα από το τελευταίο πέρι άποψης,θα διαφωνήσω όσον αφορά τη μουσική.Η μουσική,οι ήχοι και τα διάφορα εφέ είναι τόσο βασικό ερέθισμα στο παιχνίδι όσο και τα γραφικά(με αυτό δεν έννοώ φωτορεαλισμό,αλλά το στύλ,την ποιότητα και την ταχύτητα έλων και των τοπίων) που επηρρεάζουν τον παίχτη σε τεράστιο βαθμό.Απλά σκέψου αυτό : αυτή η μάχη στο MGR



θα ήταν εξίσου γαμάτη αν αντί για την μουσική που έχει και τον τρόπο μετάδοσής της είχε αυτό;



Ξαφνικά χάνεται η αίσθηση αυτού που κάνεις και διαλύεται η ψευδαίσθηση του παιχνιδιού πόσο μάλλον η απορρόφηση του παίχτη στον κόσμο που του δείχνει το παιχνίδι.Δηαλαδή σκέψου αντί για ότι έχει το Call of Duty σαν μουσική να έχει ξαφνικά γυφτολαϊκά και σκυλάδικα.Απόλυτη καταστροφή.



Λοιπον ενα χρονο και κατι μετα καταλαβαινω ακριβως το ποσο δικιο ειχες αυτη τη μερα. Πλεον εχει αλλαξει και ο τροπος που παιζω παιχνιδια και το ειδος τους, ολα παιζουν ρολο, η μουσικη και τα εφε ειναι παρα πολυ συμαντικα για να βγει ενα αξιοπρεπεστατο παιχνιδι
















Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Green Rider
Διαχειριστής
avatar

Power Rangers Ninja Steel
Αριθμός μηνυμάτων : 28678
Ημερομηνία εγγραφής : 14/02/2010
Ηλικία : 33
Τόπος : Netherrealm

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Πως νοίωθεται για το μοντέλο AAA ποιότητας παιχνιδιών;   Τρι Μαρ 10, 2015 12:52 am

Συμφωνώ και επαυξάνω. Επαιζα ξανά resident evil 2 αυτές τις μέρες και έλεγα τι απίστευτη ανατριχιαστική μουσική είναι αυτή ρε παιδάκι μου. ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ όχι μλκς. Λείπει αυτό πλέον στα περισσότερα παιχνίδια. Αυτό που με προβληματίζει πάντως είναι πως την πολιτική της taletale πάνε να την ακολουθήσουν και άλλες εταιρίες με τα επεισόδια στα παιχνίδια, αργής γενομένης της capcom με το resident evil revalations 2. Ημαρτον ρε. Νιώστε λίγο σε τι εποχή ζούμε. Κατεβάστε τις τιμές και κόψτε τις βλακείες γαμώτο... Evil or Very Mad
















Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://maagr.forumgreek.com/
 
Πως νοίωθεται για το μοντέλο AAA ποιότητας παιχνιδιών;
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Power Rangers in Greece :: Videogames :: Γενικά-
Μετάβαση σε: