Power Rangers in Greece
Καλως ήρθες Ranger!
Το καλύτερο φόρουμ για Super Hero Fans στην Ελλάδα σε καλοσορίζει στην παρέα του!

Αν θέλεις και συ να γίνεις μέλος την παρέας μας κάνε εγγραφή (register).

Σε περιμένουμε!

^_^

Μοιραστείτε
Πήγαινε κάτω
Red Forever
Red Forever
Boηθός Διαχειριστή
Boηθός Διαχειριστή
Αριθμός μηνυμάτων : 5102
Ημερομηνία εγγραφής : 14/06/2010
Ηλικία : 28
Τόπος : Αθήνα
http://gaminghavenblog.wordpress.com/

Yuusha Kishin DanSeiVer  Empty Yuusha Kishin DanSeiVer

Την / Το Παρ Φεβ 03, 2012 1:41 am
Yuusha Kishin DanSeiVer

Κονσόλες : PSP / PC / PSV ?

Γένος : 3D Fighting / Visual Novel

Περίληψη παιχνιδιού :

Το παιχνίδι είναι το κλασσικό 3D Fighting Game.Σαν το Kishin Hishou Demonbane ή το Gundam Vs Gundam αν προτιμάτε.

Η μάχη είναι πάντα λοκαριμσένη στα 60 FPS χωρίς να πέφτουν κατά την διάρκεια του παιχνιδιού.Επίσης το σύστημα μάχης είναι γρήγορο και πολλύ ευέλικτο αλλά και υπερβολικά άνετο,επιτρέπωντας στον παίχτη να παίζει το παιχνίδι χωρίς ιδιαίτερη δυσκολία.Πάντα θα υπάρχει απεριόριστος χρόνος στις μάχες.

Το οπτικό στυλ του παιχνίδιου θα είναι μια μίξη Cell-Shadded και άνιμε/μάνγκα.

Χειρισμοί εκτός μάχης,για πλοήγηση στα μενού :

D-Pad : επιλογή και καθοδήγηση / πλοήγηση στα μενού
Analog Nub : επιλογή και καθοδήγηση / πλοήγηση στα μενού
X button : καταχώρηση επιλογής
Circle button : καταχώρηση επιλογής
Square button : επανάληψη προηγούμενων γεγονότων / ειδικές ρυθμίσεις[μόνο στην επιλογή παιχτών]
Triangle button : ακύρωση επιλογής
R button : αλαγή κοστουμιών[μόνο στην επιλογή παιχτών]
L button : αλαγή κοστουμιών[μόνο στην επιλογή παιχτών]
Start : καταχώρηση επιλογής
Select : γρήγορη έξοδος από οποιοδήποτε μενού

Χειρισμοί :

D-Pad : Κίνηση του χαρακτήρα
Analog Nub : Κίνηση του χαρακτήρα
X button : Άλμα
Circle button : Όπλο # 2
Square button : Επιθέσεις σώμα με σώμα
Triangle button : Όπλο # 1
R button : Support
L button : Άμυνα
Start : Παύση παιχνιδιού
Select : Tag In & Tag Out

Εξιδεικευμένοι χειρισμοί :

X,X : Boost Jump
Οποιαδήποτε κατεύθηνση δύο φορές : Quick Boost
L + Triangle : Ειδική τεχνική με όπλα
L + Square : Ειδική τεχνική με επιθέσεις σώμα με σώμα
Square + Triangle + Circle : Awakening


Τύποι Παιχνιδιού :

Story Mode : Εδώ μπορεί κανείς να κάτσει να απολάυσει την ιστορία.

2 Players Mode : Καλέστε και έναν φίλο σας να παίξει μαζί σας στο Adventure mode ή εναντίον του στο Vs Mode.

Vs Mode : Εδώ μπορεί κανείς να παίξει ξύλο με τους αγαπημένους τους χαρακτήρες στα πιο απίστευτα μάτς.Επίσης υπάρχει και ειδική επιλογή για διαμόρφωση κανόνων.

Single Player Mode : Ένα mode που αποτελείτε από πολλά άλλα modes.Αυτά είναι :

Survival Mode : Αντιμετωπίστε όσους περισσότερους αντιπάλους μπορείτε μέχρι να σας τελειώσει η ζωή ή να νικήστε τους άθλους που σας δίνονται.Υπάρχουν : Survival Arcade,Survival 50,Survival 100 και Test your Limits όπου ο παίχτης μπορεί να διαλέξει από 2 μέχρι και 100 διαφορετικούς αντιπάλους και να τους αντιμετωπίσει.Το Survival Arcade έχει επίπεδα δυσκολίας,ίδια με αυτά που δίνονται στα options.

Time Attack Mode : Δείτε αν μπορείτε να νικήστε όλους τους αντιπάλους κάτω από έναν ορισμένο χρόνο ή να θέσετε το δικό σας ρεκόρ.Έχει επίπεδα δυσκολίας,ίδια με αυτά που δίνονται στα options.

Boss Rush Mode : Αντιμετωπίστε έναν-έναν τους αρχηγούς της ιστορίας με όποιον παίχτη θέλετε ή όλους μαζί σε σειρά[η ζωή γεμίζει ανάμεσα στους αρχηγούς].Δείτε αν μπορείτε να νικήστε και το ρεκόρ σας ανάλογα την δυσκολία που θα παίξτε.Έχει επίπεδα δυσκολίας,ίδια με αυτά που δίνονται στα options.Αν κάποιος τους νικήσει όλους μαζί σε σειρά,οι χρόνοι του αναγράφονται και ξεχωριστά για τον καθένα[σαν το Ys : Oath in Felghana].

Team Battle Mode : Εδώ ο παίχτης φτιάχνει μια ομάδα τριών ατόμων και πάει να αντιμετωπίσει άλλες ομάδες από τους υπόλοιπους χαρακτήρες.Μπορεί να λειτουργήσει ως τουρνουά ή και ως απλό Vs.

Gallery Mode : Εδώ μπορεί να δεί κανείς σκηνές,εικόνες,εικονογραφίες και να ακούσει μουσικές και ήχους,ακόμα και φωνές και ορισμένες ατάκες των χαρακτήρων από το παιχνίδι.Όλα αυτά μπορεί να τα ξεκλειδώσει μέσω των διαφόρων mode ή ξοδεύοντας πόντους που μαζεύει από αυτά τα modes.

Options Mode : Αλλάξτε το παιχνίδι για να σας βολεύει όσο πιο πολύ γίνεται.Οι επιλογές αφορούν τους χειρισμούς,την πλη΄ρη αλλαγή τους,ένταση του ήχου και κάποιες από τις επιλογές του Vs Mode[χρόνος,γύροι] και τέλος αν θέλετε να σώζετε αυτόματα ή όχι η πρόοδος του παιχνιδιού σας.Η έκδοση του PSP περιέχει και επιλογή Custom Soundtrack και Media Install για καλύτερους χρόνους loading.

Ανάλυση χειρισμών και ιστοριών :

Χειρισμοί :

D-Pad : Κίνηση του χαρακτήρα
Analog Nub : Κίνηση του χαρακτήρα

Με έναν από τα πλήκτρα κίνησης μπορείτε να κινήτε τον χαρακτήρα που έχετε επιλέξει.

X button : Άλμα

Ο παίχτης θα κάνει ένα άλμα στον αέρα.Aν πατήσει ξανά το πλήκτρο στον αέρα θα κάνει δεύτερο άλμα με προωθητήρες που θα ξοδέψει λίγο boost.

Circle button : Όπλο # 2

Ο παίχτης επιτήθεται με το δευτερεύον όπλο του.

Square button : Επιθέσεις σώμα με σώμα

Ο παίχτης επιτήθεται με γρήγορες επιθέσεις που φτιάχνουν εύκολα ένα combo.

Triangle button : Όπλο # 1

Ο παίχτης επιτήθεται με το πρωωταρχικό του όπλο.

R button : Support

Ο παίχτης καλέι τον άλλον χαρακτήρα που έχει επίλέξει και μαζί επιτίθενται στον αντίπαλο.Ο χαρακτήρας μένει όσην ώρα υπάρχει ενέργεια στην μπάρα Tag.Όσο πιο γεμάτη είναι,τόσο πιο πολλύ θα μείνει.

L button : Άμυνα

Ο παίχτης αμύνεται.Κατά την διάρκεια της άμυνας δεν δέχεται ζημιά.Αν ο παίχτης πατήσει το πλήκτρο την ώρα που ο αντίπαλος εκτελεί μια επίθεση,τότε ο παίχτης θα εκτελέσει ένα parry και θα παραλύσει για λίγη ώρα τον αντίπαλο.

Start : Παύση παιχνιδιού

Γίνεται παύση του παιχνιδιού.

Select : Tag In & Tag Out

Ο πάιχτης μπορεί να αλλάξει τον χαρακτήρα που έχει στο παιχνίδι με τον άλλο χαρακτήρα που έχει επιλέξει.Αν οι χαρακτήρες αλλάξουν αν δεν γίνεται τίποτα,τότε δεν ξοδεύεται τίποτα από την μπάρα Tag,αρκεί να μην είναι άδεια.Αν γίνει στην μέση μιας επίθεσης,τότε θα χρησιμοποιηθεί όλη η μπαρά Tag.

Εξιδεικευμένοι χειρισμοί :

X,X : Boost Jump

Ο παίχτης θα κάνει δεύτερο άλμα.

Οποιαδήποτε κατεύθηνση δύο φορές[χωρίς να κρατηθεί η δεύτερη φορά] : Quick Boost

Ο παίχτης μπορεί να καλύψει μια μικρή απόσταση στα πλάγια ή μπρός ή πίσω για να αποφύγει μια επίθεση.Πρακτικά ένα-δύο γρήγορα βήματα προς κάποια κατεύθυνση.

Οποιαδήποτε κατεύθηνση δύο φορές[κρατημένο] : Afterimage

Ο παίχτης μπορεί να καλύψει μια μικρή απόσταση στα πλάγια ή μπρός ή πίσω για να αποφύγει μια επίθεση,αφήνοντας μια εικόνα του εαυτού του πίσω που μπερδεύει τον αντίπαλο.Αυτή η τεχνική ξοδεύει από την μπάρα Tag και μπορεί να γίνει μόνο σε Awakening.Ο παίχτης μποεί να περάσει πρακτικά ακόμα και μέσα από τον αντίπαλο και να βρεθεί πίσω του.

L + Triangle : Ειδική τεχνική με όπλα

Ο παίχτης θα εκτελέσει μια ειδική κίνηση με τα όπλα που έχει.Πρέπει να είναι σε Awakening όμως και με το που γίνει τελειώνει το Awakening και ξοδεύει όση ενέργεια έχει μείνει από το Awakening για λίγο περισσότερη ζημιά.

L + Square : Ειδική τεχνική με επιθέσεις σώμα με σώμα

Ο παίχτης θα εκτελέσει μια ειδική κίνηση με τις δικές του επιθέσεις σώμα με σωμα.Πρέπει να είναι σε Awakening όμως και με το που γίνει τελειώνει το Awakening και ξοδεύει όση ενέργεια έχει μείνει από το Awakening για λίγο περισσότερη ζημιά.

Square + Triangle + Circle : Awakening

Ο παίχτης μπαίνει σε μια φάση trance όπου παίρνει ανάλογα boosts από το Awakening του.Κάθε παίχτης έχει τα δικά του,αλλά κάτι κοινό που υπάρχει σε όλους είναι ότι ο κάθε χαρακτήρας μπορεί να μπεί σε Awakening μόνο όταν η μπάρα Awakening είναι γεμάτη.

Μπάρα Ζωής

Η μπάρα ζωής αντιπροσωπεύει την ζωή του παίχτη.Όταν αδείασει,ο παίχτης χάνει το παιχίδι.Η μπάρα ζωής αποτελείτε από δύο διαφορετικές μπάρες ζωής.Όταν κάποιος παίχτης χάσει μια από τις δύο μπάρες του,τότε υπάρχει μια σκηνή όπου αλλάζουν οι χαρακτήρες μεταξύ τους.

Μπάρα Awakening

Η μπάρα Awakening αντιπροσωπεύει την ενέργεια που έχει ο παίχτης.Χρησιμοποιείτε για να βάλει τον παίχτη σε μια trance φάση που λέγεται Awakening.Η μπάρα γεμίζει με ενέργεια καθώς ο παίχτης προκαλέι ή δέχεται ζημιά.

Μπάρα Tag

Η μπάρα ενέργειας αντιπροσωπεύει την ενέργεια Tag που έχει ο παίχτης.Χρησιμοποιείτε για τις διάφορες εφαρμογές Tag & Support.Η μπάρα αυτή γεμίζει αργά αλλά σταθερά κατά την διάρκεια του αγώνα και μείωνεται με την ζημιά που δέχεται ο παίχτης.Το ίδιο ισχύει και για τον αντίπαλο.Είναι η μοναδική μπάρα που είναι κοινή και για τους δύο χαρακτήρες.

Μπάρες πυρομαχικών

Μπάρες με αριθμούς δίπλα από εικονίδια όπλων που παριστούν τα πυρομαχικά του παίχτη.Ανάλογα το όπλο,οι τύποι πυρομαχικών μπορεί να αλλάζουν.Ένας τύπος είναι ο reload όπου όταν τελειώσουν τα πυρομαχικά ο παίχτης πρέπει να ξαναπατήσει το αντίστοιχο πλήκτρο του όπλου για να ξαναγενίσει.Ένας άλλος είναι ο recharge που γεμίζει σιγά σιγά,μέχρι να ξαναγεμίσει στο φούλ.Αν ο παίχτης τα ξοδέψει όλα σε αυτόν τον τύπο,θα πρέπει να περιμένει να ξαναγεμίσει πλήρως πριν τα χρησιμοποιήσει.Τέλος υπάρχει ο special που είναι άδειος από την αρχή του αγώνα και γεμίζει σιγά σιγά.Μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο όταν είναι στο μεγίστο και για να ξαναχρησιμοποιηθεί πρέπει να ξαναγεμίσει πλήρως.Περιττό να λεχθεί ότι αν δεν υπάρχουν πυρομαχικά,οι ειδικές κινήσεις που μπορούν να γίνουν με αυτά[όχι οι charge shots] δεν θα γίνουν.

Στόχος Εμβέλειας

Ένας στόχος που υπάρχει στο πάνω μέρος της οθόνης που δείχνει την θέση του εχθρού.Άμα είναι κίτρινος σημαίνει ότι είναι σε απόσταση ικανή για sniping[οι επιθέσεις δεν είναι σίγουρο ότι θα πετύχουν].Άμα είναι κόκκινος σημαίνει ότι είναι εντελώς εκτός εμβέλειας.Αν είναι πράσινο σημαίνει ότι είναι αρκετά κοντά για να τον πετυχαίνουν σχεδόν όλες οι επιθέσεις.Τέλος όταν είναι πολύ κοντά ο στόχος χάνεται και είστε σε ιδανική απόσταση για επιθέσεις σώμα με σώμα.Αμά ο αντίπαλος είναι πεσμένος τότε άσχετα με την απόσταση ο στόχος εμφανίζεται και είναι κόκκινος δηλώνοντας την ανικανότητα του παίχτη να κάνει ζημία στον αντίπαλο.

Ο στόχος μπορεί να εξαφανίστει με μια επιλογή στα options.

Εικονίδιο/α Χαρακτήρων

Όταν αρχίζει η μάχη εμφανίζονται τα εικονίδια των χαρακτήρων,ο παίχτης στην δεξιά μερία,ο αντίπαλος στην αριστερή μερία και τους δείχνει που μιλάνε.Τα εικονίδια εμφανίζονται μέσα στην μάχη μόνο για εξαιρετικά σημαντικούς λόγους,όπως μια φοβερή επίθεση ή μια πολλύ ειδική επίθεση ακολουθούμενη από άλλα διαφορετικά εικονίδια των χαρακτήρων.

Δημιουργία Moveset,Επιθετικές και αμυντικές τακτικές :

Οι χειρισμοί και τα περισσότερα combo είναι παγκόσμια.Οι επιθέσεις έχουν ως εξής.Τα buffering του κάθε χαρακτήρα όμως διαφέρουν.

Melee / Neutral Melee - Η κανονική επίθεση σώμα με σώμα,εκτελείτε πατώντας απλά το πλήκτρο χωρίς καμία κατεύθυνση.Αν ο παίχτης κινήτε κανονικά[χωρίς boost ή κάτι τέτοια] τότε ανεξαρτήτως της κατεύθυνσης που έχει κρατημένη η κίνηση που θα εκτελέσει θα είναι η κανονική

Forward Melee - Η επίθεση αυτή εκτελείτε αν ο παίχτης πατήσει πάνω στον σταυρό κατεύθυνσης μαζί με το πλήκτρο επίθεσης.

Bakwards Melee - Η επίθεση αυτή εκτελείτε αν ο παίχτης πατήσει κάτω στον σταυρό κατεύθυνσης μαζί με το πλήκτρο επίθεσης.

Side Melee - Η επίθεση αυτή εκτελείτε αν ο παίχτης πατήσει δεξιά ή αριστερά στον σταυρό κατεύθυνσης μαζί με το πλήκτρο επίθεσης.

L - Άμυνα.Ο παίχτης θα αμυνθεί για μια στιγμή.

L[κρατημένο] - Άμυνα.Όσο πιο πολλύ μένει κρατήμενο το πλήκτρο άμυνας,τόση θα είναι και η διάρκεια της.Ο παίχτης δεν δέχετε καθόλου ζημία κατα την διάρκεια της άμυνας.

L - Parry.Αν ο παίχτης θα αμυνθεί για μια στιγμή,την ώρα που ο αντίπαλος επιτήθετε,τότε θα εκτελέσει μια κίνηση parry που θα παραλύσει για λίγο τον αντίπαλο.

Cancel - Στο παιχνίδι η τεχνική cancelling γίνεται πανεύκολα επίτηδες.Σχεδόν τα πάντα μπορούν να canelαριστούν και μάλιστα χωρίς προσπάθεια.Δεν είναι χωρίς τις ποινές του.Θα εξηγηθεί παρακάτω.

Quick Boost Cancel - Ο παίχτης χρησιμοποιεί ένα quick boost για να cancelάρει από οτιδήποτε και οποιαδήποτε κίνηση.

Afterimage Cancel - Ο παίχτης χρησιμοποιεί ένα Afterimage για να cancelάρει από οτιδήποτε και οποιαδήποτε κίνηση και δεδομένου της φύσης του Awakening μπορεί άμεσα να επιτεθεί ανελέητα.

Guard Break - Συμβαίνει όταν σπάσει η άμυνα.Η άμυνα αποδυναμόνεται όσο ένας χαρακτήρας επιτήθετε σε έναν αμυνόμενο χαρακτήρα.Η αντοχή της μπάρας φαίνεται από ένα άσπρο σημάδι που εμφανίζεται κάθε φορά που ο χαρακτήρας χρησιμοποεί την άμυνα κρατημένη.Όσο πιο πολλύ μαυρίζει το σημάδι,τόσο πιο αδύναμη γίνεται και η άμυνα.Όταν σπάσει η άμυνα του χαρακτήρα τότε θα υπάρξει Guard Break.Σε αυτήν την περίπτωση ο χαρακτήρας παραλύει και μένει παράλυτος μέχρι να ξανανακτήσει την άμυνα του ή να δεχτεί μια επίθεση.

Shot Cancel - Μια τεχνική που είναι απλή αλλά αρκετά χρήσιμη.Κατά την διάρκεια ενός combo ή στο τέλος ενός combo ο παίχτης μπορεί να ρίξει μια βολή από ένα όπλο του,αρκεί αυτό να είναι όπλο λέιζερ με διαπεραστικές ικανότητες.

Charge Cancel - Μια τεχνική που είναι απλή αλλά αρκετά χρήσιμη.Ο παίχτης chargeάρει κάποιο από τα δύο όπλα και στην μέση ενός combo ή στο τέλος ενός combo και το αφήνει,cancelάροντας το animation και αρχίζοντας επιτυχώς και πιο γρήγορα από το κανονικό το charge shot.Αυτή η τεχνική μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να cancelάρει και άλλα animation και frames όπως το αυτό μετά από ένα boost jump και μάλιστα είτε από οποιδήποτε charge.

Charge Shot Cancel - Μια τεχνική που είναι για τους πιο προχωρημένους ή τουλάχιστον τους γρήγορους.Ο παίχτης επιτήθετε με επιθέσεις σώμα με σώμα ενώ φορτίζει μια από τις δύο επιθέσεις με όπλα.Όταν η επίθεση φτάσει στο 85% ~ 90% τότε ο παίχτης το αφήνει το πλήκτρο και πατάει στα γρήγορα το πλήκτρο με την επίθεση λέιζερ και πριν προλάβει να πέσει και άλλο η μπάρα ξαναπατάει το πλήκτρο που είχε κρατημένο και μαζέυει το υπόλοιπο charge γεμιζοντάς το πλήρως.Όταν γεμίσει το αφήνει και επιτήθετεαι ακόμα πιο γρήγορα με την charge shot.Αξίζει να σημειωθεί ότι με αυτόν τον τρόπο γίνεται και το juggle σε αυτό το παιχνίδι.Επίσης αξίζει να σημειωθεί οτι με αυτόν τον τρόπο κάθε επιθέση έχει διαφορετικό tracking και έτσι όλες οι επιθέσεις,άμα γίνουν με αυτή την σειρά πετυχαίνουν τον εχθρό πάντα.

Stance Cancel - Το πιο απλό και βασικό cancel από όλα και είναι παγκόσμιο.Όταν ο παίχτης σταματήσει ένα combo χωρίς να πατά τίποτα για ένα μιρκό χρονικό δίαστημα,ο χαρακτήρας θα τελειώσει το combo και παίξει διαφορετικό animation με διαφορετικά frames από το αν συνέχιζε την επίθεση κανονικά.Κατά την διάρκεια αυτού του animation,σε ένα συγκεκριμένο σημείο του κάθε animation,ο παίχτης μπορεί να εκμεταλευτεί τα frames και να ξαναρχίσει την επιθεσή του.

Recovery Time / Recovery Frames - Κάθε κίνηση έχει και το δικό της recovery time ή recovery frames.Όσο λιγότερα τα frames τόσο λιγότερος χρόνος χρησιμοποιήτε για το "recovery" - την επαναφορά του παίχτη στην βασική στάση[Neutral stance,όταν δεν κάνει τίποτα ο παίχτης,απλά στέκεται].Κάποιες κινήσεις σχεδόν δεν έχουν frames.Αυτές λέγονται κινήσεις με καλό ‘recovery‘.Τρέχοντας σττα 60 FPS είναι αδύνατο κάποιος να καταγράψει όλες τις κινήσεις που γίνονται,αλλά μπορεί να αντιληθφεί κάποιες από αυτές που γίνονται στο δευτερόλεπτο[Σε αντίθεση με τις ανθρώπινες κινήσεις,στα προγγράμματα,όπως και στα κινούμενα σχέδια,μια ανθρώπινη κίνηση μπορεί να είναι δεκάδες "κινήσεις" στο χαρτί].

Flip - Αν ο παίχτης είναι πεσμένος στο έδαφος,μπορεί να πατήσει το πλήκτρο άλματος για να σηκωθεί πολύ γρήγορα από το έδαφος και να αποκτήσει και μερικά invinsibility frames μέχρι να σταθεί στα πόδια του.Ο παίχτης μπορεί να βάλει και μια κατεύθυνση για να κατευθύνει το flip που θα εκετελέσει.Αν δεν πατηθεί τίποτα,τότε ο παίχτης θα σταθεί στα πόδια του μονος του,αλλά δεν θα αποκτήσει invinsibility frames κατά την διάρκεια αυτή.

Flip Recover - Αν ο παίχτης δεχτεί μια επίθεση που θα τον τινάξει μακρία και θα τον βάλει σε μια κατάσταση περσμένου,ενώ είναι στον αέρα,πρίν πέσει στο έδαφος ή χτυπήσει κάπου και είναι οριστικά πεσμένος[μέχρι να ξανασηκωθεί φυσικά],μπορεί να πατήσει το πλήκτρο άλματος για να flipάρει.Ο παίχτης μπορεί να βάλει και μια κατεύθυνση για να κατευθύνει το flip που θα εκετελέσει.Με αυτό τον τρόπο επίσης,αδειάζει και λίγο από το boost gauge.

Juggle - Εϊναι ένας όρος που χρησιμοποιήτε για να περιγράψε το combo που γίνεται αφού τινάξουμε τον αντίπαλο στον αέρα και πριν πέσει στο έδαφος.Όσο πιο πολύ χτυπάει ο παίχτης τον αντίπαλο "εν πτήση" τόσο πιο γρήγορο τα frames της πτώσης πέφτουν και φαίνεται λες και η βαρύτητα κάνει εξαιρέσεις στον αντίπαλο και πέφτει πιο γρήγορα.

Enemy Rebound - Είναι όταν κάποιος χτυπάει έναν αντίπαλο με τέτοιο τρόπο που θα καταφέρει να ανακλαστεί από μια κάθετη επιφάνεια[τοίχο ή πεδίο περιορισμό(τα αόρατα όρια των σταδίων)],δίνοντας στον παίχτη μια ευκαιρία για παραπάνω επίθεση πολλύ μεγάλης ζημίας.

Force State Moves - Κάποιες κινήσεις θα αναγκάσουν τον αντίπαλο αφού χτυπηθεί αν μπεί σε ένα συγκεκριμένο "state".Είναι κάτι σαν "mini stun" αρκετό για να ακολουθηθούν κάποιες κινήσεις στα βασικά combo αν είναι κάπως "αργές" ή "flashy".Ένα παράδειγμα state θα είναι το εξής : ο αντίπαλος μετά από επίθεση να σκύψει ελαφρά πιάνοντας την κοιλία του.Αυτά τα frames των state διαρκούν ελάχιστα αλλά είναι αδύνατο να τα κάνεις cancel ή over-ride[να φύγεις από το state με μια κίνηση].Το καλό με τα states είναι οτι γίνονται οπουδήποτε και σε οποιαδήποτε περίπτωση και αυτό τα κάνει πιο ενδιαφέρον όταν ένα δημιουργικό μυαλό τα εντάξει σε δημιουργικά juggles.Δεν γίνονται infinites με αυτά.

1)Hit Stun : Το πιο απλό forced state,απλά το stun που πααθαίνουν οι αντίπαλοι για να αφήσουν τον παίχτη να ολοκληρώσει ένα απλό string χωρίς διακοπή.Πχ :

[],[],[],[] ο αντίπαλος δεν μπορεί να κάνει κάτι μεταξύ των επιθέσεων αλλά αν ο παίχτης κάνει [],[] αφήσει ένα κενό αρκετό για να μηδενιστεί το combo meter[δευτερόλεπτο και λιγότερο] ο αντίπαλος θα έχει βγεί από το hit stun.

2)Major Stun : Συνήθως μετά από ένα πολλύ ισχυρό χτύπημα ή πολλά πολύπλοκα χτυπήματα οι αντίπαλοι μπάινουν σε αυτήν την κατάσταση.Πχ:

[](Charged) και ο αντίπαλος θα πιάσει το στομάχι του για λίγο και δεν θα μπορεί να κάνει τίποτα για κάποιο διάστημα,αλλά ΠΡΟΣΟΧΗ!!!!Μετά από ένα Major Stun μαζεύονται πολλά frames όπότε κάποιος μπορεί να αντεπιτεθεί με μεγάλη ταχύτητα και χωρίς προειδοποιήση από αυτό το forced state.

3)Perfect Impact : Αυτό το forced state είναι λίγο πολύπλοκο.Αν ο παίχτης και ο αντίπαλος καταφέρουν να χτυπήσουν ταυτόχρονα ο ένας τον άλλον με κάποιες απλές κινήσεις(πχ και οι δύο με [] την ίδια στιγμή ή με ένα Ο) τότε οι παίχτες θα πεταχτούν πίσω και από 'κεί θα μπορούν να κάνουν το εξής : ή να φύγουν μακριά από τον αντίπαλο ή να συνεχίσουν μαζί με τον αντίπαλο να ανταλάσσουν το ίδιο χτύπημα.Στην δεύτερη περίπτωση η "επίθεση" συνεχίζεται μέχρι κάποιος από τους δύο να "σπάει" ή να χαλάσει τον κύκλο επιθέσεων.Συνήθως μετά το Perfect Impact μπορείς να ακολουθήσεις με combo.

4)Air Stun : Η εναέρια έκδοχη του Hit Stun.

Reset - Είναι η ιδέα πίσω από τον συνδυασμό ενός cancel και του μηδενισμού του Combo Counter για περισσότερη ζημιά στον αντίπαλο από οτι μπορεί να δεχτεί.Τυπικά ένα reset θα ήταν μετά από κανένα stun ή state οπού ο παίχτης σταματά την επίθεση για να δώσει λίγο χρόνο στο counter να μηδενιστεί και μετά να ξαναρχίσει την επιθεσή του.Ο αντίπαλος πριν συνέλθει θα κάνει ένα μικρό animation για να συνέλθει και αυτή θα είναι η ευκαιρία για ένα reset.Προσοχή όμως γιατί το computer "θυμάται" τις τελευταίες κινήσεις που χρησιμοποιήθηκαν και έτσι δεν μπορεί ο παίχτης να την ξαναχρησιμοποιήσει.Το καλό είναι η ενισχυμένη ζημία...αλλά στο κόστος πολλών ευκαιρίων απόδρασεις από το combo.

Priority & Clashing - Όταν δύο επιθέσεις συγκρουστούν συνήθως θα γίνονται δύο πράγματα :
Priority hit ή Clashing.

Το πρώτο συμβαίνει όταν χρησιμοποιούνται επιθέσεις που δεν μπορούν να νικήσουν κάποιες άλλες[πχ πυρομαχικά εναντίον λέιζερ] και όταν επιτήθενται και οι δύο σώμα με σώμα,αυτός που ξεκίνησε πιο γρήγορα θα έχει το priority.

Το clashing ενεργοποιήτε όταν δύο επιθέσεις ίδιου τύπου[πυρομαχικά με πυρομαχικά,λέιζερ με λέιζερσωματικές επιθέσεις κλπ] γίνουν την ίδια στιγμή και από τους δύο και συγκρουστούν ακριβώς.Αν γίνει αυτό τρείς συνεχόμενες φορές,την τέταρτη οι παίχτες θα μπούν σε μια σχεδόν σινεματική φάση,όπου θα επιτίθονται και δύο αυτόματα με υπερβολικά στυλάτες κινήσεις ενώ θα εμφανιστεί μια μπάρα στο κάτω μέρος της οθόνης που θα δηλώνει ποιός έχει το πάνω χέρι.Η μπάρα γεμίζει ανάλογα με το πόσο γρήγορα πατιούνται τα πλήκτρα X,O,[] και μπορούν να πατιούνται και τα τρία ταυτόχρονα.Αυτός που θα νικήσει θα κάνει και την ανάλογη ζημιά.

Middle Class & Large Class - Είναι οι κλάσσεις που χωρίζονται τα ρομπότ και του παιχνιδιού.Λόγω της μεγάλης διαφοράς τους στο μέγεθος και τις δυνάμεις,οι αγώνες ανάμεικτων κλάσσεων δεν είναι δυνατοί και αυτό ισχύει για όλα τα modes.

Χαρακτήρες και Ομάδες :

Ανάλυση Χαρακτήρων :

========================
= Jason "Jay" Roy Williams =
========================

Ύψος : 1.80

Χρώμα Μαλλιών : Καστανοκόκκινα

Χρώμα Ματιών : Καστανά

Ηλικία : 22

Πιλότος του ρομπότ : Leo --> Leo Robo --> Mega Leo,DanSeiVer

Βιογραφικό :

Ένας θερμόαιμος αυστραλός πιλότος ρομπότ.Θερμόαιμος,γενναίος με καλή καρδία και πολλύ ριψοκίνδυνος.Είναι από τους πρώτους πιλότους που επιλέχτηκαν και από τους πρώτους ανθρώπους που αντέδρασαν άμεσα στην επίθεση των ‘εξωγήινων‘.

Voice Actor : Yao Kazuki

=======================
= Isabella "Bell" Robinson =
=======================

Ύψος : 1.75

Χρώμα Μαλλιών : Μπορντωκόκκινα με παλτινένιες ανταύγιες

Χρώμα Ματιών : Πράσινα

Ηλικία : 22

Πιλότος του ρομπότ : Hawk --> Hawk Robo --> Mega Hawk,DanSeiVer

Βιογραφικό :

Μια ιρλανδέζα πιλότος της αεροπορίας.Η ώριμη της παρέας,με την περισσότερη στρατιωτική εμπειρία και στρατηγική σκέψη.

Voice Actress : Sawashiro Miyuki

=================
= Hanabishi Mahiro =
=================

Ύψος : 1.92

Χρώμα Μαλλιών : Πορτοκαλοκόκκινα

Χρώμα Ματιών : Πράσινα

Ηλικία : 20

Πιλότος του ρομπότ : Stegosaur --> Stegosaur Robo --> Mega Stegosaur,DanSeiVer

Βιογραφικό :

Η παγκόσμια πρωταθλήτρια πολεμικών τεχνών.Μια γιαπωνέζα από οικογένια πολεμιστών.Ξέρει την πιο φοβερή πολεμική τεχνική του κόσμου όπως λέει.Απόμακρη,πειθερχημένη και κάπως ξεροκέφαλη.

Voice Actress : Shiratori Yuri

=============
= Julia Devlin =
=============

Ύψος : 1.76

Χρώμα Μαλλιών : Ξανθά

Χρώμα Ματιών : Μωβ

Ηλικία : 25

Πιλότος του ρομπότ : Lizard --> Lizard Robo --> Mega Lizard,DanSeiVer

Βιογραφικό :

Μια απόστρατος και τοξότρια.Από την αμερική,η Julia είναι αφροαμερικανίδα.Μια γλυκιά και δυναμική κοπέλα,είναι ιδιαίτερα καλή στην μάχη από μακριές αποστάσεις.

Voice Actress : Hino Yurika

===============
= Shuyuu Ryoma =
===============

Ύψος : 1.68

Χρώμα Μαλλιών : Πράσινα

Χρώμα Ματιών : Πράσινα

Ηλικία : 17

Πιλότος του ρομπότ : Phoenix --> Phoenix Robo --> Mega Phoenix,DanSeiVer

Βιογραφικό :

Ένας ιαπωνοκινέζος ξιφομάχος από την Ιαπωνία.Πρωταθλητής στην ξιφασκιά και μια φυσική ιδιοφυία στο σπαθί,είναι από τους λίγους εθελοντές που ζήσαν από την πρώτη επίθεση των εξωγήινων.Υπερκινητικός και ανυπόμονος,χωρίς όμως να χαλάει η τεχνική του στο σπαθί.

Voice Actor : Kakihara Tetsuya / Hoshi Souichiro

================
= Alan Malkovich =
================

Ύψος : 1.84

Χρώμα Μαλλιών : Ξανθά

Χρώμα Ματιών : Πράσινα

Ηλικία : 27

Πιλότος του ρομπότ : Falzar,DanSeiVer

Βιογραφικό :

Ο αυθεντικός πιλότος της ομάδας και αρχηγός της.Πριν μαζευτούν όλοι,ήταν ο πιλότος των πρότυπων ρομπότ και σε μια από τις πρώτες μάχες τραυματιστηκε.Αντί να γυρίσει όμως να πολεμήσει με τους άλλους,με το που βγήκε από το νοσοκομείο πήγε και έκλεψε το Falzar,και άρχισε τις undercover αποστολές.

Voice Actor : Ochuka Hochu / Tanaka Hideyuki / Hideyuki Horii

=================
= Pietro Malkovich =
=================

Ύψος : 1.82

Χρώμα Μαλλιών : Γκρίζα

Χρώμα Ματιών : Πράσινα

Ηλικία : 55

Πιλότος του ρομπότ : -

Βιογραφικό :

Ο διοικητής της ομάδας και στρατηγός της.Είναι αυτός που τους δίνει τις αποστολές και τις οδηγίες καθώς και τις διαταγές στην μάχη.

Voice Actor : Otsuka Chikao

============
= Koji Nagai =
============

Ύψος : 1.74

Χρώμα Μαλλιών : Μαύρα-γκρίζα

Χρώμα Ματιών : Μαύρα

Ηλικία : 53

Πιλότος του ρομπότ : -

Βιογραφικό :

Ο κατασκευαστής,επιδιορθωτής και δημιουργός των ρομπότ της ομάδας.Ένας αξιαγάπητος,αλλά σοβαρός άνθρωπος,ο καθηγητής είναι έτοιμος πάντα να προφέρει βοήθεια στην ομάδα.

Voice Actor : Ishimaru Hiroya

=============================
= =
=============================

Ύψος :

Χρώμα Μαλλιών :

Χρώμα Ματιών :

Ηλικία :

Πιλότος του ρομπότ :

Βιογραφικό :



Voice Actor :

=============================
= =
=============================

Ύψος :

Χρώμα Μαλλιών :

Χρώμα Ματιών :

Ηλικία :

Πιλότος του ρομπότ :

Βιογραφικό :



Voice Actor :

=============================
= =
=============================

Ύψος :

Χρώμα Μαλλιών :

Χρώμα Ματιών :

Ηλικία :

Πιλότος του ρομπότ :

Βιογραφικό :



Voice Actor :

=============================
= =
=============================

Ύψος :

Χρώμα Μαλλιών :

Χρώμα Ματιών :

Ηλικία :

Πιλότος του ρομπότ :

Βιογραφικό :



Voice Actor :

=============================
= =
=============================

Ύψος :

Χρώμα Μαλλιών :

Χρώμα Ματιών :

Ηλικία :

Πιλότος του ρομπότ :

Βιογραφικό :



Voice Actor :

=============================
= =
=============================

Ύψος :

Χρώμα Μαλλιών :

Χρώμα Ματιών :

Ηλικία :

Πιλότος του ρομπότ :

Βιογραφικό :



Voice Actor :

=============================
= =
=============================

Ύψος :

Χρώμα Μαλλιών :

Χρώμα Ματιών :

Ηλικία :

Πιλότος του ρομπότ :

Βιογραφικό :



Voice Actor :

=============================
= =
=============================

Ύψος :

Χρώμα Μαλλιών :

Χρώμα Ματιών :

Ηλικία :

Πιλότος του ρομπότ :

Βιογραφικό :



Voice Actor :

=============================
= =
=============================

Ύψος :

Χρώμα Μαλλιών :

Χρώμα Ματιών :

Ηλικία :

Πιλότος του ρομπότ :

Βιογραφικό :



Voice Actor :

=============================
= =
=============================

Ύψος :

Χρώμα Μαλλιών :

Χρώμα Ματιών :

Ηλικία :

Πιλότος του ρομπότ :

Βιογραφικό :



Voice Actor :

=============================
= =
=============================

Ύψος :

Χρώμα Μαλλιών :

Χρώμα Ματιών :

Ηλικία :

Πιλότος του ρομπότ :

Βιογραφικό :



Voice Actor :

=============================
= =
=============================

Ύψος :

Χρώμα Μαλλιών :

Χρώμα Ματιών :

Ηλικία :

Πιλότος του ρομπότ :

Βιογραφικό :



Voice Actor :


Ρομπότ / Mecha

Μεσαία κλάσση / Middle class

===========
= Leo Robo =
===========

Ύψος : 20.8 m

Βάρος : 45 tons

Πιλότος : Jason "Jay" Roy Williams

Εξοπλισμός :

Tail Whip x1,Wolverine claws,arm cannons

============
= Hawk Robo =
============

Ύψος : 18 m

Βάρος : 30 tons

Πιλότος : Isabella "Bell" Robinson

Εξοπλισμός :

Feather Bombs[regenerating],Feather Tail Fan x1,Hawk Talons x2[one on each leg],beam rifle

================
= Stegosaur Robo =
================

Ύψος : 22.5 m

Βάρος : 68 tons

Πιλότος : Hanabishi Mahiro

Εξοπλισμός :

Stego Spine whip x1,Stego Tail Lance,Stego Spikes[regenarating]

=============
= Lizard Robo =
=============

Ύψος : 19.6 m

Βάρος : 34.6 tons

Πιλότος : Julia Devlin

Εξοπλισμός :

Tail Sniper Cannon x1,Arm Cannons x2,shield x1,mini guns x2,beam rifle x2

===============
= Phoenix Robo =
===============

Ύψος : 18.7 m

Βάρος : 35.4 tons

Πιλότος : Shuyuu Ryoma

Εξοπλισμός :

Phoenix Talons x2[one on each leg],Phoenix Feather Sabers x16[each feather is a saber],Wing Beam Swords x2,phoenix feather stilettos[regenerating]

========
= Falzar =
========

Ύψος : 15.7 m

Βάρος : 47 tons

Πιλότος : Alan Malkovich

Εξοπλισμός :

None

================
= =
================

Ύψος : m

Βάρος : tons

Πιλότος/οι :

Εξοπλισμός :


================
= =
================

Ύψος : m

Βάρος : tons

Πιλότος/οι :

Εξοπλισμός :


================
= =
================

Ύψος : m

Βάρος : tons

Πιλότος/οι :

Εξοπλισμός :


================
= =
================

Ύψος : m

Βάρος : tons

Πιλότος/οι :

Εξοπλισμός :


================
= =
================

Ύψος : m

Βάρος : tons

Πιλότος/οι :

Εξοπλισμός :


================
= =
================

Ύψος : m

Βάρος : tons

Πιλότος/οι :

Εξοπλισμός :


================
= =
================

Ύψος : m

Βάρος : tons

Πιλότος/οι :

Εξοπλισμός :



Τεράστια κλάσση / Large class

===========
= Mega Leo =
===========

Ύψος : 40.5 m

Βάρος : 213 tons

Πιλότος : Jason "Jay" Roy Williams

Εξοπλισμός :


=============
= Mega Hawk =
=============

Ύψος : 39.7 m

Βάρος : 213 tons

Πιλότος : Isabella "Bell" Robinson

Εξοπλισμός :


================
= Mega Stegosaur =
================

Ύψος : 41.5 m

Βάρος : 213 tons

Πιλότος : Hanabishi Mahiro

Εξοπλισμός :


=============
= Mega Lizard =
=============

Ύψος : 39.9 m

Βάρος : 213 tons

Πιλότος : Julia Devlin

Εξοπλισμός :


===============
= Mega Phoenix =
===============

Ύψος : 40.6 m

Βάρος : 213 tons

Πιλότος : Shuyuu Ryoma

Εξοπλισμός :


============
= DanSeiVer =
============

Ύψος : 44 m

Βάρος : 260 tons

Πιλότος/οι : Jason "Jay" Roy Williams,Isabella "Bell" Robinson,Hanabishi Mahiro,Julia Devlin,Shuyuu Ryoma,Alan Malkovich

Εξοπλισμός :

Dan Saber,Final Cybeast Cannon,Maximum Rifle,Sei Ken

================
= =
================

Ύψος : m

Βάρος : tons

Πιλότος/οι :

Εξοπλισμός :


================
= =
================

Ύψος : m

Βάρος : tons

Πιλότος/οι :

Εξοπλισμός :


================
= =
================

Ύψος : m

Βάρος : tons

Πιλότος/οι :

Εξοπλισμός :


================
= =
================

Ύψος : m

Βάρος : tons

Πιλότος/οι :

Εξοπλισμός :


================
= =
================

Ύψος : m

Βάρος : tons

Πιλότος/οι :

Εξοπλισμός :


================
= =
================

Ύψος : m

Βάρος : tons

Πιλότος/οι :

Εξοπλισμός :


================
= =
================

Ύψος : m

Βάρος : tons

Πιλότος/οι :

Εξοπλισμός :


Movesets :

Arcade Shorthands

Τα παρακάτω shorthands θα χρησιμοποιηθούν για να απλοποιηθεί ο κόπος της εξήγησης και να γίνει πιο συνοπτικός ο οδηγός.

2 = Κάτω
4 = Αριστερά
6 = Δεξιά
8 = Πάνω

a = Όπλο #1
M = Επιθέσεις σώμα με σώμα(melee)
x = Άλμα
b = Όπλο # 2

CSa = Charge (Όπλο # 1)
CSb = Charge (Όπλο # 2)
CSM = Charge (melee)
ab = Special Shooting
xa = Όπλο # 3
L = Special melee
Sel = Support
Mb = Τελική

nΜ, Μ = Neutral melee
4/6Μ = Side melee
8Μ = Forward melee
2Μ = Back melee


Παραδείγματα :

4/6M = αριστερά ή δεξιά melee

Υπάρχουν και συνδυασμοί για τα combo που θα ακολουθήσουν :

nMMM

Το παραπάνω δείχνει ότι αφού ο παίχτης εκτελέσει ένα Neutral melee θα πατήσει το πλήκτρο για melee ακόμα δύο φορές για να ολοκληρώσει το combo.

L(*)M

Το παραπάνω δείχνει[με αυτό το αστεράκι] ότι μετά από το Special Melee θα πρέπει ο παίχτης να χτυπάει πολλύ γρήγορα[mash] το πλήκτρο για melee.[Συνήθως για να μεγιστοποιήσει την ζημιά.]

4/6MM-8M

Η παραπάνω εντολή δείχνει ο παίχτης πρέπει να πατήσει το side melee ακολουθούμενο από ένα απλό πάτημα του πλήκτρου και τέλος να χρησιμοποιήσει το Forward melee για να τελειώσει το combo.Αυτός ο τύπος του combo(αναγνωρίζεται με την - ) λέγεται origination και δηλώνει τους διαφορετικούς κλάδους του combo.

Character Movesets

=================================
= Jason "Jay" Roy Williams / Leo Robo =
=================================

nMMMM = Punch(x3),right knee

nMM - 8M = Punch(x2),X Wolverine Slash

nMMM - 8M = Punch(x3),X Wolverine Slash

nM - 8MMM = Punch,Slash(x2),X Wolverine Slash

nM - 8MM - 2M = Punch,Slash(x2),Wolverine Lunge

8MM = forward punch,upper

8MM - 2M = forward punch,upper,whip lash

8MM - b = forward punch,upper,machineguns

8MM - 2M - b = forward punch,upper,whip lash,machinegun beatdown

2MM = whip(x2)

2M - 2M = whip,get-away-whip

2M - 8Ma = whip,get over here,beast fist

2M - 8M - 4/6Μ = whip,get over here,lariat knockdown

4/6ΜMMM = Lariat,backhand,punch,kick

4/6ΜMM - 8M = Lariat,backhand,punch,the wrecker

4/6ΜM - 2M8M = Lariat,backhand,piledriver,the wrecker

a[recharge] = Arm Cannons

b[Reload type] = Head Machinegun

CSa = Beast Fist

CSb = Laser Machinegun

CSM = Close Quarters Beast Fist Lariat

ab = None

xa = Beast Fist Barage + Laser machinegun fire

xM = Rider Kick...for a lack of a better explanation

L = Beast Fist infused barrage of hits followed by a magno flex to a piledriver to the wrecker

=================================
= Jason "Jay" Roy Williams / Mega Leo =
=================================

=================================
= Isabella "Bell" Robinson / Hawk Robo =
=================================

=================================
= Isabella "Bell" Robinson / Mega Hawk =
=================================

===============================
= Hanabishi Mahiro / Stegosaur Robo =
===============================

================================
= Hanabishi Mahiro / Mega Stegosaur =
================================

========================
= Julia Devlin / Lizard Robo =
========================

========================
= Julia Devlin / Mega Lizard =
========================

============================
= Shuyuu Ryoma / Phoenix Robo =
============================

============================
= Shuyuu Ryoma / Mega Phoenix =
============================

======================
= Alan Malkovich / Falzar =
======================

=============================
= Brave Beasts Force / DanSeiVer =
=============================



Έχει επεξεργασθεί από τον/την Red Forever στις Δευ Φεβ 06, 2012 10:56 pm, 4 φορές συνολικά












Tokusatsu:
"Even if there is no God or Buddha...there is Kamen Rider."
"Heroes come like the wind, fight like a storm, and will always rise again like the sun."

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Red Forever
Red Forever
Boηθός Διαχειριστή
Boηθός Διαχειριστή
Αριθμός μηνυμάτων : 5102
Ημερομηνία εγγραφής : 14/06/2010
Ηλικία : 28
Τόπος : Αθήνα
http://gaminghavenblog.wordpress.com/

Yuusha Kishin DanSeiVer  Empty Απ: Yuusha Kishin DanSeiVer

Την / Το Παρ Φεβ 03, 2012 1:44 am


Ιστορία :


Κεφάλαιο 1

Η πρώτη επαφή[Η εισαγωγή του Ρόυ]


Πολλοί λένε ότι η στρατιωτική ζωή είναι φοβερή,σε κάνει άντρα,σε μαθαίνει να ζείς...πρέπει να είμαι από τους λίγους που δεν συμφωνούν.Τουλάχιστον αυτό που κάνει αυτές τις ζεστές χειμωνιάτικες μέρες στο στρατόπεδο να περνάνε,είναι ότι κάθε μέρα ου δίνεται η ευκαιρία να πετάξω στον καθαρό ουρανό και να το χαρώ.Αν και δεν θα με πείραζε το πεζικό,όπου πήγε ο μπαμπάς μου και ο παππούς μου,αλλά εδώ που είμαι,χίλιες φορές η αεροπορία...δεν έχω όρεξη να τρεκλίζω στις ερήμους και τις σαββάνες με τον φόβο ότι θα βρεί κανένας τυφώνας ή θα με φάει κανένας κροκόδειλος το βράδυ -

Στρατιώτης #1 : ΡΟΥ!Σταμάτα να ονειροπολείς και έλα στο γραφείο του διοικητή!Σε θέλει επιγόντως.

Και κάπως έτσι διακόπτονται οι σκέψεις μου κάθε μέρα.Αναρωτιέμαι τι να θέλει αυτή την φορά ο διοικητής...δεν είναι λες και παρακούω διαταγές ή τα πάω τόσο χάλια με τα σκάφη.

Ιάσων : Τουλάχιστον μπορείς να μου πείς τι με θέλει;

Στρατιώτης #1 : Αυτό είναι κάτι που δεν γνωρίζω.Απλά μου είπε να σε φέρω.

Ιασων : ...

Δεν είναι κάθε μέρα που σε φωνάζουν στο γραφείο χωρίς λόγο...εκτός και αν τέλειωσε η θητεία μου...καιρός θα ήταν...τώρα χειμώνας που είναι,θα ήθελα να πάω σπίτι και να δώ λίγο χίονι...ωραίος ο καιρός εδώ,δεν λέω,και οι θάλασσες φοβερές και το σέρφινγκ σκίζει,αλλά μου λείπει το ήπιο κλίμα του σπιτιού.

Ιάσων : Με ζητήσατε κύριε διοικητά;

Διοικητής : Α,Ρόυ,παιδί μου.Κάθησε.Είσαι ακριβώς ο άνθρωπος για την δουλεία που θέλω.

Ιασών : Με τιμά η σκέψη σας,αλλά τι φύσεως είναι αυτή η δουλεία;

Διοικητής : ...Θα έρθει ένα νέο μέλος στην ομάδα σου!Μια άσος από την Ιρλανδία.

Ιάσων : Τι θα μας έρθει κανένα ξωτικό ή μια νεράιδα;

Διοικητής : Θα μπορούσες να το πείς και έτσι.

Ένα αστείο είπαμε να κάνουμε...

Ιάσων : Σοβαρά;

Διοικητής : Σοβαρότατα παιδί μου.Η κοπέλα είναι άσος πιλοτός και ακούω ότι είναι και πολλύ όμορφη.

Ωχ...πάντα με τα μιλιταριστικά πρότυπα...κανένας στρατιωτικός,άντρας ή γυναίκα είναι ωραίο θέαμα...είναι αφού φύγουν που φτιάχνουν.

Ιάσων : Εντάξει...πότε φτάνει;

Διοικητής : Νομίζω,τώρα πρέπει να ξυπνάει από το ταξίδι της.Είναι εδώ,εδώ και μιάμιση μέρα,αλλά υποφέρει από jet lag,αλλά θα έχει συνηθίσει τώρα.

Και με αυτό πήγα να προυπαντήσω το καινούργιο μέλος της ομάδας.Η έκπληξή μου ήταν...μεγάλη...μάλλον λίγα θα έλεγα.Πρώτη φορά έβλεπα μια τόσο όμορφη κοπέλα.Εντός ή εκτός του στρατού.Μήπως ήταν η απουσιά ανθρώπινης επαφής που με έκανε να χάσω τα λογικά μου,λόγω των εναέριων ‘εξόδων‘ μου;Ή όντως έβλεπα ένα πανέμορφο ξωτικό;

Ιάσων : ...Α...χαιρετώ...θέλω να πώ...υποσμηναγός Ιάσων Ρόυς Γίλλιαμς της 4 ομάδας.

Μπέλ : 2η λοχαγος Ισαβέλλα Ρόμπινσον.Αλλά καλύτερα λέγε με ‘Μπελ‘.

Ιάσων : ...Μάλιστα.Ε...μήπως θα θέλατε μια ματία στο στρατόπεδο,στην πόλη...καμιά επεξήγηση.

Μπέλ : Δεν θα χρειαστεί για την ώρα.Αλλά θα ήθελα να δώ τα μέλη της ομάδας και τις επιδόσεις τους.Και πιστεύω ότι πλησιάζει η ώρα για την καθημερινή άσκηση.

Μάλλον πρέπει να είμαι ο μόνος σε αυτό το στρατόπεδο,που δεν έχει κοπέλα,που έχει τον νού του περισσότερο στους αιθέρες παρά στον παράδεισο.Δεν μπορώ να πω οτι δεν ανυπομονώ για αυτήν την ώρα της ημέρας.

Πολλύ σύντομα,όλοι μαζευτήκαμε και είμασταν έτοιμοι να δείξουμε στην καινούργια λοχαγό τις επιδόσεις μας...αν και προσωπικά θα ήθελε να κάνω τα δικά μου ώς συνήθως,όσο ριψοκίνδυνα και να είναι.Καθώς μας έδωσαν το σήμα για εκίνηση,για πρώτη φορά πρέπει να απογειώθηκα σχετικά φυσιολογικά,χωρίς κόλπα ή τίποτα επικίνδυνο...όχι τίποτε άλλο,αλλά βαριέμαι να ακούω τον διοικητή και την καινούργια λοχαγό να μου τα αραδιάζουν μετά.Καθώς είμασταν στους αιθέρες,πρέπει να έβλεπα πράγματα από την βαρεμάρα μου.Αρκετές φορές νόμισα ότι έβλεπα κάτι σαν πεφταστέρι...

Καθώς γυρνούσα προς το στρατόπεδο,βλέπω άλλο ένα από τα πεφταστέρια να πέφτει λίγο πιο δίπλα από μας,κοντάς στην Νέα Ζηλανδία.Με το που χτυπάει,ο αέρας τραντάχτηκε,τα σύννεφα χαθήκαν μονομίας και ο ουρανός έγινε κόκκινος...αυτό δεν ήταν πεφταστέρι!

Καθώς συνήλθα,κατάλαβα ότι μάλλον κάποιο από αυτά θα μας χτυπούσε και μας.Καθώς άρχισα να ανεβαίνω πιο πάνω,ααναψά όλα τα συστήματα πλοηγήσης και τα ραντάρ και ετοίμασα τα όπλα.Το λιγότερο που μπορούσα να κάνω θα ήταν να μην αφήσω κάποιο από αυτά τα πράγματα να μην χτυπήσει το έδαφος...τουλάχιστον μέχρι να εκκενωθεί η βάση και η πόλη.

Παρ’ότι υπήρξε ειρήνη μερικών λεπτών,αυτό που ακολούθησε ήταν η αρχή ενός εφιάλτη...από τα σύννεφα δεν κατέβηκαν πεφταστέρια...αλλά τέρατα!Και πίσω από αυτά...ένας ανθρωπόμορφος δαίμονας....είχα κοκαλώσει.Αν εκείνη την στιγμή ο ασυρματός μου δεν ήταν ανοιχτός,πιθανώς θα με είχαν καταρίψει!

Ιάσων : Ναι;

Διοικητής : Ρόυ,κατέβα αυτήν την στιγμή!Πρέπει να εκκενώσουμε την βάση.

Ιάσων : Ευχαρίστως,αλλά δεν βλέπω κανέναν εδώ πάνω να κρατήσει τα φρικιά στην μάντρα καθώς την κοπανάμε.

Διοικητής : Τρελάθηκες;Δεχόμαστε επίθεση από εξωγήινους.Κανένας δεν είναι αρκετά τρελός να τους αντιμετωπίσει.

Ιάσων : ...Μόλις βρήκατε τον τρελό!

Καθώς άρχισα την έφοδο μου προς τους ‘εξωγήινους‘,άκουγα τον διοικητή να ουρλιάζει να κατέβω.Οι επόμενες στιγμές κύλησαν σαν αστραπή.Δεν ξερώ αν κατέριψα κανέναν ή όχι,αλλά αυτό που ξέρω είναι ότι η αδρεναλίνη μου είναι αυτή που με έσωσε εκείνη την στιγμή.Η τρέλα μου να τους αντιμετωπισώ ήταν προφανείς,αλλά και πάλι δεν είναι σωστό...δεν είναι δεκτό να κάθομαι να βλέπω διάφορους να σφαγίαζονται μπροστά στα μάτια μου ενώ μπορώ να το αποτρέψω.

Δεν ξέρω πόσα λεπτά ακροβατούσα στον αέρα χωρίς να νοιάζομαι για τα πυρομαχικά μου.Αλλά καθώς περνούσε η ώρα,άρχισε να γινόταν φανέρο ότι είχα το μειονέκτημα.Εκεί που όλα φαίνονταν άσχημα,ένας από τους εξωγήινους καταρίφθηκε μπροστά στα μάτια μου.

Ιάσων : Τι στο;

Μπέλ : Υποσμηναγέ!

Ιάσων : Μπέλ;

Μπελ : Υποσμηναγέ,οι εχθροί δεν είναι αήτητοι.Αν τους πετύχεις στο κεφάλι θα καταφέρεις να τους καταρίψεις.

Ιάσων : Έγινε.

Τα επόμενα λεπτά ήταν πιο εύκολα να περιγραφούν.Με το κεφάλι μου καθαρό και ήσυχο που έχω κάποια να με βοηθά με έκαναν να συγκεντρωθώ ακόμα περισσότερο.Οι εχθροί καταρίπτονταν...αλλά δεν σήμαινε οτι οι αριθμοί τους μειώνονταν σημαντικά.Μετά από αρκετή ώρα,οι εχθροί άρχισαν να υποχωρούν.

Αφού υποχώρησαν,για μια στιγμή νόμιζα ότι το έκαναν επειδή θα είδαν ότι έχουμε την δύναμη να τους αντικρούσουμε ή κάτι τέτοιο...μόνο και μόνο για να δώ τον δαίμονα να κατεβαίνει από τα σύννεφα και με μια κίνηση του χεριού του να καταστρέφει την βάση!Νοίωθωντας αβοήθητος αποφάσισα να κάνω το πιο τρελό πράγμα της ζώης μου.Καθώς έλεγχα αν έχω αλεξίπτωτο,σανίδα και οτι τα συστήματα δουλεύουν στο σκάφος,ετοίμασα τους πυραύλους να ανατιναχτούν.Καθώς έτρεχα προς τον δαίμονα,εκτινάχθηκα από ασφαλή απόσταση.Πριν προλάβει το σκαφος να τον χτυπήσει εγώ ήδη είμουν σε ασφαλή απόσταση και έπεφτα δυναμικά γρήγορα.Καθώς άρχισα να βλέπω οτι πλησιάζω,άρχισα να κόβω ταχύτητα και άνοιξα το αλεξίπτωτο...

Σε ένα λεπτό το πολλύ,πατούσα σε σταθερό έδαφος.Δεν ξέρω αν ήταν λόγω του φόβου μου,ή της κούρασης αλλά δεν μπορούσα να πάρω τα πόδια μου.

Πριν προλάβω να αρθρώσω λέξη,η λοχαγός ήρθε και μου έδωσε το χαστούκι της ζωής μου.Πριν καν καταλάβω τι έγινε,νομίζω οτι λιποθύμησα...

Ιάσων : ....

??? : Α!

Καθώς άνοιγα τα μάτια μου,προσπαθούσα να καταλάβω που ήμουν ακριβώς.

Ιάσων : Που...

??? : Πριν ρωτήστε οτιδήποτε,καλό θα ήταν να πλυθείτε και να κάνετε ένα μπάνιο για να ξυπνήστε και να χαλαρώστε...έπειτα,καλό θα ήταν να φάτε για να πάρετε δυνάμεις.

Ιάσων : Μα...

??? : Πιστέψτε με,θα το χρειαστείτε για αυτό που θα επακολουθήσει.

Καθώς σηκωνόμουν,προσπάθησα να δώ ποιός μου μιλούσε...αλλά δεν είδα κανένα στο δωμάτιο...ούτε άκουσα καμιά πόρτα να ανοίγει ή να κλείνει.Χωρίς να ρίχνω πολλή σκέψη σε αυτό,έριξα μια ματία στο δωμάτιο.Φαινόταν ευρύχωρο,σαν το δωμάτιο πίσω σπίτι,με ένα γραφείο,μια πόρτα που οδηγούσε σέ ένα πολλύ πλήρες μπάνιο...σχεδόν υπερπλήρες.Υπήρχε μια αστεία αίσθηση οικιότητας,λες και το δωμάτιο ήταν καθαρά για μένα.

Μετά το μπάνιο και το φαί,που ήταν πάνω στο γραφείο,βγήκα από το δωμάτιο.Έξω από αυτό ήταν ένας διάδρομος με άλλες πόρτες...μέτρησα πέντε ακόμα.Καθώς βγήκα από τον διάδρομο βρέθηκα σε ένα χώλ που όμοιο του έχω δεί μόνο σε ταινίες επιστημονικής φαντασίας!Πρέπει να άφησα τουλάχιστον δύο επιφωνήματα έκπληξης πριν με φωνάξουν.

Αυτός που με φώναξε ήταν ένας μεγαλόσωμος άντρας με στρατιωτικά ρούχα και γκρίζα μαλλιά.Θα ήταν κάποιος βετεράνος.

Πιέτρο : Είστε ο Ρόυς Γουίλλιαμς;

Ιάσων : Ιάσων Ρόυς Γουίλλιαμς,μάλιστα.

Πιέτρο : Είμαι ο στρατηγός Πιέτρο Μάλκοβιτς.Και ο αρχηγός της ομάδας που θα είσαι μέλος,νεαρέ.

Ιάσων : Ομάδας;

Πιέτρο : Την μοναδική ομάδα που θα είναι ικανή να αντιμετωπίσει την εξωγήινη απειλή.Την ονομάζουμε Brave Beasts Force.

Ιάσων : Ωραίο το όνομα κύριε στρατηγέ,αλλά έχουμε και τα μέσα για να δείξουμε ότι δεν είμαστε απλά και μόνο λόγια.

Πιέτρο : Χμ.Καθηγητά Ναγκάι.Από’δώ ο καθηγητής Κότζι Ναγκάι.Είναι ο δημιουργός των...οχημάτων σας και υπεύθυνος αρκετών επιστημονικών τομέων στην βάση.

Κότζι : Χάρηκα για την γνωρίμια.Όπως είπε και ο αρχηγός,δεν είμαστε μόνο λόγια.Έχουμε την δύναμη και τα μέσα για να πολεμήσουμε τους εξωγήινους.

Καθώς τα έλεγε αυτά,ο καθηγητής άναψε μια οθόνη από πίσω του που έδειχνε τα πιο απίστευτα πράγματα που είχα δεί ποτέ μου.Οχήματα που έμοιαζαν με ζώα!Και αυτά κατάφερναν με ευκολία να ξεπαστρέψουν στρατιές των εξωγήινων.Ξαφνικά ένοιωσα άθλια και ταπεινομένος,αλλά αυτό το αίσθημα χάθηκε γρήγορα καθώς κατάλαβα ότι θα είμαι και εγώ μέρος αυτής της ομάδας και θα πάρω μέρος στην προστασία του πλανήτη.

Ιάσων : Είπατε ότι θα είμαι μέλος και εγώ αυτή της ομάδας,έτσι;Ποιό θα είναι το όχημά μου;

Πιέτρο : Αυτό δεν το γνωρίζω.

Ιάσων : Ε;...Με συγχωρήτε,αλλά πως γίνετε;

Κότζι : Καταλαβαίνω τη συγχυση σου νεαρέ μου,αλλά είναι όπως το είπε και ο αρχηγός.δεν γνωρίζουμε.Παρ’ότι φτιάξαμε αυτά τα ρομπότ,αυτό που είδες ήταν ένας δοκιμαστικό γύρος.Και τα αποτελέσματα δεν ήταν καλά.Μπορεί να σου φανεί παράξενο,αλλά οι πιλότοι των ρομπότ δεν ανταποκρίθηκαν στα ρομπότ.Εσείς οι πέντε που επιλεχθήκατε,επιλεχθηκάτε από τα ρομπότ τα ίδια.

Εκείνη την στιγμή,νόμισα ότι ο αγαπητός καθηγήτης τα είχε χάσει.Μάλλον το σόκ της εισβολής θα τον είχε επηρεάσει και αυτόν όσο και εμένα.Πριν προλάβω να πώ τίποτα όμως χτύπησε ο συναγερμός.

Πιέτρο : Θα τα αφήσουμε αυτά για αργότερα,πρέπει να βγείς στο πεδίο της μάχης μαζί με τους άλλους.

Ιάσων : Ποιούς άλλους;

Πιέτρο θα του γνωρίσεις αργότερα.Τώρα πήγαινε στο γκαράζ και διάλεξε το όχημα σου.

Κότζι : Να θυμάσε,η επιλογή του οχήματος πρέπει να είναι και από την μερία σου αλλά και από την μερία του ρομπότ.

Καθώς κατευθυνόμουν προς το γκαράζ,σκεφτόμουν αν στο μεταξύ οι εξωγήινοι είχαν επιτεθεί και αλλού...αν οι φίλοι μου ήταν καλά...αν η οικογένειά μου ήταν καλά.Καθώς έφτασα στο γκαράζ,βρέθηκα μπροστά σε πέντε ρομπότ.Πριν προλάβω όμως να κάνω κάποια επιλογή,μάλλον πριν κάν προλάβω να σκεφτώ τι θα διαλέξω,άρχισα να πηγαίνω προς το ρομπότ που έμοιαζε με λιοντάρι.Θα ακουστεί περίεργο,αλλά ένοιωσα λες και με καλούσε...και λες και ανταποκρινόταν στην επιθυμία να προστατεύσω τους πάντες.

Καθώς βγήκα από το γκαράζ,είδα ότι οι εχθροί ήταν στο κατώφλι μας,αλλά αυτοί ήταν πολλύ διαφορετικοί από τους άλλους.Αυτή την φορά ήταν κάτι ανθρωποειδή.

Κότζι : Οι εχθροί που θα αντιμετώπιστε εδώ,είναι αρκετά διαφορετικοί από αυτούς που αντιμετωπίσατε προηγούμενους κυρίες και κύριοι.Αντιμετωπίστε τους προσεχτικά και καλη τύχη.

Πριν προλάβουν να βγούν και οι άλλοι,άρχισα να επιτήθομαι.Οι χειρισμοί ήταν εύκολοι,λες και πιλόταρε κανείς μαχητικό σκάφος.Σύντομα όμως οι εχθροί άρχισαν να αλλάζουν τακτικές και να φέρονται πιο έξυπνα.Σύντομα άρχισαν να με αντικρούουν επιτυχώς και σύντομα βρέθηκα να χάνω.Πρίν προλάβω όμως να χάσω,το ρομπότ το ίδιο άρχισε να φέρεται περίεργα.Τα συστήματα άρχισαν να αναβοσβήνουν και μέσα σε μιά στιγμή,βρέθηκα σε ένα περίεργο μέρος...

Ιάσων : Ε...

??? : ...

Ιάσων : Ποιός είναι εκεί;

Μια πελώρια φιγούρα στεκόταν μπροστά μου.Πρέπει να ήταν κάποιος γίγαντας.Η έκπληξη μου μεγάλωσε όταν μου μίλησε.

??? : Ξεπέρασε το ζώο...

Ιάσων : Τι;

Ξαφνικά μια λάμψη φωτός με επέστρεψε στην πραγματικότητα.Βρέθηκα περικυκλώμενους από τους αντιπάλους.Πριν σκεφτώ τίποτε άλλο,κατάλαβα τι εννοούσε αυτή η φιγούρα.Πρέπει να σταματήσω να φέρομαι σαν ζώο και να αρχ΄σω να φέρομαι σαν άνθρωπος,αλιώς δεν θα νικήσω ποτέ αυτούς τους τύπους.

Εκείνη την στιγμή,τα συστήματα αρχίζουν να αναβοσβήνουν και στην οθόνη άρχισε να γράφει : "Humanoid Change",δείχνοντας την ‘εξέλιξη‘ του ρομπότ.Μαζί με το ρομπότ όμως άλλαξαν και οι χειρισμοί και οι μοχλοί.Παρ’ότι απλές οι αλαγές,ήταν αρκετές για να το κάνουν να ξεχωρήσει.Ήμουν έτοιμος για την πρώτη σοβαρή μου μάχη.

Ιάσων : Εντάξει λοιπόν φρικιά.Ώρα για δράση.

Πρώτη μάχη : Εναντίον τριών ρομπότ.

Gameplay section

Μετά την πρώτη μάχη :












Tokusatsu:
"Even if there is no God or Buddha...there is Kamen Rider."
"Heroes come like the wind, fight like a storm, and will always rise again like the sun."

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Επιστροφή στην κορυφή
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης